Boer'n dus.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Neuh, staan alkohoolkontroleren in Den Bosch![]()
Kenkerkenkerkenkerkenkerkenkerkenkerkenkerkenkerkenkerkenkerkenkerquote:
Mijn KTMtje heb ik nog en die gaat ook zeker niet weg! Tenzij er een andere SM voor in de plaats komt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:43 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Maar hopen dat het beter afloopt dan met die KTM![]()
@Cageon, koop je nog wel een x een SM dr bij?![]()
Eehhz geen 64 hequote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:57 schreef Rib-i het volgende:
1m74, 64 Kg is superstrak op een ZX-10R
op wie uit de MC zou bovenstaande betrekking kunnen hebben[afbeelding]
OPM!![]()
Dinsdag lees ik weer bij.quote:EUROSPORT ZONDAG 27 MEI 2007 15:15
MOTORSPORT: GSX R Cup Engeland (15:45)
De uitzendtijden zijn onder voorbehoud i.v.m weersomstandigheden en lengte van live evenementen
Nice, veel suc6 dr mee.quote:Op zondag 27 mei 2007 05:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
Mijn KTMtje heb ik nog en die gaat ook zeker niet weg! Tenzij er een andere SM voor in de plaats komt.
De SV kan niet tippen aan de KTM een SM op de posbank
Ik ga de KTM dus weer (nog steeds) fixen.
Maar ik wil eerst de nieuwe motor + kleding hebben.
Van het resterende geld zou ik dan redelijk snel de KTM weer moeten kunnen (laten?) fixen.
Maargoed dan kan ik iig voorlopig rijden op een inferieur suzuki![]()
![]()
Veel plezierquote:Op zondag 27 mei 2007 11:12 schreef Worldbeater het volgende:
Goedemorgen.![]()
Ik vertrek zo naar Arnhem..
.. dus alvast een mededeling voor de MC'ers die weekenddienst hebben op het forum .![]()
![]()
![]()
[..]
Dinsdag lees ik weer bij.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 11:47 schreef worldpimber het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=PtcfXRvVQxw
Kenker zegZo simpel en saai, maar toch veelzeggend.
Ja idd geweldig.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:47 schreef worldpimber het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2007 12:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Net als die ene jongen die een zich agent voelt in uniform, Rossi als hij zijn Arlen Ness pak aanheeft maar eigenlijk De koning van de lamzakken is [afbeelding]
Haha idd, uiteindelijk is ie gewoon pauperquote:Op zondag 27 mei 2007 12:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Net als die ene jongen die een zich agent voelt in uniform, Rossi als hij zijn Arlen Ness pak aanheeft maar eigenlijk De koning van de lamzakken is [afbeelding]
Optredenquote:Op zondag 27 mei 2007 12:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon [afbeelding]
Maar ik moet naar een kinderfeestje![]()
Kenkerrr... so damn rightquote:Op zondag 27 mei 2007 11:47 schreef worldpimber het volgende:
Motor&clown gaan hand in handquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:19 schreef Makster het volgende:
ja dan pas kan ik met mijn piel spelen
van 3.60 lang en 5.50 breed. Eerst 2 bakken metselen van 1 meter hoog en 2.20 meter lang and so on, and son on.....quote:Op zondag 27 mei 2007 19:19 schreef Makster het volgende:
Avond
Damn, ben nu met project "Tuin" bezig... Heb vandaag alle tuinschermen eruit gesloopt en alles voorbereid voor morgen. Dan moet ik 14 meter tuinscherm plaatsen, 14 meter bandjes leggen. Op een of andere McGyver manier een "dam" bouwen die mijn nieuwe terras gegarandeerd voorziet van eeuwig zand. Dan moet ik alles in snel beton storten, uitlijnen, waterpas krijgen en dan pas, ja dan pas kan ik met mijn piel spelen. Dan daarna moet ik voorbereiding treffen voor het maken van een houten vlonderplank terras van 3.60 lang en 5.50 breed. Eerst 2 bakken metselen van 1 meter hoog en 2.20 meter lang and so on, and son on.....
Maw ik had beter gewoon nooit aan die tuin kunnen beginnen. Ban verrot, bankroet en goor![]()
HEeft er iemand nog een updat van de afgelopen maand, heb een beetje weinig op Inet gezeten![]()
Beter leef...quote:
Ik doe het de Hornbach way, niet denken maar doen. Maar stiekem liegen ze daar bij Hornbach want af en toe is het nog best ff nadenken.... Kijk was het nou niet mijn eigen tuin dat had ik idd gewoon maar iets gedaan. Alleen dit ligt echt gecompliceerderquote:Op zondag 27 mei 2007 19:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
van 3.60 lang en 5.50 breed. Eerst 2 bakken metselen van 1 meter hoog en 2.20 meter lang and so on, and son on.....
HahaGeweldig!
![]()
Nice men![]()
Damn, dat heb je echt zo fucking right.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:27 schreef Makster het volgende:
Beter leef...
Betekent dit dat er niemand gepleurd is, niemand zijn moto verkocht heeft, Bassie nog steeds anaalgefrusteerd is, Pepsel nog gips heeft, jij nog geen ZX12 heb, OPM nog steeds opgepakt word voor zijn fighter en El Presidente nog niet klaar is met zijn studie
Naja er zijn momenten dat ik gewoon elke dag ff bijlees en soms zelfs wel eens postquote:Op zondag 27 mei 2007 19:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Damn, dat heb je echt zo fucking right.![]()
Over welke periode check je altijd of er updates zijn, kunnen we alvast progrnoses doen
Lolllquote:Op zondag 27 mei 2007 20:06 schreef Makster het volgende:
Vast al eens gepost hier, maar dan nog maar een keer
El Presidente zijn motor verkocht aan Hollander aka Lars
[afbeelding]
Laat me raden je hebt een nieuw vrouwtje?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:19 schreef Makster het volgende:
Avond
Damn, ben nu met project "Tuin" bezig... Heb vandaag alle tuinschermen eruit gesloopt en alles voorbereid voor morgen. Dan moet ik 14 meter tuinscherm plaatsen, 14 meter bandjes leggen. Op een of andere McGyver manier een "dam" bouwen die mijn nieuwe terras gegarandeerd voorziet van eeuwig zand. Dan moet ik alles in snel beton storten, uitlijnen, waterpas krijgen en dan pas, ja dan pas kan ik met mijn piel spelen. Dan daarna moet ik voorbereiding treffen voor het maken van een houten vlonderplank terras van 3.60 lang en 5.50 breed. Eerst 2 bakken metselen van 1 meter hoog en 2.20 meter lang and so on, and son on.....
Maw ik had beter gewoon nooit aan die tuin kunnen beginnen. Ban verrot, bankroet en goor![]()
HEeft er iemand nog een updat van de afgelopen maand, heb een beetje weinig op Inet gezeten![]()
Nieuw, nee niet echt neequote:Op zondag 27 mei 2007 20:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Laat me raden je hebt een nieuw vrouwtje?
Bwwwoooaaaap is wat hij doetquote:
Wanneer mag jij ECHT BWOAAAAAP?quote:
Over 10 jaar ben ik een volleerd circuit rijdster.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
Wanneer mag jij ECHT BWOAAAAAP?
Ik heb net nog BWOAAP gedaan
paar heerlijke bochtjes gevonden hier in de buurt![]()
ff kort de stepjes aan de grond getikt volgens mij
Dat suckt!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:29 schreef Geerd het volgende:
Nouwja ik dacht zo van die wil een nieuwe tuin enzo en dat moet jij dan maar even doen.
Net zoals moeders door haar ligt hier 10m3 aan water in de tuin.
Ohw zoon een vijver is zoooo mooiiiiii.
die paar A´s doen het hem? :pquote:Op zondag 27 mei 2007 21:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Over 10 jaar ben ik een volleerd circuit rijdster.![]()
Opzich heb je daar nog gelijk in ookquote:Op zondag 27 mei 2007 21:29 schreef Geerd het volgende:
Nouwja ik dacht zo van die wil een nieuwe tuin enzo en dat moet jij dan maar even doen.
Net zoals moeders door haar ligt hier 10m3 aan water in de tuin.
Ohw zoon een vijver is zoooo mooiiiiii.
Ik heb het over de achter tuin.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:35 schreef Makster het volgende:
[..]
Opzich heb je daar nog gelijk in ookDe tuin moest sowieso gedaan worden maarja ik heb niet verzonnen dat ik het zelf wilde doen
![]()
MAar geen water in mijn tuin, veel te lastig met de fietsparkeren als ik lam thuis kom![]()
Ik heb het ook over de achtertuinquote:Op zondag 27 mei 2007 21:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb het over de achter tuin.
Anders was ik elk weekend wel nat in bed gekomen:P
Jaja, het is allemaal watquote:Op zondag 27 mei 2007 22:06 schreef worldpimber het volgende:
Kansloos, mensen die hun zaad doneren in ruil voor seks. (duh) Lijkt me wel wat voor Bazzie, verder schijt aan een kind dat er eventueel uit voorkomt.
Ow, kd8 wat lult die kerelquote:
Jah, daar was ik al bang voor.quote:
quote:
En rijdt dat een beetje, een zx12 op 25kW?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Thanks voor het maken van deze foto van me bike.![]()
Hij is goed gelukt.![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:38 schreef Snelwagen het volgende:
http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/4497
WTF!![]()
hard hoofdquote:Nog voordat de motorrijder zijn helm had kunnen afzetten, kreeg hij van de bijrijder uit de bestelbus een aantal kopstoten.
Oh jah? Joah?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:34 schreef -XX- het volgende:
Thanks voor het maken van deze foto van me bike.![]()
Hij is goed gelukt.![]()
Jah d8 ik ook al, en je kan iemand toch gewoon een paar beuken geven met je handschoenen, iig ik zou niet gaan praten als ik de kans kreeg om iemand te pakken te krijgen die iets naar me toegooit op de snelweg.quote:
en met carbonnen nokkels kun je toch ook wat doenquote:Op zondag 27 mei 2007 22:45 schreef Snelwagen het volgende:
En met een helm voel je toch niet van een kopstoot![]()
Een kniebeschermer in je ballen is ook niet het meest plezante gevoel lijkt me zoquote:Op zondag 27 mei 2007 22:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en met carbonnen nokkels kun je toch ook wat doen![]()
cker mooi, laatst stond er een interview met hem in de motor magazinequote:
Niet te vergeten, de ellenboog protectors!quote:Op zondag 27 mei 2007 22:51 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Een kniebeschermer in je ballen is ook niet het meest plezante gevoel lijkt me zo![]()
![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:53 schreef Cageon het volgende:
[..]
Niet te vergeten, de ellenboog protectors!![]()
Goed zoeken!quote:Op zondag 27 mei 2007 22:51 schreef no1uknow het volgende:
Zijn d'r misschien meer van die foto's zoals die actie foto bovenaan deze pagina? En dan het liefst op wallpaper formaat (1280x1024)
Gimme'
Halloquote:Op zondag 27 mei 2007 22:51 schreef no1uknow het volgende:
Zijn d'r misschien meer van die foto's zoals die actie foto bovenaan deze pagina? En dan het liefst op wallpaper formaat (1280x1024)
Gimme'

We gebruiken niet allemaal dezelfde pagina instelling
dus welke foto bedoel je verdomme dan
. Die van Bazza? 
Nicequote:Op zondag 27 mei 2007 22:58 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Er was vandaag een SM ritje in het Hattumse, helaas maar een klein stukje meegereden. (moest werken)
http://s140.photobucket.com/albums/r27/SupermoBart/?action=view¤t=Film.flv
Ergens in Juni/July hebben we nog een rit in arnhem. Ik hoop eind July maar daar moeten we het nog ff over hebben. Met BBQ bij de Pitstop....quote:Op zondag 27 mei 2007 23:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nice
Ik hoop dat ik er deze zomer ook nog bij ga zijn!![]()
Nice! Misschien dat ik dan sowieso wel langs zou kunnen komen op dan hopelijk de SV mocht de KTM nog niet opgelapt zijnquote:Op zondag 27 mei 2007 23:13 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ergens in Juni/July hebben we nog een rit in arnhem. Ik hoop eind July maar daar moeten we het nog ff over hebben. Met BBQ bij de Pitstop....
Die KTM is van jou links op het einde?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:58 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Er was vandaag een SM ritje in het Hattumse, helaas maar een klein stukje meegereden. (moest werken)
http://s140.photobucket.com/albums/r27/SupermoBart/?action=view¤t=Film.flv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |