Boer'n dus.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Neuh, staan alkohoolkontroleren in Den Bosch![]()
Kenkerkenkerkenkerkenkerkenkerkenkerkenkerkenkerkenkerkenkerkenkerquote:
Mijn KTMtje heb ik nog en die gaat ook zeker niet weg! Tenzij er een andere SM voor in de plaats komt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:43 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Maar hopen dat het beter afloopt dan met die KTM![]()
@Cageon, koop je nog wel een x een SM dr bij?![]()
Eehhz geen 64 hequote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:57 schreef Rib-i het volgende:
1m74, 64 Kg is superstrak op een ZX-10R
op wie uit de MC zou bovenstaande betrekking kunnen hebben[afbeelding]
OPM!![]()
Dinsdag lees ik weer bij.quote:EUROSPORT ZONDAG 27 MEI 2007 15:15
MOTORSPORT: GSX R Cup Engeland (15:45)
De uitzendtijden zijn onder voorbehoud i.v.m weersomstandigheden en lengte van live evenementen
Nice, veel suc6 dr mee.quote:Op zondag 27 mei 2007 05:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
Mijn KTMtje heb ik nog en die gaat ook zeker niet weg! Tenzij er een andere SM voor in de plaats komt.
De SV kan niet tippen aan de KTM een SM op de posbank
Ik ga de KTM dus weer (nog steeds) fixen.
Maar ik wil eerst de nieuwe motor + kleding hebben.
Van het resterende geld zou ik dan redelijk snel de KTM weer moeten kunnen (laten?) fixen.
Maargoed dan kan ik iig voorlopig rijden op een inferieur suzuki![]()
![]()
Veel plezierquote:Op zondag 27 mei 2007 11:12 schreef Worldbeater het volgende:
Goedemorgen.![]()
Ik vertrek zo naar Arnhem..
.. dus alvast een mededeling voor de MC'ers die weekenddienst hebben op het forum .![]()
![]()
![]()
[..]
Dinsdag lees ik weer bij.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 11:47 schreef worldpimber het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=PtcfXRvVQxw
Kenker zegZo simpel en saai, maar toch veelzeggend.
Ja idd geweldig.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:47 schreef worldpimber het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2007 12:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Net als die ene jongen die een zich agent voelt in uniform, Rossi als hij zijn Arlen Ness pak aanheeft maar eigenlijk De koning van de lamzakken is [afbeelding]
Haha idd, uiteindelijk is ie gewoon pauperquote:Op zondag 27 mei 2007 12:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Net als die ene jongen die een zich agent voelt in uniform, Rossi als hij zijn Arlen Ness pak aanheeft maar eigenlijk De koning van de lamzakken is [afbeelding]
Optredenquote:Op zondag 27 mei 2007 12:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon [afbeelding]
Maar ik moet naar een kinderfeestje![]()
Kenkerrr... so damn rightquote:Op zondag 27 mei 2007 11:47 schreef worldpimber het volgende:
Motor&clown gaan hand in handquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:19 schreef Makster het volgende:
ja dan pas kan ik met mijn piel spelen
van 3.60 lang en 5.50 breed. Eerst 2 bakken metselen van 1 meter hoog en 2.20 meter lang and so on, and son on.....quote:Op zondag 27 mei 2007 19:19 schreef Makster het volgende:
Avond
Damn, ben nu met project "Tuin" bezig... Heb vandaag alle tuinschermen eruit gesloopt en alles voorbereid voor morgen. Dan moet ik 14 meter tuinscherm plaatsen, 14 meter bandjes leggen. Op een of andere McGyver manier een "dam" bouwen die mijn nieuwe terras gegarandeerd voorziet van eeuwig zand. Dan moet ik alles in snel beton storten, uitlijnen, waterpas krijgen en dan pas, ja dan pas kan ik met mijn piel spelen. Dan daarna moet ik voorbereiding treffen voor het maken van een houten vlonderplank terras van 3.60 lang en 5.50 breed. Eerst 2 bakken metselen van 1 meter hoog en 2.20 meter lang and so on, and son on.....
Maw ik had beter gewoon nooit aan die tuin kunnen beginnen. Ban verrot, bankroet en goor![]()
HEeft er iemand nog een updat van de afgelopen maand, heb een beetje weinig op Inet gezeten![]()
Beter leef...quote:
Ik doe het de Hornbach way, niet denken maar doen. Maar stiekem liegen ze daar bij Hornbach want af en toe is het nog best ff nadenken.... Kijk was het nou niet mijn eigen tuin dat had ik idd gewoon maar iets gedaan. Alleen dit ligt echt gecompliceerderquote:Op zondag 27 mei 2007 19:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
van 3.60 lang en 5.50 breed. Eerst 2 bakken metselen van 1 meter hoog en 2.20 meter lang and so on, and son on.....
HahaGeweldig!
![]()
Nice men![]()
Damn, dat heb je echt zo fucking right.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:27 schreef Makster het volgende:
Beter leef...
Betekent dit dat er niemand gepleurd is, niemand zijn moto verkocht heeft, Bassie nog steeds anaalgefrusteerd is, Pepsel nog gips heeft, jij nog geen ZX12 heb, OPM nog steeds opgepakt word voor zijn fighter en El Presidente nog niet klaar is met zijn studie
Naja er zijn momenten dat ik gewoon elke dag ff bijlees en soms zelfs wel eens postquote:Op zondag 27 mei 2007 19:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Damn, dat heb je echt zo fucking right.![]()
Over welke periode check je altijd of er updates zijn, kunnen we alvast progrnoses doen
Lolllquote:Op zondag 27 mei 2007 20:06 schreef Makster het volgende:
Vast al eens gepost hier, maar dan nog maar een keer
El Presidente zijn motor verkocht aan Hollander aka Lars
[afbeelding]
Laat me raden je hebt een nieuw vrouwtje?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:19 schreef Makster het volgende:
Avond
Damn, ben nu met project "Tuin" bezig... Heb vandaag alle tuinschermen eruit gesloopt en alles voorbereid voor morgen. Dan moet ik 14 meter tuinscherm plaatsen, 14 meter bandjes leggen. Op een of andere McGyver manier een "dam" bouwen die mijn nieuwe terras gegarandeerd voorziet van eeuwig zand. Dan moet ik alles in snel beton storten, uitlijnen, waterpas krijgen en dan pas, ja dan pas kan ik met mijn piel spelen. Dan daarna moet ik voorbereiding treffen voor het maken van een houten vlonderplank terras van 3.60 lang en 5.50 breed. Eerst 2 bakken metselen van 1 meter hoog en 2.20 meter lang and so on, and son on.....
Maw ik had beter gewoon nooit aan die tuin kunnen beginnen. Ban verrot, bankroet en goor![]()
HEeft er iemand nog een updat van de afgelopen maand, heb een beetje weinig op Inet gezeten![]()
Nieuw, nee niet echt neequote:Op zondag 27 mei 2007 20:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Laat me raden je hebt een nieuw vrouwtje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |