Bwwwoooaaaap is wat hij doetquote:
Wanneer mag jij ECHT BWOAAAAAP?quote:
Over 10 jaar ben ik een volleerd circuit rijdster.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
Wanneer mag jij ECHT BWOAAAAAP?
Ik heb net nog BWOAAP gedaan
paar heerlijke bochtjes gevonden hier in de buurt![]()
ff kort de stepjes aan de grond getikt volgens mij
Dat suckt!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:29 schreef Geerd het volgende:
Nouwja ik dacht zo van die wil een nieuwe tuin enzo en dat moet jij dan maar even doen.
Net zoals moeders door haar ligt hier 10m3 aan water in de tuin.
Ohw zoon een vijver is zoooo mooiiiiii.
die paar A´s doen het hem? :pquote:Op zondag 27 mei 2007 21:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Over 10 jaar ben ik een volleerd circuit rijdster.![]()
Opzich heb je daar nog gelijk in ookquote:Op zondag 27 mei 2007 21:29 schreef Geerd het volgende:
Nouwja ik dacht zo van die wil een nieuwe tuin enzo en dat moet jij dan maar even doen.
Net zoals moeders door haar ligt hier 10m3 aan water in de tuin.
Ohw zoon een vijver is zoooo mooiiiiii.
Ik heb het over de achter tuin.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:35 schreef Makster het volgende:
[..]
Opzich heb je daar nog gelijk in ookDe tuin moest sowieso gedaan worden maarja ik heb niet verzonnen dat ik het zelf wilde doen
![]()
MAar geen water in mijn tuin, veel te lastig met de fietsparkeren als ik lam thuis kom![]()
Ik heb het ook over de achtertuinquote:Op zondag 27 mei 2007 21:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb het over de achter tuin.
Anders was ik elk weekend wel nat in bed gekomen:P
Jaja, het is allemaal watquote:Op zondag 27 mei 2007 22:06 schreef worldpimber het volgende:
Kansloos, mensen die hun zaad doneren in ruil voor seks. (duh) Lijkt me wel wat voor Bazzie, verder schijt aan een kind dat er eventueel uit voorkomt.
Ow, kd8 wat lult die kerelquote:
Jah, daar was ik al bang voor.quote:
quote:
En rijdt dat een beetje, een zx12 op 25kW?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Thanks voor het maken van deze foto van me bike.![]()
Hij is goed gelukt.![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:38 schreef Snelwagen het volgende:
http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/4497
WTF!![]()
hard hoofdquote:Nog voordat de motorrijder zijn helm had kunnen afzetten, kreeg hij van de bijrijder uit de bestelbus een aantal kopstoten.
Oh jah? Joah?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:34 schreef -XX- het volgende:
Thanks voor het maken van deze foto van me bike.![]()
Hij is goed gelukt.![]()
Jah d8 ik ook al, en je kan iemand toch gewoon een paar beuken geven met je handschoenen, iig ik zou niet gaan praten als ik de kans kreeg om iemand te pakken te krijgen die iets naar me toegooit op de snelweg.quote:
en met carbonnen nokkels kun je toch ook wat doenquote:Op zondag 27 mei 2007 22:45 schreef Snelwagen het volgende:
En met een helm voel je toch niet van een kopstoot![]()
Een kniebeschermer in je ballen is ook niet het meest plezante gevoel lijkt me zoquote:Op zondag 27 mei 2007 22:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en met carbonnen nokkels kun je toch ook wat doen![]()
cker mooi, laatst stond er een interview met hem in de motor magazinequote:
Niet te vergeten, de ellenboog protectors!quote:Op zondag 27 mei 2007 22:51 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Een kniebeschermer in je ballen is ook niet het meest plezante gevoel lijkt me zo![]()
![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:53 schreef Cageon het volgende:
[..]
Niet te vergeten, de ellenboog protectors!![]()
Goed zoeken!quote:Op zondag 27 mei 2007 22:51 schreef no1uknow het volgende:
Zijn d'r misschien meer van die foto's zoals die actie foto bovenaan deze pagina? En dan het liefst op wallpaper formaat (1280x1024)
Gimme'
Halloquote:Op zondag 27 mei 2007 22:51 schreef no1uknow het volgende:
Zijn d'r misschien meer van die foto's zoals die actie foto bovenaan deze pagina? En dan het liefst op wallpaper formaat (1280x1024)
Gimme'

We gebruiken niet allemaal dezelfde pagina instelling
dus welke foto bedoel je verdomme dan
. Die van Bazza? 
Nicequote:Op zondag 27 mei 2007 22:58 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Er was vandaag een SM ritje in het Hattumse, helaas maar een klein stukje meegereden. (moest werken)
http://s140.photobucket.com/albums/r27/SupermoBart/?action=view¤t=Film.flv
Ergens in Juni/July hebben we nog een rit in arnhem. Ik hoop eind July maar daar moeten we het nog ff over hebben. Met BBQ bij de Pitstop....quote:Op zondag 27 mei 2007 23:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nice
Ik hoop dat ik er deze zomer ook nog bij ga zijn!![]()
Nice! Misschien dat ik dan sowieso wel langs zou kunnen komen op dan hopelijk de SV mocht de KTM nog niet opgelapt zijnquote:Op zondag 27 mei 2007 23:13 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ergens in Juni/July hebben we nog een rit in arnhem. Ik hoop eind July maar daar moeten we het nog ff over hebben. Met BBQ bij de Pitstop....
Die KTM is van jou links op het einde?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:58 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Er was vandaag een SM ritje in het Hattumse, helaas maar een klein stukje meegereden. (moest werken)
http://s140.photobucket.com/albums/r27/SupermoBart/?action=view¤t=Film.flv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |