Allemaal kruisjes vrindquote:Op maandag 28 mei 2007 12:20 schreef harley het volgende:
hier dan de gevraagde piccies:
Buell in standaard trim:
[afbeelding]
aangepaste luchtinlaten onder en op het frame nog in aanbouw
[afbeelding]
Remschijfjes
Brakingwave voor en Razorblade achter
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beltcover CNC gefreesd
[afbeelding]
Luchtfilter systeem van FAST icm Jardine uitlaat en Race ECM
[afbeelding]
Verder zijn in bestelling pazzo rem en koppelingshendels en wil ik alsnog een ander uitlaatsysteem (compleet)
De GL1500
[afbeelding]
[afbeelding]
De 1200
[afbeelding]
en de RM 250
[afbeelding]
Buellssssquote:Op maandag 28 mei 2007 12:20 schreef harley het volgende:
hier dan de gevraagde piccies:
Buell in standaard trim:
[afbeelding]
aangepaste luchtinlaten onder en op het frame nog in aanbouw
[afbeelding]
Remschijfjes
Brakingwave voor en Razorblade achter
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beltcover CNC gefreesd
[afbeelding]
Luchtfilter systeem van FAST icm Jardine uitlaat en Race ECM
[afbeelding]
Verder zijn in bestelling pazzo rem en koppelingshendels en wil ik alsnog een ander uitlaatsysteem (compleet)
De GL1500
[afbeelding]
De 1200
[afbeelding]
en de RM 250
[afbeelding]
Maar welk spul is nu van jou, de Buell?quote:Op maandag 28 mei 2007 12:22 schreef harley het volgende:
nope was een i tje vergeten in alle urrels
Dat zijn er nog al watquote:Op maandag 28 mei 2007 12:28 schreef harley het volgende:
Al het spul is van mij.
De buell is lang voor gespaard en daarvoor heeft de Suzuki RF moeten wijken.
De Gl1200 is aangeschaft om gehandicaptenritten te kunnen rijden (en boodschappen te doen)
De crosser om mee te crossen
en de GL1500 is erfstuk van mijn oom die op 40 jarige leeftijd vorig jaar plots is overleden.
hier nog een piccie van hemelvaart dagje circuit op croix (frankrijk) foto is van smorgens op een nog natte baan
[afbeelding]
Ach ik drink niet ik rook niet ga nooit op stap en heb geen auto (rijbewijs)quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:28 schreef harley het volgende:
en de GL1500 is erfstuk van mijn oom die op 40 jarige leeftijd vorig jaar plots is overleden.
Flapoorquote:hier nog een piccie van hemelvaart dagje circuit op croix (frankrijk) foto is van smorgens
Dat kun je wel zeggen ja!quote:Op maandag 28 mei 2007 14:32 schreef Geerd het volgende:
Het regent.
Zo hey 25km zonder protectionquote:Op maandag 28 mei 2007 14:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen ja!
Nog anderhalf uur, dan ben ik klaar met werken en mag ik 25km naar huis gaan rijden.
Vanmorgen niet bij nagedacht dat het slecht weer kon gaan worden, dus heb ik heel verstandig alleen een spijkerbroek aan
Mja, het is inderdaad beter om met regen naar huis te rijden dan naar je werk.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:37 schreef -XX- het volgende:
Juist lekker door de regen rijden.![]()
Vooral richting huis.
Hier ookquote:
werkenquote:Op maandag 28 mei 2007 15:54 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hier ook, zonnetje laat zich nu ook ff zien.
Straks werken![]()
Nouja, laat ik het anders uitdrukken. In een golfkarretje zitten met een machine eraan gekoppelt, hiermee over een veldje van ong. 20.000m2 heen rijden.quote:
hoelang moet die rij on detussen wel niet zijn? staat vol met jullie ouwe lullenquote:Op maandag 28 mei 2007 12:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Wat deed je in het lesserstopic danJe komt hier toch niet om -XX- te scharrelen he, dan moet je netjes achteraan in de rij staan
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:01 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nouja, laat ik het anders uitdrukken. In een golfkarretje zitten met een machine eraan gekoppelt, hiermee over een veldje van ong. 20.000m2 heen rijden.
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:14 schreef ikookhier het volgende:
Lekker gereden een beetje regen gehad,het was weer een top meetleuk je weer eens te zien ikookhier
![]()
oh ja joahquote:Op maandag 28 mei 2007 16:42 schreef Geerd het volgende:
Tering moeders heeft volgens mij de boomknuffelaars winkel gevonden.
Ik dacht goh laat ik is wat deo op, word ik gewoon spontaan verkouwe van die troep.
Eerst maar is ff douche.
Geen idee, van wat ik tot nu toe heb begrepen staan Bazziek, kratjuh, richardgie, ikookhier, Den Haag, bvvt en wat brommernurts erinquote:Op maandag 28 mei 2007 16:11 schreef fs180 het volgende:
[..]
hoelang moet die rij on detussen wel niet zijn? staat vol met jullie ouwe lullen
Ik vind dat je gewoon ja en als je nee maar misschien bevalt het hoger dan misschien is die ander wel goedkoper en als je vaak toertquote:Op maandag 28 mei 2007 17:56 schreef dvdk het volgende:
hey jonges ik zat na te denken om mischien een ural aan te schaffen (omdat ze ook met zijspan verkocht worden)
maar voor een rusisch merk dat gebaseerd is op ouwe bmw onderdelen mallen uit de jaren 70/80 vind ik de prijzen wel een beetje pittig.
voor 10.000 heb je 2de hands een mooie pan-european of bmw k100 etc.
wat vinden julie?
quote:Op maandag 28 mei 2007 18:09 schreef BazzieK het volgende:
Kenkerp00b.
Kom ik vandaag op mijn werk in Uden [afbeelding]
Vertellen ze dat er vandaag geen kloot te doen is en mijn coach er niet oftewel, verzin zelf maar wat [afbeelding]
Hoor ik daarna dat ik naar Oss kan, naar de pinksterraces waar ik graag heen wilde [afbeelding] [afbeelding]
Kom ik in Oss, ja we gaan toch maar naar de braderie in Nistelrode[afbeelding]
Kenkerdag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |