Aha das wel prima jahquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:03 schreef Cageon het volgende:
[..]
via Apeldoorn -> Harderwijk, ja zwolle was een klein stukje om geweest,
Jaja doe maar stoerquote:mgoed met 190 ben je daar ook zo![]()
Hoe komt het toch dat jij hier hoger in rang bent dan je broertje, terwijl de FA's sidderen en beven voor hem? En waarom ben jij schattiger?quote:
En het inhalen over de vluchtstrook op een oprit?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:15 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Aha das wel prima jah![]()
[..]
Jaja doe maar stoer, Bazziek krijgt je nog wel een x te pakken
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat jij hier hoger in rang bent dan je broertje, terwijl de FA's sidderen en beven voor hem? En waarom ben jij schattiger?
Dat zal allemaal best maar nu weet ik nog niet waarom jij zo schattig bent.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:21 schreef hicham het volgende:
[..]
El Presidente is de onbereikbare alleenheerser gekozen vanwege zijn ongeëvenaarde rijkwaliteiten. The General is aannemer en uitvoerder van mijn opdrachten... de beul met het zwaard in z'n hand... degene die je pijn bezorgt... slapeloze nachten... je achtervolgt... je stalked... je kunt niet voor 'm vluchten noch verstoppen... daarom ... that's the way the cookie crumbles![]()
![]()
Het is slechts schijn hoe ik mij doe voorkomen, om het volk onder mij rustig te houdenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best maar nu weet ik nog niet waarom jij zo schattig bent.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Het is slechts schijn hoe ik mij doe voorkomen, om het volk onder mij rustig te houden![]()
[afbeelding]
quote:
Maar, maar, Kinder repen brokkelen nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:21 schreef hicham het volgende:
[..]
[i]
... that's the way the cookie crumbles![]()
Zo druk ook.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:51 schreef hicham het volgende:
Ow ow ow wat hebben we toch een plezier met z'n allen in de file [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Regenoveral; de enigste optie.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:34 schreef fs180 het volgende:
hoe mezelf morgen droog houden? leer is vast niet echt watrrdicht
inspuiten met iets? regenbroek erover?
Neh, niet inspuiten met 'iets', gewoon een regenoverall aan dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:34 schreef fs180 het volgende:
hoe mezelf morgen droog houden? leer is vast niet echt watrrdicht
inspuiten met iets? regenbroek erover?
En dan zit je erin en dan is er nieteens een OPquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Mogguh
Nog nieuws?
Disclaimer: ik kon de topics niet meer vinden vanwege de verminkte TT's [afbeelding]
Ja ik had haast en in de vorige op kon ik de link naar de Wikipedia niet vinden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:23 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En dan zit je erin en dan is er nieteens een OP![]()
blijkbaar nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Regenoveral; de enigste optie.![]()
Maar ehmz... wordt het morgen regenachtig dan?!![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:57 schreef Den_Haag het volgende:
Gewoon droog in de auto zitten.
Morguh vanuit Antwerpen trouwens
Alstuquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ja ik had haast en in de vorige op kon ik de link naar de Wikipedia niet vinden.
Dus toen maar zo, als iemand de url geeft plaats ik hem in de OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |