Aha das wel prima jahquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:03 schreef Cageon het volgende:
[..]
via Apeldoorn -> Harderwijk, ja zwolle was een klein stukje om geweest,
Jaja doe maar stoerquote:mgoed met 190 ben je daar ook zo![]()
Hoe komt het toch dat jij hier hoger in rang bent dan je broertje, terwijl de FA's sidderen en beven voor hem? En waarom ben jij schattiger?quote:
En het inhalen over de vluchtstrook op een oprit?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:15 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Aha das wel prima jah![]()
[..]
Jaja doe maar stoer, Bazziek krijgt je nog wel een x te pakken
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat jij hier hoger in rang bent dan je broertje, terwijl de FA's sidderen en beven voor hem? En waarom ben jij schattiger?
Dat zal allemaal best maar nu weet ik nog niet waarom jij zo schattig bent.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:21 schreef hicham het volgende:
[..]
El Presidente is de onbereikbare alleenheerser gekozen vanwege zijn ongeëvenaarde rijkwaliteiten. The General is aannemer en uitvoerder van mijn opdrachten... de beul met het zwaard in z'n hand... degene die je pijn bezorgt... slapeloze nachten... je achtervolgt... je stalked... je kunt niet voor 'm vluchten noch verstoppen... daarom ... that's the way the cookie crumbles![]()
![]()
Het is slechts schijn hoe ik mij doe voorkomen, om het volk onder mij rustig te houdenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best maar nu weet ik nog niet waarom jij zo schattig bent.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Het is slechts schijn hoe ik mij doe voorkomen, om het volk onder mij rustig te houden![]()
[afbeelding]
quote:
Maar, maar, Kinder repen brokkelen nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:21 schreef hicham het volgende:
[..]
[i]
... that's the way the cookie crumbles![]()
Zo druk ook.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:51 schreef hicham het volgende:
Ow ow ow wat hebben we toch een plezier met z'n allen in de file [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Regenoveral; de enigste optie.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:34 schreef fs180 het volgende:
hoe mezelf morgen droog houden? leer is vast niet echt watrrdicht
inspuiten met iets? regenbroek erover?
Neh, niet inspuiten met 'iets', gewoon een regenoverall aan dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:34 schreef fs180 het volgende:
hoe mezelf morgen droog houden? leer is vast niet echt watrrdicht
inspuiten met iets? regenbroek erover?
En dan zit je erin en dan is er nieteens een OPquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Mogguh
Nog nieuws?
Disclaimer: ik kon de topics niet meer vinden vanwege de verminkte TT's [afbeelding]
Ja ik had haast en in de vorige op kon ik de link naar de Wikipedia niet vinden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:23 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En dan zit je erin en dan is er nieteens een OP![]()
blijkbaar nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Regenoveral; de enigste optie.![]()
Maar ehmz... wordt het morgen regenachtig dan?!![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:57 schreef Den_Haag het volgende:
Gewoon droog in de auto zitten.
Morguh vanuit Antwerpen trouwens
Alstuquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ja ik had haast en in de vorige op kon ik de link naar de Wikipedia niet vinden.
Dus toen maar zo, als iemand de url geeft plaats ik hem in de OP
Of, tof. Zeg je tegen je broertje dat ie te breed is om Visas in de file in te halen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:15 schreef harley het volgende:
[..]
Hier is de Dragstar van mijn broerke gisteren tijdens de elfstedentocht
[afbeelding]
[afbeelding]
Die tweede is geen Gixxer (maar een GSX). Die eerste heeft wel een mooie prijs, leuk ding.quote:
WTF!!!!! Piem0ls!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
Nee. Ik rij geen motor, ik rij op andere dingen.
nee natuurlijk niet! dat woord heeft meer dan 3 lettergrepen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:16 schreef ijsmeis het volgende:
Oh wacht! Is dat een imitatie van iemand?
Nee, mutatiequote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:16 schreef ijsmeis het volgende:
Oh wacht! Is dat een imitatie van iemand?
Hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
Alex. Ik snap geen zak van je. Ik geloof dat je vandaag té vrolijk bent.
en 't is geen bazziekquote:
Mooi dingquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:15 schreef harley het volgende:
Hier is de Dragstar van mijn broerke gisteren tijdens de elfstedentocht
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, maar hij zat me een beetje in de weg bij het weer terug inrijden van Leeuwarden!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mooi ding![]()
Wieso Alexxxxx, istie tegen de Visa gebokst?
Of jou zus.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:10 schreef Geerd het volgende:
Als je het niet weet zal je denken dat je een best groot insect hebt aangereden.
Wat ik heb er van heb begrepen zou dat zonde zijn....quote:
Tofquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:23 schreef worldpimber het volgende:
Kennen we de GSXR750 van laatste meet nog?
Na een airbrush:
(jammer van de compositie, doet de foto's en bike niet goed
)
De eerstvolgende keer dat mijn kuipen zijn geschraapt weet ik het wel![]()
Hij heeft hem niet geschraapt, wel wat kleine krasjes vanwege knulligheden. De rest was geheel vrijwilligquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:42 schreef Rib-i het volgende:
Tof
Vertel wat meer over de beschadigde geschraapte kuipen
Jah mn ringvinger is iets langer, ik heb een teveel aan testosteron. Maar dat was al bekend hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij heeft hem niet geschraapt, wel wat kleine krasjes vanwege knulligheden. De rest was geheel vrijwilligNeh, maar een ander ging hem voor met een Gixxer '04 ofzo.. eerst vond ik het maar niks (waardevermindering enzo
) maar als je ziet wat ervan gemaakt wordt.
Das toch wat anders dan matzwart spuiten @ MF
![]()
Grappig programma's op TV ...kost me elke keer weer m'n nachtrust.
Wist je dat de verhouding tussen wijs en ring vinger bepaald wordt door de testosteronblootstelling in de baarmoeder, dus biecht op mensen... is je ringvinger langer of gelijk aan je wijsvinger??![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:34 schreef Snelwagen het volgende:
Jah mn ringvinger is iets langer, ik heb een teveel aan testosteron. Maar dat was al bekend hoor![]()
Ik denk ut wel jah, anders wordt je geen politieagent maar ging je wel bij de marinequote:Op woensdag 30 mei 2007 00:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]Je keek mee?
Neh, maar volgens mij zijn Alexxxxx en BazzieK wel van die mensen met gelijke vingers.![]()
is dta niet bij iedereen zo danquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]Je keek mee?
Neh, maar volgens mij zijn Alexxxxx en BazzieK wel van die mensen met gelijke vingers.![]()
Jammer niet gezien, mijn ringvinger is langer dan mijn wijsvingerquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij heeft hem niet geschraapt, wel wat kleine krasjes vanwege knulligheden. De rest was geheel vrijwilligNeh, maar een ander ging hem voor met een Gixxer '04 ofzo.. eerst vond ik het maar niks (waardevermindering enzo
) maar als je ziet wat ervan gemaakt wordt.
Das toch wat anders dan matzwart spuiten @ MF
![]()
Grappig programma's op TV ...kost me elke keer weer m'n nachtrust.
Wist je dat de verhouding tussen wijs en ring vinger bepaald wordt door de testosteronblootstelling in de baarmoeder, dus biecht op mensen... is je ringvinger langer of gelijk aan je wijsvinger??![]()
U is van lotje getikt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door bvvt op 30-05-2007 09:55:59 ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:37 schreef bvvt het volgende:
[..]
U is van lotje getikt?
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso schrijf je zo.
quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:36 schreef ikookhier het volgende:
Koffiekoekje Die halvemalle.Waar zit je !!!! Heeft iemand een idee waar hij is![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb van zeer betrouwbare bron vernomen dat hij is geabsorbeerd
Wtfquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:51 schreef Den_Haag het volgende:
En dus?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:36 schreef -XX- het volgende:
POMP YA BOOTY VOOR MIJ! eeeejjj! Jaaa johhh.
OMFGGGGGGGGGGGGGGG ZAG DAT DANquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NNNNNNooooooooooooooooooooHHHHHHHHHHH!!! GLUURSTER WTF piem0l!
Jaahhh, ttssss, DoooHhhhhHhhhhquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het nieuwe nummer van Brace.![]()
Even voor de duidelijkheid.![]()
Je weet dat mensen zoals jij, mensen zoals Brace in stand houden? ...quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het nieuwe nummer van Brace.![]()
Even voor de duidelijkheid.![]()
Ja, moiste pattas van de wereld! Op mn brugje waar ik zonet nog een dutje heb gedaan!quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
OMFGGGGGGGGGGGGGGG ZAG DAT DANdie patta's ja toch ja toch. [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je weet dat mensen zoals jij, mensen zoals Brace in stand houden? ...
Een Ali-B meelifterquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Brace is toch gestolen uit de studio van Partyskwaad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |