quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk gedouched en je daarna laten parfumeren en zalven?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]Fix die URL eens
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:19 schreef BazzieK het volgende:
Je zal maar de verkoper zijn die dat hok aan de man moet brengen
Haaaatsquote:
Ik ken zoenbaarder vrouwenquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:39 schreef hicham het volgende:
En Alexxxxx idd behoorlijk irritant de laatste tijd, overwaardeerd -XX- nogal
Ik denk een gevalletje meisjes plagen zoentjes vragen
NOoooooooooooooooooHHHHHHHHH!!!!!!!!11111111~~~~~!!! mnn hele fotoboek staat vol met XX haar reacties!quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:01 schreef Cageon het volgende:
[..]
Same shit, different name!![]()
[..]
wellicht krijgt aleXXX meer aandacht van d'r dan jij?![]()
Dude ... wanneer mogen we eens langs komen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:44 schreef Makster het volgende:
Haaaats![]()
![]()
Ben blij dat ik geen hovenier ben gewordenSchutting staat inmiddels, ben nu bezig met de "fundering" voor mijn soon to come eigen bouw "verhoging inclusief opening voor vuurpotten - afscheidingsmuur". Straks maar is op Inet een how to volgen over metselen. Schijnt nog knap kut te zijn om alle recht te houden
![]()
Owja en zo ff een sollicitatie voor morgen voorbereiden, maar heb er absoluut geen zin in dus misschien doe ik wel gewoon niks en kijk ik wel hoe of wat![]()
Om te helpenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dude ... wanneer mogen we eens langs komen?
Eneeh, Jan de Rijk, is dat wat??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was gewoon erg emotioneel van je delft blauwe klompen met rode hartjes.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NOoooooooooooooooooHHHHHHHHH!!!!!!!!11111111~~~~~!!! mnn hele fotoboek staat vol met XX haar reacties!
vrouwenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik was gewoon erg emotioneel van je delft blauwe klompen met rode hartjes.
Kweenie, ik wor parra van die mensen menquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:08 schreef Makster het volgende:
Om te helpenDan mag je er morgen om 12:00 uur zijn
En Jan de Rijk = kenker, betalen geen wachturen. Tenminste als je internationaal luchtvracht gaat rijden. Wel veel uren draaien
Ik zou echter niet voor JdR kiezen
Waarom zou je gaan wachten in HUN tijd en zelf de helft moeten inleverenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kweenie, ik wor parra van die mensen menDat van die wachturen hebben ze gezegd dat de helft niet betaald wordt. En ik was niet van plan met anderen mee te rijden, dubbelbemand of andersfappend. Vandaar dat die als laatste optie bleef.
![]()
Morgen heb ik een date met ze, dus zie wel hoe het loopt.![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:45 schreef Makster het volgende:
Waarom zou je gaan wachten in HUN tijd en zelf de helft moeten inleverenBedrijven die dat doen hebben overduidelijk GEEN feeling met de krapte in de arbeidsmarkt
Chauffeurs zijn schaars goed, maak er gebruik van
I'll take that as an yesquote:
Kut en zaad en -XX- in 1 zin? Iemand heeft een sex-tekort.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Jullie vnden t allemaal kut en zaads maar druven dat niet te zeggen omdat -XX- het post
quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Lul toch niet zo slap man, kankerknaas.![]()
STERF STERF STERF!quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik was gewoon erg emotioneel van je delft blauwe klompen met rode hartjes.
Mannen.quote:
Mijn probleem is dat ik veel eisen heb, weinig int. ervaring en niet bereid ben consessies te doen wat betreft meerijden etc. Dus dan zijn er net zo goed bedrijven die NEE zeggen. Dus als ik morgen een beetje kan klikken met ze dan sjah.. een rit van een week met 1 maal een wachttijd moet dan wel te doen zijnquote:
Wel een '98-er?quote:Weet je nog een 2003 ZX6R te koop![]()
![]()
Dat is een Fryske vlag. Die is NIET Delfts, en het zijn GEEN hartjes.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Mannen.![]()
Eerst poeslief.
Dan zeg je iets wat ze niet aan staat.
EN DAN MAG JE STERVEN![]()
NOOOOOOOOhhhh schandelijk!![]()
![]()
![]()
Billa olm, waarom niet gewoon een paar weekies meequote:Op woensdag 30 mei 2007 21:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik veel eisen heb, weinig int. ervaring en niet bereid ben consessies te doen wat betreft meerijden etc. Dus dan zijn er net zo goed bedrijven die NEE zeggen. Dus als ik morgen een beetje kan klikken met ze dan sjah.. een rit van een week met 1 maal een wachttijd moet dan wel te doen zijn
[..]
Wel een '98-er?![]()
Welke kleur ben je naar op zoek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |