Mooi dingquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:15 schreef harley het volgende:
Hier is de Dragstar van mijn broerke gisteren tijdens de elfstedentocht
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, maar hij zat me een beetje in de weg bij het weer terug inrijden van Leeuwarden!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mooi ding![]()
Wieso Alexxxxx, istie tegen de Visa gebokst?
Of jou zus.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:10 schreef Geerd het volgende:
Als je het niet weet zal je denken dat je een best groot insect hebt aangereden.
Wat ik heb er van heb begrepen zou dat zonde zijn....quote:
Tofquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:23 schreef worldpimber het volgende:
Kennen we de GSXR750 van laatste meet nog?
Na een airbrush:
(jammer van de compositie, doet de foto's en bike niet goed
)
De eerstvolgende keer dat mijn kuipen zijn geschraapt weet ik het wel![]()
Hij heeft hem niet geschraapt, wel wat kleine krasjes vanwege knulligheden. De rest was geheel vrijwilligquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:42 schreef Rib-i het volgende:
Tof
Vertel wat meer over de beschadigde geschraapte kuipen
Jah mn ringvinger is iets langer, ik heb een teveel aan testosteron. Maar dat was al bekend hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij heeft hem niet geschraapt, wel wat kleine krasjes vanwege knulligheden. De rest was geheel vrijwilligNeh, maar een ander ging hem voor met een Gixxer '04 ofzo.. eerst vond ik het maar niks (waardevermindering enzo
) maar als je ziet wat ervan gemaakt wordt.
Das toch wat anders dan matzwart spuiten @ MF
![]()
Grappig programma's op TV ...kost me elke keer weer m'n nachtrust.
Wist je dat de verhouding tussen wijs en ring vinger bepaald wordt door de testosteronblootstelling in de baarmoeder, dus biecht op mensen... is je ringvinger langer of gelijk aan je wijsvinger??![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:34 schreef Snelwagen het volgende:
Jah mn ringvinger is iets langer, ik heb een teveel aan testosteron. Maar dat was al bekend hoor![]()
Ik denk ut wel jah, anders wordt je geen politieagent maar ging je wel bij de marinequote:Op woensdag 30 mei 2007 00:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]Je keek mee?
Neh, maar volgens mij zijn Alexxxxx en BazzieK wel van die mensen met gelijke vingers.![]()
is dta niet bij iedereen zo danquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]Je keek mee?
Neh, maar volgens mij zijn Alexxxxx en BazzieK wel van die mensen met gelijke vingers.![]()
Jammer niet gezien, mijn ringvinger is langer dan mijn wijsvingerquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij heeft hem niet geschraapt, wel wat kleine krasjes vanwege knulligheden. De rest was geheel vrijwilligNeh, maar een ander ging hem voor met een Gixxer '04 ofzo.. eerst vond ik het maar niks (waardevermindering enzo
) maar als je ziet wat ervan gemaakt wordt.
Das toch wat anders dan matzwart spuiten @ MF
![]()
Grappig programma's op TV ...kost me elke keer weer m'n nachtrust.
Wist je dat de verhouding tussen wijs en ring vinger bepaald wordt door de testosteronblootstelling in de baarmoeder, dus biecht op mensen... is je ringvinger langer of gelijk aan je wijsvinger??![]()
U is van lotje getikt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door bvvt op 30-05-2007 09:55:59 ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:37 schreef bvvt het volgende:
[..]
U is van lotje getikt?
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso schrijf je zo.
quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:36 schreef ikookhier het volgende:
Koffiekoekje Die halvemalle.Waar zit je !!!! Heeft iemand een idee waar hij is![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb van zeer betrouwbare bron vernomen dat hij is geabsorbeerd
Wtfquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:51 schreef Den_Haag het volgende:
En dus?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:36 schreef -XX- het volgende:
POMP YA BOOTY VOOR MIJ! eeeejjj! Jaaa johhh.
OMFGGGGGGGGGGGGGGG ZAG DAT DANquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NNNNNNooooooooooooooooooooHHHHHHHHHHH!!! GLUURSTER WTF piem0l!
Jaahhh, ttssss, DoooHhhhhHhhhhquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het nieuwe nummer van Brace.![]()
Even voor de duidelijkheid.![]()
Je weet dat mensen zoals jij, mensen zoals Brace in stand houden? ...quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het nieuwe nummer van Brace.![]()
Even voor de duidelijkheid.![]()
Ja, moiste pattas van de wereld! Op mn brugje waar ik zonet nog een dutje heb gedaan!quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
OMFGGGGGGGGGGGGGGG ZAG DAT DANdie patta's ja toch ja toch. [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je weet dat mensen zoals jij, mensen zoals Brace in stand houden? ...
Een Ali-B meelifterquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Brace is toch gestolen uit de studio van Partyskwaad?
En waarom heeft Alexxxx dat niet gemeld.........quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Zeer grote brand in Den Haag?!
den Haag in de hens
![]()
Ik heb het niet aangestoken? Ik kom niet meer in den haag!quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:09 schreef bvvt het volgende:
[..]
En waarom heeft Alexxxx dat niet gemeld.........
Fals alarm.... 't is maar een saunaquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:09 schreef bvvt het volgende:
[..]
En waarom heeft Alexxxx dat niet gemeld.........
Naakte mensen op straat
Ga je oefenen zodat je voor d eMC een demo gaat geven?quote:
Whehe dat wordt vast de nieuwe rage als jumpstyle dood is.quote:
Lul toch niet zo slap man, kankerknaas.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Jullie vnden t allemaal kut en zaads maar druven dat niet te zeggen omdat -XX- het post
p00ph00fdquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Lul toch niet zo slap man, kankerknaas.![]()
ik ruik jaloeziequote:Op woensdag 30 mei 2007 17:39 schreef hicham het volgende:
En Alexxxxx idd behoorlijk irritant de laatste tijd, overwaardeerd -XX- nogal
Ik denk een gevalletje meisjes plagen zoentjes vragen
Same shit, different name!quote:
wellicht krijgt aleXXX meer aandacht van d'r dan jij?quote:
Je hebt eindelijk gedouched en je daarna laten parfumeren en zalven?quote:
Rrrriiiigghhtquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:01 schreef Cageon het volgende:
[..]
wellicht krijgt aleXXX meer aandacht van d'r dan jij?![]()
ik denk nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk gedouched en je daarna laten parfumeren en zalven?
[..]
RrrriiiigghhtHoe durf je zo over mij te denken
quote:
Phatte shit btwquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:23 schreef worldpimber het volgende:
Kennen we de GSXR750 van laatste meet nog?
Na een airbrush:
(jammer van de compositie, doet de foto's en bike niet goed
)
De eerstvolgende keer dat mijn kuipen zijn geschraapt weet ik het wel![]()
quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk gedouched en je daarna laten parfumeren en zalven?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]Fix die URL eens
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:19 schreef BazzieK het volgende:
Je zal maar de verkoper zijn die dat hok aan de man moet brengen
Haaaatsquote:
Ik ken zoenbaarder vrouwenquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:39 schreef hicham het volgende:
En Alexxxxx idd behoorlijk irritant de laatste tijd, overwaardeerd -XX- nogal
Ik denk een gevalletje meisjes plagen zoentjes vragen
NOoooooooooooooooooHHHHHHHHH!!!!!!!!11111111~~~~~!!! mnn hele fotoboek staat vol met XX haar reacties!quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:01 schreef Cageon het volgende:
[..]
Same shit, different name!![]()
[..]
wellicht krijgt aleXXX meer aandacht van d'r dan jij?![]()
Dude ... wanneer mogen we eens langs komen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:44 schreef Makster het volgende:
Haaaats![]()
![]()
Ben blij dat ik geen hovenier ben gewordenSchutting staat inmiddels, ben nu bezig met de "fundering" voor mijn soon to come eigen bouw "verhoging inclusief opening voor vuurpotten - afscheidingsmuur". Straks maar is op Inet een how to volgen over metselen. Schijnt nog knap kut te zijn om alle recht te houden
![]()
Owja en zo ff een sollicitatie voor morgen voorbereiden, maar heb er absoluut geen zin in dus misschien doe ik wel gewoon niks en kijk ik wel hoe of wat![]()
Om te helpenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dude ... wanneer mogen we eens langs komen?
Eneeh, Jan de Rijk, is dat wat??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was gewoon erg emotioneel van je delft blauwe klompen met rode hartjes.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NOoooooooooooooooooHHHHHHHHH!!!!!!!!11111111~~~~~!!! mnn hele fotoboek staat vol met XX haar reacties!
vrouwenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik was gewoon erg emotioneel van je delft blauwe klompen met rode hartjes.
Kweenie, ik wor parra van die mensen menquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:08 schreef Makster het volgende:
Om te helpenDan mag je er morgen om 12:00 uur zijn
En Jan de Rijk = kenker, betalen geen wachturen. Tenminste als je internationaal luchtvracht gaat rijden. Wel veel uren draaien
Ik zou echter niet voor JdR kiezen
Waarom zou je gaan wachten in HUN tijd en zelf de helft moeten inleverenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kweenie, ik wor parra van die mensen menDat van die wachturen hebben ze gezegd dat de helft niet betaald wordt. En ik was niet van plan met anderen mee te rijden, dubbelbemand of andersfappend. Vandaar dat die als laatste optie bleef.
![]()
Morgen heb ik een date met ze, dus zie wel hoe het loopt.![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:45 schreef Makster het volgende:
Waarom zou je gaan wachten in HUN tijd en zelf de helft moeten inleverenBedrijven die dat doen hebben overduidelijk GEEN feeling met de krapte in de arbeidsmarkt
Chauffeurs zijn schaars goed, maak er gebruik van
I'll take that as an yesquote:
Kut en zaad en -XX- in 1 zin? Iemand heeft een sex-tekort.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Jullie vnden t allemaal kut en zaads maar druven dat niet te zeggen omdat -XX- het post
quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Lul toch niet zo slap man, kankerknaas.![]()
STERF STERF STERF!quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik was gewoon erg emotioneel van je delft blauwe klompen met rode hartjes.
Mannen.quote:
Mijn probleem is dat ik veel eisen heb, weinig int. ervaring en niet bereid ben consessies te doen wat betreft meerijden etc. Dus dan zijn er net zo goed bedrijven die NEE zeggen. Dus als ik morgen een beetje kan klikken met ze dan sjah.. een rit van een week met 1 maal een wachttijd moet dan wel te doen zijnquote:
Wel een '98-er?quote:Weet je nog een 2003 ZX6R te koop![]()
![]()
Dat is een Fryske vlag. Die is NIET Delfts, en het zijn GEEN hartjes.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Mannen.![]()
Eerst poeslief.
Dan zeg je iets wat ze niet aan staat.
EN DAN MAG JE STERVEN![]()
NOOOOOOOOhhhh schandelijk!![]()
![]()
![]()
Billa olm, waarom niet gewoon een paar weekies meequote:Op woensdag 30 mei 2007 21:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik veel eisen heb, weinig int. ervaring en niet bereid ben consessies te doen wat betreft meerijden etc. Dus dan zijn er net zo goed bedrijven die NEE zeggen. Dus als ik morgen een beetje kan klikken met ze dan sjah.. een rit van een week met 1 maal een wachttijd moet dan wel te doen zijn
[..]
Wel een '98-er?![]()
Welke kleur ben je naar op zoek?
Stelen is ook een optie.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Billa olm, waarom niet gewoon een paar weekies mee3 ritten van een week en je weet alles. Alleen tje, have mercy on the fucker die met jou mee mag
![]()
Maar met veel eisen wensen kunnen er eventueel bedrijven zijn die nee zeggen, troost je met de gedachte dat een bedrijf die nu nee zegt hoogstwaarschijnlijk niet rendabel is op zijn ritten![]()
Een groene zx6r 2003 =![]()
Beter gewoon gelijk een Morini maar daar heb ik die doekoes niet voor je wets...
Ik zwijg en zal pakken wat ik pakken kanquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:58 schreef Makster het volgende:
Billa olm, waarom niet gewoon een paar weekies mee3 ritten van een week en je weet alles. Alleen tje, have mercy on the fucker die met jou mee mag
![]()
Maar met veel eisen wensen kunnen er eventueel bedrijven zijn die nee zeggen, troost je met de gedachte dat een bedrijf die nu nee zegt hoogstwaarschijnlijk niet rendabel is op zijn ritten![]()
Billah Olm, wat is je probleem? 600CC = voor fags.quote:Een groene zx6r 2003 =![]()
Beter gewoon gelijk een Morini maar daar heb ik die doekoes niet voor je wets...
Damn, das wel een dikke bike die daar kwijt isquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:10 schreef -XX- het volgende:
Stelen is ook een optie.
Damnnn ik leef helemaal met hem mee.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:24 schreef Cageon het volgende:
zo ff stukje wezen rijden, eerste keer dat ik misschakel... op een cruciaal moment
langzame bocht, schakel terug de bocht in, laat t gas er weer op komen op het moment dat ik hem er lekker inleg, "VROEEEM" FSCK geen trekkende motor, gelukkig reflex met me voet ff de motor iets rechtop getikt en gelijk geschakelt![]()
bochtje later ging die ff iets glijden omdat ik een put deksel pak, dat zag ik aankomen![]()
Ja dat ding wil bijna alleen van zijn 2 naar zijn vrij, en dit is het gevolgquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:27 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Misschakelen met terugtikken, das me nou nog nooit gelukt
Vast zo'n poezelig tikkie gegeven deraan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:27 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Misschakelen met terugtikken, das me nou nog nooit gelukt
Humz, ik schakel ook bijna nooit van zn 2 naar 1 als ik nog rij. Dan moet het wel verdomde langzaam gaanquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:28 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ja dat ding wil bijna alleen van zijn 2 naar zijn vrij, en dit is het gevolg![]()
bebouwde kom, haakse bocht, niet fatsoenlijk aan kunnen snijden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:29 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Humz, ik schakel ook bijna nooit van zn 2 naar 1 als ik nog rij. Dan moet het wel verdomde langzaam gaan![]()
Vooruit dan maar:quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vast zo'n poezelig tikkie gegeven deraan.![]()
Iemand nog een linkje naar een ZX-12 vs Busa filmpje?Ben hem kwijt
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:31 schreef Cageon het volgende:
[..]
bebouwde kom, haakse bocht, niet fatsoenlijk aan kunnen snijden.
En een wat langere 1 dan de KTM![]()
beter! Die ene van de Twins was ook vet, die ik toen van jou kreegquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:31 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Vooruit dan maar:
http://video.google.com/videoplay?docid=2273051835443208591&q=fastbikes+duration%3Along
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:31 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Vooruit dan maar:
http://video.google.com/videoplay?docid=2273051835443208591&q=fastbikes+duration%3Along
Ik heb ook nogwel DVD's van hun thuis liggen, niet echt veel hoor. Stuk of 3 maar volgens mijquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:35 schreef Cageon het volgende:
[..]
beter! Die ene van de Twins was ook vet, die ik toen van jou kreeg
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:37 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik heb ook nogwel DVD's van hun thuis liggen, niet echt veel hoor. Stuk of 3 maar volgens mij![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=5298899968401074611&q=kawasaki+zx12quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]! Die klikte ik telkens niet aan omdat ik dacht dat die Blackbird niet mee deed.
Tnx anyway![]()
![]()
Als je een x naar een SM rit komt, dan kan ik ze wel ff meenemenquote:
Ow ok, je wilt 8 weken rijdenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zwijg en zal pakken wat ik pakken kanUiteindelijk moet het gewoon relaxed vakantietripje voor me zijn
Wamot ik 3 weken met zo'n ruftende dikzak in m'n buurt, omvervolgens nog 5 weken zelf te kunnen rijden
Op een korte intensieve rit is een bijrijder altijd wel leuk, maar zodra er meer dan 100km rijden tussen zit ben ik ze liever kwijt dan rijk.
[..]
Billah Olm, wat is je probleem? 600CC = voor fags.![]()
Zwarte ZX-12 niks voor jou dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Is dat een manier om mij naar een SM rit te lokken?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Als je een x naar een SM rit komt, dan kan ik ze wel ff meenemen![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:57 schreef Cageon het volgende:
[..]
Is dat een manier om mij naar een SM rit te lokken?
Ik ga daar niet heen, alleen richting het zuiden. Maar gebeurd het ook weleens in de Zuid-Europese landen dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:49 schreef Makster het volgende:
Ow ok, je wilt 8 weken rijdenNAja dan gewoon alleen op pad en huilend met de planning bellen als je gegayripped word in Servie
![]()
quote:600CC is meer dan genoeg, 1000+ cc zijn voor wanka's die compensatie gedrag vertonen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laterz
![]()
Dat was de eerste toch?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:00 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
nee dat dan weer niet, was je er trouwens bij toen we in Duitsland enzo reden?
Toen Bart en Harold onderuit gingen in zon bos, ik daarna. Toen ik stilstond![]()
Tussen de druppels doorquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:45 schreef worldpimber het volgende:
Hmmm, met de Suzuki Alto naar Roosendaal of met ZX-6 @ 9.000rpm met kans op regen.
Laten we toch maar de motor nemen.
Goed plan, met een Suzuki (s)alto is het minstens zo gevaarlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:45 schreef worldpimber het volgende:
Hmmm, met de Suzuki Alto naar Roosendaal of met ZX-6 @ 9.000rpm met kans op regen.
Laten we toch maar de motor nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |