abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 mei 2007 @ 21:56:08 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_49802924
Hier weer verder.

Hier kun je alles kwijt over je favoriete amateurclub. Extra leuk is het als je zelf in het eerste speelt, zoals Bjoro.
Dus wedstrijdverslagen, incidenten, standen, nieuwtjes etc. Alles is welkom. Voor posts over je eigen presteren in het 8ste van Abacawalde is er een ander topic.

Tongs club is NIVO-Sparta.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 mei 2007 @ 21:58:25 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_49802986
Voor Mike Brotje en scheur :

NIVO Sparta, de nieuwste hoofdklasser.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_49803568
haha ik hoorde dat staphorst nu is gepromoveerd tot de hoofdklasse!

Pas maar op voor die koksen!
pi_49806591
Verander die TT maar in 07/08 .
  zondag 27 mei 2007 @ 00:15:41 #6
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_49806711
quote:
Op zondag 27 mei 2007 00:11 schreef Yeahinho het volgende:
Verander die TT maar in 07/08 .
Ja lijkt me wel verstandig. Dit topic zal inderdaad pas vol komen als het nieuwe seizoen in volle gang is.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Trouwste user 2022 zondag 27 mei 2007 @ 00:21:57 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_49806900
Dan open ik wel een nieuw topic. Hoewel dan zit ik in het hoofdklasse A topic

pi_49807052
quote:
Op zondag 27 mei 2007 00:21 schreef tong80 het volgende:

Hebben we eindelijk rust hier .
  Trouwste user 2022 zondag 27 mei 2007 @ 00:34:39 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_49807227
quote:
Op zondag 27 mei 2007 00:27 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Hebben we eindelijk rust hier .
Je gaat me nog missen

pi_49811870
YIIHHHHHHHAAAAAAAAA!.. ...Ik kan het echt nog steeds niet geloven, we gaan gewoon naar de hoofdklasse! Ik heb nog nooit zoveel zenuwen in mijn lijf gehad! God wat is dat erg als je zelf niet kan spelen.......
Ik heb de tranen nog in mijn ogen staan, en ben nu misselijk van de grote hoeveelheid drank die bij me naar binnen is gegaan.....
Zo dat wou ik ff kwijt.
  zondag 27 mei 2007 @ 12:30:38 #11
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_49814879
Hehe wat ben je weer vroeg wakker man
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_49814971
Gefeliciteerd!

Tevens natuurlijk een tvp :d
pi_49815225
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:30 schreef Sethje het volgende:
Hehe wat ben je weer vroeg wakker man
Of laat thuis.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_49821727
quote:
Op zondag 27 mei 2007 00:21 schreef tong80 het volgende:

Jemig, dan kom jij gewoon in mijn A of B topic ja.

Afscheidswedstrijd van Izaäk Verhoeven was erg leuk: http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=1203
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_49821778
Ons 2e helaas net nacompetitie verloren voor plek in hoofdklasse, eigen doelpunt vlak voor tijd
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Trouwste user 2022 zondag 27 mei 2007 @ 16:34:32 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_49823081
quote:
Op zondag 27 mei 2007 08:43 schreef Brotje het volgende:
YIIHHHHHHHAAAAAAAAA!.. ...Ik kan het echt nog steeds niet geloven, we gaan gewoon naar de hoofdklasse! Ik heb nog nooit zoveel zenuwen in mijn lijf gehad! God wat is dat erg als je zelf niet kan spelen.......
Ik heb de tranen nog in mijn ogen staan, en ben nu misselijk van de grote hoeveelheid drank die bij me naar binnen is gegaan.....
Zo dat wou ik ff kwijt.

Ik kon je niet bijhouden toen je het veld in rende

maandag 28 mei 2007 @ 20:56:59 #17
161843 Elftalleider
Elftalleider
pi_49865064
quote:
Op zondag 27 mei 2007 16:34 schreef tong80 het volgende:

[..]

Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
  maandag 28 mei 2007 @ 20:58:37 #18
161843 Elftalleider
Elftalleider
pi_49865129
quote:
Op zondag 27 mei 2007 16:34 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hik !!!! ben weer redelijk nuchter na eerst een zenuwslopende wedstrijd en daarna nog zwaardere wedstrijd in de kantine en kroeg , echt ongelofelijk deze prestatie wie had dat enkele jaren terug durven denken, tong je bent toch echt lelijk van dichtbij maar je knuffel was wel lekker , je hing zoals gewoonlijk weer bij cammen om zijn nek met het doelpunt , nu maar eens kijken waar we ingedeeld worden het wordt in ieder geval genieten dat is zeker
  Trouwste user 2022 maandag 28 mei 2007 @ 21:11:03 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_49865627
Mike ze hebben dit ook op de NIVO-site geplaatst NIVO Sparta, de nieuwste hoofdklasser.

Trouwste user 2022 maandag 28 mei 2007 @ 21:24:41 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_49866192
De langste van het stel is elftalleider

Trouwste user 2022 maandag 28 mei 2007 @ 21:26:54 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_49866275
Het vierde gezicht vanaf links, met de champagne in z'n haar is Brotje.

pi_49866427
Ons tweede helaas niet gepromoveerd, 3-1 verloren. Kutwedstrijd. In totaal drie rode en iets van acht gele kaarten, terwijl drie gele kaarten in totaal ook afdoende was geweest. Klinkt misschien gek, maar de wedstrijd was niet onsportief ofzo. Scheidsrechter was af en toe echt helemaal de weg kwijt, al had er niet een ploeg voordeel of nadeel van. Was meer dat de wedstrijd daardoor werd doodgefloten. Verzorger die nog een epileptische aanval kreeg in de dug-out, geen beste dag...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_49893182
quote:
Op maandag 28 mei 2007 20:58 schreef Elftalleider het volgende:

[..]

Hik !!!! ben weer redelijk nuchter na eerst een zenuwslopende wedstrijd en daarna nog zwaardere wedstrijd in de kantine en kroeg , echt ongelofelijk deze prestatie wie had dat enkele jaren terug durven denken, tong je bent toch echt lelijk van dichtbij maar je knuffel was wel lekker , je hing zoals gewoonlijk weer bij cammen om zijn nek met het doelpunt , nu maar eens kijken waar we ingedeeld worden het wordt in ieder geval genieten dat is zeker
Lijkt B te worden.

Mooie fotoserie tong. Nu weten we Elftalleider en Brotje, maar nu nog een foto van een juichende tong op het veld in Aalst.
www.thuisuiteten.nl
pi_49910679
quote:
Op maandag 28 mei 2007 21:26 schreef tong80 het volgende:
Het vierde gezicht vanaf links, met de champagne in z'n haar is Brotje.

[afbeelding]

haha, ja die lekkere champagnedouche kreeg ik van onze elftalleider..... Kan je in ieder geval niet zien dat ik heb staan janken
pi_49931944
Ben wel benieuwd naar het definitieve overschrijvingen overzicht in de krant vrijdag. Clubs als Nieuw Lekkerland houden de namen van de geplande nieuwelingen nog angstvallig geheim. We zullen zien wat daar nu uiteindelijk nog blijft en bij komt!
www.thuisuiteten.nl
pi_49932021
Buurman Virtus organiseerde gisteren een mini toernooitje ter gelegenheid van haar 75 jarig bestaan. Seolto dus, en v.v. Klundert uit het gelijknamige buurdorp waren uitgenodigd met het eerste en het tweede elftal. Seolto en Klundert kwamen afgelopen seizoen beide uit in de 3e klasse B van het zaterdagvoetbal, volgend jaar gaat dit ook weer gebeuren, Virtus onsnapte ter nauwernood aan degradatie uit de zondag 4e klasse.

Seolto won uiteindelijk het toernooi met het eerste en het tweede elftal. Het eerste versloeg beide opponenten met 1-0, het 2e deed het zelfs beter door van Klundert met 2-0 te winnen.
pi_49935355
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:42 schreef methodmich het volgende:
Ben wel benieuwd naar het definitieve overschrijvingen overzicht in de krant vrijdag. Clubs als Nieuw Lekkerland houden de namen van de geplande nieuwelingen nog angstvallig geheim. We zullen zien wat daar nu uiteindelijk nog blijft en bij komt!
Ja daar ben ik ook benieuwd naar. Ook bij NIVO zullen er op het laatst toch nog een paar spelers bijkomen... Ik reken, naast Bijl en Salzman, op nog 4/5 namen....
  Trouwste user 2022 woensdag 30 mei 2007 @ 19:04:17 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_49936870
Uit het Brabants Dagblad.

NIVO Sparta : Nieuw: Egon Salzmann (TEC), Patrick Bijl (Nieuw Lekkerland), Rick van de Pas (BVV Caterpillar), Bas van den Berk (BVV Caterpillar), Lionel Saidjan (Triborgh).

pi_49939441
Ik ben ook benieuwd welke spelers ons eerste komen versterken, schijnen aantal goede namen bij te zitten, als we de lijn van na de winterstop kunnen voortzetten is een plaats bij eerste 3 reeel.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_49954195
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:42 schreef methodmich het volgende:
Gisteren even op de club geweest er wordt vandaag waarschijnlijk nog een opvallende naam bekend kon gisteren nog niks over gezegd worden, dus ben zelf ook wel benieuwd wie het zou zijn, 1 van de broertjes van van axel dongen had ook gebeld of ie bij ons kon komen spelen ???!!!!
pi_49956602
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 08:39 schreef Elftalleider het volgende:

[..]

Gisteren even op de club geweest er wordt vandaag waarschijnlijk nog een opvallende naam bekend kon gisteren nog niks over gezegd worden, dus ben zelf ook wel benieuwd wie het zou zijn, 1 van de broertjes van van axel dongen had ook gebeld of ie bij ons kon komen spelen ???!!!!
Volgens mij komt er misschien ook iemand over van FC Dordrecht...
pi_49960284
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:15 schreef Brotje het volgende:

[..]

Volgens mij komt er misschien ook iemand over van FC Dordrecht...
Ja die had ik al gehoord maar rob vertelde me gisteren dat er nog iemand kwam misschien wordt vandaag bekend neem ik aan dan !!
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:23:11 #34
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49968610
opvallende namen toch volgend jaar in de hoofdklasse, maar toch: welkom!

Op VoZ: 6 nieuwe bij ASWH weg MM?
Vanavond wordt een nieuwe speler bekendgemaakt bij RBB. Ik denk dat het Leitoe is.
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_49968692
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:06 schreef Elftalleider het volgende:

[..]

Ja die had ik al gehoord maar rob vertelde me gisteren dat er nog iemand kwam misschien wordt vandaag bekend neem ik aan dan !!
Categorie Mitchel Heerkens of nog beter?

Serginho van Axel Dongen zou geen gekke zijn!
www.thuisuiteten.nl
pi_49968736
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:23 schreef uitje4life het volgende:
opvallende namen toch volgend jaar in de hoofdklasse, maar toch: welkom!

Op VoZ: 6 nieuwe bij ASWH weg MM?
Vanavond wordt een nieuwe speler bekendgemaakt bij RBB. Ik denk dat het Leitoe is.
Leitoe, die hoefden wij niet. Is ons ook aangeboden.

Maar ASWH is al rond hoor. Die namen die er nog bij staan heb ik ze net gemaild, voornamelijk tweede elftal spelers.

Onze selectie is dus rond, morgen zal ik hem wel even in het A-topic plaatsen (linkje hier). Alleen Joshua Brard komt er mogelijk in een later stadium nog bij.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:43:35 #37
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49969431
ok, selectie is bij ons ook bijna rond, behalve de mystery player zeg maar.
post k strax nog wel, verder eigenlijk niet heel veel veranderingen in de selectie, 7 waarvan er eigenlijk 5 nooit speelden of soms een basisplaats/invalbeurt.

Dinsdag de vertrekkende spelers een mooi afscheid geven, zaterdag is er een erewedstrijd ASC - Combinatie RBB 1 en 2 (eigenlijk alleen 1 maar omdat die moeten spelen dinsdag dus combi). Kan ik helaas niet heen, moet werken.
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
pi_49969632
Als het Leitoe is, zou me dat verbazen. Want RBB heeft voor de aanvallende plaatsen toch Panna Levant en Zwarthoed al gehaald....

Is een verdediger / extra middenvelder (Blakborn, van Breukelen weg) niet logischer?
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:06:58 #39
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49970261
ik weet t niet.... je hebt nu kolder, freke, andere freke kan er ook spelen, vd vijver, ascension......

er stroomt een verdediger door uit de jeugd (Yuri van Es uit het 2e)
pi_49970344
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:25 schreef methodmich het volgende:

[..]

Categorie Mitchel Heerkens of nog beter?

Serginho van Axel Dongen zou geen gekke zijn!
Weet niet wie het was, maar volgens mij gaan er een van de twee naar Kapelle toe dus neem aan dat het joey geweest is, de andere nieuwe naam zal ik zo misschien wel horen, nadat we gehuldigd zijn op het bordes van het stadhuis zo om 7 uur
pi_49970362
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:08 schreef Elftalleider het volgende:

[..]

Weet niet wie het was, maar volgens mij gaan er een van de twee naar Kapelle toe dus neem aan dat het joey geweest is, de andere nieuwe naam zal ik zo misschien wel horen, nadat we gehuldigd zijn op het bordes van het stadhuis zo om 7 uur
Veel plezier al vast!

Joey gaat als het goed is naar 's-Gravendeel, maar ja, soms trekken spelers dat alsnog in. Zie Muñoz.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 31 mei 2007 @ 19:52:51 #42
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49975820
Het is Jelle Bouma van HFC Haarlem geworden!!
http://www.rijnsburgseboys.nl/Content.php?id=1283
  Trouwste user 2022 donderdag 31 mei 2007 @ 21:09:09 #43
7889 tong80
Spleenheup
pi_49978545
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:08 schreef Elftalleider het volgende:

[..]

Remie had wel meer enthousiasme mogen tonen Had Sijmen of een andere oudgediende nog wel willen horen. Maar Mike lekker veel publiek

vrijdag 1 juni 2007 @ 08:12:14 #44
161843 Elftalleider
Elftalleider
pi_49989909
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:09 schreef methodmich het volgende:

[..]

Veel plezier al vast!

Joey gaat als het goed is naar 's-Gravendeel, maar ja, soms trekken spelers dat alsnog in. Zie Muñoz.
Het bleek serginho te zijn maar we hoorde dat het niet een echte fijne jongen is om mee te werken vandaar dat de trainer het heeft laten schieten, het was erg gezellig gisteren
  vrijdag 1 juni 2007 @ 08:14:23 #45
161843 Elftalleider
Elftalleider
pi_49989936
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 21:09 schreef tong80 het volgende:

[..]

Remie had wel meer enthousiasme mogen tonen Had Sijmen of een andere oudgediende nog wel willen horen. Maar Mike lekker veel publiek

Denk dat de voorzitter het niet helemaal beseft wat we hebben neer gezet !!, ja ik vond ook dat er genoeg publiek was is toch wel mooi om te zien als je daar bovenop staat, nou morgen nog de afscheidswedstrijd van ed visser en daarna aansluitend het slotfeest.......kom je ook ??
pi_49992002
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 17:02 schreef methodmich het volgende:
Maar opmerkelijk toch, het ontslag van de trainer. Hoe zat dat nou precies Imaginary_Friend, want dat bestuurslid zei dat de selectie blij was en de trainer zei dat ze achter hem stonden?
Beetje late reactie, maar ik had het ook niet direct verwacht. Het vond plaats terwijl ik op vakantie was, dus ik was er niet direct bij betrokken. Ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt, maar het blijft toch altijd een vreemde situatie.

Gisteren gesproken met de mogelijke nieuwe hoofdtrainer, is - if all goes well - toch wel veelbelovend. Nog geen namen tot het rond is

Overigens wordt onze selectie wederom wat uitgedund, al is de aanwas vanuit de jeugd er ook. Ook enkele clubmensen gaan vertrekken, wat toch heel jammer is, ook al zijn de redenen vaak zeker begrijpelijk (werk, prive etc).
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
pi_50001998
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:52 schreef Imaginary_Friend het volgende:

[..]

Beetje late reactie, maar ik had het ook niet direct verwacht. Het vond plaats terwijl ik op vakantie was, dus ik was er niet direct bij betrokken. Ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt, maar het blijft toch altijd een vreemde situatie.

Gisteren gesproken met de mogelijke nieuwe hoofdtrainer, is - if all goes well - toch wel veelbelovend. Nog geen namen tot het rond is

Overigens wordt onze selectie wederom wat uitgedund, al is de aanwas vanuit de jeugd er ook. Ook enkele clubmensen gaan vertrekken, wat toch heel jammer is, ook al zijn de redenen vaak zeker begrijpelijk (werk, prive etc).
Okee, meestal ligt de waarheid in het midden ja.

Volgens De Dordtenaar de mutaties bij GL:

In: Mathijs Stoop (Smitshoek) Ken ik niet, ken wel Hans Stoop, maar die is het blijkbaar niet?

Uit: Ufuk Akkanoglu, Nadir Akhayar, Levent Gencer en Gelli Koy (allen IFC), Jelle Baan (Papendrecht zo), Jesse de Klerk (NSVV)
www.thuisuiteten.nl
pi_50002095
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 08:12 schreef Elftalleider het volgende:

[..]

Het bleek serginho te zijn maar we hoorde dat het niet een echte fijne jongen is om mee te werken vandaar dat de trainer het heeft laten schieten, het was erg gezellig gisteren
Okee. Wel een prima voetballer, dat wel.

De leegloop bij Lekkerland valt me nog mee.

Uit: Daniel Muñoz (Capelle), Almir Selimovic, Frits Poirot en Sead Nezirevic (allen Alblasserdam), Patrick Bijl (Nivo Sparta), Melvin Zimmerman en Joey van Axel-Dongen ('s-Gravendeel), Bas-Jan Munten (Rijsoord)

In: Gert Jan Bentlage (De Alblas), Edward de Groot (VVGZ), Jaques van Kampen (Dubbeldam za), Frank de Bruijn (Ammerstol), Bas de Vos (Groot-Ammers), Lars Stolk (Drechtstreek), Angelo Kardinaal (SC Reeland), Alex Kabah (Papendrecht zo)

Rijsoord blijft redelijk op orde, Heerjansdam komt zelfs erg sterk uit de overschrijvingsperiode en is dus topfavoriet in 1C.

Nivo nog iets gedaan op de valreep?
www.thuisuiteten.nl
pi_50002119
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 19:52 schreef uitje4life het volgende:
Het is Jelle Bouma van HFC Haarlem geworden!!
http://www.rijnsburgseboys.nl/Content.php?id=1283
Dat is ook veel logischer, een linksback voor de vacante positie van Bryan Simons.
www.thuisuiteten.nl
pi_50002129
Dit is de selectie van ASWH voor het seizoen 2007/08:

Achter de naam tussen haakjes de positie, leeftijd per 1 september 2007, hoeveelste seizoen bij ASWH het gaat worden, vorige club)

1 Raymon Kuipers (D, 24, 3e, FC Dordrecht)
2 Paul Verboom (D, 29, 1e, IJsselmeervogels)
3 Marlon Huijser (D, 19, 1e, eigen jeugd)
4 Roël Gorré (V, 27, 11e, Willem II)
5 Nixon Dias (V, 27, 2e, DOTO)
6 Danny Versluis (V, 25, 3e, Barendrecht)
7 Johan Sturrus (V, 35, 9e, SC Feyenoord)
8 Damiën Vereecken (V, 22, 1e, Papendrecht)
9 Wouter van den Berg (V / M, 21, 1e, Excelsior Rotterdam)
10 Ard Hartman (V, 19, 1e, 's-Gravendeel)
11 Murat Onar (V / M, 20, 1e, eigen jeugd)
12 Jordi Boogers (M, 27, 10e*, FC Dordrecht)
13 Ferry van Lare (M, 25, 5e*, FC Dordrecht)
14 Alexander de Jong (M, 29, 1e*, IJsselmeervogels)
15 Ivar Eltenberg (M / V, 22, 1e, DOTO)
16 Jan Willem Schep (M, 23, 1e, Capelle)
17 Stefan van Dam (M, 24, 3e, TOP Oss)
18 Danny Slingerland (M, 21, 2e, eigen jeugd)
19 Hiram Collin (M, 22, 1e, vv Terneuzen)
20 Arjan Human (A, 28, 4e, Hoek)
21 Sjoerd van der Waal (A, 22, 1e*, IJsselmeervogels)
22 Erik Abels (A, 22, 1e*, FC Dordrecht)
23 Rory van der Weijden (A, 21, 2e, Dubbeldam)
24 Mike van Gool (A, 25, 1e, Quick Boys)
25 Robert-Jan de Vos (A, 25, 1e, ZBVH)

* Alex en Sjoerd keren terug na een uitstapje naar IJsselmeervogels, maar speelden in het verleden al voor ASWH. Dat deed Erik Abels ook, in de jeugd. Hij maakte nog geen seizoenen mee in ASWH 1. Jordi Boogers maakte in 2001/02 een kortstondige overstap naar FC Dordrecht, maar keerde in de winterstop weer terug. Ferry van Lare speelde ook in de jeugd voor ASWH, maar niet bij 1.

[ Bericht 2% gewijzigd door methodmich op 01-06-2007 17:00:21 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_50005444
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 15:06 schreef methodmich het volgende:

[..]

Okee, meestal ligt de waarheid in het midden ja.

Volgens De Dordtenaar de mutaties bij GL:

In: Mathijs Stoop (Smitshoek) Ken ik niet, ken wel Hans Stoop, maar die is het blijkbaar niet?

Uit: Ufuk Akkanoglu, Nadir Akhayar, Levent Gencer en Gelli Koy (allen IFC), Jelle Baan (Papendrecht zo), Jesse de Klerk (NSVV)
Mathijs = Martijn. Heeft hier al eerder gespeeld, mits fit een goeie voetballer en zeker iemand die goed in de groep ligt.

Levent was overigens al snel weg dit seizoen. Helaas kan aan dit rijtje vertrekkenden ook nog Edwin Moerkerken worden toegevoegd, die naar SSS vertrekt. Zo'n clubjongen die na lang wikken en wegen de stap gaat wagen, technisch begaafd en een prima inzicht. Hopelijk zien we die snel terug.

Vooraf kunnen we zeggen dat de problemen (weer) vooral voorin komen te liggen, volgend seizoen, een chronisch gebrek aan een regelmatig scorende spits gaat zich op den duur wreken. Maar wie weet gebeuren er verrassende dingen...
pi_50005540
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 15:09 schreef methodmich het volgende:

[..]

Uit: Daniel Muñoz (Capelle), Almir Selimovic, Frits Poirot en Sead Nezirevic (allen Alblasserdam), Patrick Bijl (Nivo Sparta), Melvin Zimmerman en Joey van Axel-Dongen ('s-Gravendeel), Bas-Jan Munten (Rijsoord)

In: Gert Jan Bentlage (De Alblas), Edward de Groot (VVGZ), Jaques van Kampen (Dubbeldam za), Frank de Bruijn (Ammerstol), Bas de Vos (Groot-Ammers), Lars Stolk (Drechtstreek), Angelo Kardinaal (SC Reeland), Alex Kabah (Papendrecht zo)
Vond ik ook, uiteraard met extra belangstelling bekeken. Hopelijk doen ze 't goed, dat gun ik Rekelhof wel.
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 15:10 schreef methodmich het volgende:
Dit is de selectie van ASWH voor het seizoen 2007/08:

*lijst*
Hoe staat 't met het tweede? Veel veranderingen? Trainer weg?
  vrijdag 1 juni 2007 @ 16:44:30 #53
161843 Elftalleider
Elftalleider
pi_50005554
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 15:09 schreef methodmich het volgende:

[..]

Okee. Wel een prima voetballer, dat wel.

Rijsoord blijft redelijk op orde, Heerjansdam komt zelfs erg sterk uit de overschrijvingsperiode en is dus topfavoriet in 1C.

Nivo nog iets gedaan op de valreep?
Zal je het na het weekend laten weten maar denk niet zoveel hoor
pi_50005968
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 16:40 schreef Imaginary_Friend het volgende:

[..]

Mathijs = Martijn. Heeft hier al eerder gespeeld, mits fit een goeie voetballer en zeker iemand die goed in de groep ligt.

Levent was overigens al snel weg dit seizoen. Helaas kan aan dit rijtje vertrekkenden ook nog Edwin Moerkerken worden toegevoegd, die naar SSS vertrekt. Zo'n clubjongen die na lang wikken en wegen de stap gaat wagen, technisch begaafd en een prima inzicht. Hopelijk zien we die snel terug.

Vooraf kunnen we zeggen dat de problemen (weer) vooral voorin komen te liggen, volgend seizoen, een chronisch gebrek aan een regelmatig scorende spits gaat zich op den duur wreken. Maar wie weet gebeuren er verrassende dingen...
Ah, Martijn Stoop. Oud ASWH en Dordt in de jeugd denk ik, van onze leeftijd, misschien een jaar of 2 ouder? Dan ken ik hem wel denk ik. Was altijd een goede speler vroeger!

ASWH 2 verliest wel de nodige spelers:

Marcel Gerritsen, Wouter Kreté, Laurens Lindthout (allen VVGZ), Florian Destanovic (Nieuwenhoorn), Vincent de Klerk (De Zwerver), Mohamed Mahdaoui (IFC), Michael Mikkers (Smitshoek), Rick Verbrugge (Excelsior Maassluis).

Mikkers en Verbrugge speelden al sinds de winterstop niet meer, Marcel en Wouter hoorden bij de A-selectie, speelden in 2, maar wilden toch ergens hogerop proberen. Jerry de Jong, die naar Delft gaat, speelde ook af en toe mee bij 2. Van de nieuwe spelers voor 1 zullen er wel een paar bij 2 mee gaan doen.

Dan gaan er 3 jongens uit 3 naar Pelikaan, via voormalig jeugdtrainer Jan Verveer. Al is de verwachting dat ze toch in 2 komen.
www.thuisuiteten.nl
pi_50062601
Gisteren nog even Meerkerk - De Zwerver gaan kijken. Beslissingsduel in de eerste klasse, op het terrein van Unitas.

De Zwerver kwam met tien man te staan. Een Meerkerk-speler schoot daarna binnenkant paal, ketst op de binnenkant van de andere paal, en er uit. Toen zeiden de fans van De Zwerver al: dan moeten we nu wel winnen, met zo'n geluk. En inderdaad, in de 7e minuut van de extra tijd scoorde De Zwerver. Daarna nog minstens 7 minuten door verlengd, maar ze waren door.

De Zwerver uit Kinderdijk dus gepromoveerd. Extra leuk, was met een vriend van me die daar gaat spelen gaan kijken. Dus die mag de eerste klasse in.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 3 juni 2007 @ 16:13:00 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_50062714
Meerkerk dus gedegradeert.

pi_50063552
Tot nu toe ging het allemaal niet zo geweldig met ons zaalvoetbal-elftal. We zijn 3e van onder geworden maar kunnen gelukkig niet degraderen omdat we in een café competitie spelen. Maar gister liep het allemaal heel lekker in de na-competitie (afterseason toernooi) alhoewel we heel moeizaam tot scoren kwamen stonden we vlak voor rust met 2-1 voor. In de laatste minuut voor rust werd onze opkomende keeper afgetroefd door een aanvaller waardoor hij vanaf de middelijn naar de lege goal op kon stomen. Ik zette de sprint in met die aanvaller. Ik had de sprint gewonnen en tikte de bal ter nauwe nood voor langs. Toen ik weer terug op mn benen kwam stapte ik met de zijkant van mn rechter voet op de grond. Ik viel meteen neer en voelde dat het niet goed zat. Nu is mijn rechter enkel eens zo dik als mn linker, het probleem is dat ik dit weeend helemaal alleen thuis ben. Kan het huis dus niet uit en mijn ouders komen vanavond pas weer thuis.

*zucht*
uit pure verveling vertel ik mijn verhaal
pi_50118724
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:13 schreef tong80 het volgende:
Meerkerk dus gedegradeert.

Zowel het 1e als het 2e, beiden vorig jaar gepromoveerd en nu dus direct weer omlaag.
pi_50118839
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:42 schreef toma het volgende:
Tot nu toe ging het allemaal niet zo geweldig met ons zaalvoetbal-elftal. We zijn 3e van onder geworden maar kunnen gelukkig niet degraderen omdat we in een café competitie spelen. Maar gister liep het allemaal heel lekker in de na-competitie (afterseason toernooi) alhoewel we heel moeizaam tot scoren kwamen stonden we vlak voor rust met 2-1 voor. In de laatste minuut voor rust werd onze opkomende keeper afgetroefd door een aanvaller waardoor hij vanaf de middelijn naar de lege goal op kon stomen. Ik zette de sprint in met die aanvaller. Ik had de sprint gewonnen en tikte de bal ter nauwe nood voor langs. Toen ik weer terug op mn benen kwam stapte ik met de zijkant van mn rechter voet op de grond. Ik viel meteen neer en voelde dat het niet goed zat. Nu is mijn rechter enkel eens zo dik als mn linker, het probleem is dat ik dit weeend helemaal alleen thuis ben. Kan het huis dus niet uit en mijn ouders komen vanavond pas weer thuis.

*zucht*
uit pure verveling vertel ik mijn verhaal
verkeerde topic.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 16:59:35 #60
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_50132042
Fc Zutphen is kampioen geworden in de 2e klasse.

De voorlopige indeling voor het komende seizoen is inmiddels bekend. Enkele oude bekenden zitten daar weer in.

1e klasse D, oost
AZSV - Aalten
Berkum - Zwolle (degradant Hoofdklasse C)
csv Apeldoorn - Apeldoorn
DETO - Vriezeveen
DVS´33 - Ermelo
FC Zutphen - Zutphen (kampioen 2e klasse J)
NSC - Nijkerk
OWIOS - Oldebroek
SDC Putten - Putten
SDV Barneveld - Barneveld
SVZW - Wierden
Veensche Boys - Nijkerkerveen (kampioen 2e klasse I)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 juni 2007 @ 17:17:04 #61
7889 tong80
Spleenheup
pi_50132641
Vorig jaar speelden wij in die afdeling. Erg leuke clubs. Wat me opviel was de sportiviteit in die regio.

pi_50132692
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 09:46 schreef Imaginary_Friend het volgende:

[..]

Zowel het 1e als het 2e, beiden vorig jaar gepromoveerd en nu dus direct weer omlaag.
Meerkerk 2 zag ik op de slotdag nog tegen ASWH 2 spelen. Liepen allerlei veteranen in. Ik weet niet of dat hun normale team was, maar anders begrijp ik het wel. Kalende veertigers kunnen op inzicht en routine best compenseren, maar toch...
www.thuisuiteten.nl
pi_50135407
Zometeen ga ik de nieuwe teamfoto maken.

Werd gisteravond om 22.00 uur op de hoogte gebracht dat vanavond de nieuwe A-selectie bij elkaar kwam, lekker op tijd . Ben benieuwd wie er precies bij zijn gekomen, zelfs dat is nog niet naar buiten gebracht.... wat dat betreft zijn we toch echt een amateuristische kutclub.
pi_50135424
Extra spannend juist.

Hes van Kapel
pi_50136746
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:46 schreef Yeahinho het volgende:
Zometeen ga ik de nieuwe teamfoto maken.

Werd gisteravond om 22.00 uur op de hoogte gebracht dat vanavond de nieuwe A-selectie bij elkaar kwam, lekker op tijd . Ben benieuwd wie er precies bij zijn gekomen, zelfs dat is nog niet naar buiten gebracht.... wat dat betreft zijn we toch echt een amateuristische kutclub.
Ah, da's bij ons morgenavond. Maar dat wisten we al ruim een maand. Dus ze waren inderdaad niet vlot bij jou.

Wel benieuwd wie OJC allemaal heeft weten los te weken van elders!
www.thuisuiteten.nl
pi_50143519
Dit is het geworden:

Dennis van der Aa (lange spits, komt van 2e klasser CHC/Orka)
Jorik Helmink (keeper, dit seizoen RKC A1, afkomstig uit de OJC-jeugd)
Nick van der Horst (21 pas, komt van SC Geinoord, weet jij hier meer over MM?)
Hes van Kapel (WSC Waalwijk, voorheen o.a. Schijndel en FCDB)
Stiva Taihuttu (komt van Oisterwijk, mij verder niks over bekend)

Verder nog 2 jongens van de eigen A1, maar die kennen jullie toch niet (en zullen wel in het 2e gaan spelen).
pi_50153330
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:18 schreef methodmich het volgende:

[..]

Meerkerk 2 zag ik op de slotdag nog tegen ASWH 2 spelen. Liepen allerlei veteranen in. Ik weet niet of dat hun normale team was, maar anders begrijp ik het wel. Kalende veertigers kunnen op inzicht en routine best compenseren, maar toch...
Nee, de twee keer dat wij tegen ze speelden, liepen er behoorlijk wat jongere spelers in. Hier en daar (2 misschien) wat 'oudjes' (met alle respect), maar de ploeg waar wij tegen speelden moest het vooral van inzet en uithoudingsvermogen hebben. Wat ze op die slotdag wilden bereiken met dat team is me niet helemaal duidelijk, maar het heeft in ieder geval niet gewerkt...
pi_50165573
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:52 schreef Yeahinho het volgende:
Dit is het geworden:

Verder nog 2 jongens van de eigen A1, maar die kennen jullie toch niet (en zullen wel in het 2e gaan spelen).
Stiva Taihuttu heb ik nog gezien vorig seizoen in de bekerfinale met Oisterwijk tegen ASWH. Volgens mij scoorde hij zelfs nog, maar ben niet zeker.

Nick van der Horst had Geinoord vorig seizoen weggeplukt bij TOP Oss. Dit jaar zat Geinoord niet bij ons, heb ze dus ook niet veel gezien. Maar gezien zijn positie heeft hij denk ik weinig in 1 gespeeld. Zijn naam ook niet echt vaak tegen gekomen, heeft ook geen goals gemaakt in de competitie. Kan je er dus niet al te veel over vertellen verder.
www.thuisuiteten.nl
pi_50165632
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 09:16 schreef Imaginary_Friend het volgende:

[..]

Nee, de twee keer dat wij tegen ze speelden, liepen er behoorlijk wat jongere spelers in. Hier en daar (2 misschien) wat 'oudjes' (met alle respect), maar de ploeg waar wij tegen speelden moest het vooral van inzet en uithoudingsvermogen hebben. Wat ze op die slotdag wilden bereiken met dat team is me niet helemaal duidelijk, maar het heeft in ieder geval niet gewerkt...
Gingen toen redelijk simpel de boot in ook. Misschien hadden ze wel spelers met 1 meegestuurd, hoewel die toen al uitgebald waren dacht ik. Frank Barendrecht wist nog twee keer te scoren voor ASWH 2 toen.
www.thuisuiteten.nl
pi_50206698
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:52 schreef Yeahinho het volgende:
Dit is het geworden:

Stiva Taihutu; heeft vanaf de D1 t/m B2 bij PSV gespleeld, en is toen naar Den Bosch gegaan... Ik heb zelf twee seizoenen met hem bij Den Bosch gespeeld,1 jaar B1 en een jaar A1.. Wij hebben regelmatig samen centraal achterin gespeeld.. Hij moest na zijn 2e seizoen Den Bosch helaas weg.. Had Wiljan Vloet toen bepaald... Vloet vond hem een hele goeie voetballer, maar kwam op het mentale vlak volgens Vloet te kort.... Heb ik nooit echt begrepen! Want hij was in de jeugd echt heel goed. Na Den Bosch is hij naar TGG 1 gegaan en toen heb ik nog een jaar contact met hem gehad, maar daarna ben ik hem uit het oog verloren....
Ik denk dat als hij nog het zelfde type speler is met dezelfde kwaliteiten, je heel veel plezier van hem gaat hebben. . Naast een goeie voetballer is het ook een goeie gast!
pi_50207380
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 16:49 schreef Brotje het volgende:

[Stiva Taihutu]
Heb gehoord dat ie via Pieter in contact met OJC is gekomen, dus dat maakt je verhaal logisch.
pi_50243835
Imaginary_Friend, even tussendoor: Ken je de site www.voetbalrotterdam.nl ? Cultheld Curtis Martels schrijft daar columns. Erg vermakelijk, precies zoals Curtis is. Flink aangedikt dus.

De nieuwe ASWH-selectie staat weer op de foto, minus 4 afwezigen.
www.thuisuiteten.nl
pi_50264342
Cool, Makkie Nijssen de nieuwe trainer van Groote Lindt.

In AD Sportwereld is een enquête gehouden over de Topklasse. Van de 42 zaterdaghoofdklassers zijn er 31 tegen, 5 voor, 4 hebben geen mening en 2 neutraal. Bij de zondag zijn er veel meer voor. Liefst 20 zijn voor, 14 tegen, 4 hebben geen mening en 4 neutraal.

Logisch wel, toch minder toeschouwers normaal gesproken door de concurrentie van profvoetbal, minder derby's en dus minder beleving.
www.thuisuiteten.nl
pi_50404719
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 16:56 schreef methodmich het volgende:
Imaginary_Friend, even tussendoor: Ken je de site www.voetbalrotterdam.nl ? Cultheld Curtis Martels schrijft daar columns. Erg vermakelijk, precies zoals Curtis is. Flink aangedikt dus.
Ja, mooie gast is dat. Nog mee gevoetbald, een jaar of 4/5 geleden, onder Ron Timmers. Columns lees ik af en toe wel, best aardig idd.
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 11:39 schreef methodmich het volgende:
Cool, Makkie Nijssen de nieuwe trainer van Groote Lindt.
Yep. Onlangs hebben we een gesprek gehad met een spelersdelegatie, lijkt me een goede trainer en aardige kerel met sterke ideeen. Ken je hem (als trainer)?
pi_50415614
Als trainer niet, ik ken vooral zijn zoon. Die speelde eventjes bij ASWH, voornamelijk in 2. Die noemen ze ook wel eens Makkie de laatste tijd.
www.thuisuiteten.nl
pi_50442381
PFFieuw.... Met NIVO gelukkig toch nog in HB ingedeeld... Ben ik blij om! Ze wilden ons eerst in HA indelen, maar dat is uiteindelijk (gelukkig) niet gebeurd.. Ik denk dat HA in de breedte voor ons een beetje te sterk is !
pi_50497222
Ja, nu zijn de Zwaluwen de pineut!

Op de site van Nivo Sparta ook allemaal opgetogen reacties. Aardige samenvatting van Jongste.
www.thuisuiteten.nl
pi_50568622
Nu dus 1 jaartje handhaven, en dan voor het kampioenschap
  Trouwste user 2022 maandag 18 juni 2007 @ 19:04:28 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_50586710

pi_50595155
NIVO Sparta - OJC Rosmalen om het algeheel landskampioenschap, zou mooi zijn .
  Trouwste user 2022 maandag 18 juni 2007 @ 22:21:56 #81
7889 tong80
Spleenheup
pi_50595207
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:20 schreef Yeahinho het volgende:
NIVO Sparta - OJC Rosmalen om het algeheel landskampioenschap, zou mooi zijn .
Wij eerst uit

pi_50825336
Ben helaas niet meer welkom in Hoofdklasse A topic, hadden we maar niet moeten degraderen.

Iig de selectie van Vitesse is rond http://www.vitessedelft.nl/nieuwspaginas%5Casel0708/asel0708.htm
veel nieuwe gezichten dus ben benieuwd. Ben zelf ingedeeld in het 3e, kijken of ik na 2,5 seizoen niks te hebben gedaan het niveau nog aankan.
pi_50825862
Een vriend van mij gaat volgend jaar in de 2e klasse gaan spelen bij VV Oegstgeest.
pi_50826038
ik weet niet of het hier hoort maar ik zie overal al verschillende bekerindelingen. Weet iemand al wat van oost..?
pi_50831418
Heb je een KNVB-login? Dan is het mogelijk via hun site te bekijken.

CrazyRay, als je in 3 gaat spelen wordt José vast een teammaat van je.
www.thuisuiteten.nl
pi_50832303
Ik heb een KNVB Login maar daar kan ik het niet vinden.. :<
pi_50832655
Ook niet als je de naam van je club intikt en dan senioren 1, staat er dan bij de competities nog geen beker?
www.thuisuiteten.nl
pi_50832767
Staat er nog niet bij!
pi_50868368
Elftalleider heeft een oefenpot weten te regelen voor de winterstop.

15 januari is het als het goed is ASWH - Nivo Sparta
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 juni 2007 @ 19:19:51 #90
7889 tong80
Spleenheup
pi_50868630
Cool. Ik ben er bij

donderdag 28 juni 2007 @ 20:44:27 #91
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_50949916
Volgende week zaterdag (7 juli): Rijnsburgse Boys 7 - Sterrenteam. Met o.a. Alfons Groenendijk en Fritz Korbach!

Aanvang 14:30, op veld 1 bij Rijnsburgse Boys, entree gratis! Neem kinderen ook mee, er is genoeg te doen voor iederen! Ook wordt er natuurlijk wel geld ingezameld!

http://www.rbb6.nl/html/777.htm

Wie durft te komen kijken?
  Trouwste user 2022 donderdag 28 juni 2007 @ 20:56:13 #92
7889 tong80
Spleenheup
pi_50950281
Ok ik weet niet of ik m'n kinderen meeneem

pi_50950457
Zie ik daar nou het 7e elftal staan ?
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:27:37 #94
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_50998589
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:02 schreef hello_moto1992 het volgende:
Zie ik daar nou het 7e elftal staan ?
klopt helemaal, het is hun dag he. (7-7-7) Maar ze hebben heel vaak een mooie actie. Een speler van het 7e gaat de marathon van New York lopen voor een werkgroep hier uit Rijnsburg. Nog een naam in het sterrenteam: Ted Verdonkschot!! En ik geloof dat Pieter Vink de scheidsrechter zal zijn.

Kom gewoon, al is het maar voor de 3e helft
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:58:25 #95
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_50999507
Ach, zal ik dan maar de ster uithangen in de kantine?!
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
  zondag 1 juli 2007 @ 10:30:16 #96
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_51021650
voor de totale spelerslijst van het Sterrenteam (24 stuks!) en dagprogramma: http://www.rijnsburgseboys.nl/Content.php?id=1345
pi_51104818
Wie is crimineel Ali A. die nu terecht staat als topcrimineel ex speler van Turkiyemspor?
pi_51104910
Hoorde het net ook op het journaal idd.
MM weet het ongetwijfeld .
pi_51104913
Ali Algun

http://www.pzc.nl/sport/zeeland/article1596190.ece trouwens wel aardig. Human gaat met dat team ook naar het NK Beachsoccer straks.
www.thuisuiteten.nl
pi_51106057
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 19:51 schreef methodmich het volgende:
Ali Algun
Bedankt.
pi_51136011
Overigens was hij vooral succesvol in de eerste periode waarin de club snel opklom van lager niveau tot de zondaghoofdklasse. Na 2000 min of meer naar de achtergrond geduwd door de komst van betere, nieuwe spelers.

Dit is hem:
www.thuisuiteten.nl
pi_51233625
Heeft iemand de bekerindeling van Zuid I helemaal?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_51235004
Nee, alleen van de hoofdklassers staat ie op VoZ en in AD / De Dordtenaar staat hij van de regioclubs hier. Daar kwam ik GPC niet in tegen, OJC wel.

Wij trappen thuis af tegen Hoek, verder nog Unitas '30 en Arnemuiden. Twee keer uit, aardig ritje naar Erremuu. We moeten eerste worden, dus de opening zal belangrijk zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_51235341
Ja, die zag ik indd... Zie op voetbalzuid sommige ploegen namelijk al het hele programma posten, dus ook van de reserve elftallen...

Zware poule best voor ASWH met een hoofdklasser erbij...
In Southern Sun
pi_51239424
Dat is de nieuwe stijl qua loten van de KNVB, ze delen min of meer qua sterkte in. Ze willen daarmee de lager spelende clubs meer kans geven door te komen, want anders lagen die er in de poule al uit. Zo zijn ook Kozakken Boys en UNA aan elkaar gekoppeld in de poule, LRC Leerdam en OJC Rosmalen, Kloetinge en Papendrecht zondag, Nivo Sparta (tong80) en Geldrop / AEK (Bos81).

Vorig jaar begonnen ze daar al mee, met dat nieuwe loten. Ons tweede zit bijvoorbeeld bij SC Amstelwijck, BZS en Drechtstreek, dus die gaan normaal gesproken door. Of deze manier van loten leuker is weet ik niet. Toch zonde als je na de poules al minstens vijf hoofdklassers kwijt bent en dan weet ik verder nog niet welke zondaghoofdklassers in Zuid I aan elkaar zijn gekoppeld.
www.thuisuiteten.nl
pi_51242633
Seolto zit iig bij SSC'55, Oosterhout en TSC
pi_51256822
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 21:35 schreef Zjakkie het volgende:
Seolto zit iig bij SSC'55, Oosterhout en TSC
Hoe weet iedereen dit nou allemaal, ik zoek me rot .
In Southern Sun
pi_51257476
quote:
Op zondag 8 juli 2007 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

ik heb het gevonden op www.seolto.nl
  zondag 8 juli 2007 @ 15:00:45 #109
17328 methodmich
Nummer 10
pi_51260184
quote:
Op zondag 8 juli 2007 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Staat er niks op de site van GPC zelf of anders op die van de PZC?
www.thuisuiteten.nl
pi_51260379
Neuh, GPC site is zo snel niet en PZC heeft het alleen over Hoek..

Raar, niemand binnen de vereniging weet het ook nog .
In Southern Sun
  zondag 8 juli 2007 @ 15:08:15 #111
17328 methodmich
Nummer 10
pi_51260397
Kan jij zelf niet inloggen op de site van de KNVB? Die hadden vorig jaar het programma wel staan.
www.thuisuiteten.nl
pi_51260428
Maar nu ook nog niet haha... Ze linken naar lege pagina's...
In Southern Sun
  zondag 8 juli 2007 @ 15:13:13 #113
17328 methodmich
Nummer 10
pi_51260546
Dan zit er niets anders op dan te wachten of de KNVB te mailen / bellen.

Kan ook op internet zo snel niets vinden op websites van mogelijke tegenstanders.
www.thuisuiteten.nl
pi_52020683
Nou, de voorbereiding maar hier doen:
quote:
ASWH verliest eervol van FC Dordrecht

Nadat ASWH vorige week de eerste training afwerkte, stond er vanavond al een eerste oefenduel op het programma. De tegenstander was niet de eerste de beste, namelijk FC Dordrecht. Op veld 2 bood ASWH goede tegenstand aan de Dordtenaren, die wel met 1-4 wisten te winnen.

Voor trainer Bill Tukker en de supporters was het een mooie gelegenheid om kennis te maken met diverse nieuwelingen. Er kwamen er dan ook genoeg in actie. In het doel begon de man die daar het vorige seizoen eindigde, namelijk Raymon Kuipers. Kuipers, die onlangs nog twee strafschoppen stopte voor Team VVCS op het toernooi in Portugal, zag behalve het vertrouwde gezicht van Johan Sturrus ook drie nieuwelingen voor zich in de defensie. Op rechts mocht Ard Hartman starten, centraal speelden Wouter van den Berg en Damiën Vereecken. Het Ambachtse middenveld werd op de flanken bezet door Danny Slingerland en Stefan van Dam, terwijl nieuweling Jan-Willem Schep in het centrum gekoppeld was aan de teruggekeerde Alexander de Jong. Voorin speelde de andere "thuiskomer", Sjoerd van der Waal, met natuurlijk Arjan Human.

Hoewel FC Dordrecht, bezig aan een prima voorbereiding, voor rust meer balbezit had, kwam ASWH nog niet echt in de problemen. Uiteraard moest er af en toe een kansje weggegeven worden, maar de defensie bleef toch behoorlijk op de been. Tussendoor deelde ASWH zelf ook nog enkele speldenprikken uit. Sjoerd van der Waal schoot naast na te zijn weggestuurd door Stefan van Dam, die kort daarvoor goed een bal veroverde. Dezelfde Van der Waal kreeg in de slotfase van de eerste helft nog een goede kans, nu op aangeven van Arjan Human. Opnieuw schoot de Sliedrechter naast het doel van Sjoerd Rensen.

De Dordtenaren hadden toen wel al een 0-1 voorsprong te pakken. Halverwege de eerste helft kon Eddy Putter aannemen na een voorzet van rechts. De spits prikte de bal in de hoek naast de kansloze Kuipers. Verder beperkten de doelpogingen van Dordrecht zich vooral tot schoten van redelijke afstand, die over en naast vlogen en een rollertje van Moussa Kalisse, dat door Kuipers simpel gepakt werd.

Na rust had Sjoerd van der Waal plaats gemaakt voor een andere nieuweling, spits Mike van Gool. Die zou nog enkele keren van zich doen spreken gedurende de tweede helft. De eerste echte kans was voor ASWH, toen Arjan Human rechts door kon en op de handen van Rensen schoot. Van Gool legde de rebound goed terug, maar Stefan van Dam mikte helaas over. Nadat FC Dordrecht eerst nog een aanval besloot met een schot hoog over en Resham Sardar na een aardige solo naast schoot, was het wederom Van Dam die na terugleggen van Van Gool het doel net niet vond.

Vervolgens kon FC Dordrecht rap uitlopen naar 0-3. Het kreeg hierbij wel wat hulp van ASWH. Bij de 0-2 kon een aanvaller van de Dordtenaren na een misverstand op de achterlijn aan de bal komen. Kuipers probeerde nog te redden wat er te redden viel, maar een balletje breed stelde Eddy Putter in staat om de bal in de lege goal te schuiven. De 0-3 kwam na een hoekschop, die weggewerkt werd en door Mounir Biyadat hard richting goal werd geschoten. Daar verlengde een ASWH-speler de bal ongelukkig, zodat de Dordtenaren de voorsprong konden vergroten.

Bij ASWH was Erik Abels inmiddels voor Alexander de Jong binnen de lijnen gekomen. Mike van Gool fungeerde even later als aangever voor Arjan Human, die van buiten het strafschopgebied goed in schoot en ASWH een verdiende treffer bezorgde. Nadat ASWH via een knap schot van afstand door Ard Hartman op doelpuntenjacht was gegaan, kon de rappe invaller aan Dordtse zijde Manu Dagher alleen door en voor 1-4 zorgen. Bill Tukker gunde vervolgens Robert-Jan de Vos en Hiram Collin nog speeltijd. Zij vervingen Arjan Human en Danny Slingerland.

ASWH zorgde voor een vermakelijk slot, waarin het nog enkele goede kansen kreeg. Eerst speelde Mike van Gool een Dordtse verdediger door de benen, waarna hij Erik Abels wegstuurde. De invaller was als eerste bij de bal, maar zag Rensen zijn inzet naast de goal stompen. Ook Robert-Jan de Vos kreeg op aangeven van Jan-Willem Schep een goede kopkans, maar hij raakte de bal net niet goed genoeg om te scoren. Al met al zorgde ASWH voor een vermakelijke wedstrijd, waarin de diverse nieuwelingen een aardig visitekaartje afgaven. De uiteindelijke 1-4 nederlaag was tegen een ploeg die vermoedelijk goed mee gaat doen in de Jupiler League dan ook zeker geen schande. Zaterdag zal ASWH tegen Spijkenisse ongetwijfeld op jacht gaan naar de eerste oefenzege van dit seizoen.

ASWH - FC Dordrecht 1-4 (0-1)
0-1 Eddy Putter 0-2 Eddy Putter 0-3 Mounir Biyadat 1-3 Arjan Human 1-4 Manu Dagher

ASWH: Raymon Kuipers; Ard Hartman, Wouter van den Berg, Damiën Vereecken, Johan Sturrus; Danny Slingerland (81. Hiram Collin), Jan-Willem Schep, Alexander de Jong (63. Erik Abels), Stefan van Dam; Arjan Human (81. Robert-Jan de Vos) en Sjoerd van der Waal (46. Mike van Gool)

FC Dordrecht: Sjoerd Rensen; Didi Longuet, Ruud Kras, Reinhard Breinburg (46. Nito Sequeira), Adil Auassar (46. Randy Rustenberg); Guy Ramos, Nick van der Velden, Mounir Biyadat (76. Manu Dagher); Resham Sardar, Eddy Putter en Moussa Kalisse (89. Sjors Verhagen)
www.thuisuiteten.nl
pi_52030024
eerste training zit erop, kamp nog altijd met een knieblessure, dus maar half meegedaan, desondanks uiteraard spierpijn...
pi_52049009
Heeft Makkie jullie wel flink laten zweten of viel dat nog mee voor een eerste keer?
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 donderdag 2 augustus 2007 @ 18:25:38 #117
7889 tong80
Spleenheup
pi_52051511
TVP

pi_52102124
En de eerste oefenzege is een feit:
quote:
ASWH verslaat Spijkenisse in oefenduel

Na de eervolle nederlaag van eerder deze week tegen FC Dordrecht, boekte ASWH vanmiddag de eerste zege in de oefenreeks van dit seizoen. Eersteklasser Spijkenisse, vorig seizoen lang meestrijdend om promotie naar de hoofdklasse, werd op eigen veld met 2-0 verslagen.

Trainer Bill Tukker zond een formatie het veld in, die in vergelijking met de wedstrijd van dinsdag op enkele plaatsen was gewijzigd. Paul Verboom maakte zijn debuut onder de lat. Achterin nam Roël Gorré zijn vertrouwde positie van rechtsback in. De rest van de defensie was hetzelfde als tegen FC Dordrecht, dus met Wouter van den Berg en Damiën Vereecken als centraal duo en aanvoerder Johan Sturrus als linksback. Jan-Willem Schep speelde deze keer rechts op het middenveld, waardoor er centraal naast Alexander de Jong een plek vrij kwam voor Nixon Dias. Ivar Eltenberg mocht als linkermiddenvelder zijn eerste minuten voor ASWH gaan maken, terwijl Mike van Gool en Erik Abels als spitsenkoppel fungeerden. Bij Spijkenisse liep een oude bekende in de persoon van Raymond Ernst, die links achterin speelde. Vorig seizoen kwam Ernst door blessureleed nooit in actie voor ASWH in officiële wedstrijden.

Onder zeer zomerse omstandigheden begonnen beide teams aan de wedstrijd. ASWH domineerde het spel, maar oogde nog wat zoekende. Niet gek, met zoveel nieuwe spelers, maar duidelijk was dat de afstemming soms nog niet optimaal was. Aanvallen strandden dan in goede bedoelingen. Toch vielen er ook hoopvolle combinaties te bewonderen, waarbij ASWH goed gebruik maakte van de dynamiek van Jan-Willem Schep op rechts en het vertrouwde opkomen van Johan Sturrus op de andere vleugel. Het leverde voor rust één treffer op. Een voorzet van de linkerflank werd door de goed inlopende Jan-Willem Schep bij de tweede paal ingeknikt.

Na rust nam Raymon Kuipers plaats in het doel. Hij zou, net als Verboom voor rust, weinig te doen krijgen. Stefan van Dam had zich eveneens in de ploeg gemeld, als vervanger voor Ivar Eltenberg. Later in de tweede helft zou Bill Tukker nog een driedubbele wissel toepassen, waarbij Ard Hartman, Danny Slingerland en Robert-Jan de Vos in het veld kwamen. Nixon Dias werd daarbij gewisseld, net als Roël Gorré en Erik Abels. De laatste twee keerden echter later weer terug, want Abels moest de geblesseerd geraakte De Vos vervangen en Gorré loste tegen het einde Jan-Willem Schep nog even af.

Ook in de tweede helft bleef ASWH de bovenliggende partij, waarbij het net als voor rust weer wisselend liep met de aanvallen. De 2-0 was een voorbeeld van een zeer geslaagde aanval van ASWH. Damiën Vereecken onderschepte een bal, ging zelf door op de linkerkant en hield het overzicht. Tussen enkele verdedigers door legde hij breed op Mike van Gool, die op de rand van het strafschopgebied staand de bal bij de op rechts inkomende Jan-Willem Schep bezorgde. Die liet met een diagonaal schot de keeper van Spijkenisse kansloos en maakte zijn tweede treffer van de middag. ASWH had nog enkele keren kunnen scoren, zonder overigens tot echt heel grote kansen te komen. De beste was nog voor Mike van Gool, die goed diep gestuurd werd, maar voor de uitlopende keeper zijn voet niet tegen de bal kon krijgen.

Al met al was het weer een leerzame middag, waarop diverse goede dingen te zien waren. Er werd ook duidelijk dat ASWH nog zoekt naar vastigheden, maar dat is niet vreemd voor een tweede oefenduel. Die zoektocht wordt aanstaande dinsdagavond weer voortgezet, als Lyra op visite komt op sportpark Schildman.

ASWH - Spijkenisse 2-0 (1-0)
1-0 Jan-Willem Schep 2-0 Jan-Willem Schep

ASWH: Paul Verboom (Raymon Kuipers); Roël Gorré (Ard Hartman), Wouter van den Berg, Damiën Vereecken, Johan Sturrus; Jan-Willem Schep (Roël Gorré), Nixon Dias (Danny Slingerland), Alexander de Jong, Ivar Eltenberg (Stefan van Dam); Erik Abels (Robert-Jan de Vos / Erik Abels) en Mike van Gool
www.thuisuiteten.nl
pi_52102310
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:25 schreef tong80 het volgende:
TVP

Jij = TS.
pi_52115340
GPC Vlissingen - VCK 2-0

Belabberde eerste helft, ben daarna ook maar in de kantine blijven plakken. Afgelopen donderdag had er tegen Kloetinge gespeeld moeten worden, maar onze mede-oprichter en erevoorzitter is diezelfde dag overleden... .
In Southern Sun
pi_52135010
Quick Boys - ADO'20 0-0
Volgens onze trainer was het een puike wedstrijd, volgens de door mij geraadpleegde spelers was het he-le-maal niks... Gezien het spel in de eerdere oefenwedstrijden (5-1 tegen Zandvoort en 5-0 tegen AZ A1) ben ik geneigd de spelers te geloven!

ADO'20 2 - Castricum za.1 3-2
10-2 had een betere uitslag geweest, het tweede had geen kind aan de zaterdag derdeklasser.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_52139240
Seolto (nog steeds 3e klasse B) wint haar eerste oefenduel met 3-0 van Wilhelmina'26, dat het komend seizoen voor het eerst in de eerste klasse gaat proberen
pi_52201347
Weer winst gisteren!
quote:
Opnieuw winst oefenwedstrijd ASWH

ASWH heeft vanavond opnieuw een zege geboekt in de oefenreeks. Op sportpark Schildman werd eersteklasser Lyra met een 3-0 nederlaag naar huis gestuurd. Deze score had nog hoger uit kunnen vallen, want ASWH kreeg kansen op meer.

Trainer Bill Tukker stuurde tegen Lyra een ten opzichte van de wedstrijd tegen Spijkenisse een op drie plaatsen gewijzigd elftal het veld in. Raymon Kuipers nam weer plaats onder de lat en zou de hele wedstrijd spelen. Achterin kwam Danny Versluis voor het eerst in deze voorbereiding in actie. Hij vormde een centraal duo met Damiën Vereecken. Voorin was Arjan Human weer terug om samen met Mike van Gool de strijd tegen de Westlanders aan te binden.

ASWH was net als tegen Spijkenisse weer de dominerende ploeg. Het resulteerde in enkele goede mogelijkheden. Zo mikte Jan Willem Schep al vroeg in de wedstrijd een bal op de lat. De als linkermiddenvelder spelende Ivar Eltenberg probeerde het even later met een bescheiden kopballetje, nadat Mike van Gool een verre inworp van Schep had doorgekopt. Het schot dat Eltenberg later loste was beduidend minder bescheiden, maar de keeper van Lyra wist de poeier van de van DOTO overgekomen speler te keren. Zoals de sluitpost even later ook eenzelfde verweer had op een inzet van Arjan Human.

ASWH leek dan ook af te stevenen op een 0-0 ruststand, in een wedstrijd waarin het ook nu nog af en toe zoeken was. In de slotfase van de eerste helft kwam ASWH echter toch op voorsprong. Danny Versluis nam een vrije trap, die via de muur voor de voeten van Arjan Human kwam. Die bedacht zich geen moment en schoot binnen. Na deze 1-0 had ASWH de smaak te pakken, want Nixon Dias bediende Human op rechts en na goed voorbereidend werk van de Zeeuw kon Mike van Gool zijn eerste treffer in het shirt van ASWH maken. Hij deed dit na de door Human voorgetrokken bal eerst te controleren en vervolgens verwoestend in het dak van het doel te deponeren. Van Lyra werd aanvallend weinig vernomen, op een enkel schot na. De ruststand van 2-0 was dan ook een logische weerspiegeling van de krachtsverhoudingen.

Na rust ging ASWH, met Wouter van den Berg voor Danny Versluis, op zoek naar meer. Daarbij werden de gevaarlijkste doelpogingen allemaal met het hoofd ondernomen. Arjan Human kopte via de grond over, Damiën Vereecken kopte een mooie vrije trap van Alex de Jong rakelings achter de goal langs en Jan Willem Schep mikte de bal met het hoofd op de lat. De middenvelder, zaterdag tegen Spijkenisse nog twee keer succesvol, had dus voor de tweede keer die avond pech met de afronding. Na een vierdubbele wissel, waarbij Bill Tukker Ard Hartman, Erik Abels, Stefan van Dam en Danny Slingerland bracht, kwam Lyra er af en toe aardig uit. Het leverde de ploeg een kans op en zelfs een goal, maar die werd niet toegekend. De doelpuntenmaker stond inderdaad buitenspel. Bij de andere spaarzame pogingen was Raymon Kuipers steeds alert, zodat Lyra niet zou scoren deze avond.

Dat deed ASWH nog wel. Erik Abels rondde goed af na knap terugleggen van Stefan van Dam op links. Ook voor Abels was dit zijn eerste treffer namens ASWH, al heeft hij in de jeugd ook ongetwijfeld al eens de netten laten bollen. Smetje was het uitvallen van Arjan Human met een blessure, waardoor de al gewisselde Damiën Vereecken nog terug in het veld kwam.

Al met al weer een zege voor ASWH, dat nog altijd wat zoekende is, maar toch ook weer goede dingen liet zien. Het zal voor trainer Bill Tukker dan ook best weer een leerzame avond zijn geweest in het proces richting het formeren van een vast elftal. Zaterdag zal ASWH uit bij Kloetinge spelen, als onderdeel van het trainingskamp in Zeeland.

ASWH - Lyra 3-0 (2-0)
1-0 Arjan Human 2-0 Mike van Gool 3-0 Erik Abels

ASWH: Raymon Kuipers; Roël Gorré, Damiën Vereecken (Ard Hartman), Danny Versluis (Wouter van den Berg), Johan Sturrus (Stefan van Dam); Jan Willem Schep, Nixon Dias, Alexander de Jong (Danny Slingerland), Ivar Eltenberg; Arjan Human (Damiën Vereecken) en Mike van Gool (Erik Abels)

Daar zit Nixon in de tang.
www.thuisuiteten.nl
pi_52288933
Niet meegeweest deze keer, heb zelf even Wieldrecht - De Zwerver gekeken, maar ASWH won vandaag bij Kloetinge. 1-4, goals van Van Gool, De Jong, Schep en Abels. Opmerkelijk, de grootste oefenzege tot nu toe wordt geboekt tegen een hoofdklasser.
www.thuisuiteten.nl
pi_52289056
mijn clubbie(zwart wit 63, 2e klasse) won tegen tegen 1e klasser vrc met 3-2
pi_52290790
Waar Seolto vorige week al opzien baarde, door met 3-0 te winnen van een kersverse eersteklasser, ging het vandaag vrolijk verder. De Alblas, afgelopen seizoen kampioen van 3C, waardoor het het komend seizoen in 2F mag proberen, werd met een 8-1 nederlaag naar huis gestuurd! Dit geeft alle moed voor een mooi seizoen
pi_52292109
Harkemase Boys 1 - ADO'20 1 3-1
Harkemase Boys 2 - ADO'20 2 0-8

Beide wedstrijden niet gezien (beetje ver weg!), maar het 1e schijnt op fysiek afgetroefd te zijn. Niet zo vreemd, want er zitten aardig wat kleine mannetjes bij.
pi_52297987
Borssele Sloepoort Cup afgesloten met een 0-0 en winst na strafschoppen tegen SSV'65 en een 6-0 overwinning tegen Patrijzen. Zegt dus helemaal niets.
In Southern Sun
  Trouwste user 2022 zondag 12 augustus 2007 @ 15:32:25 #129
7889 tong80
Spleenheup
pi_52305991
NIVO Sparta - Xexes 4-4 leuke doelpuntrijke wedstrijd.

pi_52391704
Weer winst voor ASWH:
quote:
ASWH heeft aan één helft genoeg tegen GJS

Vanavond heeft ASWH ook de oefenwedstrijd tegen GJS winnend afgesloten. De eersteklasser verliet sportpark Schildman met een 4-1 nederlaag, waarbij de scheidsrechter wegens de invallende duisternis al tien minuten voor tijd een einde aan de wedstrijd maakte. De ingekorte tweede helft was van Ambachtse zijde beduidend minder dan de eerste. Dit bleek ook wel uit het scoreverloop, want de uiteindelijke score was reeds bij rust bereikt.
Trainer Bill Tukker liet ASWH in deze laatste oefenwedstrijd voordat er zaterdag tegen Hoek "om het echie" gespeeld gaat worden aantreden in bijna dezelfde formatie als in Kloetinge.Danny Versluis stond wederom als defensieve middenvelder opgesteld. De enige wijziging was voorin, waar Sjoerd van der Waal begon in plaats van Rory van der Weijden. De startende elf namen snel het heft in handen. In de zoektocht naar goals viel vooral de gretigheid van Sjoerd van der Waal op. Het was dan ook niet verrassend dat de Sliedrechter de score opende. Alexander de Jong kwam op de linkerkant aan de bal, gaf voor en Van der Waal kopte tegendraads de openingstreffer binnen. Een solo van de spits, terug van een enkelblessure, had even later een beter lot verdiend dan te eindigen op de vuisten van de keeper.

Richting de rust liep ASWH met een mooi tussensprintje rap uit naar 4-0. Alex de Jong ontving de bal op een dikke dertig meter van de goal en besloot om maar eens uit te halen. De keeper van GJS had geen verweer op de inzet van de Ambachtse spelmaker en dus werd de voorsprong van ASWH verdubbeld. Mike van Gool had blijkbaar besloten dat hij dit kunstje ook beheerste, want hij tekende even later voor de fraaiste treffer van de avond. Nadat hij rond de middenlijn de bal ontfutselde van een Gorcumse Jonge Spartaan, mikte hij op doel. De keeper, die te ver uitgekomen was, had geen enkele kans op de door de wind gedragen inzet van Van Gool, die pas tot stilstand kwam tegen het doelnet. Van Gool bleef ondanks deze fraaie treffer prima bij de les, want hij tikte enkele minuten verder een rebound binnen en bracht ASWH daarmee op 4-0. Deze kans kreeg hij nadat Ivar Eltenberg vrij voor de keeper opdook, maar zijn inzet niet goed genoeg plaatste. Via de handen van de keeper kreeg Van Gool alsnog de kans om te scoren en deze liet hij niet liggen.

GJS kreeg op slag van rust echter door een communicatiefoutje achterin ook een treffer cadeau van ASWH. Het zag er enigszins kolderiek uit achterin, toen Danny Versluis een bal terug leek te willen bezorgen bij Paul Verboom. De wind ging er met de bal vandoor en Verboom zag geen kans meer deze tegen te houden. Het bepaalde de ruststand op 4-1 en dat had best nog meer kunnen zijn voor ASWH, dat zeker niet onaardig speelde. Overigens had Wouter van den Berg gedurende de eerste helft Johan Sturrus afgelost, hetgeen inhield dat Danny Versluis als linksback ging spelen en Van den Berg diens rol als defensieve middenvelder overnam.

Na rust was Jan Willem Schep in de ploeg gekomen voor Nixon Dias, waardoor Van den Berg weer in de defensie belandde om Schep een plek op het middenveld te bezorgen. Wat ASWH in het tweede bedrijf liet zien was van minder niveau dan voor rust. Af en toe liet Bill Tukker dit vanaf de kant ook horen. Dit resulteerde halverwege de tweede helft, met Erik Abels inmiddels voor Sjoerd van der Waal in het elftal, in een hoger tempo en een aantal kansen op rij. Eerst ging Jan Willem Schep goed door op rechts, maar zijn strakke voorzet werd door een verdediger over de achterlijn gewerkt voor een ASWH-spits er de voet tegen kon krijgen. Mike van Gool was met een tweetal kopballen nog dicht in de buurt van een treffer en Ivar Eltenberg was één keer te zelfzuchtig toen hij verzuimde de vrijstaande Schep aan te spelen. De linkshalf ging voor eigen succes en schoot over.

Omdat het steeds donkerder werd boven veld 2, besloot de scheidsrechter om er maar mee te stoppen. Op dat moment moest er toch nog ongeveer een tiental minuten gevoetbald worden. ASWH zal zaterdag tegen Hoek vooral willen voortborduren op het spel van voor rust en kan qua resultaat tevreden terugkijken op de oefenperiode. Alle vier de ontmoetingen met amateurclubs werden immers gewonnen en ook aan FC Dordrecht werd goed partij geboden.

ASWH - GJS 4-1 (4-1)
Score:1-0 Sjoerd van der Waal 2-0 Alexander de Jong 3-0 Mike van Gool 4-0 Mike van Gool 4-1 Danny Versluis (eigen goal)

ASWH: Paul Verboom; Roël Gorré, Nixon Dias (Jan Willem Schep), Damiën Vereecken, Johan Sturrus (Wouter van den Berg); Stefan van Dam, Danny Versluis, Alexander de Jong, Ivar Eltenberg; Sjoerd van der Waal (Erik Abels) en Mike van Gool
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 15 augustus 2007 @ 20:26:37 #131
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_52400532
Met DOVO gaat het goed (voor de mensen die het Hoofdklasse B topic niet lezen). Er wordt goed spel op de mat gelegd, en met Arafath Heuvel is er een sterke, vooral technisch goede spits in de ploeg. De verdediging staat, het middenveld is enorm sterk en getalenteerd en de buitenspelers zijn vlug als water. Vooral van Rooijen zal bij DOVO gaan bewijzen die klassevoetballer te zijn die men al jaren in hem ziet.
Be your best
pi_52430732
quote:
De aanlooproute vanaf de parkeerplaats wat verderop, die voert langs een duister paadje tussen de bosjes belooft niet veel, maar als je in Pernis eenmaal op het sportpark van DOTO bent, kijk je je ogen uit, vooral op het hoofdveld. Wat een plaatje! Fris witgeschilderde, recht overeind staande betonnen platen aan de lange zij, waarboven je de masten van grote schepen, varend over de Nieuwe Waterweg voorbij ziet glijden. Achter het doel nabij het clubgebouw diezelfde platen, als decor van een heuse staantribune. Havenkranen op de achtergrond en de eeuwige vlam van Shell aan de overkant geven het beeld iets surrealistisch. Er is een mooie, van witte bakstenen opgetrokken zittribune met donkerblauwe kuipstoeltjes en overal straalt het sjieke clubembleem je tegemoet. De grasmat ligt er ook prachtig bij. Helgroen, kort geschoren en strakke, hagelwitte lijnen. Dit alles draagt de naam sportpark Loswal, een goed gekozen naam overigens, want ook dit jaar is er weer een hele lading nieuwe voetballers in Pernis ‘gelost’. Die vallen wat betreft de accommodatie met hun neus in de boter. Dat deden de gasten van woensdagavond ook. Tegenstander van DOTO was die avond het nationale team van Kazachstan. Als je de film van Borat gezien hebt, weet je dat ze het thuis met minder moeten doen. Borat was er trouwens niet bij, woensdag. Bondscoach Arno Pijpers moest het doen met idyllische namen als Yegor Azovskiy, Murat Suyumagambetov en Samat Smakov. Het duurde tot de 40e minuut eer de geïmponeerde bezoekers gewend waren aan de luxe. Toen ging het snel, zoals keeper Loria almaar eiste: “Dawai, dawai.” De doelman, onlangs nog op proef bij Sparta, maar afgetest, kreeg zijn zin. Binnen vijf minuten scoorden zijn ploeggenoten driemaal en niemand gaf nog een stuiver voor DOTO. Coach Koos Waslander van de thuisploeg beende met driftige pasjes richting kleedkamer en moet zijn manschappen in de rust de mantel uitgeveegd hebben. Waslander zat nog niet op zijn plek of het stond 1-3. “Sneller, sneller”, vuurde Koos zijn spelers aan, zoals de keeper van de gasten dat voor rust deed. En ook Koos kreeg zijn zin. Na twintig minuten in de tweede helft was het 3-3. Dat de Kazakken vlak voor tijd alsnog het winnende doelpunt binnenkopten, waren ze aan hun stand toch wel verplicht. Voor de kwalificatie van het EK had de ploeg immers met 2-1 Servië verslagen. DOTO hoeft niet te wanhopen. Zo voetballend als in de tweede helft tegen Kazachstan wordt dit seizoen misschien wel een hoofdprijs gelost op het prachtige sportpark Loswal.
pi_52454717
Leuk Beschouw.

Ik vind het terrein van DOTO altijd wel iets Oostblok-achtigs hebben, met al die muren. Inderdaad een zeer leuke locatie, midden in de wijk, uitzicht op de boten.

Ze hebben aan jou dus ook getoond waarom ze tot de titelkandidaten gerekend worden?
www.thuisuiteten.nl
pi_52481222
Vandaag stond het eerste bekerduel op het programma! Hoewel dit al ver van tevoren bekend was, vond onze hoofdtrainer het toch nodig om uitgerekend dit weekend op trainingskamp te gaan. De tegenstanders werken toch wel mee met het verzetten van het duel, moet de gedachte erachter geweest zijn. Helaas, er werd buiten SSC'55 gerekend. Aangezien je je club beter voor schut kan laten staan dan terug komen van een trainingskamp, werd deze wedstrijd gespeeld door de vedettes van weleer, aangevuld met wat net-niet spelers of spelers die om een andere reden niet mee wilden op trainingskamp. Hierdoor stond het veld van onze kant dus vol met spelers die 10, en enkelen zelfs 20 jaar geleden in de selectie speelden, en tegenwoordig in de reserve 5e klasse bivakeren.

De verwondering was dan ook groot dat het bijna een kwartier duurde voor de 0-1 op het scorebord kwam. Nog groter werd de verbazing toen dit ook de ruststand bleek te zijn! Een kwartier na rust kwam het dan toch allemaal goed, door 3 doelpunten in 4 minuten liep Seoto al snel tegen een 0-4 achterstad aan. Geluk hadden we ook toen een penalty als Seedorf in het kwadraat genomen werd, niet alleen ver over maar ook nog meters naast. De herkansing die deze penaltynemer enkele minuten later kreeg werd ook op een geheel andere manier genomen, keihard door het midden. Deze zat wel.

Uiteindelijk werd er indirect uit een vrije trap nog tegengescoord, en kregen we vlak voor tijd om ook door een penalty zelfs een 2e te maken, maar deze werd gekeerd door de keeper, en de scheids floot af vlak voor de rebound makkelijk in het goal geschoten werd.

De uiteindelijke uitslag was 1-7.
pi_52483703
ASWH bekerde ook.

ASWH BOEKT MOEIZAME ZEGE OP HOEK

Vanmiddag trapte ASWH af voor de eerste officiële wedstrijd van het seizoen. In de poulefase van de districtsbeker Zuid I ontving ASWH op sportpark Schildman het Zeeuwse Hoek. Deze tegenstander, uitkomend in de hoofdklasse B, kende op zijn zachtst gezegd geen ideale voorbereiding op dit duel. Trainer Wim Hofkens, pas deze zomer aangetreden, was namelijk ontslagen en dit had de selectie pas vanmorgen gehoord. Geen Hofkens dus op veld 2 bij ASWH, wel Joan van Belzen tussen de palen bij Hoek. De voormalig goalie van ASWH moest zijn oude ploegmaats dus van scoren houden. Dat waren dezelfde spelers die afgelopen dinsdag tegen GJS speelden, met één verschil. Voorin nam Arjan Human weer plaats naast Mike van Gool, zodat Sjoerd van der Waal op de bank begon.

ASWH begon aardig aan de wedstrijd en kreeg al snel een schietkans via Stefan van Dam. Hij mikte, na goed doorkoppen van Alex de Jong, echter over de goal. Daarna was het echter Hoek dat het spel in handen kreeg. Sam Ysebaert schoot over de goal en even later kopte verdediger Giovanni Siereveld na een corner naast. Deze kansen toonden aan dat Hoek niet gekomen was om zich in te graven, maar gewoon lekker wilde voetballen, waarbij spelmaker John Schot een belangrijke rol speelde als draaischijf. Toch was het niet Hoek, maar ASWH dat de leiding nam. Na een kleine twintig minuten kreeg Danny Versluis op de rand van het strafschopgebied na een goede kaats mee. Hij haalde vervolgens uit voor een ouderwetse streep, waar Joan van Belzen alleen maar naar kon kijken.

Na die goal bleef Hoek de voetballende ploeg, al konden de bezoekers niet echt grote kansen creëren. Wat dat betreft was ASWH met uitbraken gevaarlijker. Mike van Gool kon bijvoorbeeld de achterlijn halen na een individuele actie. Hij legde vervolgens te zacht terug op Ivar Eltenberg, die om de bal had gevraagd, maar niet erg hard kwam inlopen. Wellicht had Van Gool het dus beter zelf kunnen proberen, zoals hij enkele minuten later dan ook maar deed. Hij kreeg een bal van Alex de Jong op wilskracht langs een verdediger en schoot gelijk op doel. Helaas voor ASWH eindigde de poging van Van Gool aan de verkeerde kant van de paal. Ramazan Kesikbas kreeg namens Hoek vervolgens nog een goede schietkans. Omdat hij te hoog mikte, hoefde Paul Verboom niet in actie te komen. ASWH mocht dus met een voorsprong gaan rusten en kreeg het daarmee misschien wel iets meer dan waar het recht op had.

Na rust veranderde er weinig aan het spelbeeld. Hoek bleef meer in balbezit, maar kreeg niet echt kansen, terwijl ASWH het vooral via uitbraken probeerde. In de beginfase van de tweede helft was het opnieuw Mike van Gool die naast schoot, nadat hij even eerder de ruimte dicht gelopen had toen Arjan Human aan een actie begon. Het waren precies de kleine dingen die toonden dat ASWH, logischerwijs, nog altijd wat zoekende is naar de juiste afstemming. Hoek claimde vervolgens een strafschop, toen na een voorzet van de rechterkant één van de spitsen naar de grond ging. De scheidsrechter wilde hier echter niets van weten. Tijdens de wedstrijd zou hij wel drie keer geel uitdelen aan spelers van ASWH en wel aan Alex de Jong, Stefan van Dam en Danny Versluis.

Trainer Bill Tukker had Sjoerd van der Waal toen al in de ploeg gebracht voor Mike van Gool. Van der Waal was ook betrokken bij een goede aanval van ASWH, die via Stefan van Dam bij Ivar Eltenberg belandde. De linkermiddenvelder van ASWH schoot echter te zacht in om Joan van Belzen te verontrusten en dus bleef de kans op een gelijkmaker van Hoek nog altijd aanwezig. Toch kwamen de Zeeuwen hier eigenlijk nooit echt in de buurt, waarna de beste kans uiteindelijk nog voor ASWH was. Een hoekschop van ASWH werd door Maarten van Roosevelt, verdediger van Hoek keurig bij Sjoerd van der Waal bezorgd. De invaller probeerde van dichtbij met een soort lob te scoren en zag tot zijn afgrijzen dat de bal over de goal wipte. Zo bleef het dus 1-0 en boekte ASWH een belangrijke zege. Die zege kwam echter wel moeizaam tot stand. Dinsdag kan ASWH bij een eventuele zege op Unitas ’30 wel al een goede stap richting de volgende ronde van de beker zetten en dat was toch wel het belangrijkste feit van de middag.

ASWH – Hoek 1-0 (1-0)
19. 1-0 Danny Versluis
Scheidsrechter: Pijpers

ASWH: Paul Verboom; Roël Gorré, Nixon Dias, Damiën Vereecken, Johan Sturrus; Stefan van Dam, Danny Versluis, Alexander de Jong (80. Wouter van den Berg), Ivar Eltenberg (74. Danny Slingerland); Mike van Gool (61. Sjoerd van der Waal) en Arjan Human

Hoek: Joan ven Belzen; Thomas Ragut, Giovanni Siereveld, Mamadouba Gueye, Maarten van Roosevelt; Pieter de Munnik, Björn Langeveld (76. Kenneth Okorley), John Schot, Ramazan Kesikbas; Sam Ysebaert en Sunday Patrick Okoro

Goeie ouwe John Schot nam vier pilsjes.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:20:47 #136
7889 tong80
Spleenheup
pi_52485796
Ik hou het kort. NIVO met schitterend voetbal met 4-1 gewonnen van Geldrop. Het ene doelpunt nog mooier dan het andere. Ijsselmeervogels, here we come.

zondag 19 augustus 2007 @ 11:08:52 #137
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52495563
CVS Apeldoorn (1e klasse) - Barendrecht 0-4

Dinsdag de eerste serieuze wedstrijd, voor dedistrictbeker tegen Nieuwerkerk a/d IJssel. Komende zaterdag dan de grote KNVB beker, thuis tegen AFC.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_52495613
Beker!
ADO'20 1 - Ajax za.1 1-1
Wat een schillenploeg, dat Ajax... Alleen maar lange halen, ballen blind wegrossen en zeiken op de scheidsrechter terwijl ze blij mogen zijn dat ze met 11 man zijn geeindigd. ADO speelde ein-de-lijk best leuk, maar afmaken blijft een probleem.

Hollandia za.1 - ADO'20 2 2-6
Had meer moeten zijn, ware het niet dat ADO mee ging in het niveau van de tegenstander (en dan met name het gebrek daar aan). Maar goed, de eerste 3 punten op weg naar de volgende ronde zijn binnen.
pi_52495742
Je bent er zaterdag ook neem ik aan Sersjee?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_52496519
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 11:23 schreef F1Bas het volgende:
Je bent er zaterdag ook neem ik aan Sersjee?
Uiteraard
pi_52496583
Heinkenszand - GPC Vlissingen 1-2

Moeizaam, maar goed, gewonnen...
In Southern Sun
pi_52498798
Puike overwinning van de Lindt tegen het hoger spelende Rijsoord. Het veldspel was goed verzorgd en de organisatie stond prima, al kreeg Rijsoord ook de nodige kansen. Alleen maar Lindtenaren in het eerste, toch wel erg leuk om te zien. Een opsteker, dat lijkt me logisch.

Het verslag van de Rijsoord site:
quote:
RIJSOORD ONDERUIT TEGEN GROOTE LINDT

ZWIJNDRECHT - Met de 'grote' bekerwedstrijd tegen Echt in het vooruitzicht heeft Rijsoord een slechte start in de nieuwe editie van de KNVb-beker gemaakt. Bij het Zwijndrechtse Groote Lindt werd zaterdagmiddag met 3-1 verloren en Rijsoord had daar weinig tegen in te brengen. Met nog twee wedstrijden te gaan is er nog niets verloren, maar je bent voorlopig wel afhankelijk van een nederlaag van Groote Lindt.

De wedstrijd begon goed voor Rijsoord. Er was veel initiatief en ook de kansen dienden zich aan. Het was slechts wachten op een eerste treffer van de Kraaien. Toch was het niet Rijsoord, maar Groote lindt dat de eerste keer scoorde. Het vlaggen voor buitenspel door assistent-grensrechter Wim de Jong werd door scheidsrechter Simonse niet overgenomen en dus kon Abdel Boussakou doorgaan op het doel van Dennis Kranenburg; 1-0. Een vergissing, die wel zou worden rechtgetrokken dachten de supporters van Rijsoord. En zo gebeurde het ook. Nadat eerst Dave Schaeffer twee dotten van kansen had laten liggen, zag na een kwartier voetballen John Brussé zijn inzet over de achterlijn verdwijnen; 1-1 en een op dat moment terechte stand. Daarna zakte Rijsoord onverklaarbaar ver terug en werd het van een aantrekkelijk duel een oersaai potje voetbal. Het enige wapenfeit in de eerste helft was nog een schot op de paal van wederom John Brussé.

Futloos
De tweede helft ging eigenlijk in het zelfde gezapige tempo voort als de eerste. Groote Lindt vond het allang best, want zoveel wedstrijden had het team nog niet in de benen. Toch waren er weer kansen voor Rijsoord, maar wederom Dave Schaeffer en ook Roy Leeuwestein zagen hun kansen niet in doelpunten omgezet. Groote Lindt rook haar kansen en greep ook de eerste de beste mogelijkheid. Na een kwartier in die tweede helft was het Marcel Walters, die Rijsoord voor de tweede keer het nakijken gaf; 2-1. Rijsoord moest nu wel de aanval gaan zoeken. De sfeer werd wat geprikkeld en Groote Lindt moest enkele malen flink aan de noodrem trekken om de aanvalsdriften van Rijsoord te temmen. Het zou Groote Lindt drie en Rijsoord één gele kaart opleveren. Eigenlijk deden echte kansen zich niet meer voor, terwijl Groote Lindt wederom door Boussakou kon scoren. Hiermee verscheen er een eindstand van 3-1 op het scorebord en die was niet eens onverdiend.
verder won het 2e met 1-0 van een matig Nieuw Lekkerland 2 en verloor het 3e met 1-0 van ASWH 3, wat toch een knappe prestatie genoemd mag worden.
pi_52504320
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:51 schreef Imaginary_Friend het volgende:
verloor het 3e met 1-0 van ASWH 3, wat toch een knappe prestatie genoemd mag worden.
Dat laatste wil ik toch licht relativeren, aangezien ASWH 3 een aardig spelerstekort heeft en enkele gastspelers uit het 6e moest opstellen. Maar goed, desondanks is 1-0 aardig.

Geinig stuk van de week in AD / De Dordtenaar met Marcel Terreehorst over de kansen van de Lindt van dit jaar. Hij schreef me nog via Hyves dat Hoogink ook weer in 1 staat. Zit Mischa Strauss bij 2 nu of niet? En heb jij nog gespeeld?
www.thuisuiteten.nl
pi_52504729
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:04 schreef tong80 het volgende:

Beschouw we wonnen gisteren met 4-1 van Geldrop en Dick kwam na afloop langs gelopen roepend : 'Kampioenen Kampioenen'
Als zelfs Dick de realiteit al uit ogen verliest
pi_52506695
OJC Rosmalen - TEC Tiel 5-0 (beker)

OJC heeft vanmiddag vrij gemakkelijk gewonnen van tweede klasser TEC uit Tiel. Doelpunten van Sander Schouwenaar (2), Michael van Rijn en Jaap Akerboom zorgden ervoor dat het het gat al voor rust was geslagen. In het magere tweede stuk was de prachtige uithaal van Pieter Schrassert Bert het enige hoogtepunt. Hij bracht de eindstand daarmee op 5-0.
  Trouwste user 2022 zondag 19 augustus 2007 @ 18:50:05 #146
7889 tong80
Spleenheup
pi_52506913
Goeie prestatie van OJC tegen een club met veel ambities.

pi_52506926
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:59 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat laatste wil ik toch licht relativeren, aangezien ASWH 3 een aardig spelerstekort heeft en enkele gastspelers uit het 6e moest opstellen. Maar goed, desondanks is 1-0 aardig.

Geinig stuk van de week in AD / De Dordtenaar met Marcel Terreehorst over de kansen van de Lindt van dit jaar. Hij schreef me nog via Hyves dat Hoogink ook weer in 1 staat. Zit Mischa Strauss bij 2 nu of niet? En heb jij nog gespeeld?
Dat relativeren werkt twee kanten op, aangezien ons derde ook niet volledig op sterkte was/is. Een aantal jongens moest door na eerst met 2 te hebben gespeeld - 2 potjes op 1 dag valt in de voorbereiding zwaar - en verder zijn er wat jongens die uit lagere elftallen bij gekomen. Maar ach, het zegt nog allemaal niet zoveel.

Hoogink weer in 1 idd, Mischa voorlopig in 2 denk ik, al zijn er nog maar heel weinig wedstrijden gespeeld. Het echte oordeel komt over een week of 2. Ikzelf niet gespeeld, nog altijd de knieblessure van eind vorig jaar, maar er zit vooruitgang in. Deze week weer volle bak trainen, kijken hoe dat gaat. Daarna langzaam aansluiten bij 't 2e, is de planning.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:31:27 #148
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_52557952
Hallo allemaal! weer terug van vakantie!
Ff wat oefenuitslagen:

Rijnsburgse Boys - HFC EDO 11-0
Rijnsburgse Boys - Argon 3-2
Westlandia - Rijnsburgse Boys 2-2
Rijnsburgse Boys - VVOG 2-0

Vanavond de bekerwedstrijd tegen Woerden, moet opzich geen probleem zijn lijkt mij!
pi_52572104
Gepland:
ADO'20 1 - ODIN'59 1 (the Battle of Heemskerk!)
ADO'20 2 - BOL 1

Beide afgelast, want:
quote:
ADO'20-voetballer Stefan Koster zwaargewond

Gepubliceerd op 21 augustus 2007, 18:12
Laatst bijgewerkt op 21 augustus 2007, 18:28

HEEMSKERK -

Bij een ongeval is ADO'20-voetballer Stefan Koster dinsdagmiddag zwaargewond geraakt. De Heemskerker passeerde even voor vier uur met zijn auto een voertuig op de Wateracker in zijn woonplaats. Daarbij moest hij een tegenligger ontwijken. Het 22-jarige slachtoffer belandde via het voetpad op het terrein van garagebedrijf Poelenburg. Zijn wagen schampte enkele auto's en kwam tegen het hek tot stilstand. Een spijl van het hek spieste Koster in zijn onderbuik.

De brandweer heeft het metaal doorgezaagd, waarna Koster in kritieke toestand naar het ziekenhuis is gebracht.

ADO moest vanavond een bekerwedstrijd tegen Odin, de vorige club van Koster, spelen. De KNVB liet het aan de club over of er wel of niet gevoetbald zou worden. De spelers van de hoofdklasser verkozen niet te spelen.

Bron

Kossie is naar verluid nu stabiel en praat weer.
pi_52572715
VC Vlissingen - GPC Vlissingen 2-0
schijnt erg matig weer te zijn geweest...

MM's ASWH wint met 1-4 bij Unitas'30...
In Southern Sun
pi_52573247
Dat klinkt niet al te best Sersjee, sterkte ermee

Seolto speelde vandaag met het 'gewone' eerste voor de beker (itt afgelopen zaterdag dus). Enigszins gehavend waren we wel, enkele grote namen ontbraken. Maar dit kan natuurlijk ook voor de tegenstander gelden. De tegenstander was zondagtweedeklasser v.v. Oosterhout. In het lokale dagblad liet de coach nog optekenen dat Seolto 'op zich geen probleem zou mogen zijn'. Hij kwam van een koude kermis thuis.

Seolto kwam goed uit de startblokken. Heel eventjes nam Oosterhout het heft in handen, maar dit duurde slechts enkele minuten. Net toen ik even omgedraaid stond, besloot de linksback van Oosterhout de bal terug te spelen op de laatste man. Hij had er echter geen rekening mee gehouden dat daartussen nog een aanvaller van Seolto stond, die simpel de 1-0 kon aantekenen. Wat later kwam er een rush van onze veteraan, die uiteindelijk de bal toch voor het goal kon krijgen, waarna een van onze andere aanvaller de 2-0 kon binnenschieten. Vlak voor rust wist Seolto dan nog door een beeldschone vrije trap de tussenstand op 3-0 te brengen.

In de tweede helft kwam Oosterhout iets agressiever voor de dag. Toch leverde dit nauwelijks gevaar op, de grootste kans was nog voor Seolto. Onze aanvaller deed zijn reputatie geen eer aan, door de bal proberen af te spelen, waar hij beter zelf had kunnen schieten. Oosterhout scoorde nog tegen uit een volgens onze grensrechter buitenspeldoelpunt. Maar uiteindelijk was het toch Seolto dat nog een keer scoorde en zo met een 4-1 overwinning van het veld liep.
pi_52573318
OJC - LRC 1-1.
Voor rust al 3-0 voor moeten staan, maar in het laatste half uur zelf weggegeven. Wel een echte bekerwedstrijd, volop spektakel; twee afgekeurde goals, waarvan een eigen doelpunt, een penalty die via de lat over ging, trainer kreeg geel, en een vrouwelijk (uiteraard....) verzorgster van LRC die een volle sprint naar de middenstip maakte, terwijl het spel allang weer was hervat .
pi_52587175
Ook bekervoetbal hier. Gisteren Hekelingen-ZBVH bezocht (5-2). Ondanks de zeven doelpunten één doffe ellende. Wat een gebrek aan niveau.
  Trouwste user 2022 woensdag 22 augustus 2007 @ 14:41:54 #154
7889 tong80
Spleenheup
pi_52590478
NIVO Sparta - RKJVV 1 -1 Te veel kansen gemist.

pi_52593243
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:31 schreef Da_Sandman het volgende:

MM's ASWH wint met 1-4 bij Unitas'30...
Maak er maar 1-5 van, in een slechte wedstrijd. Als je voor rust net zo speelt als daarna, win je met dubbele cijfers.

ASWH na rust langs Unitas '30

ASWH heeft vanavond ook de tweede poulewedstrijd in de districtsbeker Zuid I winnend afgesloten. Na de winst op Hoek van zaterdag boekte de ploeg van Bill Tukker in Etten-Leur een zege op Unitas '30. Deze kwam vooral tot stand na een goede tweede helft, want bij rust stond het nog maar 1-1. Een scherper spelend ASWH stelde vervolgens orde op zaken en liep uit naar een ruime 1-5 overwinning, waardoor plaatsing voor de volgende ronde dichterbij komt.

ASWH begon bij Unitas '30 met Wouter van den Berg en Danny Slingerland op het middenveld. Danny Versluis en Johan Sturrus speelden niet, Ivar Eltenberg zakte een linie en nam de plek van Sturrus in. Roël Gorré droeg de aanvoerdersband. ASWH begon vrij aardig aan de wedstrijd en nam al na dertien minuten de leiding. Damiën Vereecken kopte een vrije trap van Alex de Jong, genomen aan de zijkant van het veld, onberispelijk binnen. Voor die 1-0 had Arjan Human al kunnen scoren na een goede pass van De Jong, maar hij draalde net iets te lang.

Na de openingstreffer werd het echter allemaal wat minder aan Ambachtse zijde. De goede wil was er wel, de uitvoering liet vaak te wensen over. Voorin werd de bal vaak niet goed genoeg vastgehouden en de meeste aanvallen waren te weinig creatief om de verdedigers van de thuisploeg te verrassen. Desalniettemin had ASWH toch enkele kansen om de score uit te bouwen en dan was de wedstrijd vermoedelijk voor rust al beslist geweest. Mike van Gool schampte een corner van De Jong met het hoofd en zag de bal net voorlangs gaan, terwijl Arjan Human had moeten scoren nadat hij zelf een bal had onderschept en alleen op de keeper afging. Zijn poging ging echter via de doelman naast.

Dan zijn er oude voetbalwetten die zeggen dat als je zelf niet scoort, de tegenstander dit wel doet. En zie daar, op zulke waarheden blijkt de voetballiefhebber nog altijd te kunnen vertrouwen. Want één van de spaarzame aanvallen van de thuisploeg leverde een hoekschop op. Die corner kwam voor de goal en ging via enkele spelers het doel in. Dat mocht ASWH zich aanrekenen, want de manier waarop bij de gelijkmaker verdedigd werd was niet sterk. Ivar Eltenberg kreeg in de slotfase nog de gelegenheid om ASWH weer op voorsprong te zetten, maar zijn knappe schot met de buitenkant van de voet ging over. Zo stond het dus 1-1 en wist ASWH wat het na rust te doen stond.

Met twee nieuwe krachten gingen de Ambachters op zoek naar de winst. Erik Abels kwam voorin Van Gool aflossen en Jordi Boogers maakte zijn rentree na lang blessureleed. Hij deed dit op de plek van Stefan van Dam. Boogers gaf direct zijn visitekaartje af, want de bal was nog maar net aan het rollen gebracht of hij poeierde op de vuisten van de goede keeper van Unitas '30. Die doelman stond ASWH vervolgens nog enkele keren in de weg, met reddingen op inzetten van Danny Slingerland en Erik Abels. Even daarvoor werd Arjan Human na een prima actie en dito pass van Jordi Boogers nog gestuit in het strafschopgebied, waarbij het er alle schijn van had dat dit niet volgens de regels gebeurde. De scheidsrechter zag er echter geen strafschop in.

Nadat Erik Abels een prima kans had gemist, waarbij hij door een kopbal van Boogers vrij voor de keeper verscheen, kwam ASWH dan toch aan de verdiende voorsprong. Goed voorbereidend werk van Alex de Jong stelde Nixon Dias in staat om van een meter of twintig een schuiver in de hoek los te laten. Diezelfde Dias mocht tien minuten later een strafschop verzilveren, nadat Erik Abels werd vastgepakt door een verdediger. Het was twijfelachtig of dit wel binnen de zestien gebeurde, maar ASWH kreeg een penalty en Dias benutte deze feilloos.

Vervolgens speelde ASWH de wedstrijd uit en werd tweevoudig doelpuntenmaker Dias nog gewisseld voor Danny Versluis. In de slotfase lieten de Ambachters nog geregeld leuke dingen zien en vielen er nog twee goals te bewonderen. Danny Slingerland werd eerst flink neergelegd op de rand van het strafschopgebied, maar wist nog net Arjan Human te bereiken. De spits stuitte eerst op de keeper, maar kreeg de bal alsnog voor, waarna het voor Erik Abels een koud kunstje was de 1-4 in de lege goal te schuiven. In de extra tijd mocht ook Wouter van den Berg zijn eerste goal voor ASWH maken. Een kort genomen corner werd door Roël Gorré vanaf de flank voorgegooid, door Human voor de goal gekopt en ingewerkt door Jordi Boogers. Daarop had de goalie nog een verweer, maar niet meer op het laatste tikje dat Van den Berg de terugspringende bal gaf.

Zo was ASWH na rust een stuk scherper dan na de teleurstellende eerste helft en boekte het uiteindelijk een goede zege. Met zes punten uit twee duels is ASWH goed op weg om de volgende ronde van de districtsbeker te bereiken. Volgende week is het laatste pouleduel, uit bij Arnemuiden.

Unitas '30 - ASWH 1-5 (1-1)
13. 0-1 Damiën Vereecken 35. 1-1 goal Unitas '30 60. 1-2 Nixon Dias 69. 1-3 Nixon Dias (penalty) 88. 1-4 Erik Abels 90 (+2). 1-5 Wouter van den Berg

ASWH: Paul Verboom; Roël Gorré, Nixon Dias (76. Danny Versluis), Damiën Vereecken, Ivar Eltenberg; Stefan van Dam (46. Jordi Boogers), Alexander de Jong, Wouter van den Berg, Danny Slingerland; Mike van Gool (46. Erik Abels) en Arjan Human
www.thuisuiteten.nl
pi_52593323
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:47 schreef Yeahinho het volgende:
OJC - LRC 1-1.
Voor rust al 3-0 voor moeten staan, maar in het laatste half uur zelf weggegeven. Wel een echte bekerwedstrijd, volop spektakel; twee afgekeurde goals, waarvan een eigen doelpunt, een penalty die via de lat over ging, trainer kreeg geel, en een vrouwelijk (uiteraard....) verzorgster van LRC die een volle sprint naar de middenstip maakte, terwijl het spel allang weer was hervat .
LRC was erg tevreden over die 1-1, zagen OJC als een zeer sterke tegenstander met "jarenlange ervaring".
www.thuisuiteten.nl
pi_52594147
methodmich, misschien vind je het leuk om het verslag van een meer Etten-Leur georiënteerde krant te lezen:
quote:
Felheid kan Unitas nog altijd redden

Ploeg uit Leur bijt fel van zich af in duel met hoofdklasser ASWH

Voetbal - Unitas'30 was vorig jaar een van de smaakmakers in de eerste klasse. Als het niet lukte op de mooie manier, stroopten de mannen van 'De Leur' gewoon de mouwen op. Gisteravond in het bekerduel met zaterdaghoofdklasser ASWH (1-5) liet Unitas zien dat het ook dit seizoen kan terugvallen op felheid en inzet.
In het tweede gedeelde van de eerste helft knokte het elftal van Peter Sweres zich terug in de wedstrijd met fraai en fel voetbal. Na de pauze (1-1) liep ASWH alsnog met enig geluk uit naar 1-5. "Zonde van de uitslag", zei trainer Sweres, die verder tevreden was over zijn elftal. "In de tweede helft schakelt ASWH een tandje hoger en gingen wij foutjes maken. Die worden op dit niveau afgestraft."
[...]
Gisteravond keek Unitas'30, dat ook de vorige bekerwedstrijd had verloren, al snel tegen een achterstand aan. Damien Vereecken kopte de bal achter doelman Hultermans. De ploeg liet de kansen op 0-2 liggen en de thuisploeg knokte zich terug. Uit een hoekschop knalde Michel Smits de bal loeihard op het lijf van ploeggenoot Jeroen Timmers en via de lange verdediger caramboleerde die bij de eerste paal het doel in. Na de rust liep ASWH uiteindelijk geflatteerd uit naar 1-5.
bron: BN De Stem
pi_52594272
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:21 schreef methodmich het volgende:

[..]

LRC was erg tevreden over die 1-1, zagen OJC als een zeer sterke tegenstander met "jarenlange ervaring".
Jarenlang . Die paar seizoenen dat wij in de hoofdklasse speelden...
pi_52594383
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:48 schreef Zjakkie het volgende:
methodmich, misschien vind je het leuk om het verslag van een meer Etten-Leur georiënteerde krant te lezen:
[..]

bron: BN De Stem
Wel leuk ja, alleen de kwalificatie "fraai en fel" spel vind ik wat overdreven. Heb welgeteld één aardige aanval gezien, de goal kwam uit een corner nadat een speler van 20 meter op doel schoot en Verboom de bal over tikte.

En enig geluk na rust, vind ik ook wat gekleurd. Want ik heb toch echt een stuk of zes 100 % kansen voor ASWH gezien, een situatie met een niet gegeven strafschop en dan nog de vier goals.... Die overigens op de laatste na weinig met geluk te maken hadden.

En Yeahinho, zie hier: http://www.voetbalopzaterdag.com/?nid=3118
www.thuisuiteten.nl
pi_52680566
Vanmiddag naar bekerwedstrijd van Spijkenisse tegen tweedeklasser MVV '27 geweest: 10-0
Ze moeten er bij Spijkenisse maar niet al te hoge verwachtingen aan vast knopen, want de selectie van MVV schijnt uitgerekend dit weekend op trainingskamp te zijn. Leuke planning, daar in Maasdam, oftewel hoe serieus nemen wij het bekertoernooi. De MVV-voetballers van vanmiddag spelen normaal gesproken in het derde, werd gezegd.
pi_52681404
http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=1326

Zo, ronde twee in de knip!

En Beschouw, lekker dan, zo'n 3e team. Speelde Ernst nog mee bij Spijkenisse, langharige verdediger, vermoedelijk linksback en anders links centraal?
www.thuisuiteten.nl
pi_52681721
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 19:44 schreef methodmich het volgende:
http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=1326

Zo, ronde twee in de knip!

En Beschouw, lekker dan, zo'n 3e team. Speelde Ernst nog mee bij Spijkenisse, langharige verdediger, vermoedelijk linksback en anders links centraal?
Geblesseerd geraakt op de training donderdag. Zeker drie weken out. "Een gemis", zeggen ze hier al.
pi_52682389
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 19:57 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Geblesseerd geraakt op de training donderdag. Zeker drie weken out. "Een gemis", zeggen ze hier al.

Dat was ie dus bij ons heel het jaar. Heeft geen officieel duel gespeeld, alleen de leuke oefenduels tegen AZ en FC Twente.
www.thuisuiteten.nl
pi_52683619
OJC won met 1-6 bij Schelluinen, zaterdag 1e klasser.
LRC won met 1-7 bij TEC, maar OJC gaat op doelsaldo door naar de volgende bekerronde.
pi_52687800
Seolto wint zn laatste bekeduel met 2-1 uit bij TSC, maar doordat SSC'55 tegen Oosterhout geen gelijkspel is geworden (2-3) bekeren we toch niet verder (wat zeker tot de mogelijkheden behoord had als ze bij ons het bekertoernooi ook serieus genomen zouden hebben).
pi_52688115
GPC Vlissingen - Kapelle 8-0.

Was even nodig .
In Southern Sun
pi_52699489
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:14 schreef Yeahinho het volgende:
LRC won met 1-7 bij TEC, maar OJC gaat op doelsaldo door naar de volgende bekerronde.
Goed van ojc wij uitgeschakeld op doelsaldo door met 3-3 gelijk te spelen tegen Rood-wit uit Veldhoven, dus voor dit jaar klaar in de beker wederom te veel onodige doelpunten tegen
pi_52700195
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 19:57 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Dat was te verwachten.
pi_52702473
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:14 schreef Yeahinho het volgende:
Netjes. Nu maar ASWH - OJC in de volgende ronde dan.

Moet ASWH wel dinsdag minstens een punt pakken in Arnemuiden. Panic A gaat ook kijken, komt vast wel goed.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 27 augustus 2007 @ 22:29:14 #170
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_52739730
dinsdag won Rijnsburgse Boys met 3-1 van Woerden. in de 81e minuut 0-1 achter, daarna binnen 6 minuten 3x gescoord. 2x Ascencion en 1x Gootjes.
Rijnsburgse Boys 2 won met 1-7 bij Lisse zondag 1.

Morgenavond: Wilhelmus 1 - Rijnsburgse Boys 1 en Rijnsburgse Boys 2 - Duindorp 1. Bij winst van beiden lijkt de volgende ronde veilig.
pi_52741978
Roger Schouwenaar is ontslagen bij Schijndel .
pi_52743373
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 00:11 schreef Yeahinho het volgende:
"Het waren 2 fantastische dagen"

pi_52753813
quote:
Doet ie goed, vorig jaar ook al de bons gekregen bij Papendrecht.

Zijn zoon speelt bij OJC toch? Of ook bij Schijndel?
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:23:54 #174
7889 tong80
Spleenheup
pi_52758960
quote:
Nu al ?

dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:07:11 #175
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_52765440
Wilhelmus 1 - Rijnsburgse Boys 1: 0-2
Rijnsburgse Boys 2 - Duindorp 1: 10(!)-0

goede avond dus, allebei zeker van plaatsing geloof ik.
pi_52769163
Human zn kruisband afgescheurd lees ik net Mich? Da's 6 maanden... .
In Southern Sun
pi_52769965
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is dat toch opeens met topspitsen.

KB, HHC en Noordwijk trouwens al uit de beker.
  Trouwste user 2022 woensdag 29 augustus 2007 @ 12:28:41 #178
7889 tong80
Spleenheup
pi_52777380
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat kan hem het hele seizoen kosten. Arme MM

pi_52783691
Minimaal 6 maanden, mogelijk zelfs 9 idd. Titel kan je wel vergeten nu.

Wel door in de districtsbeker voor wat het waard is.

ASWH plaatst zich voor volgende ronde districtsbeker na winst in Arnemuiden

Gisteravond wist ASWH 1 zich in navolging van het tweede elftal, dat dit zaterdag al deed, te plaatsen voor de volgende ronde van de districtsbeker Zuid I. In Arnemuiden klopte ASWH de gelijknamige zaterdag tweedeklasser met 1-3 en eindigde zodoende als poulewinnaar. De ploeg van Bill Tukker deed dit met drie overwinningen.

In Arnemuiden trad ASWH aan met een gewijzigd elftal. Raymon Kuipers mocht het doel verdedigen en achterin was er een basisplaats voor Wouter van den Berg. Hij speelde als rechtsback, omdat Roël Gorré vanwege zijn werk niet op tijd bij deze vroeg gespeelde wedstrijd kon zijn. Ivar Eltenberg begon als linksback, zodat Johan Sturrus, zaterdag tegen WKE nog de koele schutter van de beslissende strafschop, op de bank begon. Ook op het middenveld had Bill Tukker een wijziging doorgevoerd, want Stefan van Dam begon op de bank, om zo plaats te maken voor Danny Slingerland. Voorin begon Mike van Gool naast Erik Abels. Tegen WKE was Arjan Human nog begonnen, maar de Zeeuw liep toen een zware blessure op die hem minimaal een half jaar aan de kant zal houden. Een fikse domper voor ASWH dus, omdat trainer Bill Tukker dit vijf minuten voor het instappen van de bus had gehoord.

De elf startende Ambachters hadden weinig moeite met de thuisploeg. Zonder overigens echt heel groots te spelen kwam ASWH aan genoeg kansen. Mike van Gool kreeg in korte tijd twee goede mogelijkheden om de score te openen. Eerst trok hij na een fantastische pass van Alex de Jong vanaf links naar binnen, maar was de uitgekomen keeper net op tijd om een schot te verhinderen. Een fractie later kreeg Van Gool nog een goede schietkans, nadat ASWH de opgezette aanval van de thuisploeg via Wouter van den Berg al vlot had onderbroken en diens pass Van Gool bereikte. De spits schoot echter naast. Nadat Ivar Eltenberg met een schot op de vuisten van de keeper nog voor gevaar zorgde, was daar de eerste doelpoging van Arnemuiden. Het rollertje van de aanvaller kon Raymon Kuipers niet verontrusten. Zoals Damiën Vereecken even later na een hoekschop van Alex de Jong, die door Mike van Gool met het hoofd geschampt werd, net een teenlengte tekort kwam om de bal goed te raken.

Halverwege de eerste helft nam ASWH dan toch de leiding. Vereecken bereikte Alex de Jong, die kwam vanaf rechts naar binnen en krulde de bal met zijn linker fraai in de hoek. Dat ASWH echter wel moest blijven opletten werd snel duidelijk, want lichtzinnigheid na de aftrap, resulterend in een te korte terugspeelbal op Kuipers, werd door de opgestoomde Jarco Siereveld afgestraft en zo stond het direct weer 1-1. Dit bleef echter niet lang zo, want een zeer fraaie aanval van ASWH, waarin lekker gecombineerd werd, eindigde voor de voeten van Danny Versluis. Vanaf een meter of twintig haalde Versluis uit en zo stond het weer 1-2. In het restant van de door ASWH gecontroleerde eerste helft stopte de goalie van de gastheren nog een schot van Jordi Boogers, raakte Nixon Dias met een afstandsschot de paal en deed Alex de Jong dit ook. Hier ging een aparte situatie aan vooraf, waarbij Mike van Gool op de lat kopte nadat de keeper een voorzet van Danny Slingerland niet kon controleren. In de nastoot mikte De Jong dus op de paal.

Na rust zakte de wedstrijd eigenlijk wat in. ASWH zocht wel naar kansen, maar echt goed uitgespeelde mogelijkheden kwamen niet meer. Dat hoefde ook niet zonodig, omdat Alexander de Jong met zijn tweede treffer van de avond de wedstrijd al rap in het slot deed. Het was opnieuw een fraaie goal van de spelmaker, die vanaf links het strafschopgebied in soleerde en rustig afrondde. De tweevoudig schutter werd rond het uur dan ook gewisseld, samen met Jordi Boogers en Damiën Vereecken. Voor hen kwamen Rory van der Weijden, Ard Hartman en Stefan van Dam binnen de lijnen.

Ongeveer een kwartier voor tijd moest ASWH met tien man verder, omdat Ivar Eltenberg geblesseerd raakte. Die overtalsituatie leverde Arnemuiden zowaar nog twee goede mogelijkheden op, maar Raymon Kuipers was paraat op een kopbal en een gekruld schot van de rand van het strafschopgebied. Er werd dan ook niet meer gescoord, zodat het bij 1-3 bleef. ASWH nam met het oog op de competitiestart logischerwijs niet meer zo veel risico en boekte de derde poulezege in de districtsbeker. Hiermee is het team geplaatst voor de volgende ronde.

Arnemuiden - ASWH 1-3 (1-2)
23. 0-1 Alexander de Jong 24. 1-1 Jarco Siereveld 27. 1-2 Danny Versluis 54. 1-3 Alexander de Jong

ASWH: Raymon Kuipers; Wouter van den Berg, Nixon Dias, Damiën Vereecken (61. Ard Hartman), Ivar Eltenberg; Jordi Boogers (61. Stefan van Dam), Danny Versluis, Alexander de Jong (61. Rory van der Weijden), Danny Slingerland; Mike van Gool en Erik Abels

Eindstand poule

1. ASWH 3-9
2. Hoek 3-6
3. Arnemuiden 3-3
4. Unitas '30 3-0
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 30 augustus 2007 @ 09:19:58 #180
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_52803112
Rijnsburgse Boys 1 moet winnen van ARC om door te gaan in de beker, het 2e heeft genoeg aan een gelijkspel, gezien het zeer positieve doelsaldo: 17-1.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 13:27:37 #181
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_52809118
Zo, ik ben even weggeweest. Zijn er nog verrassingen in het bekertoernooi geweest?
Ikzelf vind de uitschakeling van GVVV verrassend, en het meer dan goede resultaat van DOVO tegen de Amsterdamse clubs ook erg opvallend.
Be your best
pi_52815446
Kozakken Boys eruit in Zuid I in een poule met zondagclub UNA, ook licht verrassend.
www.thuisuiteten.nl
pi_52815681
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:21 schreef methodmich het volgende:
Kozakken Boys eruit in Zuid I in een poule met zondagclub UNA, ook licht verrassend.
Kozakken Boys verliest van UNA? Dat is zo heel verrassend toch niet? Of begrijp ik je verkeerd?

Overigens heeft Seolto vriendschappelijk van zondagderdeklasser Sprundel gewonnen met 6-0. En dan nog zijn er mensen die zeggen dat het zondagvoetbal sterker is
pi_52815882
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:31 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Kozakken Boys verliest van UNA? Dat is zo heel verrassend toch niet? Of begrijp ik je verkeerd?
Dat vind ik wel verrassend, aangezien UNA niet zo'n bijzondere ploeg is. Dus ik had wel verwacht dat Kozakken Boys door zou gaan.
www.thuisuiteten.nl
pi_52815954
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:41 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat vind ik wel verrassend, aangezien UNA niet zo'n bijzondere ploeg is. Dus ik had wel verwacht dat Kozakken Boys door zou gaan.
Misschien vergis ik me, maar UNA is toch die zondaghoofdklasser uit Veldhoven? Die doen het toch altijd goed in de beker, dus zo verrassend lijkt het mij niet. Nu volg ik het amateurvoetbal niet zo goed als jij natuurlijk dus dat kan ook schelen
pi_52816005
Vorig jaar won UNA, inderdaad uit Veldhoven, de districtsbeker Zuid I inderdaad, maar toen lieten veel ploegen het lelijk afweten.
www.thuisuiteten.nl
pi_52831015
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:41 schreef methodmich het volgende:

[..]

UNA is een hele stugge ploeg, maar voetbaltechnisch weinig bijzonder. (voor zover ik dat kan beoordelen na 1 wedstrijd)
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_52845688
Wel leuk, het GPC van Sandman mag morgen in de 1e klasse beginnen tegen een andere promovendus, De Zwerver. Vriend van me speelt daar, ze hebben er vertrouwen in.
www.thuisuiteten.nl
pi_52846999
Morgen maar eens naar Spijkenisse-Lyra. Ben benieuwd over de thuisclub weer zo'n goede start maakt als vorig seizoen. Toen 1e periodetitel.
pi_52847102
Hmm, beide teams oefenden kansloos tegen ASWH. Op basis daarvan acht ik Spijkenisse de beste van de twee.
www.thuisuiteten.nl
pi_52847164
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 17:33 schreef methodmich het volgende:
Hmm, beide teams oefenden kansloos tegen ASWH. Op basis daarvan acht ik Spijkenisse de beste van de twee.
We zullen zien. Ik breng van het weekend wel verslag uit.
  zaterdag 1 september 2007 @ 10:20:49 #192
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_52862785
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:31 schreef Zjakkie het volgende:

[..]
En dan nog zijn er mensen die zeggen dat het zondagvoetbal sterker is
wie zegt dat?
pi_52864090
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 10:20 schreef uitje4life het volgende:

[..]

wie zegt dat?
In de hogere regionen zal het niet zoveel uitmaken, maar het zondagvoetbal in district Zuid I heeft 5 klassen, en het zaterdagvoetbal maar 4. Dus mensen die lid zijn van een zondagclub zeggen dat 5e klasse zondag gelijk is aan 4e klasse zaterdag, en dus dat 4e klasse zondag gelijk is aan 3e klasse zaterdag, en 3e klasse zondag gelijk aan 2e klasse zaterdag. Dus vandaar.

Maar nu wint Seolto (3e klasse zaterdag) voor de beker met 4-1 van een zondagtweedeklasser, en nu dus met 6-0 van een zondagderdeklasser, dus het lijkt niet helemaal waar te zijn.
pi_52864152
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 16:44 schreef methodmich het volgende:
Wel leuk, het GPC van Sandman mag morgen in de 1e klasse beginnen tegen een andere promovendus, De Zwerver. Vriend van me speelt daar, ze hebben er vertrouwen in.
Het vertrouwen is hier ook aanwezig na de 8-0 tegen Kapelle vorige week. Eigenlijk jammer dat je tegen een promovendus opent, maar goed...
In Southern Sun
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 september 2007 @ 17:24:08 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_52870295
NIVO Sparta met 0-2 verloren van Hoek.

pi_52872621
Seolto heeft de nummer 1 positie nu al in handen Na de ruime 3-1 overwinning op Olympia uit Dongen hebben we iedereen verslagen met ons uitmuntende doelsaldo! De overige wedstrijden werden dus gelijkgespeeld of eindigden in 2-1 of 1-0. Een wedstrijd is gestaakt na een massale vechtpartij (Klundert - Kogelvangers).

We kwamen 1-0 achter toen de tegenstander doorspeelde terwijl onze keeper geblesseerd op de grond lag. Vlak voor rust kwamen we op 1-1. Na rust liepen we uit naar 3-1, o.a. door een penalty. Zeker de 2e helft werd er volop kansen gemist, het had met gemak 7-1 kunnen worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zjakkie op 01-09-2007 19:34:18 ]
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 september 2007 @ 19:07:09 #197
7889 tong80
Spleenheup
pi_52872667
Welke klasse spelen jullie nu Zjakkie. Ik heb met NIVO nog tegen alle clubs gespeeld uit je post.

pi_52872894
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 19:07 schreef tong80 het volgende:
Welke klasse spelen jullie nu Zjakkie. Ik heb met NIVO nog tegen alle clubs gespeeld uit je post.

Wij spelen, net als vorig seizoen, in de 3e klasse B.
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 september 2007 @ 19:36:18 #199
7889 tong80
Spleenheup
pi_52873316
Dan zijn we elkaar ontgroeid

pi_52873322
Spijkenisse-Lyra 1-1.
Niets van gezien. Mijn vrouw wilde bij haar moeder op bezoek. Maar mee gegaan.
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 september 2007 @ 19:40:48 #201
7889 tong80
Spleenheup
pi_52873421

Je schoonmoeder won.

pi_52873481
Voor deze ene keer wel, ja
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:43:51 #203
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_52876662
HBC Zat 1 - Hoofddorp 2-2
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_52882485
GPC Vlissingen - De Zwerver 2-1.

De winnende in de laatste minuut .
In Southern Sun
  Trouwste user 2022 zondag 2 september 2007 @ 01:58:08 #205
7889 tong80
Spleenheup
pi_52882626
Cool Sandman

pi_52888566
Groote Lindt met 1-0 van Wieldrecht gewonnen. Wieldrecht was de sterkste in de 1e helft, GL had het aan doelman Klootwijk te danken dat de nul op het scorebord bleef. Door een slechte buitenspelval van Wieldrecht kwam onze spits Abdel echter uit het niets 1 op 1 met de keeper, die verrast werd en de spits buiten de zestien 'opving'. Doorgebroken speler, dus rood. Hun linksback ging keepen (geen reservegoalie op de bank) en de wedstrijd kantelde. In de tweede helft had GL het overwicht, dat werd uitgedrukt middels een mooie trap in de kruising van bovengenoemde spits. Later kreeg de ingevallen Samir een terechte rode kaart na een oliedomme actie: hij kreeg een vrije trap mee, maar was dermate gefrustreerd dat ie onder het oog van de scheids z'n tegenstander een klap tegen het achterhoofd gaf. (Wieldrecht gaf na de wedstrijd overigens toe dat ze als doel hadden om 1 van onze spitsen zo te provoceren dat ze ook rood zouden pakken, helaas zijn ze in die opzet geslaagd...) Numeriek overwicht weg, de voorsprong bleef gelukkig behouden en zo is de competitie positief geopend.

Ons 2e liet een mooie 4-0 voorsprong nog bijna in gevaar komen, eindstand werd 4-2 tegen een zwak Terneuzense Boys, een degradatiekandidaat. Het punten sprokkelen, waar het dit seizoen op uit zal draaien, is dus succesvol begonnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Imaginary_Friend op 03-09-2007 12:09:22 ]
pi_52889219
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:22 schreef Imaginary_Friend het volgende:
Ons 2e liet een mooie 4-0 voorsprong nog bijna in gevaar komen, eindstand werd 4-2 tegen een zwak Terneunse Boys, een degradatiekandidaat. Het punten sprokkelen, waar het dit seizoen om uit zal draaien, is dus succesvol begonnen.
Zie dat ons tweede bij jullie tweede zit, gisteren 0-0 tegen Arnemuiden.
In Southern Sun
pi_52893886
Da's sneu voor De Zwerver, die nederlaag.

Overigens verbaast het me niet dat Wieldrecht die tactiek hanteerde Imaginary_Friend. Zag ze in de voorbereiding oefenen tegen De Zwerver, dat was een keihard duel. Zitten enkele opgewonden standjes tussen, bij Wieldrecht. Vond toen vooral dat ze drie aardige aanvallers hadden, maar wel zonder al te veel rendement. Paul Koster was toen nog wel top, ballen over 40 meter op de stropdas.

Hoe dan ook, goede zege voor GL 1! ASWH 2 begint lekker aan de competitie, simpele zege bij kampioen Heerjansdam 2.
www.thuisuiteten.nl
pi_52893888
Geldrop/AEK - DIjkse Boys 2-1

Met veel geluk won Geldrop door een afstandschot vlak voor het einde. Maar eigenlijk had toen de wedstrijd allang beslist moeten zijn in het voordeel van de bezoekers.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Trouwste user 2022 zondag 2 september 2007 @ 17:26:50 #210
7889 tong80
Spleenheup
pi_52894927
Gefeliciteerd Bos

pi_52895714
Gemert - OJC 2-1.
pi_52895923
mijn clubbie zwart wit 63 uit harderwijk in de 2e klasse oost aardig begonnen tegen dorpsgenoot hierden. 3-0 overwinning
pi_52896843
Vanmiddag bij Hekelingen-Flakkee geweest (3e klasse D, West II). Uitslag 0-3
Kwam eigenlijk voor Hekelingen, maar die werden finaal weggetikt. Leuke ploeg, dat Flakkee.
  Trouwste user 2022 zondag 2 september 2007 @ 19:19:22 #214
7889 tong80
Spleenheup
pi_52897384
Deed Goeree nog mee ?

pi_52898048
quote:
Op zondag 2 september 2007 19:19 schreef tong80 het volgende:
Deed Goeree nog mee ?

Die was Over
pi_52913272
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:42 schreef methodmich het volgende:
Overigens verbaast het me niet dat Wieldrecht die tactiek hanteerde Imaginary_Friend. Zag ze in de voorbereiding oefenen tegen De Zwerver, dat was een keihard duel. Zitten enkele opgewonden standjes tussen, bij Wieldrecht. Vond toen vooral dat ze drie aardige aanvallers hadden, maar wel zonder al te veel rendement. Paul Koster was toen nog wel top, ballen over 40 meter op de stropdas.
Er lopen verschillende puike voetballers in, en zonder die rode kaart hadden ze 1 of waarschijnlijk zelfs 3 punten meegenomen. Ze spelen op het randje, en onsportief gedrag - zoals eerder beschreven - hoort daar volgens hen ook bij... Koster blijft overigens een prima voetballer, die zulke rare acties helemaal niet nodig heeft. Tja.
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:42 schreef methodmich het volgende:
Hoe dan ook, goede zege voor GL 1! ASWH 2 begint lekker aan de competitie, simpele zege bij kampioen Heerjansdam 2.
Nou, een simpele zege was het zeker niet, een speler van ASWH omschreef het als "een zwaar bevochten overwinning op Heerjansdam. Het eerste kwartier werden we overdonderd door het goede spel van heerjansdam, dat echt een veel betere ploeg dan vorig jaar heeft, dus dat belooft nog wat. Ondanks een beter heerjansdam gingen wij door een opleving van onze spits en een goed laatste kwartier toch met een 2-1 voorsprong rusten. Na rust stonden we beter, waren we feller en vooral effectiever dan hjansdam en maakten uiteindelijk de beslissende 3-1."
pi_52913318
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zie dat ons tweede bij jullie tweede zit, gisteren 0-0 tegen Arnemuiden.
Klopt. Ben benieuwd hoe jullie tweede het gaat doen dit jaar.
pi_52913585
Tong, gisteren de beelden gezien van Nivo - Hoek. Volgens de verslaggever van dienst wisten ze bij jullie niet wat ze zagen toen een cameraploeg meekwam. Aanvoerder van jullie had nog een mooie schwalbe in petto .
In Southern Sun
  Trouwste user 2022 maandag 3 september 2007 @ 13:52:48 #219
7889 tong80
Spleenheup
pi_52915640
Grappig

maandag 3 september 2007 @ 14:25:30 #220
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_52916654
Wie neemt er dan ook een camera mee naar uitwedstrijden
Be your best
pi_52919664
DWV 1 - ADO'20 1 1-2
Argon 2 - ADO'20 2 0-1
Eerste overwinning in minstens 10 jaar van ADO 2 in Mijdrecht, ik kan het me i.i.g. niet herinneren.

Was bij beide wedstrijden overigens niet aanwezig, het ChampCar weekend ging voor.
pi_52942456
quote:
Op maandag 3 september 2007 12:02 schreef Imaginary_Friend het volgende:

Nou, een simpele zege was het zeker niet, een speler van ASWH omschreef het als "een zwaar bevochten overwinning op Heerjansdam. Het eerste kwartier werden we overdonderd door het goede spel van heerjansdam, dat echt een veel betere ploeg dan vorig jaar heeft, dus dat belooft nog wat. Ondanks een beter heerjansdam gingen wij door een opleving van onze spits en een goed laatste kwartier toch met een 2-1 voorsprong rusten. Na rust stonden we beter, waren we feller en vooral effectiever dan hjansdam en maakten uiteindelijk de beslissende 3-1."
Welke lafaard was dat? De spelers die ik sprak spraken over een weinig lastige pot. De waarheid zal wel in het midden liggen dan.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 4 september 2007 @ 22:37:01 #223
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_52947650
Bekerwedstrijd ARC 1 - Rijnsburgse Boys 1: 1-4
Rijnsburgse Boys dus door, alle wedstrijden gewonnen.
pi_52948739
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 19:37 schreef methodmich het volgende:

[..]

Welke lafaard was dat? De spelers die ik sprak spraken over een weinig lastige pot. De waarheid zal wel in het midden liggen dan.
Weet ik niet, hij post iig op het Hoek-forum.
pi_52962194
Okee, maakt verder ook niet uit.

Wel een mooi verhaal in AD / De Dordtenaar met die keeper van Wieldrecht die op weg naar Zeeland moest omkeren toen de eerste keeper rood kreeg bij De Lindt.
www.thuisuiteten.nl
pi_52962854
Sparta Nijkerk - Ijsselmeervogels 2-1 Vogels met 1-0 voorgestaan..
A man's got to do what a man's got to do.
  donderdag 6 september 2007 @ 15:12:36 #227
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_52983283
Mooi is dat... en ook nog eens Joost en "Koning" Winter kwijt komende weken.....
  donderdag 6 september 2007 @ 16:30:09 #228
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_52984642
NEO heeft haar eerste wedstrijd van het seizoen met 2-0 gewonnen van degradant en aartsrivaal Achilles '12 (alias 'de rooi'n). Vorig jaar gepromoveerd naar de 2e klasse en direct winnen van de degradant uit de eerste
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_52985786
quote:
Op woensdag 5 september 2007 16:43 schreef methodmich het volgende:
Okee, maakt verder ook niet uit.

Wel een mooi verhaal in AD / De Dordtenaar met die keeper van Wieldrecht die op weg naar Zeeland moest omkeren toen de eerste keeper rood kreeg bij De Lindt.
Vertel?
pi_52988469
quote:
Op donderdag 6 september 2007 17:19 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Vertel?
Wieldrecht had maar drie keepers paraat die zaterdag bij de senioren en 1, 2 en 3 speelden. Dus ging deze keeper met 2 mee naar Oostkapelle, meen ik, of elders in Zeeland. Ondertussen speelde 1 bij Groote Lindt en die hadden dus maar één keeper. Die kreeg rood en toen belden ze hem snel, dat ie terug moest. Dus die is omgekeerd of sneller terug gereden zonder douchen en tijdens de wedstrijd ingevallen, bij 1-0 achter. Zo is het gebleven. Voor die tijd stond een veldspeler op het doel.

http://www.ad.nl/rotterdam/drechtstedensport/article1633759.ece voor het complete verhaal!

Trouwens, OJC Rosmalen zat er weer goed op in de VI gids!

[ Bericht 2% gewijzigd door methodmich op 06-09-2007 19:23:45 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_53035872
SSV'65 - GPC Vlissingen 2-2

Vier uit twee nu, geen verkeerde start lijkt me zo.
In Southern Sun
pi_53036058
Zeker niet slecht, SSV '65 werd toch door sommige mensen bovenin verwacht.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 september 2007 @ 20:32:39 #233
7889 tong80
Spleenheup
pi_53036563
LRC-NIVO Sparta 3-1

pi_53037033
Zwart Wit - ASV Dronten 4-3 knappe overwinning tegen voormalig hoofdklasser
pi_53037901
Seolto wint 'gewoon eventjes' met 7-0 bij The Gunners uit Komende twee weken staan er pittigere duels op het programma, dan kunnen we echt zeggen waar we staan.
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 september 2007 @ 21:51:15 #236
7889 tong80
Spleenheup
pi_53038496
Nou jullie lijken me wel een kampioenskandidaat

zaterdag 8 september 2007 @ 22:11:54 #237
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53039078
Pesse - DESZ 1-4

vorige week verloren ze nog met 1-4 nu winnen ze
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_53039416
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 21:51 schreef tong80 het volgende:
Nou jullie lijken me wel een kampioenskandidaat

De voorbereiding en de eerste twee wedstrijden zijn goed gegaan idd. Nu de rest nog. De doelstelling van de trainer is bij de eerste 3 eindigen en een periodetitel pakken. Maar volgende week moeten we tegen het uit de 2e klasse gedegradeerde Tholense Boys, die vandaag met 6-0 hebben gewonnen, dus dat zal een zwaardere pot worden.
pi_53039442
Tholense Boys
Dat 'zware' zal denk ik wel meevallen Zjakkie,
moet jou cluppie volgende week thuis of uit?
Life is Music
pi_53040370
Seolto moet uit, zie ik op knvb.nl, en de wedstrijd begint om 3 uur.

En tegen een degradant, die dus vorig seizoen een klasse hoger speelde, verwacht ik geen makkelijke wedstrijd. Maar we zullen zien.
pi_53041585
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 23:06 schreef Zjakkie het volgende:
Seolto moet uit, zie ik op knvb.nl, en de wedstrijd begint om 3 uur.

En tegen een degradant, die dus vorig seizoen een klasse hoger speelde, verwacht ik geen makkelijke wedstrijd. Maar we zullen zien.
Misschien dat ik volgende week ga kijken,is lang geleden.
Ik weet dan ook niet of Tholense Boys in topvorm is of niet.
Life is Music
pi_53041681
SSV '65, het lachertje van vorig jaar
pi_53043321
OJC - Schijndel 1-1.
Terechte uitslag.
pi_53043410
Mijn amateurclubje gaat weer de wapenen opnemen tegen de engerlingen
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_53046321
quote:
Op zondag 9 september 2007 00:01 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

Misschien dat ik volgende week ga kijken,is lang geleden.
Ik weet dan ook niet of Tholense Boys in topvorm is of niet.
Oke leuk! Kan jij misschien verslag uitbrengen, dan hoor ik het ook eens van de andere kant Ik moet zelf met mn eigen team (het 6e) spelen dus ik zal er niet bij zijn.

Tholense Boys speelden vorige week gelijk tegen Beek Vooruit, een elftal dat vooral uit ouwe rotten bestaat die hun hoogtijdagen al ver achter zich hebben liggen. Met hun ervaring zit het dus wel goed, en ze speelden vroeger ook op redelijk hoog niveau. Vorig seizoen eindigden ze ergens in de middenmoot volgens mij. Gisteren won Tholense Boys dan weer met 6-0 uit bij Olympia'60, waar Seolto vorige week met iets bescheidenere cijfers van gewonnen had: 3-1. Het kan dus best een spannende wedstrijd worden
  zondag 9 september 2007 @ 12:49:54 #246
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_53047201
Katwijk 1 - Rijnsburgse Boys 1: 2-2

Leuke wedstrijd! Maar het had ook 4-2 kunnen worden dus we zijn nog goed weggekomen!
pi_53047447
Gisteren bij streekderby SC Botlek - FC Vlotbrug geweest. 4-0 voor de thuisploeg, die nog niet eens goed speelde.
pi_53049436
quote:
Op zondag 9 september 2007 12:01 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Oke leuk! Kan jij misschien verslag uitbrengen, dan hoor ik het ook eens van de andere kant Ik moet zelf met mn eigen team (het 6e) spelen dus ik zal er niet bij zijn.
Dat ga ik zeker doen
Life is Music
pi_53049562
quote:
Op zondag 9 september 2007 02:08 schreef Yeahinho het volgende:
OJC - Schijndel 1-1.
Terechte uitslag.
  zondag 9 september 2007 @ 15:26:14 #250
51286 w00h00
Digital man!
pi_53050341
vv Rheden- Babberich 3-0.

Bagger scheids, gebroken scheenbeen voor speler van Rhedenr, wedstrijd gestaakt, rode kaart, ambulance etc.

Eerste competitie wedstrijd van het seizoen zit er weer op.
  zondag 9 september 2007 @ 21:25:55 #251
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_53058839
Heemstede scoort er lustig op los...

United/DAVO - HBC Zat 1 1-7
HBC Zon 1 - ZTS 4-1
256 goals !
pi_53059018
Vanmiddag Abbenbroek tegen DHZ gezien. Abbenbroek, waarschijnlijk de enige club in het amateurvoetbal met drie hoofdtrainers ging flink het schip in: 0-6
  zondag 9 september 2007 @ 21:35:35 #253
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_53059135
quote:
Op zondag 9 september 2007 21:31 schreef Beschouw het volgende:
Vanmiddag Abbenbroek tegen DHZ gezien. Abbenbroek, waarschijnlijk de enige club in het amateurvoetbal met drie hoofdtrainers ging flink het schip in: 0-6
Heb ook nog staan te kijken bij Kon HFC 2 - Argon 2 ...leuke wedstrijd, uitslag 1-5.
256 goals !
pi_53068828
ADO'20 1 - Westlandia 1 2-2
Goede eerste helft, dramatische tweede... De opstelling klopte niet, belachelijke wissels, de trainer is lekker bezig!
ADO'20 2 - Elinkwijk 2 0-.3
Errug slecht.
pi_53069064
quote:
Op zondag 9 september 2007 00:06 schreef F1Bas het volgende:
SSV '65, het lachertje van vorig jaar
Whehe, die waren zeg maar iets te licht ja. Maar goed, is nu van alles weggegaan, maar zoals Mich al zei werden die bovenin verwacht. Volgens onze trainer hadden we moete winnen, jammer...
In Southern Sun
  maandag 10 september 2007 @ 12:47:16 #256
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_53071059
Mijn amateurclubje staat bovenaan
Be your best
pi_53071679
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:47 schreef deejaylethal het volgende:
Mijn amateurclubje staat bovenaan
Niet voor lang
pi_53179806
quote:
Op maandag 10 september 2007 11:15 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Whehe, die waren zeg maar iets te licht ja. Maar goed, is nu van alles weggegaan, maar zoals Mich al zei werden die bovenin verwacht. Volgens onze trainer hadden we moete winnen, jammer...
Zijn er erg belangrijke krachten weg dan? Zag dat Boon en Paardekooper er nog zijn bijvoorbeeld.
www.thuisuiteten.nl
pi_53193527
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:47 schreef methodmich het volgende:

[..]

Zijn er erg belangrijke krachten weg dan? Zag dat Boon en Paardekooper er nog zijn bijvoorbeeld.
Dat klopt. Ik weet niet precies wie, maar ze reppen daar over een leegloop. Wij speelden tegen hun tweede en wonnen, dat is eigenlijk gewoon niet mogelijk. Dus zal het eerste ook wel aan kwaliteit hebben ingeboet...
In Southern Sun
pi_53199217
Spijkenisse-'s-Gravendeel 1-2
Thuisploeg had zeker acht opgelegde kansen, raakte paal en lat en miste een penalty.
's-Gravendeel counterde koel naar een overwinning, niet eens onverdiend. Miste ook een paar 100% kansen. Leuk potje.
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 september 2007 @ 17:39:59 #261
7889 tong80
Spleenheup
pi_53200052
NIVO Sparta - Nunspeet. 3-2. Ben nog aan het bijkomen. Legendarische wedstrijd voor ons

zaterdag 15 september 2007 @ 18:38:10 #262
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_53201285
mooi is dat. Rijnsburgse Boys - ASWH: 2-1 4e minuut: 0-1 Van Gool, en ergens tussen de 30e en de 40e minuut: 1-1 Gootjes en 2-1 Peter Freke uit een penalty
pi_53201550
Zeg maar Van Gool minuut 5, Gootjes 31 na blunder Verboom en 36 Freke na makkelijk gegeven pingel. Zonde, had meer ingezeten. Maar goed, daar is een ander topic voor.
www.thuisuiteten.nl
pi_53205084
Ik wacht op het verslag van Fredo, maar Seolto heeft iig met 1-4 gewonnen
pi_53214875
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:51 schreef methodmich het volgende:
Zeg maar Van Gool minuut 5, Gootjes 31 na blunder Verboom en 36 Freke na makkelijk gegeven pingel. Zonde, had meer ingezeten. Maar goed, daar is een ander topic voor.
Is het weer eens zover?
pi_53215162
GPC Vlissingen - VVGZ 3-0.

Bovenaan, het moet toch allemaal niet gekker worden... .
In Southern Sun
  zondag 16 september 2007 @ 13:11:01 #267
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_53216464
HBC Zat 1- Kon HFC 5-0
256 goals !
pi_53216575
Zo dadelijk naar Hekelingen-Abbenbroek, twee ploegen die in de derde klasse D (West II) nog puntloos zijn. Ben benieuwd of er iets te genieten valt.
pi_53222204
quote:
Op zondag 16 september 2007 11:54 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Is het weer eens zover?
Zie het verslag.

En Sandman, netjes hoor, 3-0 tegen VVGZ!
www.thuisuiteten.nl
  zondag 16 september 2007 @ 21:59:06 #270
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_53229708
VSV - HBC Zon 1 1-1 (hoewel de uitslag best wel de goede verhouding was !)
256 goals !
pi_53229817
Hekelingen-Abbenbroek 2-1. Was nog leuk ook.
pi_53231156
JVC Cuijk - OJC 1-1

Het tweede puntje, schiet niet echt op...
pi_53238039
Omniworld - ADO'20 3-0
DWV 2 - ADO'20 2 3-2

Gaat niet goed...
  maandag 17 september 2007 @ 10:56:04 #274
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53238767
Even een update:

Zuid 1, 2e klasse F zondag heren

Nemelaer - Vlijmense Boys 1-1
Brabantia - Nemelaer 5-2
Nemelaer - De Valk 1-0

Het spel is tot nu toe redelijk belabberd, door gunstige uitslagen ( iedereen wint van elkaar) staan we toch nog 5e met 4 punten. Veel ploegen met 2 of 3 punten onder ons.
In de selectie is niet veel veranderd, wat jongens van de A1 die de overstap hebben gemaakt maar geen grote talenten. Wel is Jesper Heesters teruggekeerd na 8 jaar in de jeugd van Willem II gespeeld te hebben,helaas wel buiten de overschrijfperiode. Hij kan pas vanaf de winterstop meevoetballlen, zal in de A1 beginnen,maar ik neem aan dat hij binnen een paar weken zijn plaats in de selectie wel verdiend heeft.

Ook heeft Thijs Burgmans zijn debuut gemaakt uit bij brabantia, en thuis tegen de Valk kreeg hij ook 15 minuten speeltijd. Een 17-jarige jongen uit de A1, klein van stuk maar hij kan ontzettend goed voetballen. Het laatste half uur stonden er tegen De Valk 4 A-spelers in, goede ontwikkeling voor de club. Vijf jongens van 18 jaar staan zo goed als altijd in de basis en er komt nog wat aan uit de jeugd. Mooi om te zien dat we toch overeind blijven in een competitie die overspoeld word door uitgerangeerde geldwolven uit de hoofdklasse.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_53387411
Bij RVVH zijn er al problemen rond Giovanni Franken, die meer te zeggen lijkt te hebben dan trainer Cor Lems en zijn vriendjes in het elftal zet. Marco Nijssen en de keeper van RVVH zijn er al mee gestopt, omdat ze zonder uitleg ineens buiten de ploeg verdwenen.
www.thuisuiteten.nl
pi_53387454
GJS - GPC Vlissingen 1-1

Nog steeds ongeslagen en gedeeld koploper, volgens aanwezige GPC'ers had er veel meer ingezeten...
In Southern Sun
pi_53387503
Heerjansdam wint maar net bij De Zwerver in 1C met 2-3. GPC toch wel de verrassing Sandman, niemand buiten Zeeland snapt daar wat van.

ASWH 2 een mooie zege op Hoek 2 met een excellerende Danny Slingerland en Carlo Exposito Diaz.
www.thuisuiteten.nl
pi_53387631
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 19:47 schreef methodmich het volgende:
Heerjansdam wint maar net bij De Zwerver in 1C met 2-3. GPC toch wel de verrassing Sandman, niemand buiten Zeeland snapt daar wat van.

ASWH 2 een mooie zege op Hoek 2 met een excellerende Danny Slingerland en Carlo Exposito Diaz.
Wij zelf hebben ook moeite met het te begrijpen. Terugslag komt nog wel, maar we staan in ieder geval mooi op de kaart.

GPC Vlissingen 2 wint thuis trouwens met 3-1 van Groote Lindt 2, eigenlijk zonder veel noemenswaardige problemen.
In Southern Sun
  zaterdag 22 september 2007 @ 20:07:54 #279
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_53388116
Hoofddorp - HBC Zat 1 3-1
256 goals !
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 september 2007 @ 20:28:36 #280
7889 tong80
Spleenheup
pi_53388770
Geinoord - NIVO Sparta 4-0

pi_53394554
Seolto wint met 4-0 van het altijd lastige Kogelvangers! Medekoploper zonder puntverlies, en tevens aanstaan opponent Alliance verloor met maar liefst 5-0 van Olympia. Een andere noemenswaardige uitslag is die tussen Beek Vooruit en ZPR, at eindigde in 13-1.

Seolto dus na 4 wedstrijden 12 punten en een doelsaldo van 18 voor en 2 tegen
pi_53405546
The Gunners1 - Tholense Boys1 1 - 2
Tholense Boys is na de degradatie ingedeeld in de Brabantse 3e klasse.
The Gunners komen trouwens uit Breda.
Life is Music
pi_53410627
Vandaag naar Henk Hagenaars geweest, de oude trainer van mijn clubje: FC Bergen-Zeeland Sport in Bergen op Zoom. Leuk weerzien en leuke wedstrijd: 6-2 winst.

Henk is trouwens ook trainer geweest bij Tholense Boys.
pi_53410645
quote:
Op zondag 23 september 2007 17:39 schreef Beschouw het volgende:
Vandaag naar Henk Hagenaars geweest, de oude trainer van mijn clubje: FC Bergen-Zeeland Sport in Bergen op Zoom. Leuk weerzien en leuke wedstrijd: 6-2 winst.

Henk is trouwens ook trainer geweest bij Tholense Boys.
Zeeland Sport komt hier vandaan. Lijkt me nog steeds niet echt hoog niveau...
In Southern Sun
pi_53410664
quote:
Op zondag 23 september 2007 17:40 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zeeland Sport komt hier vandaan. Lijkt me nog steeds niet echt hoog niveau...
Dat is nog eufemistisch gesteld.
pi_53425448
ADO'20 - Turkiyemspor 0-0
De eerste helft gemist wegens bier en ben 10 min. voor tijd naar huis gegaan, kan er dus weinig over zeggen, maar de krant vond het zinderend.
ADO'20 2 - Breukelen 2 4-3
Laatste half uur gevlagd en de spits van Breukelen een rode kaart bezorgd. Tja, moet ie onze nr. 4 maar niet slaan!
  maandag 24 september 2007 @ 10:40:30 #287
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53426129
TEC - Nemelaer 0-1

In de 7e minuut rond Kevin v Kempen een goede aanval af. Hierna gooit Nemelaer het duel op slot. Goede overwinning.
Mijn party reviews
pi_53440927
Kevin van Kempen, is dat niet een oud speler van GVVV of ben ik dan in de war?
www.thuisuiteten.nl
  maandag 24 september 2007 @ 20:11:15 #289
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53441510
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:50 schreef methodmich het volgende:
Kevin van Kempen, is dat niet een oud speler van GVVV of ben ik dan in de war?
Heeft tot de D bij ons in de jeugd gespeeld. Toen 2,3 jaar RKC-jeugd en weer teruggekeerd. Is nu 18 jaar oud.
Mijn party reviews
pi_53441545
Okee, dan is dat een ander, de speler die ik bedoel is ouder. En heette Van Kampen denk ik, bij nader inzien.
www.thuisuiteten.nl
pi_53461284
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 19:51 schreef Da_Sandman het volgende:

GPC Vlissingen 2 wint thuis trouwens met 3-1 van Groote Lindt 2, eigenlijk zonder veel noemenswaardige problemen.
Het wordt een erg lastig jaar voor De Lindt 2. Personele problemen noopten er vorige week al toe om de trainer (good old Ron v/d Neut) in te brengen tegen Kozakken Boys. (Hij scoorde overigens wel de enige goal in de met 1-4 verloren wedstrijd.) Laatst liepen er 26 man te trainen voor 3 teams...

Het 1e boekte overigens een prima overwinning op de Alblas zaterdag: 1-4.

Persoonlijk ben ik hopelijk op de weg terug, wedstrijdfit is echter nog niet aan de orde.
pi_53519692
Ik las het van "de Neut" in de krant. Wel gaaf, heerlijke beuk- en rommelspits was dat altijd. Hoe hij scoorde wist je nooit, maar dat ie scoorde was zeker.
www.thuisuiteten.nl
pi_53574300
GPC Vlissingen - Nieuw Lekkerland 0-3.

Terug op aarde zou je haast zeggen...

Rijsoord 2 - GPC Vlissingen 2 1-1

Weer een mooi punt denk ik zo...
In Southern Sun
pi_53574423
Nou nou, Lekkerland blijft verrassen en dat met al die mutaties in de selectie!

De Zwerver eindelijk de eerste zege in de eerste klasse.
www.thuisuiteten.nl
pi_53574777
Seolto wint met 1-3 bij de eerst achtervolgende concurrent, Alliance.

En ik ben een van de "meest excentrieke leden" van Seolto, volgens de poll op onze eigen hyves, en met 30% sta ik nog op de 2e plaats in deze verkieziengen ook!
  Trouwste user 2022 zaterdag 29 september 2007 @ 23:06:12 #296
7889 tong80
Spleenheup
pi_53578594
NIVO Sparta - Kozakken Boys......2-1

pi_53578644
Naar Spijkenisse-Jodan Boys geweest. Met hangen en wurgen werd de eerste seizoenswinst binnengesleept. Wonderbaarlijk hoe de thuisploeg opnieuw vele honderd procent kansen om zeep hielp en tegen het einde bijna weer tegen een gelijkspel aanliep. Een goede spits had de wedstrijd al voor de rust kunnen beslissen.
pi_53580222
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 20:00 schreef methodmich het volgende:
Nou nou, Lekkerland blijft verrassen en dat met al die mutaties in de selectie!
knap idd. Rekelhof doet 't leuk
pi_53592542
Doe je zaterdag al mee met 2 Imaginary_Friend, tegen ASWH 2? Die verloren met 3-2 bij LRC en hadden drie rode kaarten.

Wel leuk, Rijsoord - De Zwerver 0-1. Van Muyen scoorde, werd heel de match beschimpt door Rijsoord-fans als ex-speler. Scoort ie in de laatste minuut, doet ie de oortjes.
www.thuisuiteten.nl
pi_53596808
OJC - UNA 2-2 .

3 punten nu .
pi_53597514
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties