Ja lijkt me wel verstandig. Dit topic zal inderdaad pas vol komen als het nieuwe seizoen in volle gang is.quote:
Hebben we eindelijk rust hierquote:Op zondag 27 mei 2007 00:21 schreef tong80 het volgende:
Dan open ik wel een nieuw topic. Hoewel dan zit ik in het hoofdklasse A topic
Je gaat me nog missenquote:
Of laat thuis.quote:
Jemig, dan kom jij gewoon in mijn A of B topic ja.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:21 schreef tong80 het volgende:
Dan open ik wel een nieuw topic. Hoewel dan zit ik in het hoofdklasse A topic
quote:Op zondag 27 mei 2007 08:43 schreef Brotje het volgende:
YIIHHHHHHHAAAAAAAAA!..![]()
![]()
...Ik kan het echt nog steeds niet geloven, we gaan gewoon naar de hoofdklasse! Ik heb nog nooit zoveel zenuwen in mijn lijf gehad! God wat is dat erg als je zelf niet kan spelen.......
Ik heb de tranen nog in mijn ogen staan, en ben nu misselijk van de grote hoeveelheid drank die bij me naar binnen is gegaan.....
Zo dat wou ik ff kwijt.
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kon je niet bijhouden toen je het veld in rende
Hik !!!! ben weer redelijk nuchter na eerst een zenuwslopende wedstrijd en daarna nog zwaardere wedstrijd in de kantine en kroegquote:Op zondag 27 mei 2007 16:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kon je niet bijhouden toen je het veld in rende
Lijkt B te worden.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:58 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Hik !!!! ben weer redelijk nuchter na eerst een zenuwslopende wedstrijd en daarna nog zwaardere wedstrijd in de kantine en kroeg, echt ongelofelijk deze prestatie wie had dat enkele jaren terug durven denken, tong je bent toch echt lelijk van dichtbij maar je knuffel was wel lekker
, je hing zoals gewoonlijk weer bij cammen om zijn nek met het doelpunt
, nu maar eens kijken waar we ingedeeld worden het wordt in ieder geval genieten dat is zeker
![]()
![]()
![]()
haha, ja die lekkere champagnedouche kreeg ik van onze elftalleider..... Kan je in ieder geval niet zien dat ik heb staan jankenquote:Op maandag 28 mei 2007 21:26 schreef tong80 het volgende:
Het vierde gezicht vanaf links, met de champagne in z'n haar is Brotje.
[afbeelding]
Ja daar ben ik ook benieuwd naar. Ook bij NIVO zullen er op het laatst toch nog een paar spelers bijkomen... Ik reken, naast Bijl en Salzman, op nog 4/5 namen....quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:42 schreef methodmich het volgende:
Ben wel benieuwd naar het definitieve overschrijvingen overzicht in de krant vrijdag. Clubs als Nieuw Lekkerland houden de namen van de geplande nieuwelingen nog angstvallig geheim. We zullen zien wat daar nu uiteindelijk nog blijft en bij komt!
Gisteren even op de club geweest er wordt vandaag waarschijnlijk nog een opvallende naam bekend kon gisteren nog niks over gezegd worden, dus ben zelf ook wel benieuwd wie het zou zijn, 1 van de broertjes van van axel dongen had ook gebeld of ie bij ons kon komen spelen ???!!!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:42 schreef methodmich het volgende:
Ben wel benieuwd naar het definitieve overschrijvingen overzicht in de krant vrijdag. Clubs als Nieuw Lekkerland houden de namen van de geplande nieuwelingen nog angstvallig geheim. We zullen zien wat daar nu uiteindelijk nog blijft en bij komt!
Volgens mij komt er misschien ook iemand over van FC Dordrecht...quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:39 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Gisteren even op de club geweest er wordt vandaag waarschijnlijk nog een opvallende naam bekend kon gisteren nog niks over gezegd worden, dus ben zelf ook wel benieuwd wie het zou zijn, 1 van de broertjes van van axel dongen had ook gebeld of ie bij ons kon komen spelen ???!!!!![]()
Ja die had ik al gehoord maar rob vertelde me gisteren dat er nog iemand kwam misschien wordt vandaag bekend neem ik aan dan !!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:15 schreef Brotje het volgende:
[..]
Volgens mij komt er misschien ook iemand over van FC Dordrecht...
Categorie Mitchel Heerkens of nog beter?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:06 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Ja die had ik al gehoord maar rob vertelde me gisteren dat er nog iemand kwam misschien wordt vandaag bekend neem ik aan dan !!![]()
Leitoe, die hoefden wij niet. Is ons ook aangeboden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:23 schreef uitje4life het volgende:
opvallende namen toch volgend jaar in de hoofdklasse, maar toch: welkom!
Op VoZ: 6 nieuwe bij ASWH weg MM?
Vanavond wordt een nieuwe speler bekendgemaakt bij RBB. Ik denk dat het Leitoe is.
Weet niet wie het was, maar volgens mij gaan er een van de twee naar Kapelle toe dus neem aan dat het joey geweest is, de andere nieuwe naam zal ik zo misschien wel horen, nadat we gehuldigd zijn op het bordes van het stadhuis zo om 7 uurquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Categorie Mitchel Heerkens of nog beter?
Serginho van Axel Dongen zou geen gekke zijn!
Veel plezier al vast!quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:08 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Weet niet wie het was, maar volgens mij gaan er een van de twee naar Kapelle toe dus neem aan dat het joey geweest is, de andere nieuwe naam zal ik zo misschien wel horen, nadat we gehuldigd zijn op het bordes van het stadhuis zo om 7 uur![]()
![]()
Remie had wel meer enthousiasme mogen tonenquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:08 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Weet niet wie het was, maar volgens mij gaan er een van de twee naar Kapelle toe dus neem aan dat het joey geweest is, de andere nieuwe naam zal ik zo misschien wel horen, nadat we gehuldigd zijn op het bordes van het stadhuis zo om 7 uur![]()
![]()
Het bleek serginho te zijn maar we hoorde dat het niet een echte fijne jongen is om mee te werken vandaar dat de trainer het heeft laten schieten, het was erg gezellig gisterenquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Veel plezier al vast!
Joey gaat als het goed is naar 's-Gravendeel, maar ja, soms trekken spelers dat alsnog in. Zie Muñoz.
Denk dat de voorzitter het niet helemaal beseft wat we hebben neer gezet !!, ja ik vond ook dat er genoeg publiek was is toch wel mooi om te zien als je daar bovenop staat, nou morgen nog de afscheidswedstrijd van ed visser en daarna aansluitend het slotfeest.......kom je ook ??quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Remie had wel meer enthousiasme mogen tonenHad Sijmen of een andere oudgediende nog wel willen horen. Maar Mike lekker veel publiek
Beetje late reactie, maar ik had het ook niet direct verwacht. Het vond plaats terwijl ik op vakantie was, dus ik was er niet direct bij betrokken. Ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt, maar het blijft toch altijd een vreemde situatie.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:02 schreef methodmich het volgende:
Maar opmerkelijk toch, het ontslag van de trainer. Hoe zat dat nou precies Imaginary_Friend, want dat bestuurslid zei dat de selectie blij was en de trainer zei dat ze achter hem stonden?
Okee, meestal ligt de waarheid in het midden ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:52 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar ik had het ook niet direct verwacht. Het vond plaats terwijl ik op vakantie was, dus ik was er niet direct bij betrokken. Ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt, maar het blijft toch altijd een vreemde situatie.
Gisteren gesproken met de mogelijke nieuwe hoofdtrainer, is - if all goes well - toch wel veelbelovend. Nog geen namen tot het rond is
Overigens wordt onze selectie wederom wat uitgedund, al is de aanwas vanuit de jeugd er ook. Ook enkele clubmensen gaan vertrekken, wat toch heel jammer is, ook al zijn de redenen vaak zeker begrijpelijk (werk, prive etc).
Okee. Wel een prima voetballer, dat wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:12 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Het bleek serginho te zijn maar we hoorde dat het niet een echte fijne jongen is om mee te werken vandaar dat de trainer het heeft laten schieten, het was erg gezellig gisteren![]()
Dat is ook veel logischer, een linksback voor de vacante positie van Bryan Simons.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:52 schreef uitje4life het volgende:
Het is Jelle Bouma van HFC Haarlem geworden!!
http://www.rijnsburgseboys.nl/Content.php?id=1283
Mathijs = Martijn. Heeft hier al eerder gespeeld, mits fit een goeie voetballer en zeker iemand die goed in de groep ligt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, meestal ligt de waarheid in het midden ja.
Volgens De Dordtenaar de mutaties bij GL:
In: Mathijs Stoop (Smitshoek) Ken ik niet, ken wel Hans Stoop, maar die is het blijkbaar niet?
Uit: Ufuk Akkanoglu, Nadir Akhayar, Levent Gencer en Gelli Koy (allen IFC), Jelle Baan (Papendrecht zo), Jesse de Klerk (NSVV)
Vond ik ook, uiteraard met extra belangstelling bekeken. Hopelijk doen ze 't goed, dat gun ik Rekelhof wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
De leegloop bij Lekkerland valt me nog mee.
Uit: Daniel Muñoz (Capelle), Almir Selimovic, Frits Poirot en Sead Nezirevic (allen Alblasserdam), Patrick Bijl (Nivo Sparta), Melvin Zimmerman en Joey van Axel-Dongen ('s-Gravendeel), Bas-Jan Munten (Rijsoord)
In: Gert Jan Bentlage (De Alblas), Edward de Groot (VVGZ), Jaques van Kampen (Dubbeldam za), Frank de Bruijn (Ammerstol), Bas de Vos (Groot-Ammers), Lars Stolk (Drechtstreek), Angelo Kardinaal (SC Reeland), Alex Kabah (Papendrecht zo)
Hoe staat 't met het tweede? Veel veranderingen? Trainer weg?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:10 schreef methodmich het volgende:
Dit is de selectie van ASWH voor het seizoen 2007/08:
*lijst*
Zal je het na het weekend laten weten maar denk niet zoveel hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Wel een prima voetballer, dat wel.
De leegloop bij Lekkerland valt me nog mee.
Uit: Daniel Muñoz (Capelle), Almir Selimovic, Frits Poirot en Sead Nezirevic (allen Alblasserdam), Patrick Bijl (Nivo Sparta), Melvin Zimmerman en Joey van Axel-Dongen ('s-Gravendeel), Bas-Jan Munten (Rijsoord)
In: Gert Jan Bentlage (De Alblas), Edward de Groot (VVGZ), Jaques van Kampen (Dubbeldam za), Frank de Bruijn (Ammerstol), Bas de Vos (Groot-Ammers), Lars Stolk (Drechtstreek), Angelo Kardinaal (SC Reeland), Alex Kabah (Papendrecht zo)
Rijsoord blijft redelijk op orde, Heerjansdam komt zelfs erg sterk uit de overschrijvingsperiode en is dus topfavoriet in 1C.
Nivo nog iets gedaan op de valreep?
Ah, Martijn Stoop. Oud ASWH en Dordt in de jeugd denk ik, van onze leeftijd, misschien een jaar of 2 ouder? Dan ken ik hem wel denk ik. Was altijd een goede speler vroeger!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:40 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Mathijs = Martijn. Heeft hier al eerder gespeeld, mits fit een goeie voetballer en zeker iemand die goed in de groep ligt.
Levent was overigens al snel weg dit seizoen. Helaas kan aan dit rijtje vertrekkenden ook nog Edwin Moerkerken worden toegevoegd, die naar SSS vertrekt. Zo'n clubjongen die na lang wikken en wegen de stap gaat wagen, technisch begaafd en een prima inzicht. Hopelijk zien we die snel terug.
Vooraf kunnen we zeggen dat de problemen (weer) vooral voorin komen te liggen, volgend seizoen, een chronisch gebrek aan een regelmatig scorende spits gaat zich op den duur wreken. Maar wie weet gebeuren er verrassende dingen...
Zowel het 1e als het 2e, beiden vorig jaar gepromoveerd en nu dus direct weer omlaag.quote:
verkeerde topic.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:42 schreef toma het volgende:
Tot nu toe ging het allemaal niet zo geweldig met ons zaalvoetbal-elftal. We zijn 3e van onder geworden maar kunnen gelukkig niet degraderen omdat we in een café competitie spelen. Maar gister liep het allemaal heel lekker in de na-competitie (afterseason toernooi) alhoewel we heel moeizaam tot scoren kwamen stonden we vlak voor rust met 2-1 voor. In de laatste minuut voor rust werd onze opkomende keeper afgetroefd door een aanvaller waardoor hij vanaf de middelijn naar de lege goal op kon stomen. Ik zette de sprint in met die aanvaller. Ik had de sprint gewonnen en tikte de bal ter nauwe nood voor langs. Toen ik weer terug op mn benen kwam stapte ik met de zijkant van mn rechter voet op de grond. Ik viel meteen neer en voelde dat het niet goed zat. Nu is mijn rechter enkel eens zo dik als mn linker, het probleem is dat ik dit weeend helemaal alleen thuis ben. Kan het huis dus niet uit en mijn ouders komen vanavond pas weer thuis.
*zucht*
uit pure verveling vertel ik mijn verhaal
Meerkerk 2 zag ik op de slotdag nog tegen ASWH 2 spelen. Liepen allerlei veteranen in. Ik weet niet of dat hun normale team was, maar anders begrijp ik het wel. Kalende veertigers kunnen op inzicht en routine best compenseren, maar toch...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:46 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Zowel het 1e als het 2e, beiden vorig jaar gepromoveerd en nu dus direct weer omlaag.
Ah, da's bij ons morgenavond. Maar dat wisten we al ruim een maand. Dus ze waren inderdaad niet vlot bij jou.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:46 schreef Yeahinho het volgende:
Zometeen ga ik de nieuwe teamfoto maken.
Werd gisteravond om 22.00 uur op de hoogte gebracht dat vanavond de nieuwe A-selectie bij elkaar kwam, lekker op tijd. Ben benieuwd wie er precies bij zijn gekomen, zelfs dat is nog niet naar buiten gebracht.... wat dat betreft zijn we toch echt een amateuristische kutclub.
Nee, de twee keer dat wij tegen ze speelden, liepen er behoorlijk wat jongere spelers in. Hier en daar (2 misschien) wat 'oudjes' (met alle respect), maar de ploeg waar wij tegen speelden moest het vooral van inzet en uithoudingsvermogen hebben. Wat ze op die slotdag wilden bereiken met dat team is me niet helemaal duidelijk, maar het heeft in ieder geval niet gewerkt...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Meerkerk 2 zag ik op de slotdag nog tegen ASWH 2 spelen. Liepen allerlei veteranen in. Ik weet niet of dat hun normale team was, maar anders begrijp ik het wel. Kalende veertigers kunnen op inzicht en routine best compenseren, maar toch...
Stiva Taihuttu heb ik nog gezien vorig seizoen in de bekerfinale met Oisterwijk tegen ASWH. Volgens mij scoorde hij zelfs nog, maar ben niet zeker.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:52 schreef Yeahinho het volgende:
Dit is het geworden:
Dennis van der Aa (lange spits, komt van 2e klasser CHC/Orka)
Jorik Helmink (keeper, dit seizoen RKC A1, afkomstig uit de OJC-jeugd)
Nick van der Horst (21 pas, komt van SC Geinoord, weet jij hier meer over MM?)
Hes van Kapel (WSC Waalwijk, voorheen o.a. Schijndel en FCDB)
Stiva Taihuttu (komt van Oisterwijk, mij verder niks over bekend)
Verder nog 2 jongens van de eigen A1, maar die kennen jullie toch niet (en zullen wel in het 2e gaan spelen).
Gingen toen redelijk simpel de boot in ook. Misschien hadden ze wel spelers met 1 meegestuurd, hoewel die toen al uitgebald waren dacht ik. Frank Barendrecht wist nog twee keer te scoren voor ASWH 2 toen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:16 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Nee, de twee keer dat wij tegen ze speelden, liepen er behoorlijk wat jongere spelers in. Hier en daar (2 misschien) wat 'oudjes' (met alle respect), maar de ploeg waar wij tegen speelden moest het vooral van inzet en uithoudingsvermogen hebben. Wat ze op die slotdag wilden bereiken met dat team is me niet helemaal duidelijk, maar het heeft in ieder geval niet gewerkt...
Stiva Taihutu; heeft vanaf de D1 t/m B2 bij PSV gespleeld, en is toen naar Den Bosch gegaan... Ik heb zelf twee seizoenen met hem bij Den Bosch gespeeld,1 jaar B1 en een jaar A1.. Wij hebben regelmatig samen centraal achterin gespeeld.. Hij moest na zijn 2e seizoen Den Bosch helaas weg.. Had Wiljan Vloet toen bepaald... Vloet vond hem een hele goeie voetballer, maar kwam op het mentale vlak volgens Vloet te kort.... Heb ik nooit echt begrepen! Want hij was in de jeugd echt heel goed. Na Den Bosch is hij naar TGG 1 gegaan en toen heb ik nog een jaar contact met hem gehad, maar daarna ben ik hem uit het oog verloren....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:52 schreef Yeahinho het volgende:
Dit is het geworden:
Dennis van der Aa (lange spits, komt van 2e klasser CHC/Orka)
Jorik Helmink (keeper, dit seizoen RKC A1, afkomstig uit de OJC-jeugd)
Nick van der Horst (21 pas, komt van SC Geinoord, weet jij hier meer over MM?)
Hes van Kapel (WSC Waalwijk, voorheen o.a. Schijndel en FCDB)
Stiva Taihuttu (komt van Oisterwijk, mij verder niks over bekend)
Verder nog 2 jongens van de eigen A1, maar die kennen jullie toch niet (en zullen wel in het 2e gaan spelen).
Heb gehoord dat ie via Pieter in contact met OJC is gekomen, dus dat maakt je verhaal logisch.quote:
Ja, mooie gast is dat. Nog mee gevoetbald, een jaar of 4/5 geleden, onder Ron Timmers. Columns lees ik af en toe wel, best aardig idd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:56 schreef methodmich het volgende:
Imaginary_Friend, even tussendoor: Ken je de site www.voetbalrotterdam.nl ? Cultheld Curtis Martels schrijft daar columns. Erg vermakelijk, precies zoals Curtis is. Flink aangedikt dus.
Yep. Onlangs hebben we een gesprek gehad met een spelersdelegatie, lijkt me een goede trainer en aardige kerel met sterke ideeen. Ken je hem (als trainer)?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:39 schreef methodmich het volgende:
Cool, Makkie Nijssen de nieuwe trainer van Groote Lindt.
Wij eerst uitquote:Op maandag 18 juni 2007 22:20 schreef Yeahinho het volgende:
NIVO Sparta - OJC Rosmalen om het algeheel landskampioenschap, zou mooi zijn.
klopt helemaal, het is hun dag he. (7-7-7) Maar ze hebben heel vaak een mooie actie. Een speler van het 7e gaat de marathon van New York lopen voor een werkgroep hier uit Rijnsburg. Nog een naam in het sterrenteam: Ted Verdonkschot!! En ik geloof dat Pieter Vink de scheidsrechter zal zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:02 schreef hello_moto1992 het volgende:
Zie ik daar nou het 7e elftal staan?
Hoe weet iedereen dit nou allemaal, ik zoek me rotquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:35 schreef Zjakkie het volgende:
Seolto zit iig bij SSC'55, Oosterhout en TSC
ik heb het gevonden op www.seolto.nlquote:Op zondag 8 juli 2007 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe weet iedereen dit nou allemaal, ik zoek me rot.
Staat er niks op de site van GPC zelf of anders op die van de PZC?quote:Op zondag 8 juli 2007 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe weet iedereen dit nou allemaal, ik zoek me rot.
quote:ASWH verliest eervol van FC Dordrecht
Nadat ASWH vorige week de eerste training afwerkte, stond er vanavond al een eerste oefenduel op het programma. De tegenstander was niet de eerste de beste, namelijk FC Dordrecht. Op veld 2 bood ASWH goede tegenstand aan de Dordtenaren, die wel met 1-4 wisten te winnen.
Voor trainer Bill Tukker en de supporters was het een mooie gelegenheid om kennis te maken met diverse nieuwelingen. Er kwamen er dan ook genoeg in actie. In het doel begon de man die daar het vorige seizoen eindigde, namelijk Raymon Kuipers. Kuipers, die onlangs nog twee strafschoppen stopte voor Team VVCS op het toernooi in Portugal, zag behalve het vertrouwde gezicht van Johan Sturrus ook drie nieuwelingen voor zich in de defensie. Op rechts mocht Ard Hartman starten, centraal speelden Wouter van den Berg en Damiën Vereecken. Het Ambachtse middenveld werd op de flanken bezet door Danny Slingerland en Stefan van Dam, terwijl nieuweling Jan-Willem Schep in het centrum gekoppeld was aan de teruggekeerde Alexander de Jong. Voorin speelde de andere "thuiskomer", Sjoerd van der Waal, met natuurlijk Arjan Human.
Hoewel FC Dordrecht, bezig aan een prima voorbereiding, voor rust meer balbezit had, kwam ASWH nog niet echt in de problemen. Uiteraard moest er af en toe een kansje weggegeven worden, maar de defensie bleef toch behoorlijk op de been. Tussendoor deelde ASWH zelf ook nog enkele speldenprikken uit. Sjoerd van der Waal schoot naast na te zijn weggestuurd door Stefan van Dam, die kort daarvoor goed een bal veroverde. Dezelfde Van der Waal kreeg in de slotfase van de eerste helft nog een goede kans, nu op aangeven van Arjan Human. Opnieuw schoot de Sliedrechter naast het doel van Sjoerd Rensen.
De Dordtenaren hadden toen wel al een 0-1 voorsprong te pakken. Halverwege de eerste helft kon Eddy Putter aannemen na een voorzet van rechts. De spits prikte de bal in de hoek naast de kansloze Kuipers. Verder beperkten de doelpogingen van Dordrecht zich vooral tot schoten van redelijke afstand, die over en naast vlogen en een rollertje van Moussa Kalisse, dat door Kuipers simpel gepakt werd.
Na rust had Sjoerd van der Waal plaats gemaakt voor een andere nieuweling, spits Mike van Gool. Die zou nog enkele keren van zich doen spreken gedurende de tweede helft. De eerste echte kans was voor ASWH, toen Arjan Human rechts door kon en op de handen van Rensen schoot. Van Gool legde de rebound goed terug, maar Stefan van Dam mikte helaas over. Nadat FC Dordrecht eerst nog een aanval besloot met een schot hoog over en Resham Sardar na een aardige solo naast schoot, was het wederom Van Dam die na terugleggen van Van Gool het doel net niet vond.
Vervolgens kon FC Dordrecht rap uitlopen naar 0-3. Het kreeg hierbij wel wat hulp van ASWH. Bij de 0-2 kon een aanvaller van de Dordtenaren na een misverstand op de achterlijn aan de bal komen. Kuipers probeerde nog te redden wat er te redden viel, maar een balletje breed stelde Eddy Putter in staat om de bal in de lege goal te schuiven. De 0-3 kwam na een hoekschop, die weggewerkt werd en door Mounir Biyadat hard richting goal werd geschoten. Daar verlengde een ASWH-speler de bal ongelukkig, zodat de Dordtenaren de voorsprong konden vergroten.
Bij ASWH was Erik Abels inmiddels voor Alexander de Jong binnen de lijnen gekomen. Mike van Gool fungeerde even later als aangever voor Arjan Human, die van buiten het strafschopgebied goed in schoot en ASWH een verdiende treffer bezorgde. Nadat ASWH via een knap schot van afstand door Ard Hartman op doelpuntenjacht was gegaan, kon de rappe invaller aan Dordtse zijde Manu Dagher alleen door en voor 1-4 zorgen. Bill Tukker gunde vervolgens Robert-Jan de Vos en Hiram Collin nog speeltijd. Zij vervingen Arjan Human en Danny Slingerland.
ASWH zorgde voor een vermakelijk slot, waarin het nog enkele goede kansen kreeg. Eerst speelde Mike van Gool een Dordtse verdediger door de benen, waarna hij Erik Abels wegstuurde. De invaller was als eerste bij de bal, maar zag Rensen zijn inzet naast de goal stompen. Ook Robert-Jan de Vos kreeg op aangeven van Jan-Willem Schep een goede kopkans, maar hij raakte de bal net niet goed genoeg om te scoren. Al met al zorgde ASWH voor een vermakelijke wedstrijd, waarin de diverse nieuwelingen een aardig visitekaartje afgaven. De uiteindelijke 1-4 nederlaag was tegen een ploeg die vermoedelijk goed mee gaat doen in de Jupiler League dan ook zeker geen schande. Zaterdag zal ASWH tegen Spijkenisse ongetwijfeld op jacht gaan naar de eerste oefenzege van dit seizoen.
ASWH - FC Dordrecht 1-4 (0-1)
0-1 Eddy Putter 0-2 Eddy Putter 0-3 Mounir Biyadat 1-3 Arjan Human 1-4 Manu Dagher
ASWH: Raymon Kuipers; Ard Hartman, Wouter van den Berg, Damiën Vereecken, Johan Sturrus; Danny Slingerland (81. Hiram Collin), Jan-Willem Schep, Alexander de Jong (63. Erik Abels), Stefan van Dam; Arjan Human (81. Robert-Jan de Vos) en Sjoerd van der Waal (46. Mike van Gool)
FC Dordrecht: Sjoerd Rensen; Didi Longuet, Ruud Kras, Reinhard Breinburg (46. Nito Sequeira), Adil Auassar (46. Randy Rustenberg); Guy Ramos, Nick van der Velden, Mounir Biyadat (76. Manu Dagher); Resham Sardar, Eddy Putter en Moussa Kalisse (89. Sjors Verhagen)
quote:ASWH verslaat Spijkenisse in oefenduel
Na de eervolle nederlaag van eerder deze week tegen FC Dordrecht, boekte ASWH vanmiddag de eerste zege in de oefenreeks van dit seizoen. Eersteklasser Spijkenisse, vorig seizoen lang meestrijdend om promotie naar de hoofdklasse, werd op eigen veld met 2-0 verslagen.
Trainer Bill Tukker zond een formatie het veld in, die in vergelijking met de wedstrijd van dinsdag op enkele plaatsen was gewijzigd. Paul Verboom maakte zijn debuut onder de lat. Achterin nam Roël Gorré zijn vertrouwde positie van rechtsback in. De rest van de defensie was hetzelfde als tegen FC Dordrecht, dus met Wouter van den Berg en Damiën Vereecken als centraal duo en aanvoerder Johan Sturrus als linksback. Jan-Willem Schep speelde deze keer rechts op het middenveld, waardoor er centraal naast Alexander de Jong een plek vrij kwam voor Nixon Dias. Ivar Eltenberg mocht als linkermiddenvelder zijn eerste minuten voor ASWH gaan maken, terwijl Mike van Gool en Erik Abels als spitsenkoppel fungeerden. Bij Spijkenisse liep een oude bekende in de persoon van Raymond Ernst, die links achterin speelde. Vorig seizoen kwam Ernst door blessureleed nooit in actie voor ASWH in officiële wedstrijden.
Onder zeer zomerse omstandigheden begonnen beide teams aan de wedstrijd. ASWH domineerde het spel, maar oogde nog wat zoekende. Niet gek, met zoveel nieuwe spelers, maar duidelijk was dat de afstemming soms nog niet optimaal was. Aanvallen strandden dan in goede bedoelingen. Toch vielen er ook hoopvolle combinaties te bewonderen, waarbij ASWH goed gebruik maakte van de dynamiek van Jan-Willem Schep op rechts en het vertrouwde opkomen van Johan Sturrus op de andere vleugel. Het leverde voor rust één treffer op. Een voorzet van de linkerflank werd door de goed inlopende Jan-Willem Schep bij de tweede paal ingeknikt.
Na rust nam Raymon Kuipers plaats in het doel. Hij zou, net als Verboom voor rust, weinig te doen krijgen. Stefan van Dam had zich eveneens in de ploeg gemeld, als vervanger voor Ivar Eltenberg. Later in de tweede helft zou Bill Tukker nog een driedubbele wissel toepassen, waarbij Ard Hartman, Danny Slingerland en Robert-Jan de Vos in het veld kwamen. Nixon Dias werd daarbij gewisseld, net als Roël Gorré en Erik Abels. De laatste twee keerden echter later weer terug, want Abels moest de geblesseerd geraakte De Vos vervangen en Gorré loste tegen het einde Jan-Willem Schep nog even af.
Ook in de tweede helft bleef ASWH de bovenliggende partij, waarbij het net als voor rust weer wisselend liep met de aanvallen. De 2-0 was een voorbeeld van een zeer geslaagde aanval van ASWH. Damiën Vereecken onderschepte een bal, ging zelf door op de linkerkant en hield het overzicht. Tussen enkele verdedigers door legde hij breed op Mike van Gool, die op de rand van het strafschopgebied staand de bal bij de op rechts inkomende Jan-Willem Schep bezorgde. Die liet met een diagonaal schot de keeper van Spijkenisse kansloos en maakte zijn tweede treffer van de middag. ASWH had nog enkele keren kunnen scoren, zonder overigens tot echt heel grote kansen te komen. De beste was nog voor Mike van Gool, die goed diep gestuurd werd, maar voor de uitlopende keeper zijn voet niet tegen de bal kon krijgen.
Al met al was het weer een leerzame middag, waarop diverse goede dingen te zien waren. Er werd ook duidelijk dat ASWH nog zoekt naar vastigheden, maar dat is niet vreemd voor een tweede oefenduel. Die zoektocht wordt aanstaande dinsdagavond weer voortgezet, als Lyra op visite komt op sportpark Schildman.
ASWH - Spijkenisse 2-0 (1-0)
1-0 Jan-Willem Schep 2-0 Jan-Willem Schep
ASWH: Paul Verboom (Raymon Kuipers); Roël Gorré (Ard Hartman), Wouter van den Berg, Damiën Vereecken, Johan Sturrus; Jan-Willem Schep (Roël Gorré), Nixon Dias (Danny Slingerland), Alexander de Jong, Ivar Eltenberg (Stefan van Dam); Erik Abels (Robert-Jan de Vos / Erik Abels) en Mike van Gool
quote:Opnieuw winst oefenwedstrijd ASWH
ASWH heeft vanavond opnieuw een zege geboekt in de oefenreeks. Op sportpark Schildman werd eersteklasser Lyra met een 3-0 nederlaag naar huis gestuurd. Deze score had nog hoger uit kunnen vallen, want ASWH kreeg kansen op meer.
Trainer Bill Tukker stuurde tegen Lyra een ten opzichte van de wedstrijd tegen Spijkenisse een op drie plaatsen gewijzigd elftal het veld in. Raymon Kuipers nam weer plaats onder de lat en zou de hele wedstrijd spelen. Achterin kwam Danny Versluis voor het eerst in deze voorbereiding in actie. Hij vormde een centraal duo met Damiën Vereecken. Voorin was Arjan Human weer terug om samen met Mike van Gool de strijd tegen de Westlanders aan te binden.
ASWH was net als tegen Spijkenisse weer de dominerende ploeg. Het resulteerde in enkele goede mogelijkheden. Zo mikte Jan Willem Schep al vroeg in de wedstrijd een bal op de lat. De als linkermiddenvelder spelende Ivar Eltenberg probeerde het even later met een bescheiden kopballetje, nadat Mike van Gool een verre inworp van Schep had doorgekopt. Het schot dat Eltenberg later loste was beduidend minder bescheiden, maar de keeper van Lyra wist de poeier van de van DOTO overgekomen speler te keren. Zoals de sluitpost even later ook eenzelfde verweer had op een inzet van Arjan Human.
ASWH leek dan ook af te stevenen op een 0-0 ruststand, in een wedstrijd waarin het ook nu nog af en toe zoeken was. In de slotfase van de eerste helft kwam ASWH echter toch op voorsprong. Danny Versluis nam een vrije trap, die via de muur voor de voeten van Arjan Human kwam. Die bedacht zich geen moment en schoot binnen. Na deze 1-0 had ASWH de smaak te pakken, want Nixon Dias bediende Human op rechts en na goed voorbereidend werk van de Zeeuw kon Mike van Gool zijn eerste treffer in het shirt van ASWH maken. Hij deed dit na de door Human voorgetrokken bal eerst te controleren en vervolgens verwoestend in het dak van het doel te deponeren. Van Lyra werd aanvallend weinig vernomen, op een enkel schot na. De ruststand van 2-0 was dan ook een logische weerspiegeling van de krachtsverhoudingen.
Na rust ging ASWH, met Wouter van den Berg voor Danny Versluis, op zoek naar meer. Daarbij werden de gevaarlijkste doelpogingen allemaal met het hoofd ondernomen. Arjan Human kopte via de grond over, Damiën Vereecken kopte een mooie vrije trap van Alex de Jong rakelings achter de goal langs en Jan Willem Schep mikte de bal met het hoofd op de lat. De middenvelder, zaterdag tegen Spijkenisse nog twee keer succesvol, had dus voor de tweede keer die avond pech met de afronding. Na een vierdubbele wissel, waarbij Bill Tukker Ard Hartman, Erik Abels, Stefan van Dam en Danny Slingerland bracht, kwam Lyra er af en toe aardig uit. Het leverde de ploeg een kans op en zelfs een goal, maar die werd niet toegekend. De doelpuntenmaker stond inderdaad buitenspel. Bij de andere spaarzame pogingen was Raymon Kuipers steeds alert, zodat Lyra niet zou scoren deze avond.
Dat deed ASWH nog wel. Erik Abels rondde goed af na knap terugleggen van Stefan van Dam op links. Ook voor Abels was dit zijn eerste treffer namens ASWH, al heeft hij in de jeugd ook ongetwijfeld al eens de netten laten bollen. Smetje was het uitvallen van Arjan Human met een blessure, waardoor de al gewisselde Damiën Vereecken nog terug in het veld kwam.
Al met al weer een zege voor ASWH, dat nog altijd wat zoekende is, maar toch ook weer goede dingen liet zien. Het zal voor trainer Bill Tukker dan ook best weer een leerzame avond zijn geweest in het proces richting het formeren van een vast elftal. Zaterdag zal ASWH uit bij Kloetinge spelen, als onderdeel van het trainingskamp in Zeeland.
ASWH - Lyra 3-0 (2-0)
1-0 Arjan Human 2-0 Mike van Gool 3-0 Erik Abels
ASWH: Raymon Kuipers; Roël Gorré, Damiën Vereecken (Ard Hartman), Danny Versluis (Wouter van den Berg), Johan Sturrus (Stefan van Dam); Jan Willem Schep, Nixon Dias, Alexander de Jong (Danny Slingerland), Ivar Eltenberg; Arjan Human (Damiën Vereecken) en Mike van Gool (Erik Abels)
quote:ASWH heeft aan één helft genoeg tegen GJS
Vanavond heeft ASWH ook de oefenwedstrijd tegen GJS winnend afgesloten. De eersteklasser verliet sportpark Schildman met een 4-1 nederlaag, waarbij de scheidsrechter wegens de invallende duisternis al tien minuten voor tijd een einde aan de wedstrijd maakte. De ingekorte tweede helft was van Ambachtse zijde beduidend minder dan de eerste. Dit bleek ook wel uit het scoreverloop, want de uiteindelijke score was reeds bij rust bereikt.
Trainer Bill Tukker liet ASWH in deze laatste oefenwedstrijd voordat er zaterdag tegen Hoek "om het echie" gespeeld gaat worden aantreden in bijna dezelfde formatie als in Kloetinge.Danny Versluis stond wederom als defensieve middenvelder opgesteld. De enige wijziging was voorin, waar Sjoerd van der Waal begon in plaats van Rory van der Weijden. De startende elf namen snel het heft in handen. In de zoektocht naar goals viel vooral de gretigheid van Sjoerd van der Waal op. Het was dan ook niet verrassend dat de Sliedrechter de score opende. Alexander de Jong kwam op de linkerkant aan de bal, gaf voor en Van der Waal kopte tegendraads de openingstreffer binnen. Een solo van de spits, terug van een enkelblessure, had even later een beter lot verdiend dan te eindigen op de vuisten van de keeper.
Richting de rust liep ASWH met een mooi tussensprintje rap uit naar 4-0. Alex de Jong ontving de bal op een dikke dertig meter van de goal en besloot om maar eens uit te halen. De keeper van GJS had geen verweer op de inzet van de Ambachtse spelmaker en dus werd de voorsprong van ASWH verdubbeld. Mike van Gool had blijkbaar besloten dat hij dit kunstje ook beheerste, want hij tekende even later voor de fraaiste treffer van de avond. Nadat hij rond de middenlijn de bal ontfutselde van een Gorcumse Jonge Spartaan, mikte hij op doel. De keeper, die te ver uitgekomen was, had geen enkele kans op de door de wind gedragen inzet van Van Gool, die pas tot stilstand kwam tegen het doelnet. Van Gool bleef ondanks deze fraaie treffer prima bij de les, want hij tikte enkele minuten verder een rebound binnen en bracht ASWH daarmee op 4-0. Deze kans kreeg hij nadat Ivar Eltenberg vrij voor de keeper opdook, maar zijn inzet niet goed genoeg plaatste. Via de handen van de keeper kreeg Van Gool alsnog de kans om te scoren en deze liet hij niet liggen.
GJS kreeg op slag van rust echter door een communicatiefoutje achterin ook een treffer cadeau van ASWH. Het zag er enigszins kolderiek uit achterin, toen Danny Versluis een bal terug leek te willen bezorgen bij Paul Verboom. De wind ging er met de bal vandoor en Verboom zag geen kans meer deze tegen te houden. Het bepaalde de ruststand op 4-1 en dat had best nog meer kunnen zijn voor ASWH, dat zeker niet onaardig speelde. Overigens had Wouter van den Berg gedurende de eerste helft Johan Sturrus afgelost, hetgeen inhield dat Danny Versluis als linksback ging spelen en Van den Berg diens rol als defensieve middenvelder overnam.
Na rust was Jan Willem Schep in de ploeg gekomen voor Nixon Dias, waardoor Van den Berg weer in de defensie belandde om Schep een plek op het middenveld te bezorgen. Wat ASWH in het tweede bedrijf liet zien was van minder niveau dan voor rust. Af en toe liet Bill Tukker dit vanaf de kant ook horen. Dit resulteerde halverwege de tweede helft, met Erik Abels inmiddels voor Sjoerd van der Waal in het elftal, in een hoger tempo en een aantal kansen op rij. Eerst ging Jan Willem Schep goed door op rechts, maar zijn strakke voorzet werd door een verdediger over de achterlijn gewerkt voor een ASWH-spits er de voet tegen kon krijgen. Mike van Gool was met een tweetal kopballen nog dicht in de buurt van een treffer en Ivar Eltenberg was één keer te zelfzuchtig toen hij verzuimde de vrijstaande Schep aan te spelen. De linkshalf ging voor eigen succes en schoot over.
Omdat het steeds donkerder werd boven veld 2, besloot de scheidsrechter om er maar mee te stoppen. Op dat moment moest er toch nog ongeveer een tiental minuten gevoetbald worden. ASWH zal zaterdag tegen Hoek vooral willen voortborduren op het spel van voor rust en kan qua resultaat tevreden terugkijken op de oefenperiode. Alle vier de ontmoetingen met amateurclubs werden immers gewonnen en ook aan FC Dordrecht werd goed partij geboden.
ASWH - GJS 4-1 (4-1)
Score:1-0 Sjoerd van der Waal 2-0 Alexander de Jong 3-0 Mike van Gool 4-0 Mike van Gool 4-1 Danny Versluis (eigen goal)
ASWH: Paul Verboom; Roël Gorré, Nixon Dias (Jan Willem Schep), Damiën Vereecken, Johan Sturrus (Wouter van den Berg); Stefan van Dam, Danny Versluis, Alexander de Jong, Ivar Eltenberg; Sjoerd van der Waal (Erik Abels) en Mike van Gool
quote:De aanlooproute vanaf de parkeerplaats wat verderop, die voert langs een duister paadje tussen de bosjes belooft niet veel, maar als je in Pernis eenmaal op het sportpark van DOTO bent, kijk je je ogen uit, vooral op het hoofdveld. Wat een plaatje! Fris witgeschilderde, recht overeind staande betonnen platen aan de lange zij, waarboven je de masten van grote schepen, varend over de Nieuwe Waterweg voorbij ziet glijden. Achter het doel nabij het clubgebouw diezelfde platen, als decor van een heuse staantribune. Havenkranen op de achtergrond en de eeuwige vlam van Shell aan de overkant geven het beeld iets surrealistisch. Er is een mooie, van witte bakstenen opgetrokken zittribune met donkerblauwe kuipstoeltjes en overal straalt het sjieke clubembleem je tegemoet. De grasmat ligt er ook prachtig bij. Helgroen, kort geschoren en strakke, hagelwitte lijnen. Dit alles draagt de naam sportpark Loswal, een goed gekozen naam overigens, want ook dit jaar is er weer een hele lading nieuwe voetballers in Pernis ‘gelost’. Die vallen wat betreft de accommodatie met hun neus in de boter. Dat deden de gasten van woensdagavond ook. Tegenstander van DOTO was die avond het nationale team van Kazachstan. Als je de film van Borat gezien hebt, weet je dat ze het thuis met minder moeten doen. Borat was er trouwens niet bij, woensdag. Bondscoach Arno Pijpers moest het doen met idyllische namen als Yegor Azovskiy, Murat Suyumagambetov en Samat Smakov. Het duurde tot de 40e minuut eer de geïmponeerde bezoekers gewend waren aan de luxe. Toen ging het snel, zoals keeper Loria almaar eiste: “Dawai, dawai.” De doelman, onlangs nog op proef bij Sparta, maar afgetest, kreeg zijn zin. Binnen vijf minuten scoorden zijn ploeggenoten driemaal en niemand gaf nog een stuiver voor DOTO. Coach Koos Waslander van de thuisploeg beende met driftige pasjes richting kleedkamer en moet zijn manschappen in de rust de mantel uitgeveegd hebben. Waslander zat nog niet op zijn plek of het stond 1-3. “Sneller, sneller”, vuurde Koos zijn spelers aan, zoals de keeper van de gasten dat voor rust deed. En ook Koos kreeg zijn zin. Na twintig minuten in de tweede helft was het 3-3. Dat de Kazakken vlak voor tijd alsnog het winnende doelpunt binnenkopten, waren ze aan hun stand toch wel verplicht. Voor de kwalificatie van het EK had de ploeg immers met 2-1 Servië verslagen. DOTO hoeft niet te wanhopen. Zo voetballend als in de tweede helft tegen Kazachstan wordt dit seizoen misschien wel een hoofdprijs gelost op het prachtige sportpark Loswal.
Uiteraardquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:23 schreef F1Bas het volgende:
Je bent er zaterdag ook neem ik aan Sersjee?
verder won het 2e met 1-0 van een matig Nieuw Lekkerland 2 en verloor het 3e met 1-0 van ASWH 3, wat toch een knappe prestatie genoemd mag worden.quote:RIJSOORD ONDERUIT TEGEN GROOTE LINDT
ZWIJNDRECHT - Met de 'grote' bekerwedstrijd tegen Echt in het vooruitzicht heeft Rijsoord een slechte start in de nieuwe editie van de KNVb-beker gemaakt. Bij het Zwijndrechtse Groote Lindt werd zaterdagmiddag met 3-1 verloren en Rijsoord had daar weinig tegen in te brengen. Met nog twee wedstrijden te gaan is er nog niets verloren, maar je bent voorlopig wel afhankelijk van een nederlaag van Groote Lindt.
De wedstrijd begon goed voor Rijsoord. Er was veel initiatief en ook de kansen dienden zich aan. Het was slechts wachten op een eerste treffer van de Kraaien. Toch was het niet Rijsoord, maar Groote lindt dat de eerste keer scoorde. Het vlaggen voor buitenspel door assistent-grensrechter Wim de Jong werd door scheidsrechter Simonse niet overgenomen en dus kon Abdel Boussakou doorgaan op het doel van Dennis Kranenburg; 1-0. Een vergissing, die wel zou worden rechtgetrokken dachten de supporters van Rijsoord. En zo gebeurde het ook. Nadat eerst Dave Schaeffer twee dotten van kansen had laten liggen, zag na een kwartier voetballen John Brussé zijn inzet over de achterlijn verdwijnen; 1-1 en een op dat moment terechte stand. Daarna zakte Rijsoord onverklaarbaar ver terug en werd het van een aantrekkelijk duel een oersaai potje voetbal. Het enige wapenfeit in de eerste helft was nog een schot op de paal van wederom John Brussé.
Futloos
De tweede helft ging eigenlijk in het zelfde gezapige tempo voort als de eerste. Groote Lindt vond het allang best, want zoveel wedstrijden had het team nog niet in de benen. Toch waren er weer kansen voor Rijsoord, maar wederom Dave Schaeffer en ook Roy Leeuwestein zagen hun kansen niet in doelpunten omgezet. Groote Lindt rook haar kansen en greep ook de eerste de beste mogelijkheid. Na een kwartier in die tweede helft was het Marcel Walters, die Rijsoord voor de tweede keer het nakijken gaf; 2-1. Rijsoord moest nu wel de aanval gaan zoeken. De sfeer werd wat geprikkeld en Groote Lindt moest enkele malen flink aan de noodrem trekken om de aanvalsdriften van Rijsoord te temmen. Het zou Groote Lindt drie en Rijsoord één gele kaart opleveren. Eigenlijk deden echte kansen zich niet meer voor, terwijl Groote Lindt wederom door Boussakou kon scoren. Hiermee verscheen er een eindstand van 3-1 op het scorebord en die was niet eens onverdiend.
Dat laatste wil ik toch licht relativeren, aangezien ASWH 3 een aardig spelerstekort heeft en enkele gastspelers uit het 6e moest opstellen. Maar goed, desondanks is 1-0 aardig.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:51 schreef Imaginary_Friend het volgende:
verloor het 3e met 1-0 van ASWH 3, wat toch een knappe prestatie genoemd mag worden.
Als zelfs Dick de realiteit al uit ogen verliestquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:04 schreef tong80 het volgende:
Beschouw we wonnen gisteren met 4-1 van Geldrop en Dick kwam na afloop langs gelopen roepend : 'Kampioenen Kampioenen'
Dat relativeren werkt twee kanten op, aangezien ons derde ook niet volledig op sterkte was/is. Een aantal jongens moest door na eerst met 2 te hebben gespeeld - 2 potjes op 1 dag valt in de voorbereiding zwaar - en verder zijn er wat jongens die uit lagere elftallen bij gekomen. Maar ach, het zegt nog allemaal niet zoveel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat laatste wil ik toch licht relativeren, aangezien ASWH 3 een aardig spelerstekort heeft en enkele gastspelers uit het 6e moest opstellen. Maar goed, desondanks is 1-0 aardig.
Geinig stuk van de week in AD / De Dordtenaar met Marcel Terreehorst over de kansen van de Lindt van dit jaar. Hij schreef me nog via Hyves dat Hoogink ook weer in 1 staat.Zit Mischa Strauss bij 2 nu of niet? En heb jij nog gespeeld?
quote:ADO'20-voetballer Stefan Koster zwaargewond
Gepubliceerd op 21 augustus 2007, 18:12
Laatst bijgewerkt op 21 augustus 2007, 18:28
HEEMSKERK -
Bij een ongeval is ADO'20-voetballer Stefan Koster dinsdagmiddag zwaargewond geraakt. De Heemskerker passeerde even voor vier uur met zijn auto een voertuig op de Wateracker in zijn woonplaats. Daarbij moest hij een tegenligger ontwijken. Het 22-jarige slachtoffer belandde via het voetpad op het terrein van garagebedrijf Poelenburg. Zijn wagen schampte enkele auto's en kwam tegen het hek tot stilstand. Een spijl van het hek spieste Koster in zijn onderbuik.
De brandweer heeft het metaal doorgezaagd, waarna Koster in kritieke toestand naar het ziekenhuis is gebracht.
ADO moest vanavond een bekerwedstrijd tegen Odin, de vorige club van Koster, spelen. De KNVB liet het aan de club over of er wel of niet gevoetbald zou worden. De spelers van de hoofdklasser verkozen niet te spelen.
Maak er maar 1-5 van, in een slechte wedstrijd. Als je voor rust net zo speelt als daarna, win je met dubbele cijfers.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:31 schreef Da_Sandman het volgende:
MM's ASWH wint met 1-4 bij Unitas'30...
LRC was erg tevreden over die 1-1, zagen OJC als een zeer sterke tegenstander met "jarenlange ervaring".quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:47 schreef Yeahinho het volgende:
OJC - LRC 1-1.
Voor rust al 3-0 voor moeten staan, maar in het laatste half uur zelf weggegeven. Wel een echte bekerwedstrijd, volop spektakel; twee afgekeurde goals, waarvan een eigen doelpunt, een penalty die via de lat over ging, trainer kreeg geel, en een vrouwelijk (uiteraard....) verzorgster van LRC die een volle sprint naar de middenstip maakte, terwijl het spel allang weer was hervat.
bron: BN De Stemquote:Felheid kan Unitas nog altijd redden
Ploeg uit Leur bijt fel van zich af in duel met hoofdklasser ASWH
Voetbal - Unitas'30 was vorig jaar een van de smaakmakers in de eerste klasse. Als het niet lukte op de mooie manier, stroopten de mannen van 'De Leur' gewoon de mouwen op. Gisteravond in het bekerduel met zaterdaghoofdklasser ASWH (1-5) liet Unitas zien dat het ook dit seizoen kan terugvallen op felheid en inzet.
In het tweede gedeelde van de eerste helft knokte het elftal van Peter Sweres zich terug in de wedstrijd met fraai en fel voetbal. Na de pauze (1-1) liep ASWH alsnog met enig geluk uit naar 1-5. "Zonde van de uitslag", zei trainer Sweres, die verder tevreden was over zijn elftal. "In de tweede helft schakelt ASWH een tandje hoger en gingen wij foutjes maken. Die worden op dit niveau afgestraft."
[...]
Gisteravond keek Unitas'30, dat ook de vorige bekerwedstrijd had verloren, al snel tegen een achterstand aan. Damien Vereecken kopte de bal achter doelman Hultermans. De ploeg liet de kansen op 0-2 liggen en de thuisploeg knokte zich terug. Uit een hoekschop knalde Michel Smits de bal loeihard op het lijf van ploeggenoot Jeroen Timmers en via de lange verdediger caramboleerde die bij de eerste paal het doel in. Na de rust liep ASWH uiteindelijk geflatteerd uit naar 1-5.
Jarenlangquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
LRC was erg tevreden over die 1-1, zagen OJC als een zeer sterke tegenstander met "jarenlange ervaring".
Wel leuk ja, alleen de kwalificatie "fraai en fel" spel vind ik wat overdreven. Heb welgeteld één aardige aanval gezien, de goal kwam uit een corner nadat een speler van 20 meter op doel schoot en Verboom de bal over tikte.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:48 schreef Zjakkie het volgende:
methodmich, misschien vind je het leuk om het verslag van een meer Etten-Leur georiënteerde krant te lezen:
[..]
bron: BN De Stem
Geblesseerd geraakt op de training donderdag. Zeker drie weken out. "Een gemis", zeggen ze hier al.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:44 schreef methodmich het volgende:
http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=1326
Zo, ronde twee in de knip!
En Beschouw, lekker dan, zo'n 3e team. Speelde Ernst nog mee bij Spijkenisse, langharige verdediger, vermoedelijk linksback en anders links centraal?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:57 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Geblesseerd geraakt op de training donderdag. Zeker drie weken out. "Een gemis", zeggen ze hier al.
Goed van ojc wij uitgeschakeld op doelsaldo door met 3-3 gelijk te spelen tegen Rood-wit uit Veldhoven, dus voor dit jaar klaar in de beker wederom te veel onodige doelpunten tegenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:14 schreef Yeahinho het volgende:
OJC won met 1-6 bij Schelluinen, zaterdag 1e klasser.
LRC won met 1-7 bij TEC, maar OJC gaat op doelsaldo door naar de volgende bekerronde.
Dat was te verwachten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:57 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Geblesseerd geraakt op de training donderdag. Zeker drie weken out. "Een gemis", zeggen ze hier al.
Netjes. Nu maar ASWH - OJC in de volgende ronde dan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:14 schreef Yeahinho het volgende:
OJC won met 1-6 bij Schelluinen, zaterdag 1e klasser.
LRC won met 1-7 bij TEC, maar OJC gaat op doelsaldo door naar de volgende bekerronde.
"Het waren 2 fantastische dagen"quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:11 schreef Yeahinho het volgende:
Roger Schouwenaar is ontslagen bij Schijndel.
Doet ie goed, vorig jaar ook al de bons gekregen bij Papendrecht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:11 schreef Yeahinho het volgende:
Nu al ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:11 schreef Yeahinho het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Human zn kruisband afgescheurd lees ik net Mich? Da's 6 maanden....
Dat kan hem het hele seizoen kosten. Arme MMquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Human zn kruisband afgescheurd lees ik net Mich? Da's 6 maanden....
Kozakken Boys verliest van UNA? Dat is zo heel verrassend toch niet? Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:21 schreef methodmich het volgende:
Kozakken Boys eruit in Zuid I in een poule met zondagclub UNA, ook licht verrassend.
Dat vind ik wel verrassend, aangezien UNA niet zo'n bijzondere ploeg is. Dus ik had wel verwacht dat Kozakken Boys door zou gaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:31 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Kozakken Boys verliest van UNA? Dat is zo heel verrassend toch niet? Of begrijp ik je verkeerd?
Misschien vergis ik me, maar UNA is toch die zondaghoofdklasser uit Veldhoven? Die doen het toch altijd goed in de beker, dus zo verrassend lijkt het mij niet. Nu volg ik het amateurvoetbal niet zo goed als jij natuurlijk dus dat kan ook schelenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat vind ik wel verrassend, aangezien UNA niet zo'n bijzondere ploeg is. Dus ik had wel verwacht dat Kozakken Boys door zou gaan.
UNA is een hele stugge ploeg, maar voetbaltechnisch weinig bijzonder. (voor zover ik dat kan beoordelen na 1 wedstrijd)quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat vind ik wel verrassend, aangezien UNA niet zo'n bijzondere ploeg is. Dus ik had wel verwacht dat Kozakken Boys door zou gaan.
We zullen zien. Ik breng van het weekend wel verslag uit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:33 schreef methodmich het volgende:
Hmm, beide teams oefenden kansloos tegen ASWH. Op basis daarvan acht ik Spijkenisse de beste van de twee.
wie zegt dat?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:31 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
En dan nog zijn er mensen die zeggen dat het zondagvoetbal sterker is
In de hogere regionen zal het niet zoveel uitmaken, maar het zondagvoetbal in district Zuid I heeft 5 klassen, en het zaterdagvoetbal maar 4. Dus mensen die lid zijn van een zondagclub zeggen dat 5e klasse zondag gelijk is aan 4e klasse zaterdag, en dus dat 4e klasse zondag gelijk is aan 3e klasse zaterdag, en 3e klasse zondag gelijk aan 2e klasse zaterdag. Dus vandaar.quote:
Het vertrouwen is hier ook aanwezig na de 8-0 tegen Kapelle vorige week. Eigenlijk jammer dat je tegen een promovendus opent, maar goed...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:44 schreef methodmich het volgende:
Wel leuk, het GPC van Sandman mag morgen in de 1e klasse beginnen tegen een andere promovendus, De Zwerver. Vriend van me speelt daar, ze hebben er vertrouwen in.
Wij spelen, net als vorig seizoen, in de 3e klasse B.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:07 schreef tong80 het volgende:
Welke klasse spelen jullie nu Zjakkie. Ik heb met NIVO nog tegen alle clubs gespeeld uit je post.
Zie dat ons tweede bij jullie tweede zit, gisteren 0-0 tegen Arnemuiden.quote:Op zondag 2 september 2007 13:22 schreef Imaginary_Friend het volgende:
Ons 2e liet een mooie 4-0 voorsprong nog bijna in gevaar komen, eindstand werd 4-2 tegen een zwak Terneunse Boys, een degradatiekandidaat. Het punten sprokkelen, waar het dit seizoen om uit zal draaien, is dus succesvol begonnen.
Er lopen verschillende puike voetballers in, en zonder die rode kaart hadden ze 1 of waarschijnlijk zelfs 3 punten meegenomen. Ze spelen op het randje, en onsportief gedrag - zoals eerder beschreven - hoort daar volgens hen ook bij... Koster blijft overigens een prima voetballer, die zulke rare acties helemaal niet nodig heeft. Tja.quote:Op zondag 2 september 2007 16:42 schreef methodmich het volgende:
Overigens verbaast het me niet dat Wieldrecht die tactiek hanteerde Imaginary_Friend. Zag ze in de voorbereiding oefenen tegen De Zwerver, dat was een keihard duel. Zitten enkele opgewonden standjes tussen, bij Wieldrecht. Vond toen vooral dat ze drie aardige aanvallers hadden, maar wel zonder al te veel rendement. Paul Koster was toen nog wel top, ballen over 40 meter op de stropdas.
Nou, een simpele zege was het zeker niet, een speler van ASWH omschreef het als "een zwaar bevochten overwinning op Heerjansdam. Het eerste kwartier werden we overdonderd door het goede spel van heerjansdam, dat echt een veel betere ploeg dan vorig jaar heeft, dus dat belooft nog wat. Ondanks een beter heerjansdam gingen wij door een opleving van onze spits en een goed laatste kwartier toch met een 2-1 voorsprong rusten. Na rust stonden we beter, waren we feller en vooral effectiever dan hjansdam en maakten uiteindelijk de beslissende 3-1."quote:Op zondag 2 september 2007 16:42 schreef methodmich het volgende:
Hoe dan ook, goede zege voor GL 1! ASWH 2 begint lekker aan de competitie, simpele zege bij kampioen Heerjansdam 2.
Klopt. Ben benieuwd hoe jullie tweede het gaat doen dit jaar.quote:Op zondag 2 september 2007 13:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zie dat ons tweede bij jullie tweede zit, gisteren 0-0 tegen Arnemuiden.
Welke lafaard was dat? De spelers die ik sprak spraken over een weinig lastige pot. De waarheid zal wel in het midden liggen dan.quote:Op maandag 3 september 2007 12:02 schreef Imaginary_Friend het volgende:
Nou, een simpele zege was het zeker niet, een speler van ASWH omschreef het als "een zwaar bevochten overwinning op Heerjansdam. Het eerste kwartier werden we overdonderd door het goede spel van heerjansdam, dat echt een veel betere ploeg dan vorig jaar heeft, dus dat belooft nog wat. Ondanks een beter heerjansdam gingen wij door een opleving van onze spits en een goed laatste kwartier toch met een 2-1 voorsprong rusten. Na rust stonden we beter, waren we feller en vooral effectiever dan hjansdam en maakten uiteindelijk de beslissende 3-1."
Weet ik niet, hij post iig op het Hoek-forum.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Welke lafaard was dat? De spelers die ik sprak spraken over een weinig lastige pot. De waarheid zal wel in het midden liggen dan.
Vertel?quote:Op woensdag 5 september 2007 16:43 schreef methodmich het volgende:
Okee, maakt verder ook niet uit.
Wel een mooi verhaal in AD / De Dordtenaar met die keeper van Wieldrecht die op weg naar Zeeland moest omkeren toen de eerste keeper rood kreeg bij De Lindt.
Wieldrecht had maar drie keepers paraat die zaterdag bij de senioren en 1, 2 en 3 speelden. Dus ging deze keeper met 2 mee naar Oostkapelle, meen ik, of elders in Zeeland. Ondertussen speelde 1 bij Groote Lindt en die hadden dus maar één keeper. Die kreeg rood en toen belden ze hem snel, dat ie terug moest. Dus die is omgekeerd of sneller terug gereden zonder douchen en tijdens de wedstrijd ingevallen, bij 1-0 achter. Zo is het gebleven. Voor die tijd stond een veldspeler op het doel.quote:
De voorbereiding en de eerste twee wedstrijden zijn goed gegaan idd. Nu de rest nog. De doelstelling van de trainer is bij de eerste 3 eindigen en een periodetitel pakken. Maar volgende week moeten we tegen het uit de 2e klasse gedegradeerde Tholense Boys, die vandaag met 6-0 hebben gewonnen, dus dat zal een zwaardere pot worden.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:51 schreef tong80 het volgende:
Nou jullie lijken me wel een kampioenskandidaat
Misschien dat ik volgende week ga kijken,is lang geleden.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:06 schreef Zjakkie het volgende:
Seolto moet uit, zie ik op knvb.nl, en de wedstrijd begint om 3 uur.
En tegen een degradant, die dus vorig seizoen een klasse hoger speelde, verwacht ik geen makkelijke wedstrijd. Maar we zullen zien.
Oke leuk! Kan jij misschien verslag uitbrengen, dan hoor ik het ook eens van de andere kantquote:Op zondag 9 september 2007 00:01 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Misschien dat ik volgende week ga kijken,is lang geleden.
Ik weet dan ook niet of Tholense Boys in topvorm is of niet.
Dat ga ik zeker doenquote:Op zondag 9 september 2007 12:01 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Oke leuk! Kan jij misschien verslag uitbrengen, dan hoor ik het ook eens van de andere kantIk moet zelf met mn eigen team (het 6e) spelen dus ik zal er niet bij zijn.
quote:Op zondag 9 september 2007 02:08 schreef Yeahinho het volgende:
OJC - Schijndel 1-1.
Terechte uitslag.
Heb ook nog staan te kijken bij Kon HFC 2 - Argon 2 ...leuke wedstrijd, uitslag 1-5.quote:Op zondag 9 september 2007 21:31 schreef Beschouw het volgende:
Vanmiddag Abbenbroek tegen DHZ gezien. Abbenbroek, waarschijnlijk de enige club in het amateurvoetbal met drie hoofdtrainers ging flink het schip in: 0-6
Whehe, die waren zeg maar iets te licht ja. Maar goed, is nu van alles weggegaan, maar zoals Mich al zei werden die bovenin verwacht. Volgens onze trainer hadden we moete winnen, jammer...quote:
Niet voor langquote:Op maandag 10 september 2007 12:47 schreef deejaylethal het volgende:
Mijn amateurclubje staat bovenaan![]()
Zijn er erg belangrijke krachten weg dan? Zag dat Boon en Paardekooper er nog zijn bijvoorbeeld.quote:Op maandag 10 september 2007 11:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Whehe, die waren zeg maar iets te licht ja. Maar goed, is nu van alles weggegaan, maar zoals Mich al zei werden die bovenin verwacht. Volgens onze trainer hadden we moete winnen, jammer...
Dat klopt. Ik weet niet precies wie, maar ze reppen daar over een leegloop. Wij speelden tegen hun tweede en wonnen, dat is eigenlijk gewoon niet mogelijk. Dus zal het eerste ook wel aan kwaliteit hebben ingeboet...quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zijn er erg belangrijke krachten weg dan? Zag dat Boon en Paardekooper er nog zijn bijvoorbeeld.
Is het weer eens zover?quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:51 schreef methodmich het volgende:
Zeg maar Van Gool minuut 5, Gootjes 31 na blunder Verboom en 36 Freke na makkelijk gegeven pingel. Zonde, had meer ingezeten. Maar goed, daar is een ander topic voor.
Zie het verslag.quote:
Wij zelf hebben ook moeite met het te begrijpen. Terugslag komt nog wel, maar we staan in ieder geval mooi op de kaart.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:47 schreef methodmich het volgende:
Heerjansdam wint maar net bij De Zwerver in 1C met 2-3. GPC toch wel de verrassing Sandman, niemand buiten Zeeland snapt daar wat van.
ASWH 2 een mooie zege op Hoek 2 met een excellerende Danny Slingerland en Carlo Exposito Diaz.
Zeeland Sport komt hier vandaan. Lijkt me nog steeds niet echt hoog niveau...quote:Op zondag 23 september 2007 17:39 schreef Beschouw het volgende:
Vandaag naar Henk Hagenaars geweest, de oude trainer van mijn clubje: FC Bergen-Zeeland Sport in Bergen op Zoom. Leuk weerzien en leuke wedstrijd: 6-2 winst.
Henk is trouwens ook trainer geweest bij Tholense Boys.
Dat is nog eufemistisch gesteld.quote:Op zondag 23 september 2007 17:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeeland Sport komt hier vandaan. Lijkt me nog steeds niet echt hoog niveau...
Heeft tot de D bij ons in de jeugd gespeeld. Toen 2,3 jaar RKC-jeugd en weer teruggekeerd. Is nu 18 jaar oud.quote:Op maandag 24 september 2007 19:50 schreef methodmich het volgende:
Kevin van Kempen, is dat niet een oud speler van GVVV of ben ik dan in de war?
Het wordt een erg lastig jaar voor De Lindt 2. Personele problemen noopten er vorige week al toe om de trainer (good old Ron v/d Neut) in te brengen tegen Kozakken Boys. (Hij scoorde overigens wel de enige goal in de met 1-4 verloren wedstrijd.) Laatst liepen er 26 man te trainen voor 3 teams...quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:51 schreef Da_Sandman het volgende:
GPC Vlissingen 2 wint thuis trouwens met 3-1 van Groote Lindt 2, eigenlijk zonder veel noemenswaardige problemen.
knap idd. Rekelhof doet 't leukquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:00 schreef methodmich het volgende:
Nou nou, Lekkerland blijft verrassen en dat met al die mutaties in de selectie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |