Zie dat ons tweede bij jullie tweede zit, gisteren 0-0 tegen Arnemuiden.quote:Op zondag 2 september 2007 13:22 schreef Imaginary_Friend het volgende:
Ons 2e liet een mooie 4-0 voorsprong nog bijna in gevaar komen, eindstand werd 4-2 tegen een zwak Terneunse Boys, een degradatiekandidaat. Het punten sprokkelen, waar het dit seizoen om uit zal draaien, is dus succesvol begonnen.
Er lopen verschillende puike voetballers in, en zonder die rode kaart hadden ze 1 of waarschijnlijk zelfs 3 punten meegenomen. Ze spelen op het randje, en onsportief gedrag - zoals eerder beschreven - hoort daar volgens hen ook bij... Koster blijft overigens een prima voetballer, die zulke rare acties helemaal niet nodig heeft. Tja.quote:Op zondag 2 september 2007 16:42 schreef methodmich het volgende:
Overigens verbaast het me niet dat Wieldrecht die tactiek hanteerde Imaginary_Friend. Zag ze in de voorbereiding oefenen tegen De Zwerver, dat was een keihard duel. Zitten enkele opgewonden standjes tussen, bij Wieldrecht. Vond toen vooral dat ze drie aardige aanvallers hadden, maar wel zonder al te veel rendement. Paul Koster was toen nog wel top, ballen over 40 meter op de stropdas.
Nou, een simpele zege was het zeker niet, een speler van ASWH omschreef het als "een zwaar bevochten overwinning op Heerjansdam. Het eerste kwartier werden we overdonderd door het goede spel van heerjansdam, dat echt een veel betere ploeg dan vorig jaar heeft, dus dat belooft nog wat. Ondanks een beter heerjansdam gingen wij door een opleving van onze spits en een goed laatste kwartier toch met een 2-1 voorsprong rusten. Na rust stonden we beter, waren we feller en vooral effectiever dan hjansdam en maakten uiteindelijk de beslissende 3-1."quote:Op zondag 2 september 2007 16:42 schreef methodmich het volgende:
Hoe dan ook, goede zege voor GL 1! ASWH 2 begint lekker aan de competitie, simpele zege bij kampioen Heerjansdam 2.
Klopt. Ben benieuwd hoe jullie tweede het gaat doen dit jaar.quote:Op zondag 2 september 2007 13:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zie dat ons tweede bij jullie tweede zit, gisteren 0-0 tegen Arnemuiden.
Welke lafaard was dat? De spelers die ik sprak spraken over een weinig lastige pot. De waarheid zal wel in het midden liggen dan.quote:Op maandag 3 september 2007 12:02 schreef Imaginary_Friend het volgende:
Nou, een simpele zege was het zeker niet, een speler van ASWH omschreef het als "een zwaar bevochten overwinning op Heerjansdam. Het eerste kwartier werden we overdonderd door het goede spel van heerjansdam, dat echt een veel betere ploeg dan vorig jaar heeft, dus dat belooft nog wat. Ondanks een beter heerjansdam gingen wij door een opleving van onze spits en een goed laatste kwartier toch met een 2-1 voorsprong rusten. Na rust stonden we beter, waren we feller en vooral effectiever dan hjansdam en maakten uiteindelijk de beslissende 3-1."
Weet ik niet, hij post iig op het Hoek-forum.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Welke lafaard was dat? De spelers die ik sprak spraken over een weinig lastige pot. De waarheid zal wel in het midden liggen dan.
Vertel?quote:Op woensdag 5 september 2007 16:43 schreef methodmich het volgende:
Okee, maakt verder ook niet uit.
Wel een mooi verhaal in AD / De Dordtenaar met die keeper van Wieldrecht die op weg naar Zeeland moest omkeren toen de eerste keeper rood kreeg bij De Lindt.
Wieldrecht had maar drie keepers paraat die zaterdag bij de senioren en 1, 2 en 3 speelden. Dus ging deze keeper met 2 mee naar Oostkapelle, meen ik, of elders in Zeeland. Ondertussen speelde 1 bij Groote Lindt en die hadden dus maar één keeper. Die kreeg rood en toen belden ze hem snel, dat ie terug moest. Dus die is omgekeerd of sneller terug gereden zonder douchen en tijdens de wedstrijd ingevallen, bij 1-0 achter. Zo is het gebleven. Voor die tijd stond een veldspeler op het doel.quote:
De voorbereiding en de eerste twee wedstrijden zijn goed gegaan idd. Nu de rest nog. De doelstelling van de trainer is bij de eerste 3 eindigen en een periodetitel pakken. Maar volgende week moeten we tegen het uit de 2e klasse gedegradeerde Tholense Boys, die vandaag met 6-0 hebben gewonnen, dus dat zal een zwaardere pot worden.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:51 schreef tong80 het volgende:
Nou jullie lijken me wel een kampioenskandidaat
Misschien dat ik volgende week ga kijken,is lang geleden.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:06 schreef Zjakkie het volgende:
Seolto moet uit, zie ik op knvb.nl, en de wedstrijd begint om 3 uur.
En tegen een degradant, die dus vorig seizoen een klasse hoger speelde, verwacht ik geen makkelijke wedstrijd. Maar we zullen zien.
Oke leuk! Kan jij misschien verslag uitbrengen, dan hoor ik het ook eens van de andere kantquote:Op zondag 9 september 2007 00:01 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Misschien dat ik volgende week ga kijken,is lang geleden.
Ik weet dan ook niet of Tholense Boys in topvorm is of niet.
Dat ga ik zeker doenquote:Op zondag 9 september 2007 12:01 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Oke leuk! Kan jij misschien verslag uitbrengen, dan hoor ik het ook eens van de andere kantIk moet zelf met mn eigen team (het 6e) spelen dus ik zal er niet bij zijn.
quote:Op zondag 9 september 2007 02:08 schreef Yeahinho het volgende:
OJC - Schijndel 1-1.
Terechte uitslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |