Vertel?quote:Op woensdag 5 september 2007 16:43 schreef methodmich het volgende:
Okee, maakt verder ook niet uit.
Wel een mooi verhaal in AD / De Dordtenaar met die keeper van Wieldrecht die op weg naar Zeeland moest omkeren toen de eerste keeper rood kreeg bij De Lindt.
Wieldrecht had maar drie keepers paraat die zaterdag bij de senioren en 1, 2 en 3 speelden. Dus ging deze keeper met 2 mee naar Oostkapelle, meen ik, of elders in Zeeland. Ondertussen speelde 1 bij Groote Lindt en die hadden dus maar één keeper. Die kreeg rood en toen belden ze hem snel, dat ie terug moest. Dus die is omgekeerd of sneller terug gereden zonder douchen en tijdens de wedstrijd ingevallen, bij 1-0 achter. Zo is het gebleven. Voor die tijd stond een veldspeler op het doel.quote:
De voorbereiding en de eerste twee wedstrijden zijn goed gegaan idd. Nu de rest nog. De doelstelling van de trainer is bij de eerste 3 eindigen en een periodetitel pakken. Maar volgende week moeten we tegen het uit de 2e klasse gedegradeerde Tholense Boys, die vandaag met 6-0 hebben gewonnen, dus dat zal een zwaardere pot worden.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:51 schreef tong80 het volgende:
Nou jullie lijken me wel een kampioenskandidaat
Misschien dat ik volgende week ga kijken,is lang geleden.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:06 schreef Zjakkie het volgende:
Seolto moet uit, zie ik op knvb.nl, en de wedstrijd begint om 3 uur.
En tegen een degradant, die dus vorig seizoen een klasse hoger speelde, verwacht ik geen makkelijke wedstrijd. Maar we zullen zien.
Oke leuk! Kan jij misschien verslag uitbrengen, dan hoor ik het ook eens van de andere kantquote:Op zondag 9 september 2007 00:01 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Misschien dat ik volgende week ga kijken,is lang geleden.
Ik weet dan ook niet of Tholense Boys in topvorm is of niet.
Dat ga ik zeker doenquote:Op zondag 9 september 2007 12:01 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Oke leuk! Kan jij misschien verslag uitbrengen, dan hoor ik het ook eens van de andere kantIk moet zelf met mn eigen team (het 6e) spelen dus ik zal er niet bij zijn.
quote:Op zondag 9 september 2007 02:08 schreef Yeahinho het volgende:
OJC - Schijndel 1-1.
Terechte uitslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |