Mathijs = Martijn. Heeft hier al eerder gespeeld, mits fit een goeie voetballer en zeker iemand die goed in de groep ligt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, meestal ligt de waarheid in het midden ja.
Volgens De Dordtenaar de mutaties bij GL:
In: Mathijs Stoop (Smitshoek) Ken ik niet, ken wel Hans Stoop, maar die is het blijkbaar niet?
Uit: Ufuk Akkanoglu, Nadir Akhayar, Levent Gencer en Gelli Koy (allen IFC), Jelle Baan (Papendrecht zo), Jesse de Klerk (NSVV)
Vond ik ook, uiteraard met extra belangstelling bekeken. Hopelijk doen ze 't goed, dat gun ik Rekelhof wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
De leegloop bij Lekkerland valt me nog mee.
Uit: Daniel Muñoz (Capelle), Almir Selimovic, Frits Poirot en Sead Nezirevic (allen Alblasserdam), Patrick Bijl (Nivo Sparta), Melvin Zimmerman en Joey van Axel-Dongen ('s-Gravendeel), Bas-Jan Munten (Rijsoord)
In: Gert Jan Bentlage (De Alblas), Edward de Groot (VVGZ), Jaques van Kampen (Dubbeldam za), Frank de Bruijn (Ammerstol), Bas de Vos (Groot-Ammers), Lars Stolk (Drechtstreek), Angelo Kardinaal (SC Reeland), Alex Kabah (Papendrecht zo)
Hoe staat 't met het tweede? Veel veranderingen? Trainer weg?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:10 schreef methodmich het volgende:
Dit is de selectie van ASWH voor het seizoen 2007/08:
*lijst*
Zal je het na het weekend laten weten maar denk niet zoveel hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Wel een prima voetballer, dat wel.
De leegloop bij Lekkerland valt me nog mee.
Uit: Daniel Muñoz (Capelle), Almir Selimovic, Frits Poirot en Sead Nezirevic (allen Alblasserdam), Patrick Bijl (Nivo Sparta), Melvin Zimmerman en Joey van Axel-Dongen ('s-Gravendeel), Bas-Jan Munten (Rijsoord)
In: Gert Jan Bentlage (De Alblas), Edward de Groot (VVGZ), Jaques van Kampen (Dubbeldam za), Frank de Bruijn (Ammerstol), Bas de Vos (Groot-Ammers), Lars Stolk (Drechtstreek), Angelo Kardinaal (SC Reeland), Alex Kabah (Papendrecht zo)
Rijsoord blijft redelijk op orde, Heerjansdam komt zelfs erg sterk uit de overschrijvingsperiode en is dus topfavoriet in 1C.
Nivo nog iets gedaan op de valreep?
Ah, Martijn Stoop. Oud ASWH en Dordt in de jeugd denk ik, van onze leeftijd, misschien een jaar of 2 ouder? Dan ken ik hem wel denk ik. Was altijd een goede speler vroeger!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:40 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Mathijs = Martijn. Heeft hier al eerder gespeeld, mits fit een goeie voetballer en zeker iemand die goed in de groep ligt.
Levent was overigens al snel weg dit seizoen. Helaas kan aan dit rijtje vertrekkenden ook nog Edwin Moerkerken worden toegevoegd, die naar SSS vertrekt. Zo'n clubjongen die na lang wikken en wegen de stap gaat wagen, technisch begaafd en een prima inzicht. Hopelijk zien we die snel terug.
Vooraf kunnen we zeggen dat de problemen (weer) vooral voorin komen te liggen, volgend seizoen, een chronisch gebrek aan een regelmatig scorende spits gaat zich op den duur wreken. Maar wie weet gebeuren er verrassende dingen...
Zowel het 1e als het 2e, beiden vorig jaar gepromoveerd en nu dus direct weer omlaag.quote:
verkeerde topic.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:42 schreef toma het volgende:
Tot nu toe ging het allemaal niet zo geweldig met ons zaalvoetbal-elftal. We zijn 3e van onder geworden maar kunnen gelukkig niet degraderen omdat we in een café competitie spelen. Maar gister liep het allemaal heel lekker in de na-competitie (afterseason toernooi) alhoewel we heel moeizaam tot scoren kwamen stonden we vlak voor rust met 2-1 voor. In de laatste minuut voor rust werd onze opkomende keeper afgetroefd door een aanvaller waardoor hij vanaf de middelijn naar de lege goal op kon stomen. Ik zette de sprint in met die aanvaller. Ik had de sprint gewonnen en tikte de bal ter nauwe nood voor langs. Toen ik weer terug op mn benen kwam stapte ik met de zijkant van mn rechter voet op de grond. Ik viel meteen neer en voelde dat het niet goed zat. Nu is mijn rechter enkel eens zo dik als mn linker, het probleem is dat ik dit weeend helemaal alleen thuis ben. Kan het huis dus niet uit en mijn ouders komen vanavond pas weer thuis.
*zucht*
uit pure verveling vertel ik mijn verhaal
Meerkerk 2 zag ik op de slotdag nog tegen ASWH 2 spelen. Liepen allerlei veteranen in. Ik weet niet of dat hun normale team was, maar anders begrijp ik het wel. Kalende veertigers kunnen op inzicht en routine best compenseren, maar toch...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:46 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Zowel het 1e als het 2e, beiden vorig jaar gepromoveerd en nu dus direct weer omlaag.
Ah, da's bij ons morgenavond. Maar dat wisten we al ruim een maand. Dus ze waren inderdaad niet vlot bij jou.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:46 schreef Yeahinho het volgende:
Zometeen ga ik de nieuwe teamfoto maken.
Werd gisteravond om 22.00 uur op de hoogte gebracht dat vanavond de nieuwe A-selectie bij elkaar kwam, lekker op tijd. Ben benieuwd wie er precies bij zijn gekomen, zelfs dat is nog niet naar buiten gebracht.... wat dat betreft zijn we toch echt een amateuristische kutclub.
Nee, de twee keer dat wij tegen ze speelden, liepen er behoorlijk wat jongere spelers in. Hier en daar (2 misschien) wat 'oudjes' (met alle respect), maar de ploeg waar wij tegen speelden moest het vooral van inzet en uithoudingsvermogen hebben. Wat ze op die slotdag wilden bereiken met dat team is me niet helemaal duidelijk, maar het heeft in ieder geval niet gewerkt...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Meerkerk 2 zag ik op de slotdag nog tegen ASWH 2 spelen. Liepen allerlei veteranen in. Ik weet niet of dat hun normale team was, maar anders begrijp ik het wel. Kalende veertigers kunnen op inzicht en routine best compenseren, maar toch...
Stiva Taihuttu heb ik nog gezien vorig seizoen in de bekerfinale met Oisterwijk tegen ASWH. Volgens mij scoorde hij zelfs nog, maar ben niet zeker.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:52 schreef Yeahinho het volgende:
Dit is het geworden:
Dennis van der Aa (lange spits, komt van 2e klasser CHC/Orka)
Jorik Helmink (keeper, dit seizoen RKC A1, afkomstig uit de OJC-jeugd)
Nick van der Horst (21 pas, komt van SC Geinoord, weet jij hier meer over MM?)
Hes van Kapel (WSC Waalwijk, voorheen o.a. Schijndel en FCDB)
Stiva Taihuttu (komt van Oisterwijk, mij verder niks over bekend)
Verder nog 2 jongens van de eigen A1, maar die kennen jullie toch niet (en zullen wel in het 2e gaan spelen).
Gingen toen redelijk simpel de boot in ook. Misschien hadden ze wel spelers met 1 meegestuurd, hoewel die toen al uitgebald waren dacht ik. Frank Barendrecht wist nog twee keer te scoren voor ASWH 2 toen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:16 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Nee, de twee keer dat wij tegen ze speelden, liepen er behoorlijk wat jongere spelers in. Hier en daar (2 misschien) wat 'oudjes' (met alle respect), maar de ploeg waar wij tegen speelden moest het vooral van inzet en uithoudingsvermogen hebben. Wat ze op die slotdag wilden bereiken met dat team is me niet helemaal duidelijk, maar het heeft in ieder geval niet gewerkt...
Stiva Taihutu; heeft vanaf de D1 t/m B2 bij PSV gespleeld, en is toen naar Den Bosch gegaan... Ik heb zelf twee seizoenen met hem bij Den Bosch gespeeld,1 jaar B1 en een jaar A1.. Wij hebben regelmatig samen centraal achterin gespeeld.. Hij moest na zijn 2e seizoen Den Bosch helaas weg.. Had Wiljan Vloet toen bepaald... Vloet vond hem een hele goeie voetballer, maar kwam op het mentale vlak volgens Vloet te kort.... Heb ik nooit echt begrepen! Want hij was in de jeugd echt heel goed. Na Den Bosch is hij naar TGG 1 gegaan en toen heb ik nog een jaar contact met hem gehad, maar daarna ben ik hem uit het oog verloren....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:52 schreef Yeahinho het volgende:
Dit is het geworden:
Dennis van der Aa (lange spits, komt van 2e klasser CHC/Orka)
Jorik Helmink (keeper, dit seizoen RKC A1, afkomstig uit de OJC-jeugd)
Nick van der Horst (21 pas, komt van SC Geinoord, weet jij hier meer over MM?)
Hes van Kapel (WSC Waalwijk, voorheen o.a. Schijndel en FCDB)
Stiva Taihuttu (komt van Oisterwijk, mij verder niks over bekend)
Verder nog 2 jongens van de eigen A1, maar die kennen jullie toch niet (en zullen wel in het 2e gaan spelen).
Heb gehoord dat ie via Pieter in contact met OJC is gekomen, dus dat maakt je verhaal logisch.quote:
Ja, mooie gast is dat. Nog mee gevoetbald, een jaar of 4/5 geleden, onder Ron Timmers. Columns lees ik af en toe wel, best aardig idd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:56 schreef methodmich het volgende:
Imaginary_Friend, even tussendoor: Ken je de site www.voetbalrotterdam.nl ? Cultheld Curtis Martels schrijft daar columns. Erg vermakelijk, precies zoals Curtis is. Flink aangedikt dus.
Yep. Onlangs hebben we een gesprek gehad met een spelersdelegatie, lijkt me een goede trainer en aardige kerel met sterke ideeen. Ken je hem (als trainer)?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:39 schreef methodmich het volgende:
Cool, Makkie Nijssen de nieuwe trainer van Groote Lindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |