abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50005444
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 15:06 schreef methodmich het volgende:

[..]

Okee, meestal ligt de waarheid in het midden ja.

Volgens De Dordtenaar de mutaties bij GL:

In: Mathijs Stoop (Smitshoek) Ken ik niet, ken wel Hans Stoop, maar die is het blijkbaar niet?

Uit: Ufuk Akkanoglu, Nadir Akhayar, Levent Gencer en Gelli Koy (allen IFC), Jelle Baan (Papendrecht zo), Jesse de Klerk (NSVV)
Mathijs = Martijn. Heeft hier al eerder gespeeld, mits fit een goeie voetballer en zeker iemand die goed in de groep ligt.

Levent was overigens al snel weg dit seizoen. Helaas kan aan dit rijtje vertrekkenden ook nog Edwin Moerkerken worden toegevoegd, die naar SSS vertrekt. Zo'n clubjongen die na lang wikken en wegen de stap gaat wagen, technisch begaafd en een prima inzicht. Hopelijk zien we die snel terug.

Vooraf kunnen we zeggen dat de problemen (weer) vooral voorin komen te liggen, volgend seizoen, een chronisch gebrek aan een regelmatig scorende spits gaat zich op den duur wreken. Maar wie weet gebeuren er verrassende dingen...
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
pi_50005540
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 15:09 schreef methodmich het volgende:

[..]
De leegloop bij Lekkerland valt me nog mee.

Uit: Daniel Muñoz (Capelle), Almir Selimovic, Frits Poirot en Sead Nezirevic (allen Alblasserdam), Patrick Bijl (Nivo Sparta), Melvin Zimmerman en Joey van Axel-Dongen ('s-Gravendeel), Bas-Jan Munten (Rijsoord)

In: Gert Jan Bentlage (De Alblas), Edward de Groot (VVGZ), Jaques van Kampen (Dubbeldam za), Frank de Bruijn (Ammerstol), Bas de Vos (Groot-Ammers), Lars Stolk (Drechtstreek), Angelo Kardinaal (SC Reeland), Alex Kabah (Papendrecht zo)
Vond ik ook, uiteraard met extra belangstelling bekeken. Hopelijk doen ze 't goed, dat gun ik Rekelhof wel.
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 15:10 schreef methodmich het volgende:
Dit is de selectie van ASWH voor het seizoen 2007/08:

*lijst*
Hoe staat 't met het tweede? Veel veranderingen? Trainer weg?
  vrijdag 1 juni 2007 @ 16:44:30 #53
161843 Elftalleider
Elftalleider
pi_50005554
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 15:09 schreef methodmich het volgende:

[..]

Okee. Wel een prima voetballer, dat wel.

De leegloop bij Lekkerland valt me nog mee.

Uit: Daniel Muñoz (Capelle), Almir Selimovic, Frits Poirot en Sead Nezirevic (allen Alblasserdam), Patrick Bijl (Nivo Sparta), Melvin Zimmerman en Joey van Axel-Dongen ('s-Gravendeel), Bas-Jan Munten (Rijsoord)

In: Gert Jan Bentlage (De Alblas), Edward de Groot (VVGZ), Jaques van Kampen (Dubbeldam za), Frank de Bruijn (Ammerstol), Bas de Vos (Groot-Ammers), Lars Stolk (Drechtstreek), Angelo Kardinaal (SC Reeland), Alex Kabah (Papendrecht zo)

Rijsoord blijft redelijk op orde, Heerjansdam komt zelfs erg sterk uit de overschrijvingsperiode en is dus topfavoriet in 1C.

Nivo nog iets gedaan op de valreep?
Zal je het na het weekend laten weten maar denk niet zoveel hoor
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
pi_50005968
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 16:40 schreef Imaginary_Friend het volgende:

[..]

Mathijs = Martijn. Heeft hier al eerder gespeeld, mits fit een goeie voetballer en zeker iemand die goed in de groep ligt.

Levent was overigens al snel weg dit seizoen. Helaas kan aan dit rijtje vertrekkenden ook nog Edwin Moerkerken worden toegevoegd, die naar SSS vertrekt. Zo'n clubjongen die na lang wikken en wegen de stap gaat wagen, technisch begaafd en een prima inzicht. Hopelijk zien we die snel terug.

Vooraf kunnen we zeggen dat de problemen (weer) vooral voorin komen te liggen, volgend seizoen, een chronisch gebrek aan een regelmatig scorende spits gaat zich op den duur wreken. Maar wie weet gebeuren er verrassende dingen...
Ah, Martijn Stoop. Oud ASWH en Dordt in de jeugd denk ik, van onze leeftijd, misschien een jaar of 2 ouder? Dan ken ik hem wel denk ik. Was altijd een goede speler vroeger!

ASWH 2 verliest wel de nodige spelers:

Marcel Gerritsen, Wouter Kreté, Laurens Lindthout (allen VVGZ), Florian Destanovic (Nieuwenhoorn), Vincent de Klerk (De Zwerver), Mohamed Mahdaoui (IFC), Michael Mikkers (Smitshoek), Rick Verbrugge (Excelsior Maassluis).

Mikkers en Verbrugge speelden al sinds de winterstop niet meer, Marcel en Wouter hoorden bij de A-selectie, speelden in 2, maar wilden toch ergens hogerop proberen. Jerry de Jong, die naar Delft gaat, speelde ook af en toe mee bij 2. Van de nieuwe spelers voor 1 zullen er wel een paar bij 2 mee gaan doen.

Dan gaan er 3 jongens uit 3 naar Pelikaan, via voormalig jeugdtrainer Jan Verveer. Al is de verwachting dat ze toch in 2 komen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_50062601
Gisteren nog even Meerkerk - De Zwerver gaan kijken. Beslissingsduel in de eerste klasse, op het terrein van Unitas.

De Zwerver kwam met tien man te staan. Een Meerkerk-speler schoot daarna binnenkant paal, ketst op de binnenkant van de andere paal, en er uit. Toen zeiden de fans van De Zwerver al: dan moeten we nu wel winnen, met zo'n geluk. En inderdaad, in de 7e minuut van de extra tijd scoorde De Zwerver. Daarna nog minstens 7 minuten door verlengd, maar ze waren door.

De Zwerver uit Kinderdijk dus gepromoveerd. Extra leuk, was met een vriend van me die daar gaat spelen gaan kijken. Dus die mag de eerste klasse in.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 3 juni 2007 @ 16:13:00 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_50062714
Meerkerk dus gedegradeert.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_50063552
Tot nu toe ging het allemaal niet zo geweldig met ons zaalvoetbal-elftal. We zijn 3e van onder geworden maar kunnen gelukkig niet degraderen omdat we in een café competitie spelen. Maar gister liep het allemaal heel lekker in de na-competitie (afterseason toernooi) alhoewel we heel moeizaam tot scoren kwamen stonden we vlak voor rust met 2-1 voor. In de laatste minuut voor rust werd onze opkomende keeper afgetroefd door een aanvaller waardoor hij vanaf de middelijn naar de lege goal op kon stomen. Ik zette de sprint in met die aanvaller. Ik had de sprint gewonnen en tikte de bal ter nauwe nood voor langs. Toen ik weer terug op mn benen kwam stapte ik met de zijkant van mn rechter voet op de grond. Ik viel meteen neer en voelde dat het niet goed zat. Nu is mijn rechter enkel eens zo dik als mn linker, het probleem is dat ik dit weeend helemaal alleen thuis ben. Kan het huis dus niet uit en mijn ouders komen vanavond pas weer thuis.

*zucht*
uit pure verveling vertel ik mijn verhaal
pi_50118724
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:13 schreef tong80 het volgende:
Meerkerk dus gedegradeert.

Zowel het 1e als het 2e, beiden vorig jaar gepromoveerd en nu dus direct weer omlaag.
pi_50118839
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:42 schreef toma het volgende:
Tot nu toe ging het allemaal niet zo geweldig met ons zaalvoetbal-elftal. We zijn 3e van onder geworden maar kunnen gelukkig niet degraderen omdat we in een café competitie spelen. Maar gister liep het allemaal heel lekker in de na-competitie (afterseason toernooi) alhoewel we heel moeizaam tot scoren kwamen stonden we vlak voor rust met 2-1 voor. In de laatste minuut voor rust werd onze opkomende keeper afgetroefd door een aanvaller waardoor hij vanaf de middelijn naar de lege goal op kon stomen. Ik zette de sprint in met die aanvaller. Ik had de sprint gewonnen en tikte de bal ter nauwe nood voor langs. Toen ik weer terug op mn benen kwam stapte ik met de zijkant van mn rechter voet op de grond. Ik viel meteen neer en voelde dat het niet goed zat. Nu is mijn rechter enkel eens zo dik als mn linker, het probleem is dat ik dit weeend helemaal alleen thuis ben. Kan het huis dus niet uit en mijn ouders komen vanavond pas weer thuis.

*zucht*
uit pure verveling vertel ik mijn verhaal
verkeerde topic.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 16:59:35 #60
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_50132042
Fc Zutphen is kampioen geworden in de 2e klasse.

De voorlopige indeling voor het komende seizoen is inmiddels bekend. Enkele oude bekenden zitten daar weer in.

1e klasse D, oost
AZSV - Aalten
Berkum - Zwolle (degradant Hoofdklasse C)
csv Apeldoorn - Apeldoorn
DETO - Vriezeveen
DVS´33 - Ermelo
FC Zutphen - Zutphen (kampioen 2e klasse J)
NSC - Nijkerk
OWIOS - Oldebroek
SDC Putten - Putten
SDV Barneveld - Barneveld
SVZW - Wierden
Veensche Boys - Nijkerkerveen (kampioen 2e klasse I)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 juni 2007 @ 17:17:04 #61
7889 tong80
Spleenheup
pi_50132641
Vorig jaar speelden wij in die afdeling. Erg leuke clubs. Wat me opviel was de sportiviteit in die regio.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_50132692
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 09:46 schreef Imaginary_Friend het volgende:

[..]

Zowel het 1e als het 2e, beiden vorig jaar gepromoveerd en nu dus direct weer omlaag.
Meerkerk 2 zag ik op de slotdag nog tegen ASWH 2 spelen. Liepen allerlei veteranen in. Ik weet niet of dat hun normale team was, maar anders begrijp ik het wel. Kalende veertigers kunnen op inzicht en routine best compenseren, maar toch...
www.thuisuiteten.nl
pi_50135407
Zometeen ga ik de nieuwe teamfoto maken.

Werd gisteravond om 22.00 uur op de hoogte gebracht dat vanavond de nieuwe A-selectie bij elkaar kwam, lekker op tijd . Ben benieuwd wie er precies bij zijn gekomen, zelfs dat is nog niet naar buiten gebracht.... wat dat betreft zijn we toch echt een amateuristische kutclub.
pi_50135424
Extra spannend juist.

Hes van Kapel
pi_50136746
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:46 schreef Yeahinho het volgende:
Zometeen ga ik de nieuwe teamfoto maken.

Werd gisteravond om 22.00 uur op de hoogte gebracht dat vanavond de nieuwe A-selectie bij elkaar kwam, lekker op tijd . Ben benieuwd wie er precies bij zijn gekomen, zelfs dat is nog niet naar buiten gebracht.... wat dat betreft zijn we toch echt een amateuristische kutclub.
Ah, da's bij ons morgenavond. Maar dat wisten we al ruim een maand. Dus ze waren inderdaad niet vlot bij jou.

Wel benieuwd wie OJC allemaal heeft weten los te weken van elders!
www.thuisuiteten.nl
pi_50143519
Dit is het geworden:

Dennis van der Aa (lange spits, komt van 2e klasser CHC/Orka)
Jorik Helmink (keeper, dit seizoen RKC A1, afkomstig uit de OJC-jeugd)
Nick van der Horst (21 pas, komt van SC Geinoord, weet jij hier meer over MM?)
Hes van Kapel (WSC Waalwijk, voorheen o.a. Schijndel en FCDB)
Stiva Taihuttu (komt van Oisterwijk, mij verder niks over bekend)

Verder nog 2 jongens van de eigen A1, maar die kennen jullie toch niet (en zullen wel in het 2e gaan spelen).
pi_50153330
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:18 schreef methodmich het volgende:

[..]

Meerkerk 2 zag ik op de slotdag nog tegen ASWH 2 spelen. Liepen allerlei veteranen in. Ik weet niet of dat hun normale team was, maar anders begrijp ik het wel. Kalende veertigers kunnen op inzicht en routine best compenseren, maar toch...
Nee, de twee keer dat wij tegen ze speelden, liepen er behoorlijk wat jongere spelers in. Hier en daar (2 misschien) wat 'oudjes' (met alle respect), maar de ploeg waar wij tegen speelden moest het vooral van inzet en uithoudingsvermogen hebben. Wat ze op die slotdag wilden bereiken met dat team is me niet helemaal duidelijk, maar het heeft in ieder geval niet gewerkt...
pi_50165573
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:52 schreef Yeahinho het volgende:
Dit is het geworden:

Verder nog 2 jongens van de eigen A1, maar die kennen jullie toch niet (en zullen wel in het 2e gaan spelen).
Stiva Taihuttu heb ik nog gezien vorig seizoen in de bekerfinale met Oisterwijk tegen ASWH. Volgens mij scoorde hij zelfs nog, maar ben niet zeker.

Nick van der Horst had Geinoord vorig seizoen weggeplukt bij TOP Oss. Dit jaar zat Geinoord niet bij ons, heb ze dus ook niet veel gezien. Maar gezien zijn positie heeft hij denk ik weinig in 1 gespeeld. Zijn naam ook niet echt vaak tegen gekomen, heeft ook geen goals gemaakt in de competitie. Kan je er dus niet al te veel over vertellen verder.
www.thuisuiteten.nl
pi_50165632
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 09:16 schreef Imaginary_Friend het volgende:

[..]

Nee, de twee keer dat wij tegen ze speelden, liepen er behoorlijk wat jongere spelers in. Hier en daar (2 misschien) wat 'oudjes' (met alle respect), maar de ploeg waar wij tegen speelden moest het vooral van inzet en uithoudingsvermogen hebben. Wat ze op die slotdag wilden bereiken met dat team is me niet helemaal duidelijk, maar het heeft in ieder geval niet gewerkt...
Gingen toen redelijk simpel de boot in ook. Misschien hadden ze wel spelers met 1 meegestuurd, hoewel die toen al uitgebald waren dacht ik. Frank Barendrecht wist nog twee keer te scoren voor ASWH 2 toen.
www.thuisuiteten.nl
pi_50206698
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:52 schreef Yeahinho het volgende:
Dit is het geworden:

Stiva Taihutu; heeft vanaf de D1 t/m B2 bij PSV gespleeld, en is toen naar Den Bosch gegaan... Ik heb zelf twee seizoenen met hem bij Den Bosch gespeeld,1 jaar B1 en een jaar A1.. Wij hebben regelmatig samen centraal achterin gespeeld.. Hij moest na zijn 2e seizoen Den Bosch helaas weg.. Had Wiljan Vloet toen bepaald... Vloet vond hem een hele goeie voetballer, maar kwam op het mentale vlak volgens Vloet te kort.... Heb ik nooit echt begrepen! Want hij was in de jeugd echt heel goed. Na Den Bosch is hij naar TGG 1 gegaan en toen heb ik nog een jaar contact met hem gehad, maar daarna ben ik hem uit het oog verloren....
Ik denk dat als hij nog het zelfde type speler is met dezelfde kwaliteiten, je heel veel plezier van hem gaat hebben. . Naast een goeie voetballer is het ook een goeie gast!
pi_50207380
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 16:49 schreef Brotje het volgende:

[Stiva Taihutu]
Heb gehoord dat ie via Pieter in contact met OJC is gekomen, dus dat maakt je verhaal logisch.
pi_50243835
Imaginary_Friend, even tussendoor: Ken je de site www.voetbalrotterdam.nl ? Cultheld Curtis Martels schrijft daar columns. Erg vermakelijk, precies zoals Curtis is. Flink aangedikt dus.

De nieuwe ASWH-selectie staat weer op de foto, minus 4 afwezigen.
www.thuisuiteten.nl
pi_50264342
Cool, Makkie Nijssen de nieuwe trainer van Groote Lindt.

In AD Sportwereld is een enquête gehouden over de Topklasse. Van de 42 zaterdaghoofdklassers zijn er 31 tegen, 5 voor, 4 hebben geen mening en 2 neutraal. Bij de zondag zijn er veel meer voor. Liefst 20 zijn voor, 14 tegen, 4 hebben geen mening en 4 neutraal.

Logisch wel, toch minder toeschouwers normaal gesproken door de concurrentie van profvoetbal, minder derby's en dus minder beleving.
www.thuisuiteten.nl
pi_50404719
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 16:56 schreef methodmich het volgende:
Imaginary_Friend, even tussendoor: Ken je de site www.voetbalrotterdam.nl ? Cultheld Curtis Martels schrijft daar columns. Erg vermakelijk, precies zoals Curtis is. Flink aangedikt dus.
Ja, mooie gast is dat. Nog mee gevoetbald, een jaar of 4/5 geleden, onder Ron Timmers. Columns lees ik af en toe wel, best aardig idd.
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 11:39 schreef methodmich het volgende:
Cool, Makkie Nijssen de nieuwe trainer van Groote Lindt.
Yep. Onlangs hebben we een gesprek gehad met een spelersdelegatie, lijkt me een goede trainer en aardige kerel met sterke ideeen. Ken je hem (als trainer)?
pi_50415614
Als trainer niet, ik ken vooral zijn zoon. Die speelde eventjes bij ASWH, voornamelijk in 2. Die noemen ze ook wel eens Makkie de laatste tijd.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')