abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52769163
Human zn kruisband afgescheurd lees ik net Mich? Da's 6 maanden... .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_52769965
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is dat toch opeens met topspitsen.

KB, HHC en Noordwijk trouwens al uit de beker.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  Trouwste user 2022 woensdag 29 augustus 2007 @ 12:28:41 #178
7889 tong80
Spleenheup
pi_52777380
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat kan hem het hele seizoen kosten. Arme MM

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52783691
Minimaal 6 maanden, mogelijk zelfs 9 idd. Titel kan je wel vergeten nu.

Wel door in de districtsbeker voor wat het waard is.

ASWH plaatst zich voor volgende ronde districtsbeker na winst in Arnemuiden

Gisteravond wist ASWH 1 zich in navolging van het tweede elftal, dat dit zaterdag al deed, te plaatsen voor de volgende ronde van de districtsbeker Zuid I. In Arnemuiden klopte ASWH de gelijknamige zaterdag tweedeklasser met 1-3 en eindigde zodoende als poulewinnaar. De ploeg van Bill Tukker deed dit met drie overwinningen.

In Arnemuiden trad ASWH aan met een gewijzigd elftal. Raymon Kuipers mocht het doel verdedigen en achterin was er een basisplaats voor Wouter van den Berg. Hij speelde als rechtsback, omdat Roël Gorré vanwege zijn werk niet op tijd bij deze vroeg gespeelde wedstrijd kon zijn. Ivar Eltenberg begon als linksback, zodat Johan Sturrus, zaterdag tegen WKE nog de koele schutter van de beslissende strafschop, op de bank begon. Ook op het middenveld had Bill Tukker een wijziging doorgevoerd, want Stefan van Dam begon op de bank, om zo plaats te maken voor Danny Slingerland. Voorin begon Mike van Gool naast Erik Abels. Tegen WKE was Arjan Human nog begonnen, maar de Zeeuw liep toen een zware blessure op die hem minimaal een half jaar aan de kant zal houden. Een fikse domper voor ASWH dus, omdat trainer Bill Tukker dit vijf minuten voor het instappen van de bus had gehoord.

De elf startende Ambachters hadden weinig moeite met de thuisploeg. Zonder overigens echt heel groots te spelen kwam ASWH aan genoeg kansen. Mike van Gool kreeg in korte tijd twee goede mogelijkheden om de score te openen. Eerst trok hij na een fantastische pass van Alex de Jong vanaf links naar binnen, maar was de uitgekomen keeper net op tijd om een schot te verhinderen. Een fractie later kreeg Van Gool nog een goede schietkans, nadat ASWH de opgezette aanval van de thuisploeg via Wouter van den Berg al vlot had onderbroken en diens pass Van Gool bereikte. De spits schoot echter naast. Nadat Ivar Eltenberg met een schot op de vuisten van de keeper nog voor gevaar zorgde, was daar de eerste doelpoging van Arnemuiden. Het rollertje van de aanvaller kon Raymon Kuipers niet verontrusten. Zoals Damiën Vereecken even later na een hoekschop van Alex de Jong, die door Mike van Gool met het hoofd geschampt werd, net een teenlengte tekort kwam om de bal goed te raken.

Halverwege de eerste helft nam ASWH dan toch de leiding. Vereecken bereikte Alex de Jong, die kwam vanaf rechts naar binnen en krulde de bal met zijn linker fraai in de hoek. Dat ASWH echter wel moest blijven opletten werd snel duidelijk, want lichtzinnigheid na de aftrap, resulterend in een te korte terugspeelbal op Kuipers, werd door de opgestoomde Jarco Siereveld afgestraft en zo stond het direct weer 1-1. Dit bleef echter niet lang zo, want een zeer fraaie aanval van ASWH, waarin lekker gecombineerd werd, eindigde voor de voeten van Danny Versluis. Vanaf een meter of twintig haalde Versluis uit en zo stond het weer 1-2. In het restant van de door ASWH gecontroleerde eerste helft stopte de goalie van de gastheren nog een schot van Jordi Boogers, raakte Nixon Dias met een afstandsschot de paal en deed Alex de Jong dit ook. Hier ging een aparte situatie aan vooraf, waarbij Mike van Gool op de lat kopte nadat de keeper een voorzet van Danny Slingerland niet kon controleren. In de nastoot mikte De Jong dus op de paal.

Na rust zakte de wedstrijd eigenlijk wat in. ASWH zocht wel naar kansen, maar echt goed uitgespeelde mogelijkheden kwamen niet meer. Dat hoefde ook niet zonodig, omdat Alexander de Jong met zijn tweede treffer van de avond de wedstrijd al rap in het slot deed. Het was opnieuw een fraaie goal van de spelmaker, die vanaf links het strafschopgebied in soleerde en rustig afrondde. De tweevoudig schutter werd rond het uur dan ook gewisseld, samen met Jordi Boogers en Damiën Vereecken. Voor hen kwamen Rory van der Weijden, Ard Hartman en Stefan van Dam binnen de lijnen.

Ongeveer een kwartier voor tijd moest ASWH met tien man verder, omdat Ivar Eltenberg geblesseerd raakte. Die overtalsituatie leverde Arnemuiden zowaar nog twee goede mogelijkheden op, maar Raymon Kuipers was paraat op een kopbal en een gekruld schot van de rand van het strafschopgebied. Er werd dan ook niet meer gescoord, zodat het bij 1-3 bleef. ASWH nam met het oog op de competitiestart logischerwijs niet meer zo veel risico en boekte de derde poulezege in de districtsbeker. Hiermee is het team geplaatst voor de volgende ronde.

Arnemuiden - ASWH 1-3 (1-2)
23. 0-1 Alexander de Jong 24. 1-1 Jarco Siereveld 27. 1-2 Danny Versluis 54. 1-3 Alexander de Jong

ASWH: Raymon Kuipers; Wouter van den Berg, Nixon Dias, Damiën Vereecken (61. Ard Hartman), Ivar Eltenberg; Jordi Boogers (61. Stefan van Dam), Danny Versluis, Alexander de Jong (61. Rory van der Weijden), Danny Slingerland; Mike van Gool en Erik Abels

Eindstand poule

1. ASWH 3-9
2. Hoek 3-6
3. Arnemuiden 3-3
4. Unitas '30 3-0
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 30 augustus 2007 @ 09:19:58 #180
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_52803112
Rijnsburgse Boys 1 moet winnen van ARC om door te gaan in de beker, het 2e heeft genoeg aan een gelijkspel, gezien het zeer positieve doelsaldo: 17-1.
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  donderdag 30 augustus 2007 @ 13:27:37 #181
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_52809118
Zo, ik ben even weggeweest. Zijn er nog verrassingen in het bekertoernooi geweest?
Ikzelf vind de uitschakeling van GVVV verrassend, en het meer dan goede resultaat van DOVO tegen de Amsterdamse clubs ook erg opvallend.
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_52815446
Kozakken Boys eruit in Zuid I in een poule met zondagclub UNA, ook licht verrassend.
www.thuisuiteten.nl
pi_52815681
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:21 schreef methodmich het volgende:
Kozakken Boys eruit in Zuid I in een poule met zondagclub UNA, ook licht verrassend.
Kozakken Boys verliest van UNA? Dat is zo heel verrassend toch niet? Of begrijp ik je verkeerd?

Overigens heeft Seolto vriendschappelijk van zondagderdeklasser Sprundel gewonnen met 6-0. En dan nog zijn er mensen die zeggen dat het zondagvoetbal sterker is
pi_52815882
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:31 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Kozakken Boys verliest van UNA? Dat is zo heel verrassend toch niet? Of begrijp ik je verkeerd?
Dat vind ik wel verrassend, aangezien UNA niet zo'n bijzondere ploeg is. Dus ik had wel verwacht dat Kozakken Boys door zou gaan.
www.thuisuiteten.nl
pi_52815954
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:41 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat vind ik wel verrassend, aangezien UNA niet zo'n bijzondere ploeg is. Dus ik had wel verwacht dat Kozakken Boys door zou gaan.
Misschien vergis ik me, maar UNA is toch die zondaghoofdklasser uit Veldhoven? Die doen het toch altijd goed in de beker, dus zo verrassend lijkt het mij niet. Nu volg ik het amateurvoetbal niet zo goed als jij natuurlijk dus dat kan ook schelen
pi_52816005
Vorig jaar won UNA, inderdaad uit Veldhoven, de districtsbeker Zuid I inderdaad, maar toen lieten veel ploegen het lelijk afweten.
www.thuisuiteten.nl
pi_52831015
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:41 schreef methodmich het volgende:

[..]

UNA is een hele stugge ploeg, maar voetbaltechnisch weinig bijzonder. (voor zover ik dat kan beoordelen na 1 wedstrijd)
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_52845688
Wel leuk, het GPC van Sandman mag morgen in de 1e klasse beginnen tegen een andere promovendus, De Zwerver. Vriend van me speelt daar, ze hebben er vertrouwen in.
www.thuisuiteten.nl
pi_52846999
Morgen maar eens naar Spijkenisse-Lyra. Ben benieuwd over de thuisclub weer zo'n goede start maakt als vorig seizoen. Toen 1e periodetitel.
pi_52847102
Hmm, beide teams oefenden kansloos tegen ASWH. Op basis daarvan acht ik Spijkenisse de beste van de twee.
www.thuisuiteten.nl
pi_52847164
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 17:33 schreef methodmich het volgende:
Hmm, beide teams oefenden kansloos tegen ASWH. Op basis daarvan acht ik Spijkenisse de beste van de twee.
We zullen zien. Ik breng van het weekend wel verslag uit.
  zaterdag 1 september 2007 @ 10:20:49 #192
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_52862785
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:31 schreef Zjakkie het volgende:

[..]
En dan nog zijn er mensen die zeggen dat het zondagvoetbal sterker is
wie zegt dat?
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_52864090
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 10:20 schreef uitje4life het volgende:

[..]

wie zegt dat?
In de hogere regionen zal het niet zoveel uitmaken, maar het zondagvoetbal in district Zuid I heeft 5 klassen, en het zaterdagvoetbal maar 4. Dus mensen die lid zijn van een zondagclub zeggen dat 5e klasse zondag gelijk is aan 4e klasse zaterdag, en dus dat 4e klasse zondag gelijk is aan 3e klasse zaterdag, en 3e klasse zondag gelijk aan 2e klasse zaterdag. Dus vandaar.

Maar nu wint Seolto (3e klasse zaterdag) voor de beker met 4-1 van een zondagtweedeklasser, en nu dus met 6-0 van een zondagderdeklasser, dus het lijkt niet helemaal waar te zijn.
pi_52864152
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 16:44 schreef methodmich het volgende:
Wel leuk, het GPC van Sandman mag morgen in de 1e klasse beginnen tegen een andere promovendus, De Zwerver. Vriend van me speelt daar, ze hebben er vertrouwen in.
Het vertrouwen is hier ook aanwezig na de 8-0 tegen Kapelle vorige week. Eigenlijk jammer dat je tegen een promovendus opent, maar goed...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 september 2007 @ 17:24:08 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_52870295
NIVO Sparta met 0-2 verloren van Hoek.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52872621
Seolto heeft de nummer 1 positie nu al in handen Na de ruime 3-1 overwinning op Olympia uit Dongen hebben we iedereen verslagen met ons uitmuntende doelsaldo! De overige wedstrijden werden dus gelijkgespeeld of eindigden in 2-1 of 1-0. Een wedstrijd is gestaakt na een massale vechtpartij (Klundert - Kogelvangers).

We kwamen 1-0 achter toen de tegenstander doorspeelde terwijl onze keeper geblesseerd op de grond lag. Vlak voor rust kwamen we op 1-1. Na rust liepen we uit naar 3-1, o.a. door een penalty. Zeker de 2e helft werd er volop kansen gemist, het had met gemak 7-1 kunnen worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zjakkie op 01-09-2007 19:34:18 ]
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 september 2007 @ 19:07:09 #197
7889 tong80
Spleenheup
pi_52872667
Welke klasse spelen jullie nu Zjakkie. Ik heb met NIVO nog tegen alle clubs gespeeld uit je post.

pi_52872894
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 19:07 schreef tong80 het volgende:
Welke klasse spelen jullie nu Zjakkie. Ik heb met NIVO nog tegen alle clubs gespeeld uit je post.

Wij spelen, net als vorig seizoen, in de 3e klasse B.
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 september 2007 @ 19:36:18 #199
7889 tong80
Spleenheup
pi_52873316
Dan zijn we elkaar ontgroeid

pi_52873322
Spijkenisse-Lyra 1-1.
Niets van gezien. Mijn vrouw wilde bij haar moeder op bezoek. Maar mee gegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')