Ja lijkt me wel verstandig. Dit topic zal inderdaad pas vol komen als het nieuwe seizoen in volle gang is.quote:
Hebben we eindelijk rust hierquote:Op zondag 27 mei 2007 00:21 schreef tong80 het volgende:
Dan open ik wel een nieuw topic. Hoewel dan zit ik in het hoofdklasse A topic
Je gaat me nog missenquote:
Of laat thuis.quote:
Jemig, dan kom jij gewoon in mijn A of B topic ja.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:21 schreef tong80 het volgende:
Dan open ik wel een nieuw topic. Hoewel dan zit ik in het hoofdklasse A topic
quote:Op zondag 27 mei 2007 08:43 schreef Brotje het volgende:
YIIHHHHHHHAAAAAAAAA!..![]()
![]()
...Ik kan het echt nog steeds niet geloven, we gaan gewoon naar de hoofdklasse! Ik heb nog nooit zoveel zenuwen in mijn lijf gehad! God wat is dat erg als je zelf niet kan spelen.......
Ik heb de tranen nog in mijn ogen staan, en ben nu misselijk van de grote hoeveelheid drank die bij me naar binnen is gegaan.....
Zo dat wou ik ff kwijt.
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kon je niet bijhouden toen je het veld in rende
Hik !!!! ben weer redelijk nuchter na eerst een zenuwslopende wedstrijd en daarna nog zwaardere wedstrijd in de kantine en kroegquote:Op zondag 27 mei 2007 16:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kon je niet bijhouden toen je het veld in rende
Lijkt B te worden.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:58 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Hik !!!! ben weer redelijk nuchter na eerst een zenuwslopende wedstrijd en daarna nog zwaardere wedstrijd in de kantine en kroeg, echt ongelofelijk deze prestatie wie had dat enkele jaren terug durven denken, tong je bent toch echt lelijk van dichtbij maar je knuffel was wel lekker
, je hing zoals gewoonlijk weer bij cammen om zijn nek met het doelpunt
, nu maar eens kijken waar we ingedeeld worden het wordt in ieder geval genieten dat is zeker
![]()
![]()
![]()
haha, ja die lekkere champagnedouche kreeg ik van onze elftalleider..... Kan je in ieder geval niet zien dat ik heb staan jankenquote:Op maandag 28 mei 2007 21:26 schreef tong80 het volgende:
Het vierde gezicht vanaf links, met de champagne in z'n haar is Brotje.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |