Misschien dat ik volgende week ga kijken,is lang geleden.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:06 schreef Zjakkie het volgende:
Seolto moet uit, zie ik op knvb.nl, en de wedstrijd begint om 3 uur.
En tegen een degradant, die dus vorig seizoen een klasse hoger speelde, verwacht ik geen makkelijke wedstrijd. Maar we zullen zien.
Oke leuk! Kan jij misschien verslag uitbrengen, dan hoor ik het ook eens van de andere kantquote:Op zondag 9 september 2007 00:01 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Misschien dat ik volgende week ga kijken,is lang geleden.
Ik weet dan ook niet of Tholense Boys in topvorm is of niet.
Dat ga ik zeker doenquote:Op zondag 9 september 2007 12:01 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Oke leuk! Kan jij misschien verslag uitbrengen, dan hoor ik het ook eens van de andere kantIk moet zelf met mn eigen team (het 6e) spelen dus ik zal er niet bij zijn.
quote:Op zondag 9 september 2007 02:08 schreef Yeahinho het volgende:
OJC - Schijndel 1-1.
Terechte uitslag.
Heb ook nog staan te kijken bij Kon HFC 2 - Argon 2 ...leuke wedstrijd, uitslag 1-5.quote:Op zondag 9 september 2007 21:31 schreef Beschouw het volgende:
Vanmiddag Abbenbroek tegen DHZ gezien. Abbenbroek, waarschijnlijk de enige club in het amateurvoetbal met drie hoofdtrainers ging flink het schip in: 0-6
Whehe, die waren zeg maar iets te licht ja. Maar goed, is nu van alles weggegaan, maar zoals Mich al zei werden die bovenin verwacht. Volgens onze trainer hadden we moete winnen, jammer...quote:
Niet voor langquote:Op maandag 10 september 2007 12:47 schreef deejaylethal het volgende:
Mijn amateurclubje staat bovenaan![]()
Zijn er erg belangrijke krachten weg dan? Zag dat Boon en Paardekooper er nog zijn bijvoorbeeld.quote:Op maandag 10 september 2007 11:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Whehe, die waren zeg maar iets te licht ja. Maar goed, is nu van alles weggegaan, maar zoals Mich al zei werden die bovenin verwacht. Volgens onze trainer hadden we moete winnen, jammer...
Dat klopt. Ik weet niet precies wie, maar ze reppen daar over een leegloop. Wij speelden tegen hun tweede en wonnen, dat is eigenlijk gewoon niet mogelijk. Dus zal het eerste ook wel aan kwaliteit hebben ingeboet...quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zijn er erg belangrijke krachten weg dan? Zag dat Boon en Paardekooper er nog zijn bijvoorbeeld.
Is het weer eens zover?quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:51 schreef methodmich het volgende:
Zeg maar Van Gool minuut 5, Gootjes 31 na blunder Verboom en 36 Freke na makkelijk gegeven pingel. Zonde, had meer ingezeten. Maar goed, daar is een ander topic voor.
Zie het verslag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |