Wij zelf hebben ook moeite met het te begrijpen. Terugslag komt nog wel, maar we staan in ieder geval mooi op de kaart.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:47 schreef methodmich het volgende:
Heerjansdam wint maar net bij De Zwerver in 1C met 2-3. GPC toch wel de verrassing Sandman, niemand buiten Zeeland snapt daar wat van.
ASWH 2 een mooie zege op Hoek 2 met een excellerende Danny Slingerland en Carlo Exposito Diaz.
Zeeland Sport komt hier vandaan. Lijkt me nog steeds niet echt hoog niveau...quote:Op zondag 23 september 2007 17:39 schreef Beschouw het volgende:
Vandaag naar Henk Hagenaars geweest, de oude trainer van mijn clubje: FC Bergen-Zeeland Sport in Bergen op Zoom. Leuk weerzien en leuke wedstrijd: 6-2 winst.
Henk is trouwens ook trainer geweest bij Tholense Boys.
Dat is nog eufemistisch gesteld.quote:Op zondag 23 september 2007 17:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeeland Sport komt hier vandaan. Lijkt me nog steeds niet echt hoog niveau...
Heeft tot de D bij ons in de jeugd gespeeld. Toen 2,3 jaar RKC-jeugd en weer teruggekeerd. Is nu 18 jaar oud.quote:Op maandag 24 september 2007 19:50 schreef methodmich het volgende:
Kevin van Kempen, is dat niet een oud speler van GVVV of ben ik dan in de war?
Het wordt een erg lastig jaar voor De Lindt 2. Personele problemen noopten er vorige week al toe om de trainer (good old Ron v/d Neut) in te brengen tegen Kozakken Boys. (Hij scoorde overigens wel de enige goal in de met 1-4 verloren wedstrijd.) Laatst liepen er 26 man te trainen voor 3 teams...quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:51 schreef Da_Sandman het volgende:
GPC Vlissingen 2 wint thuis trouwens met 3-1 van Groote Lindt 2, eigenlijk zonder veel noemenswaardige problemen.
knap idd. Rekelhof doet 't leukquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:00 schreef methodmich het volgende:
Nou nou, Lekkerland blijft verrassen en dat met al die mutaties in de selectie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |