abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49932021
Buurman Virtus organiseerde gisteren een mini toernooitje ter gelegenheid van haar 75 jarig bestaan. Seolto dus, en v.v. Klundert uit het gelijknamige buurdorp waren uitgenodigd met het eerste en het tweede elftal. Seolto en Klundert kwamen afgelopen seizoen beide uit in de 3e klasse B van het zaterdagvoetbal, volgend jaar gaat dit ook weer gebeuren, Virtus onsnapte ter nauwernood aan degradatie uit de zondag 4e klasse.

Seolto won uiteindelijk het toernooi met het eerste en het tweede elftal. Het eerste versloeg beide opponenten met 1-0, het 2e deed het zelfs beter door van Klundert met 2-0 te winnen.
pi_49935355
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:42 schreef methodmich het volgende:
Ben wel benieuwd naar het definitieve overschrijvingen overzicht in de krant vrijdag. Clubs als Nieuw Lekkerland houden de namen van de geplande nieuwelingen nog angstvallig geheim. We zullen zien wat daar nu uiteindelijk nog blijft en bij komt!
Ja daar ben ik ook benieuwd naar. Ook bij NIVO zullen er op het laatst toch nog een paar spelers bijkomen... Ik reken, naast Bijl en Salzman, op nog 4/5 namen....
  Trouwste user 2022 woensdag 30 mei 2007 @ 19:04:17 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_49936870
Uit het Brabants Dagblad.

NIVO Sparta : Nieuw: Egon Salzmann (TEC), Patrick Bijl (Nieuw Lekkerland), Rick van de Pas (BVV Caterpillar), Bas van den Berk (BVV Caterpillar), Lionel Saidjan (Triborgh).

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_49939441
Ik ben ook benieuwd welke spelers ons eerste komen versterken, schijnen aantal goede namen bij te zitten, als we de lijn van na de winterstop kunnen voortzetten is een plaats bij eerste 3 reeel.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_49954195
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:42 schreef methodmich het volgende:
Ben wel benieuwd naar het definitieve overschrijvingen overzicht in de krant vrijdag. Clubs als Nieuw Lekkerland houden de namen van de geplande nieuwelingen nog angstvallig geheim. We zullen zien wat daar nu uiteindelijk nog blijft en bij komt!
Gisteren even op de club geweest er wordt vandaag waarschijnlijk nog een opvallende naam bekend kon gisteren nog niks over gezegd worden, dus ben zelf ook wel benieuwd wie het zou zijn, 1 van de broertjes van van axel dongen had ook gebeld of ie bij ons kon komen spelen ???!!!!
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
pi_49956602
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 08:39 schreef Elftalleider het volgende:

[..]

Gisteren even op de club geweest er wordt vandaag waarschijnlijk nog een opvallende naam bekend kon gisteren nog niks over gezegd worden, dus ben zelf ook wel benieuwd wie het zou zijn, 1 van de broertjes van van axel dongen had ook gebeld of ie bij ons kon komen spelen ???!!!!
Volgens mij komt er misschien ook iemand over van FC Dordrecht...
pi_49960284
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:15 schreef Brotje het volgende:

[..]

Volgens mij komt er misschien ook iemand over van FC Dordrecht...
Ja die had ik al gehoord maar rob vertelde me gisteren dat er nog iemand kwam misschien wordt vandaag bekend neem ik aan dan !!
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:23:11 #34
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49968610
opvallende namen toch volgend jaar in de hoofdklasse, maar toch: welkom!

Op VoZ: 6 nieuwe bij ASWH weg MM?
Vanavond wordt een nieuwe speler bekendgemaakt bij RBB. Ik denk dat het Leitoe is.
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_49968692
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:06 schreef Elftalleider het volgende:

[..]

Ja die had ik al gehoord maar rob vertelde me gisteren dat er nog iemand kwam misschien wordt vandaag bekend neem ik aan dan !!
Categorie Mitchel Heerkens of nog beter?

Serginho van Axel Dongen zou geen gekke zijn!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_49968736
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:23 schreef uitje4life het volgende:
opvallende namen toch volgend jaar in de hoofdklasse, maar toch: welkom!

Op VoZ: 6 nieuwe bij ASWH weg MM?
Vanavond wordt een nieuwe speler bekendgemaakt bij RBB. Ik denk dat het Leitoe is.
Leitoe, die hoefden wij niet. Is ons ook aangeboden.

Maar ASWH is al rond hoor. Die namen die er nog bij staan heb ik ze net gemaild, voornamelijk tweede elftal spelers.

Onze selectie is dus rond, morgen zal ik hem wel even in het A-topic plaatsen (linkje hier). Alleen Joshua Brard komt er mogelijk in een later stadium nog bij.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:43:35 #37
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49969431
ok, selectie is bij ons ook bijna rond, behalve de mystery player zeg maar.
post k strax nog wel, verder eigenlijk niet heel veel veranderingen in de selectie, 7 waarvan er eigenlijk 5 nooit speelden of soms een basisplaats/invalbeurt.

Dinsdag de vertrekkende spelers een mooi afscheid geven, zaterdag is er een erewedstrijd ASC - Combinatie RBB 1 en 2 (eigenlijk alleen 1 maar omdat die moeten spelen dinsdag dus combi). Kan ik helaas niet heen, moet werken.
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
pi_49969632
Als het Leitoe is, zou me dat verbazen. Want RBB heeft voor de aanvallende plaatsen toch Panna Levant en Zwarthoed al gehaald....

Is een verdediger / extra middenvelder (Blakborn, van Breukelen weg) niet logischer?
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:06:58 #39
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49970261
ik weet t niet.... je hebt nu kolder, freke, andere freke kan er ook spelen, vd vijver, ascension......

er stroomt een verdediger door uit de jeugd (Yuri van Es uit het 2e)
pi_49970344
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:25 schreef methodmich het volgende:

[..]

Categorie Mitchel Heerkens of nog beter?

Serginho van Axel Dongen zou geen gekke zijn!
Weet niet wie het was, maar volgens mij gaan er een van de twee naar Kapelle toe dus neem aan dat het joey geweest is, de andere nieuwe naam zal ik zo misschien wel horen, nadat we gehuldigd zijn op het bordes van het stadhuis zo om 7 uur
pi_49970362
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:08 schreef Elftalleider het volgende:

[..]

Weet niet wie het was, maar volgens mij gaan er een van de twee naar Kapelle toe dus neem aan dat het joey geweest is, de andere nieuwe naam zal ik zo misschien wel horen, nadat we gehuldigd zijn op het bordes van het stadhuis zo om 7 uur
Veel plezier al vast!

Joey gaat als het goed is naar 's-Gravendeel, maar ja, soms trekken spelers dat alsnog in. Zie Muñoz.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 31 mei 2007 @ 19:52:51 #42
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49975820
Het is Jelle Bouma van HFC Haarlem geworden!!
http://www.rijnsburgseboys.nl/Content.php?id=1283
  Trouwste user 2022 donderdag 31 mei 2007 @ 21:09:09 #43
7889 tong80
Spleenheup
pi_49978545
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:08 schreef Elftalleider het volgende:

[..]

Remie had wel meer enthousiasme mogen tonen Had Sijmen of een andere oudgediende nog wel willen horen. Maar Mike lekker veel publiek

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 1 juni 2007 @ 08:12:14 #44
161843 Elftalleider
Elftalleider
pi_49989909
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:09 schreef methodmich het volgende:

[..]

Veel plezier al vast!

Joey gaat als het goed is naar 's-Gravendeel, maar ja, soms trekken spelers dat alsnog in. Zie Muñoz.
Het bleek serginho te zijn maar we hoorde dat het niet een echte fijne jongen is om mee te werken vandaar dat de trainer het heeft laten schieten, het was erg gezellig gisteren
  vrijdag 1 juni 2007 @ 08:14:23 #45
161843 Elftalleider
Elftalleider
pi_49989936
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 21:09 schreef tong80 het volgende:

[..]

Remie had wel meer enthousiasme mogen tonen Had Sijmen of een andere oudgediende nog wel willen horen. Maar Mike lekker veel publiek

Denk dat de voorzitter het niet helemaal beseft wat we hebben neer gezet !!, ja ik vond ook dat er genoeg publiek was is toch wel mooi om te zien als je daar bovenop staat, nou morgen nog de afscheidswedstrijd van ed visser en daarna aansluitend het slotfeest.......kom je ook ??
pi_49992002
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 17:02 schreef methodmich het volgende:
Maar opmerkelijk toch, het ontslag van de trainer. Hoe zat dat nou precies Imaginary_Friend, want dat bestuurslid zei dat de selectie blij was en de trainer zei dat ze achter hem stonden?
Beetje late reactie, maar ik had het ook niet direct verwacht. Het vond plaats terwijl ik op vakantie was, dus ik was er niet direct bij betrokken. Ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt, maar het blijft toch altijd een vreemde situatie.

Gisteren gesproken met de mogelijke nieuwe hoofdtrainer, is - if all goes well - toch wel veelbelovend. Nog geen namen tot het rond is

Overigens wordt onze selectie wederom wat uitgedund, al is de aanwas vanuit de jeugd er ook. Ook enkele clubmensen gaan vertrekken, wat toch heel jammer is, ook al zijn de redenen vaak zeker begrijpelijk (werk, prive etc).
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
pi_50001998
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:52 schreef Imaginary_Friend het volgende:

[..]

Beetje late reactie, maar ik had het ook niet direct verwacht. Het vond plaats terwijl ik op vakantie was, dus ik was er niet direct bij betrokken. Ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt, maar het blijft toch altijd een vreemde situatie.

Gisteren gesproken met de mogelijke nieuwe hoofdtrainer, is - if all goes well - toch wel veelbelovend. Nog geen namen tot het rond is

Overigens wordt onze selectie wederom wat uitgedund, al is de aanwas vanuit de jeugd er ook. Ook enkele clubmensen gaan vertrekken, wat toch heel jammer is, ook al zijn de redenen vaak zeker begrijpelijk (werk, prive etc).
Okee, meestal ligt de waarheid in het midden ja.

Volgens De Dordtenaar de mutaties bij GL:

In: Mathijs Stoop (Smitshoek) Ken ik niet, ken wel Hans Stoop, maar die is het blijkbaar niet?

Uit: Ufuk Akkanoglu, Nadir Akhayar, Levent Gencer en Gelli Koy (allen IFC), Jelle Baan (Papendrecht zo), Jesse de Klerk (NSVV)
www.thuisuiteten.nl
pi_50002095
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 08:12 schreef Elftalleider het volgende:

[..]

Het bleek serginho te zijn maar we hoorde dat het niet een echte fijne jongen is om mee te werken vandaar dat de trainer het heeft laten schieten, het was erg gezellig gisteren
Okee. Wel een prima voetballer, dat wel.

De leegloop bij Lekkerland valt me nog mee.

Uit: Daniel Muñoz (Capelle), Almir Selimovic, Frits Poirot en Sead Nezirevic (allen Alblasserdam), Patrick Bijl (Nivo Sparta), Melvin Zimmerman en Joey van Axel-Dongen ('s-Gravendeel), Bas-Jan Munten (Rijsoord)

In: Gert Jan Bentlage (De Alblas), Edward de Groot (VVGZ), Jaques van Kampen (Dubbeldam za), Frank de Bruijn (Ammerstol), Bas de Vos (Groot-Ammers), Lars Stolk (Drechtstreek), Angelo Kardinaal (SC Reeland), Alex Kabah (Papendrecht zo)

Rijsoord blijft redelijk op orde, Heerjansdam komt zelfs erg sterk uit de overschrijvingsperiode en is dus topfavoriet in 1C.

Nivo nog iets gedaan op de valreep?
www.thuisuiteten.nl
pi_50002119
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 19:52 schreef uitje4life het volgende:
Het is Jelle Bouma van HFC Haarlem geworden!!
http://www.rijnsburgseboys.nl/Content.php?id=1283
Dat is ook veel logischer, een linksback voor de vacante positie van Bryan Simons.
www.thuisuiteten.nl
pi_50002129
Dit is de selectie van ASWH voor het seizoen 2007/08:

Achter de naam tussen haakjes de positie, leeftijd per 1 september 2007, hoeveelste seizoen bij ASWH het gaat worden, vorige club)

1 Raymon Kuipers (D, 24, 3e, FC Dordrecht)
2 Paul Verboom (D, 29, 1e, IJsselmeervogels)
3 Marlon Huijser (D, 19, 1e, eigen jeugd)
4 Roël Gorré (V, 27, 11e, Willem II)
5 Nixon Dias (V, 27, 2e, DOTO)
6 Danny Versluis (V, 25, 3e, Barendrecht)
7 Johan Sturrus (V, 35, 9e, SC Feyenoord)
8 Damiën Vereecken (V, 22, 1e, Papendrecht)
9 Wouter van den Berg (V / M, 21, 1e, Excelsior Rotterdam)
10 Ard Hartman (V, 19, 1e, 's-Gravendeel)
11 Murat Onar (V / M, 20, 1e, eigen jeugd)
12 Jordi Boogers (M, 27, 10e*, FC Dordrecht)
13 Ferry van Lare (M, 25, 5e*, FC Dordrecht)
14 Alexander de Jong (M, 29, 1e*, IJsselmeervogels)
15 Ivar Eltenberg (M / V, 22, 1e, DOTO)
16 Jan Willem Schep (M, 23, 1e, Capelle)
17 Stefan van Dam (M, 24, 3e, TOP Oss)
18 Danny Slingerland (M, 21, 2e, eigen jeugd)
19 Hiram Collin (M, 22, 1e, vv Terneuzen)
20 Arjan Human (A, 28, 4e, Hoek)
21 Sjoerd van der Waal (A, 22, 1e*, IJsselmeervogels)
22 Erik Abels (A, 22, 1e*, FC Dordrecht)
23 Rory van der Weijden (A, 21, 2e, Dubbeldam)
24 Mike van Gool (A, 25, 1e, Quick Boys)
25 Robert-Jan de Vos (A, 25, 1e, ZBVH)

* Alex en Sjoerd keren terug na een uitstapje naar IJsselmeervogels, maar speelden in het verleden al voor ASWH. Dat deed Erik Abels ook, in de jeugd. Hij maakte nog geen seizoenen mee in ASWH 1. Jordi Boogers maakte in 2001/02 een kortstondige overstap naar FC Dordrecht, maar keerde in de winterstop weer terug. Ferry van Lare speelde ook in de jeugd voor ASWH, maar niet bij 1.

[ Bericht 2% gewijzigd door methodmich op 01-06-2007 17:00:21 ]
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')