Ja daar ben ik ook benieuwd naar. Ook bij NIVO zullen er op het laatst toch nog een paar spelers bijkomen... Ik reken, naast Bijl en Salzman, op nog 4/5 namen....quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:42 schreef methodmich het volgende:
Ben wel benieuwd naar het definitieve overschrijvingen overzicht in de krant vrijdag. Clubs als Nieuw Lekkerland houden de namen van de geplande nieuwelingen nog angstvallig geheim. We zullen zien wat daar nu uiteindelijk nog blijft en bij komt!
Gisteren even op de club geweest er wordt vandaag waarschijnlijk nog een opvallende naam bekend kon gisteren nog niks over gezegd worden, dus ben zelf ook wel benieuwd wie het zou zijn, 1 van de broertjes van van axel dongen had ook gebeld of ie bij ons kon komen spelen ???!!!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:42 schreef methodmich het volgende:
Ben wel benieuwd naar het definitieve overschrijvingen overzicht in de krant vrijdag. Clubs als Nieuw Lekkerland houden de namen van de geplande nieuwelingen nog angstvallig geheim. We zullen zien wat daar nu uiteindelijk nog blijft en bij komt!
Volgens mij komt er misschien ook iemand over van FC Dordrecht...quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:39 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Gisteren even op de club geweest er wordt vandaag waarschijnlijk nog een opvallende naam bekend kon gisteren nog niks over gezegd worden, dus ben zelf ook wel benieuwd wie het zou zijn, 1 van de broertjes van van axel dongen had ook gebeld of ie bij ons kon komen spelen ???!!!!![]()
Ja die had ik al gehoord maar rob vertelde me gisteren dat er nog iemand kwam misschien wordt vandaag bekend neem ik aan dan !!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:15 schreef Brotje het volgende:
[..]
Volgens mij komt er misschien ook iemand over van FC Dordrecht...
Categorie Mitchel Heerkens of nog beter?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:06 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Ja die had ik al gehoord maar rob vertelde me gisteren dat er nog iemand kwam misschien wordt vandaag bekend neem ik aan dan !!![]()
Leitoe, die hoefden wij niet. Is ons ook aangeboden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:23 schreef uitje4life het volgende:
opvallende namen toch volgend jaar in de hoofdklasse, maar toch: welkom!
Op VoZ: 6 nieuwe bij ASWH weg MM?
Vanavond wordt een nieuwe speler bekendgemaakt bij RBB. Ik denk dat het Leitoe is.
Weet niet wie het was, maar volgens mij gaan er een van de twee naar Kapelle toe dus neem aan dat het joey geweest is, de andere nieuwe naam zal ik zo misschien wel horen, nadat we gehuldigd zijn op het bordes van het stadhuis zo om 7 uurquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Categorie Mitchel Heerkens of nog beter?
Serginho van Axel Dongen zou geen gekke zijn!
Veel plezier al vast!quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:08 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Weet niet wie het was, maar volgens mij gaan er een van de twee naar Kapelle toe dus neem aan dat het joey geweest is, de andere nieuwe naam zal ik zo misschien wel horen, nadat we gehuldigd zijn op het bordes van het stadhuis zo om 7 uur![]()
![]()
Remie had wel meer enthousiasme mogen tonenquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:08 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Weet niet wie het was, maar volgens mij gaan er een van de twee naar Kapelle toe dus neem aan dat het joey geweest is, de andere nieuwe naam zal ik zo misschien wel horen, nadat we gehuldigd zijn op het bordes van het stadhuis zo om 7 uur![]()
![]()
Het bleek serginho te zijn maar we hoorde dat het niet een echte fijne jongen is om mee te werken vandaar dat de trainer het heeft laten schieten, het was erg gezellig gisterenquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Veel plezier al vast!
Joey gaat als het goed is naar 's-Gravendeel, maar ja, soms trekken spelers dat alsnog in. Zie Muñoz.
Denk dat de voorzitter het niet helemaal beseft wat we hebben neer gezet !!, ja ik vond ook dat er genoeg publiek was is toch wel mooi om te zien als je daar bovenop staat, nou morgen nog de afscheidswedstrijd van ed visser en daarna aansluitend het slotfeest.......kom je ook ??quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Remie had wel meer enthousiasme mogen tonenHad Sijmen of een andere oudgediende nog wel willen horen. Maar Mike lekker veel publiek
Beetje late reactie, maar ik had het ook niet direct verwacht. Het vond plaats terwijl ik op vakantie was, dus ik was er niet direct bij betrokken. Ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt, maar het blijft toch altijd een vreemde situatie.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:02 schreef methodmich het volgende:
Maar opmerkelijk toch, het ontslag van de trainer. Hoe zat dat nou precies Imaginary_Friend, want dat bestuurslid zei dat de selectie blij was en de trainer zei dat ze achter hem stonden?
Okee, meestal ligt de waarheid in het midden ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:52 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar ik had het ook niet direct verwacht. Het vond plaats terwijl ik op vakantie was, dus ik was er niet direct bij betrokken. Ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt, maar het blijft toch altijd een vreemde situatie.
Gisteren gesproken met de mogelijke nieuwe hoofdtrainer, is - if all goes well - toch wel veelbelovend. Nog geen namen tot het rond is
Overigens wordt onze selectie wederom wat uitgedund, al is de aanwas vanuit de jeugd er ook. Ook enkele clubmensen gaan vertrekken, wat toch heel jammer is, ook al zijn de redenen vaak zeker begrijpelijk (werk, prive etc).
Okee. Wel een prima voetballer, dat wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:12 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Het bleek serginho te zijn maar we hoorde dat het niet een echte fijne jongen is om mee te werken vandaar dat de trainer het heeft laten schieten, het was erg gezellig gisteren![]()
Dat is ook veel logischer, een linksback voor de vacante positie van Bryan Simons.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:52 schreef uitje4life het volgende:
Het is Jelle Bouma van HFC Haarlem geworden!!
http://www.rijnsburgseboys.nl/Content.php?id=1283
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |