Geer & Goor tijdens bingoquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:25 schreef Damzkieee het volgende:
Schelden is juist heerlijk
GODVERDEGRAFTERING
Mjah niemand recruit een uber gnome warrior tankquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:23 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Pas als je user bent zie je wat, maar dan nog niet veel.. Alles is hidden voor members, jij ziet dan alleen News, Recruitment en General.
Zij zijn dan ook gewoon grappigquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Geer & Goor tijdens bingo
"jaaa ouwegraftak je hebt valsgespeeld he! ga maar terug naar je plaats!"
wehehe mooiquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
"jaaa ouwe graftak je hebt valsgespeeld he! ga maar terug naar je plaats!"
ga huilen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:27 schreef Damzkieee het volgende:
OP komt is mijn © !!
Onze MT is gnome..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:28 schreef denB het volgende:
[..]
Mjah niemand recruit een uber gnome warrior tank
Haha, ja zo nu en dan ontglipt er mij ook wel eens een krachtterm hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:24 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee ik vind het ook maar vaag, waar dat nou toch vandaan is gekomen is me een raadsel. Eigenlijk kwam ik er pas achter toen een vriendin uit Budapest dat zei (studeerde ook een tijd in Amsterdam), dat vond ze zo raar. En toen is het echt op gaan vallen.
Soms scheld ik wel hoor![]()
Maar ik zeg altijd "netjes" kut![]()
quote:
Niets daar vanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:27 schreef Damzkieee het volgende:
OP komt is mijn © !!
Niet naar schiphol?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:29 schreef Goover het volgende:
Net weer 2 min in de auto gezeten, een lading kappen naar de spuiter gebracht
Post jij je armory maar in KPD, want adt lijkt me hier niet bestquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:29 schreef denB het volgende:
[..]Zal mijn armory eens posten. Gister mijn eerste epix gevangen, vanavond hoop ik kings defender te looten van chess
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:29 schreef denB het volgende:
[..]Zal mijn armory eens posten. Gister mijn eerste epix gevangen, vanavond hoop ik kings defender te looten van chess
De spuiter zit hier aan de overkantquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:29 schreef Goover het volgende:
Zo, je hebt het maar druk!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:29 schreef Goover het volgende:
Ik scheldtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:30 schreef Cuckoo het volgende:
TTScheldt trouwens zelf ook redelijk vaak bedenk ik me zo
Heb er laatst een filmpje van gemaakt: http://www.youtube.com/watch?v=xnF7awwu3RQ
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Post jij je armory maar in KPD, want adt lijkt me hier niet best
In wat?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Post jij je armory maar in KPD, want adt lijkt me hier niet best
Geer en Goorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
"jaaa ouwe graftak je hebt valsgespeeld he! ga maar terug naar je plaats!"
is het ookquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In Nederland wordt dat toch vaak gezien als opschepperij.
Zou het juist kort houden.
En iedereen gaat meteen daarheen, hoe voorspelbaarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:30 schreef Houniet het volgende:
Brechtje 16: En nu, moet ze dr tieten laten zien? (poll)
pr0nquote:
oud verrot tweedehands schaamhaarkammetje!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Geer en GoorGierende banden weg hier!!
K scheld ook vaak, boeit me niks![]()
Als dit niet geil wordt weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:29 schreef denB het volgende:
ja, word tijd dat die tietjes eens tevoorschijn komen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:33 schreef teardropnl het volgende:
[..]
En iedereen gaat meteen daarheen, hoe voorspelbaar
Maar, frustraties opkroppen is dan ookquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha, ja zo nu en dan ontglipt er mij ook wel eens een krachtterm hoor![]()
Dat is ook niet erg, maar zo maar wat doelloos met ziektes gaan smijten is niet aan mij besteed.
Ben ook wel benieuwd waar dat vandaan komt.... jeugd van tegenwoordig![]()
Ik weet niet wie het is, maar ik vind dat de tietjes ook tevoorschijn moeten komenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja, word tijd dat die tietjes eens tevoorschijn komen!![]()
vanmorgen gesprek gehad over baan, 1 september begin ikquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:33 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Gezellig heb je nog wat leuks te melden
dat kind is lelijk man gastquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja, word tijd dat die tietjes eens tevoorschijn komen!![]()
Als je zoveel hebt gedaan moet je dat er natuurlijk wel gewoon inzetten, maar weet niet of alle bedrijfsleiders wel kijken naar hoe vol de CV is?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:32 schreef ETA het volgende:
[..]
is het ookMaar ja, ik ga geen commissie oid uit mijn CV schrappen, ben er trots op dat ik het heb gedaan
Heb wel mijn oude bijbaantjes eruit gelaten en zomercursussen, nu alleen nog maar serieuze buitenlandse workshops met ECTS en significante nevenactiviteiten. En ja, ik ga natuurlijk geen studies weglaten in mijn CV (middelbare school heb ik geschrapt)
kan ik het helpen dat ik zoveel heb gedaan
Dan kun je betaald gaan fokkenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vanmorgen gesprek gehad over baan, 1 september begin ik
Heb je een mail gestuurd ^^quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:32 schreef Sok41 het volgende:
nog half uurtje..
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vanmorgen gesprek gehad over baan, 1 september begin ik
het gaat toch om der tieten? niet om der hoofd...quote:
wat een grafstad dit, die aflevering dat ze bij peuterspeelzaal ''werkten''. Geweldigquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
oud verrot tweedehands schaamhaarkammetje!
en het salaris is ookquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
gefeliciteerd[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
![]()
ik ga te snel...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:36 schreef Houniet het volgende:
we moeten vandaag niet te snel gaan he mensen
Mooi manquote:
Het is vrijdag verwacht niet teveelquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:36 schreef Houniet het volgende:
gefeliquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
best wel groot jahbreiden ook nog steeds uit, veel grote klanten...
08.15 tot 17.00, 0.45 pauze... 40-urige werkweek, FOK!-ken doe ik dan thuis welquote:
WElneequote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:36 schreef Houniet het volgende:
Neuh.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als je zoveel hebt gedaan moet je dat er natuurlijk wel gewoon inzetten, maar weet niet of alle bedrijfsleiders wel kijken naar hoe vol de CV is?
Das effe andere koek dan nuquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
08.15 tot 17.00, 0.45 pauze... 40-urige werkweek, FOK!-ken doe ik dan thuis wel
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:38 schreef ETA het volgende:
BIJNA WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND, nog 30 minuten en dan nach hause!!! Het is lekker afgekoeld, van 37 naar slechts 34 graden, wordt een leuke wandeling
En vanavond ff die instant zooi proberen te eten. Een pakje goulash au bain marie opwarmen en wat noodles erbij koken.. Anders naar de Mac![]()
Woeiiiiii morgen maar 27 graden, lekker om da buiten te lopen
eet smakelijk dan!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:38 schreef ETA het volgende:
BIJNA WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND, nog 30 minuten en dan nach hause!!! Het is lekker afgekoeld, van 37 naar slechts 34 graden, wordt een leuke wandeling
En vanavond ff die instant zooi proberen te eten. Een pakje goulash au bain marie opwarmen en wat noodles erbij koken.. Anders naar de Mac![]()
Dat zeg je nuquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:39 schreef DaFan het volgende:
Tur-KEI-snel
nee niet weerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:39 schreef DaFan het volgende:
Tur-KEI-snel
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:39 schreef DaFan het volgende:
Tur-KEI-snel
Wel leuke werktijdenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hangt ook af van het land... die Duitsers sturen hun cijferlijst mee bij een sollicitatiebrief!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als je zoveel hebt gedaan moet je dat er natuurlijk wel gewoon inzetten, maar weet niet of alle bedrijfsleiders wel kijken naar hoe vol de CV is?
denk dat ik ook wel druk ga zijn in het begin, geen eens tijd voor FOK!... denk ook niet eens dat ik veel achter een PC zitquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:41 schreef Sehnsucht het volgende:
ik heb weer geen tijd om te lezen/posten gehad vanochtend![]()
ik werk veel te hard voor m'n 0,72 euro per uur.![]()
waarom denk je dat het hier zo snel gaat...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:41 schreef Sehnsucht het volgende:
pfff ruilen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:38 schreef ETA het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:41 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Zullen we het dan maar over een banaan gaan hebben
ben Beginnend Assisten Accountant, eerste tijd toch gewoon met alles kennismaken... werkzaamheden zullen wel dossiers samenstellen, op orde brengen zijn, of loonadministratie/declaraties doen enzoquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wel leuke werktijden!
Wat zijn precies jouw taken?
jitzeee zit alleen maar in klbquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:41 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Zullen we het dan maar over een banaan gaan hebben
Hij heeft er dan net zoveel uur op zitten als jij aan het eind van de middag!quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:43 schreef Cuckoo het volgende:
Cuckoo gaat broodjes halen met de autoTot over een uur!
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:43 schreef Cuckoo het volgende:
![]()
Ik heb mijn maandelijkse belediging gister ook weer gestort gekregenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:41 schreef Sehnsucht het volgende:
stufi?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb mijn maandelijkse belediging gister ook weer gestort gekregen
Ik ben daar ook van de partij ;pquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:44 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Daar hoort ie ook thuis, hij klaagt toch alleen maar
Dat laten wij doen. Zijn geen slavenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:43 schreef Cuckoo het volgende:
![]()
- werkervaringquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:45 schreef ETA het volgende:
Ok, vervolg vraagje: wat is belangrijk volgens jou op een CV?
Je krijgt betaald om te FOK!ken , dat is toch geen beledigingquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Je werk ervaring en je vaardighedenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:45 schreef ETA het volgende:
Jeuj, weer 90 euriquote:
Jij bent toch ook nog gewoon thuis wonendquote:
Persoonlijke informatie (NAW, email, etc)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:45 schreef ETA het volgende:
Betersquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:47 schreef teardropnl het volgende:
Volgende week krijg ik weer mijn maandelijkse centjes gestort, zo'n 1500 euro + vakantiegeld![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ben even weg... het gaat mij te hard, volgende topic ben ik er wel weer bij... loopt alweer tegen de 1500 bij mij...
gvd manquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:47 schreef teardropnl het volgende:
Volgende week krijg ik weer mijn maandelijkse centjes gestort, zo'n 1500 euro + vakantiegeld![]()
![]()
Het gaat mij te hardquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ben even weg... het gaat mij te hard, volgende topic ben ik er wel weer bij... loopt alweer tegen de 1500 bij mij...
quote:
nee...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:49 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Het gaat mij te hard![]()
Dat is een goeie, stond jij gisteren niet heel erg bovenaan ?
sterke/zwakke punten in een CV? dat gooi je toch in je sollicitatie brief/cover letter??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
- werkervaring
- opleidingen
- interesses
- sterke/zwakke punten
doei doei houniet!quote:
die hou ik erinquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:44 schreef Goover het volgende:
[..]
ik krijg maximale voor inwonend...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij bent toch ook nog gewoon thuis wonend?
wel van mn moeder, niet van mn vaderquote:
heb je het eindelijk doorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Als ik niet om 12 uur klaar zou zijn, zou ik het een eind schoppen op de lijst voor vandaagquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:49 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Het gaat mij te hard![]()
Dat is een goeie, stond jij gisteren niet heel erg bovenaan ?
Red Boxquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:50 schreef Damzkieee het volgende:
Jubileejeee jubilijaaah in Americaaaa
vind jij het niet te hard gaan dan...?quote:
Jij bent toch geen stagiair, je ''werkt' toch gewoon?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:49 schreef teardropnl het volgende:
[..]
En dat voor een beetje aanwezig zijn en FOK!ken
jij gaat weer voor plek 1quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
vind jij het niet te hard gaan dan...?![]()
mwah jawel... gister ook alwel hoor... toen de hele pagina groen zag van mn eigen berichtjes...quote:
Ik ben de oude reeks gewend, dus nee het gaat niet te hardquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
vind jij het niet te hard gaan dan...?![]()
dan kan ik nu alweer stoppen denk ik...quote:
Aha, op die fiets!quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:51 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik ben de oude reeks gewend, dus nee het gaat niet te hard
Maar stiekem vind ik dit ook al wel te hard gaan hoor![]()
volgens mij zit ik alwel weer over de 200quote:
Krijg je toch als een van de ouders niet werkt of minder werkt?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:52 schreef Stienn het volgende:
wat betekend die aanvullende beurs? die je kunt aanvragen voor Stufie?
Moet ik straks ook nog allemaal regelen, binnenkort maar eens zoeken hoe dat nu precies zit..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:52 schreef Stienn het volgende:
wat betekend die aanvullende beurs? die je kunt aanvragen voor Stufie?
was je er gister bij...?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:53 schreef Sehnsucht het volgende:
het is echt erg, zo snel gaat het vandaag![]()
Tembaco?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
en hetstinkt hier toch naar 3/4 zware tabak!
ja tembaco ja...quote:
Hmz, dus gewoon aanvragen en kijken wat er van komt..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Krijg je toch als een van de ouders niet werkt of minder werkt?
Maar in Delden wonen alleen maar rijke mensen tochquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:54 schreef Stienn het volgende:
[..]
Hmz, dus gewoon aanvragen en kijken wat er van komt..
quote:
Check je pro.! Kun je wel ongeveer inschatten..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:55 schreef denB het volgende:
[..]
Hoe kan je zien hoeveel je al gepost heb dan?
Whehehe, dat klopt! Maar toch, je kunt het altijd proberen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar in Delden wonen alleen maar rijke mensen toch
sorry heb je niet gezien in de top!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:55 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ja, ik stond ook weer in de top 50 van posters![]()
sochtends kiojken als je begint Z:)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:55 schreef denB het volgende:
[..]
Hoe kan je zien hoeveel je al gepost heb dan?
Ah op die manierquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Check je pro.! Kun je wel ongeveer inschatten..
Mzzlquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:57 schreef Sok41 het volgende:
Dat is het voor vandaag op stage.. Ill be back at home op mn notebook in de zon.. Doooeeeiii
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:57 schreef Sok41 het volgende:
Dat is het voor vandaag op stage.. Ill be back at home op mn notebook in de zon.. Doooeeeiii
Ohwquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:56 schreef Stienn het volgende:
[..]
Whehehe, dat klopt! Maar toch, je kunt het altijd proberen!![]()
In delden wonen genoeg paupers hoor..
Ciao Milf-hunterquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:57 schreef Sok41 het volgende:
Top10 ook aardig bevuiltquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
de top 3 van gister is ook gewoon alleen maar stage SC he...
moeten we niet een keer proberen of we de hele top 10 vol kunnen krijgen?quote:
Bouw Consulting Twente, zit achter de Broeierd in Enschede...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ohw
wistikniet
Waar loop jij eigenlijk stage?
ik heb geen werk te doe...quote:
De broeierd?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:59 schreef Stienn het volgende:
[..]
Bouw Consulting Twente, zit achter de Broeierd in Enschede...
Moet iedereen 200+ posts in de top 10. dus sowieso al 7 topics vol door 10 manquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moeten we niet een keer proberen of we de hele top 10 vol kunnen krijgen?![]()
Ken ik ook nietquote:
haast niet te doen, daarnaast is het gekkenwerkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Moet iedereen 200+ posts in de top 10. dus sowieso al 7 topics vol door 10 man
mmm dat is wel veel...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Moet iedereen 200+ posts in de top 10. dus sowieso al 7 topics vol door 10 man
Nee helaas geen geld voor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:34 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Maar, frustraties opkroppen is dan ook, niet gezond!
Maar ik bedenk me opeens, als je dan toch in Denemarken zit, ga je dan ook naar Roskilde festival?![]()
Die bandnamen voorspelt niet veel goed, lijkt me grafmuziekquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee helaas geen geld voor.
En het enige van moeite zijn In Flames, Machine Head, Mastodon, Muse, The Who en Volbeat []
Zie trouwens net dat wij die datum alweer terug zijn in Nederland
En 7 juli zit ik in Bergum voor Wâldrock: www.waldrock.nl
Maar krop niks op hoor
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die bandnamen voorspelt niet veel goed, lijkt me grafmuziek![]()
Bij het Arke stadion, als je vanuit hengelo naar Enschede gaat met de auto. Dan neem je de Enschedesestraat en dan heb je op een gegeven moment stoplichten. Als je daar links gaat ga je naar het Arke Stadion, je gaat hier recht door. Dan rij je gelijk langs een restaurant en pal er naast heb je Bouw Consulting Twente zitten.quote:
kun je het ook in paint tekenen...?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:05 schreef Stienn het volgende:
[..]
Bij het Arke stadion, als je vanuit hengelo naar Enschede gaat met de auto. Dan neem je de Enschedesestraat en dan heb je op een gegeven moment stoplichten. Als je daar links gaat ga je naar het Arke Stadion, je gaat hier recht door. Dan rij je gelijk langs een restaurant en pal er naast heb je Bouw Consulting Twente zitten.
Zitten wij dichtbij denk ik, Damzkieee weet er wel meer van.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:05 schreef Stienn het volgende:
[..]
Bij het Arke stadion, als je vanuit hengelo naar Enschede gaat met de auto. Dan neem je de Enschedesestraat en dan heb je op een gegeven moment stoplichten. Als je daar links gaat ga je naar het Arke Stadion, je gaat hier recht door. Dan rij je gelijk langs een restaurant en pal er naast heb je Bouw Consulting Twente zitten.
Zou een leuke optie zijn iddquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kun je het ook in paint tekenen...?![]()
Maar ben gek op "grafmuziek"quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die bandnamen voorspelt niet veel goed, lijkt me grafmuziek![]()
ja ik kom niet uit enschede en ik weet dus niet waar dat is...quote:
Dan moet je er heen gaan, veel plz alvastquote:
lui!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:07 schreef denB het volgende:
Uhm... denk dat ik zo maar weer even naar de mac ga![]()
Geen zin om naar de winkels te lopen
ik help je al!quote:
quote:
Niet eensquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:08 schreef superhero87 het volgende:
Wat gaan jullie weer snel met de topics... Rustige dag op stage?![]()
rofl!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:12 schreef Deansensitized het volgende:
Krijg je een mailtje:
Maak nu kans op een 7 daagse vakantie naar Denemarken!!
Vanaf nederland tot aan denemarkenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:14 schreef denB het volgende:
[..]
rofl!
Hoever moet je lopen tot plaats van bestemming ?
mail even naar forum@fok.nlquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:15 schreef teardropnl het volgende:
Heb net geprobeert om mijn oude account die ik heb gebruikt in de vorige stage reeks terug te halen. Maar helaas ben ik daar toen op gebanned geweest en werkt de login niet meer. Nieuwe pass opvragen werkt ook al niet aangezien hij waarschijnlijk nog naar een oud mail adres gestuurd wordt dat ik niet meer gebruik.
Dus ik moet het echt maar op dit account gaan afmaken![]()
Denk dat ik dat maar even ga doen inderdaadquote:
Is ook wel duur, maar ´t lijkt me wel gaaf, is toch wel 1 van de grootste (al dan niet dé grootste?) festivals van Europaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee helaas geen geld voor.
En het enige van moeite zijn In Flames, Machine Head, Mastodon, Muse, The Who en Volbeat []
Zie trouwens net dat wij die datum alweer terug zijn in Nederland
En 7 juli zit ik in Bergum voor Wâldrock: www.waldrock.nl
Maar krop niks op hoor
deze vind ik ook zo mooiquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:47 schreef Roycoooooo het volgende:
Goddomme Houniet, lig ik elke keer dubbel met die gare emo's van jou![]()
![]()
en zet je PM eens aanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:17 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Denk dat ik dat maar even ga doen inderdaadik wil mijn oude account terug met al mijn posts die ik toen gedaan heb !!!
500 meter. 5 dagen Aalborg en omstrekenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:14 schreef denB het volgende:
[..]
rofl!
Hoever moet je lopen tot plaats van bestemming ?
Maatje van mij moet werken @ pinkpopquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:18 schreef Goover het volgende:
Morgen naar Pinkpop, willen jullie allemaal ff mooi weer bestellen voor mij?
Sziget is het grootst volgens mij..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:18 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Is ook wel duur, maar ´t lijkt me wel gaaf, is toch wel 1 van de grootste (al dan niet dé grootste?) festivals van Europa. Maar Muse is atlijd wel érg gaaf, en RHCP zou ik ook wel eens live willen zien. Maar verder staat er niet echt iets denderends tussen idd. En waldrock is mij toch een beetje té metal, maar Terror is wel oké
![]()
Ik weet nog niet of ik naar festivals kan dit jaar, heb zo weinig geld![]()
Wat voor ruzie dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:18 schreef ETA het volgende:
ik kan met gerust hart naar huis, mijn stagemaatjes nemen het voor me op in de ruzie
quote:ff nog snel uitrekenen hoeveel geld ik moet sparen voor mijn volgende vakantie. Ik spaar elke week 1 briefje van 100 en 1 briefje van 1000 op. Vakantie kost 4400 dollar. Kan ik na 6 weken dit betalen?
Geef hieronder je antwoord met uitleg.
Ben benieuwd wat Linkin park ervan gaat bakkenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:18 schreef Goover het volgende:
Morgen naar Pinkpop, willen jullie allemaal ff mooi weer bestellen voor mij?
Same here. Wâldrock blijft het eerst wel even bijquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:18 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Is ook wel duur, maar ´t lijkt me wel gaaf, is toch wel 1 van de grootste (al dan niet dé grootste?) festivals van Europa. Maar Muse is atlijd wel érg gaaf, en RHCP zou ik ook wel eens live willen zien. Maar verder staat er niet echt iets denderends tussen idd. En waldrock is mij toch een beetje té metal, maar Terror is wel oké
![]()
Ik weet nog niet of ik naar festivals kan dit jaar, heb zo weinig geld![]()
Hybrid Theoryquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Linkin park ervan gaat bakken. Had vanmorgen even lekker Hybrid Theory opgezet, dat waren nog eens tijden!
Veel plezierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
LP is live meestal flink vals. In ieder geval Chester dan. Wel jammer, goeie bandquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Linkin park ervan gaat bakken. Had vanmorgen even lekker Hybrid Theory opgezet, dat waren nog eens tijden!
Veel plezierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Qua dagen wel, maar ook qua bezoekersaantallen? naja, het zal erom hangen, ik heb geen idee. Volgend jaar misschien naar Sziget, niks concreets, maar ik wil daar wel ´s heen!quote:
Klopt.. Chester zijn stem is erg appart..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
LP is live meestal flink vals. In ieder geval Chester dan. Wel jammer, goeie band![]()
Ja precies heb ik ook, LP is het eerste "alternatieve" (toen in mijn jonge meisjesogen haha) wat ik begon te waarderen en dat was in de tijd van HT volgens mij, daarom wil ik ze nog wel eens live zien. Goede herinneringen haha. Maar die laatste CD heb ik niet eens af geluisterd, als je dat na het oude werk legt, een wereld van verschil! Maar ja, mijn smaak is ook wel veranderd natuurlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:21 schreef Goover het volgende:
[..]
Hybrid Theory
Toen was ik nog echt fan, nu is mijn muzieksmaak wat veranderd. Maar ik zil ze wel graag nog eens live zien
Je vergeet Mystery Land!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:25 schreef Deansensitized het volgende:
Zijn genoeg vette festivals in Europa inderdaad. Sziget, Rock In Rio, Pinkpop, Lowlands, Wacken Open Air, Roskilde, Graspop Metal Meeting, Rock Werchter, Wâldrock, ....
whehequote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:20 schreef Houniet het volgende:
hoe vinden jullie trouwens mijn ernstige paint creatie in [PAINT] Bokito De Wereldster
WTF Stiennquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
WTF Stienn
Wij zitten 1 bedrijf naar rechts![]()
Whehequote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
WTF Stienn
Is dat naast Voskamp, Cuckoo?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:52 schreef Cuckoo het volgende:
Mijn locatie, zit dicht bij het Heracles stadion![]()
[afbeelding]
WTF, hoe heet dat bedrijf?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
WTF Stienn
ernstig hequote:
BTC gebouw, Croon zit daar ook in!quote:
Voskamp tuinmachines bedoel je? (klein technisch spul: grasmaaiers enzo) Dan is het antwoord ja. Dat zit op de hoek tegenover Kees Smit tuinmeubelenquote:
jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:55 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Voskamp tuinmachines bedoel je? (klein technisch spul: grasmaaiers enzo) Dan is het antwoord ja. Dat zit op de hoek tegenover Kees Smit tuinmeubelen![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:55 schreef Damzkieee het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/15611/b32ae88f/index.html
Oké dan!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ja! Dan weet ik wel wat je bedoelt
![]()
Wij kijken de weg op.. Richting de UT!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:56 schreef Stienn het volgende:
[..]
Aan welke kant zit je? Ik kijk de hele dag naar die spiegelende ramen..
El Ninnnnnnnnho beffe beffe beffequote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:57 schreef Houniet het volgende:
stinkhoer stinkhoer vuile vieze stinkhoer oh wat ben ik geil, broek uit bbroek uit !!!!!!!!!!!11
quote:
Hij heeft je fok post aantal gezienquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
mijne komt in het volgende topic, ben even in gesprek met mn baas
Zie je mijn witte autootjequote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:01 schreef Stienn het volgende:
ah, daar kijk ik ook nog op..!
Bij mij ook nietquote:
Inderdaad...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:04 schreef Houniet het volgende:
dumpert is traag
en wat een toeval Stiennn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |