quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:51 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik ben de oude reeks gewend, dus nee het gaat niet te hard
Maar stiekem vind ik dit ook al wel te hard gaan hoor![]()
volgens mij zit ik alwel weer over de 200quote:
Krijg je toch als een van de ouders niet werkt of minder werkt?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:52 schreef Stienn het volgende:
wat betekend die aanvullende beurs? die je kunt aanvragen voor Stufie?
Moet ik straks ook nog allemaal regelen, binnenkort maar eens zoeken hoe dat nu precies zit..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:52 schreef Stienn het volgende:
wat betekend die aanvullende beurs? die je kunt aanvragen voor Stufie?
was je er gister bij...?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:53 schreef Sehnsucht het volgende:
het is echt erg, zo snel gaat het vandaag![]()
Tembaco?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
en hetstinkt hier toch naar 3/4 zware tabak!
ja tembaco ja...quote:
Hmz, dus gewoon aanvragen en kijken wat er van komt..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Krijg je toch als een van de ouders niet werkt of minder werkt?
Maar in Delden wonen alleen maar rijke mensen tochquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:54 schreef Stienn het volgende:
[..]
Hmz, dus gewoon aanvragen en kijken wat er van komt..
quote:
Check je pro.! Kun je wel ongeveer inschatten..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:55 schreef denB het volgende:
[..]
Hoe kan je zien hoeveel je al gepost heb dan?
Whehehe, dat klopt! Maar toch, je kunt het altijd proberen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar in Delden wonen alleen maar rijke mensen toch
sorry heb je niet gezien in de top!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:55 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ja, ik stond ook weer in de top 50 van posters![]()
sochtends kiojken als je begint Z:)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:55 schreef denB het volgende:
[..]
Hoe kan je zien hoeveel je al gepost heb dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |