quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:43 schreef Cuckoo het volgende:
Cuckoo gaat broodjes halen met de autoTot over een uur!
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:43 schreef Cuckoo het volgende:
![]()
Ik heb mijn maandelijkse belediging gister ook weer gestort gekregenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:41 schreef Sehnsucht het volgende:
ik heb weer geen tijd om te lezen/posten gehad vanochtend![]()
ik werk veel te hard voor m'n 0,72 euro per uur.![]()
stufi?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb mijn maandelijkse belediging gister ook weer gestort gekregen
Ik ben daar ook van de partij ;pquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:44 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Daar hoort ie ook thuis, hij klaagt toch alleen maar
Dat laten wij doen. Zijn geen slavenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:43 schreef Cuckoo het volgende:
![]()
- werkervaringquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:45 schreef ETA het volgende:
Ok, vervolg vraagje: wat is belangrijk volgens jou op een CV?
Je krijgt betaald om te FOK!ken , dat is toch geen beledigingquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Je werk ervaring en je vaardighedenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:45 schreef ETA het volgende:
Jeuj, weer 90 euriquote:
Jij bent toch ook nog gewoon thuis wonendquote:
Persoonlijke informatie (NAW, email, etc)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:45 schreef ETA het volgende:
Betersquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:47 schreef teardropnl het volgende:
Volgende week krijg ik weer mijn maandelijkse centjes gestort, zo'n 1500 euro + vakantiegeld![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ben even weg... het gaat mij te hard, volgende topic ben ik er wel weer bij... loopt alweer tegen de 1500 bij mij...
gvd manquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:47 schreef teardropnl het volgende:
Volgende week krijg ik weer mijn maandelijkse centjes gestort, zo'n 1500 euro + vakantiegeld![]()
![]()
Het gaat mij te hardquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ben even weg... het gaat mij te hard, volgende topic ben ik er wel weer bij... loopt alweer tegen de 1500 bij mij...
quote:
nee...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:49 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Het gaat mij te hard![]()
Dat is een goeie, stond jij gisteren niet heel erg bovenaan ?
sterke/zwakke punten in een CV? dat gooi je toch in je sollicitatie brief/cover letter??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
- werkervaring
- opleidingen
- interesses
- sterke/zwakke punten
doei doei houniet!quote:
die hou ik erinquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:44 schreef Goover het volgende:
[..]
ik krijg maximale voor inwonend...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij bent toch ook nog gewoon thuis wonend?
wel van mn moeder, niet van mn vaderquote:
heb je het eindelijk doorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Als ik niet om 12 uur klaar zou zijn, zou ik het een eind schoppen op de lijst voor vandaagquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:49 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Het gaat mij te hard![]()
Dat is een goeie, stond jij gisteren niet heel erg bovenaan ?
Red Boxquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:50 schreef Damzkieee het volgende:
Jubileejeee jubilijaaah in Americaaaa
vind jij het niet te hard gaan dan...?quote:
Jij bent toch geen stagiair, je ''werkt' toch gewoon?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:49 schreef teardropnl het volgende:
[..]
En dat voor een beetje aanwezig zijn en FOK!ken
jij gaat weer voor plek 1quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
vind jij het niet te hard gaan dan...?![]()
mwah jawel... gister ook alwel hoor... toen de hele pagina groen zag van mn eigen berichtjes...quote:
Ik ben de oude reeks gewend, dus nee het gaat niet te hardquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
vind jij het niet te hard gaan dan...?![]()
dan kan ik nu alweer stoppen denk ik...quote:
Aha, op die fiets!quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:51 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik ben de oude reeks gewend, dus nee het gaat niet te hard
Maar stiekem vind ik dit ook al wel te hard gaan hoor![]()
volgens mij zit ik alwel weer over de 200quote:
Krijg je toch als een van de ouders niet werkt of minder werkt?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:52 schreef Stienn het volgende:
wat betekend die aanvullende beurs? die je kunt aanvragen voor Stufie?
Moet ik straks ook nog allemaal regelen, binnenkort maar eens zoeken hoe dat nu precies zit..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:52 schreef Stienn het volgende:
wat betekend die aanvullende beurs? die je kunt aanvragen voor Stufie?
was je er gister bij...?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:53 schreef Sehnsucht het volgende:
het is echt erg, zo snel gaat het vandaag![]()
Tembaco?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
en hetstinkt hier toch naar 3/4 zware tabak!
ja tembaco ja...quote:
Hmz, dus gewoon aanvragen en kijken wat er van komt..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Krijg je toch als een van de ouders niet werkt of minder werkt?
Maar in Delden wonen alleen maar rijke mensen tochquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:54 schreef Stienn het volgende:
[..]
Hmz, dus gewoon aanvragen en kijken wat er van komt..
quote:
Check je pro.! Kun je wel ongeveer inschatten..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:55 schreef denB het volgende:
[..]
Hoe kan je zien hoeveel je al gepost heb dan?
Whehehe, dat klopt! Maar toch, je kunt het altijd proberen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar in Delden wonen alleen maar rijke mensen toch
sorry heb je niet gezien in de top!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:55 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ja, ik stond ook weer in de top 50 van posters![]()
sochtends kiojken als je begint Z:)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:55 schreef denB het volgende:
[..]
Hoe kan je zien hoeveel je al gepost heb dan?
Ah op die manierquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Check je pro.! Kun je wel ongeveer inschatten..
Mzzlquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:57 schreef Sok41 het volgende:
Dat is het voor vandaag op stage.. Ill be back at home op mn notebook in de zon.. Doooeeeiii
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:57 schreef Sok41 het volgende:
Dat is het voor vandaag op stage.. Ill be back at home op mn notebook in de zon.. Doooeeeiii
Ohwquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:56 schreef Stienn het volgende:
[..]
Whehehe, dat klopt! Maar toch, je kunt het altijd proberen!![]()
In delden wonen genoeg paupers hoor..
Ciao Milf-hunterquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:57 schreef Sok41 het volgende:
Top10 ook aardig bevuiltquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
de top 3 van gister is ook gewoon alleen maar stage SC he...
moeten we niet een keer proberen of we de hele top 10 vol kunnen krijgen?quote:
Bouw Consulting Twente, zit achter de Broeierd in Enschede...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ohw
wistikniet
Waar loop jij eigenlijk stage?
ik heb geen werk te doe...quote:
De broeierd?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:59 schreef Stienn het volgende:
[..]
Bouw Consulting Twente, zit achter de Broeierd in Enschede...
Moet iedereen 200+ posts in de top 10. dus sowieso al 7 topics vol door 10 manquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moeten we niet een keer proberen of we de hele top 10 vol kunnen krijgen?![]()
Ken ik ook nietquote:
haast niet te doen, daarnaast is het gekkenwerkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Moet iedereen 200+ posts in de top 10. dus sowieso al 7 topics vol door 10 man
mmm dat is wel veel...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Moet iedereen 200+ posts in de top 10. dus sowieso al 7 topics vol door 10 man
Nee helaas geen geld voor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:34 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Maar, frustraties opkroppen is dan ook, niet gezond!
Maar ik bedenk me opeens, als je dan toch in Denemarken zit, ga je dan ook naar Roskilde festival?![]()
Die bandnamen voorspelt niet veel goed, lijkt me grafmuziekquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee helaas geen geld voor.
En het enige van moeite zijn In Flames, Machine Head, Mastodon, Muse, The Who en Volbeat []
Zie trouwens net dat wij die datum alweer terug zijn in Nederland
En 7 juli zit ik in Bergum voor Wâldrock: www.waldrock.nl
Maar krop niks op hoor
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die bandnamen voorspelt niet veel goed, lijkt me grafmuziek![]()
Bij het Arke stadion, als je vanuit hengelo naar Enschede gaat met de auto. Dan neem je de Enschedesestraat en dan heb je op een gegeven moment stoplichten. Als je daar links gaat ga je naar het Arke Stadion, je gaat hier recht door. Dan rij je gelijk langs een restaurant en pal er naast heb je Bouw Consulting Twente zitten.quote:
kun je het ook in paint tekenen...?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:05 schreef Stienn het volgende:
[..]
Bij het Arke stadion, als je vanuit hengelo naar Enschede gaat met de auto. Dan neem je de Enschedesestraat en dan heb je op een gegeven moment stoplichten. Als je daar links gaat ga je naar het Arke Stadion, je gaat hier recht door. Dan rij je gelijk langs een restaurant en pal er naast heb je Bouw Consulting Twente zitten.
Zitten wij dichtbij denk ik, Damzkieee weet er wel meer van.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:05 schreef Stienn het volgende:
[..]
Bij het Arke stadion, als je vanuit hengelo naar Enschede gaat met de auto. Dan neem je de Enschedesestraat en dan heb je op een gegeven moment stoplichten. Als je daar links gaat ga je naar het Arke Stadion, je gaat hier recht door. Dan rij je gelijk langs een restaurant en pal er naast heb je Bouw Consulting Twente zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |