Ah op die manierquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Check je pro.! Kun je wel ongeveer inschatten..
Mzzlquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:57 schreef Sok41 het volgende:
Dat is het voor vandaag op stage.. Ill be back at home op mn notebook in de zon.. Doooeeeiii
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:57 schreef Sok41 het volgende:
Dat is het voor vandaag op stage.. Ill be back at home op mn notebook in de zon.. Doooeeeiii
Ohwquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:56 schreef Stienn het volgende:
[..]
Whehehe, dat klopt! Maar toch, je kunt het altijd proberen!![]()
In delden wonen genoeg paupers hoor..
Ciao Milf-hunterquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:57 schreef Sok41 het volgende:
Top10 ook aardig bevuiltquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
de top 3 van gister is ook gewoon alleen maar stage SC he...
moeten we niet een keer proberen of we de hele top 10 vol kunnen krijgen?quote:
Bouw Consulting Twente, zit achter de Broeierd in Enschede...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ohw
wistikniet
Waar loop jij eigenlijk stage?
ik heb geen werk te doe...quote:
De broeierd?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:59 schreef Stienn het volgende:
[..]
Bouw Consulting Twente, zit achter de Broeierd in Enschede...
Moet iedereen 200+ posts in de top 10. dus sowieso al 7 topics vol door 10 manquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moeten we niet een keer proberen of we de hele top 10 vol kunnen krijgen?![]()
Ken ik ook nietquote:
haast niet te doen, daarnaast is het gekkenwerkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Moet iedereen 200+ posts in de top 10. dus sowieso al 7 topics vol door 10 man
mmm dat is wel veel...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Moet iedereen 200+ posts in de top 10. dus sowieso al 7 topics vol door 10 man
Nee helaas geen geld voor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:34 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Maar, frustraties opkroppen is dan ook, niet gezond!
Maar ik bedenk me opeens, als je dan toch in Denemarken zit, ga je dan ook naar Roskilde festival?![]()
Die bandnamen voorspelt niet veel goed, lijkt me grafmuziekquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee helaas geen geld voor.
En het enige van moeite zijn In Flames, Machine Head, Mastodon, Muse, The Who en Volbeat []
Zie trouwens net dat wij die datum alweer terug zijn in Nederland
En 7 juli zit ik in Bergum voor Wâldrock: www.waldrock.nl
Maar krop niks op hoor
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die bandnamen voorspelt niet veel goed, lijkt me grafmuziek![]()
Bij het Arke stadion, als je vanuit hengelo naar Enschede gaat met de auto. Dan neem je de Enschedesestraat en dan heb je op een gegeven moment stoplichten. Als je daar links gaat ga je naar het Arke Stadion, je gaat hier recht door. Dan rij je gelijk langs een restaurant en pal er naast heb je Bouw Consulting Twente zitten.quote:
kun je het ook in paint tekenen...?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:05 schreef Stienn het volgende:
[..]
Bij het Arke stadion, als je vanuit hengelo naar Enschede gaat met de auto. Dan neem je de Enschedesestraat en dan heb je op een gegeven moment stoplichten. Als je daar links gaat ga je naar het Arke Stadion, je gaat hier recht door. Dan rij je gelijk langs een restaurant en pal er naast heb je Bouw Consulting Twente zitten.
Zitten wij dichtbij denk ik, Damzkieee weet er wel meer van.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:05 schreef Stienn het volgende:
[..]
Bij het Arke stadion, als je vanuit hengelo naar Enschede gaat met de auto. Dan neem je de Enschedesestraat en dan heb je op een gegeven moment stoplichten. Als je daar links gaat ga je naar het Arke Stadion, je gaat hier recht door. Dan rij je gelijk langs een restaurant en pal er naast heb je Bouw Consulting Twente zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |