Zou een leuke optie zijn iddquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kun je het ook in paint tekenen...?![]()
Maar ben gek op "grafmuziek"quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die bandnamen voorspelt niet veel goed, lijkt me grafmuziek![]()
ja ik kom niet uit enschede en ik weet dus niet waar dat is...quote:
Dan moet je er heen gaan, veel plz alvastquote:
lui!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:07 schreef denB het volgende:
Uhm... denk dat ik zo maar weer even naar de mac ga![]()
Geen zin om naar de winkels te lopen
ik help je al!quote:
quote:
Niet eensquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:08 schreef superhero87 het volgende:
Wat gaan jullie weer snel met de topics... Rustige dag op stage?![]()
rofl!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:12 schreef Deansensitized het volgende:
Krijg je een mailtje:
Maak nu kans op een 7 daagse vakantie naar Denemarken!!
Vanaf nederland tot aan denemarkenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:14 schreef denB het volgende:
[..]
rofl!
Hoever moet je lopen tot plaats van bestemming ?
mail even naar forum@fok.nlquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:15 schreef teardropnl het volgende:
Heb net geprobeert om mijn oude account die ik heb gebruikt in de vorige stage reeks terug te halen. Maar helaas ben ik daar toen op gebanned geweest en werkt de login niet meer. Nieuwe pass opvragen werkt ook al niet aangezien hij waarschijnlijk nog naar een oud mail adres gestuurd wordt dat ik niet meer gebruik.
Dus ik moet het echt maar op dit account gaan afmaken![]()
Denk dat ik dat maar even ga doen inderdaadquote:
Is ook wel duur, maar ´t lijkt me wel gaaf, is toch wel 1 van de grootste (al dan niet dé grootste?) festivals van Europaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee helaas geen geld voor.
En het enige van moeite zijn In Flames, Machine Head, Mastodon, Muse, The Who en Volbeat []
Zie trouwens net dat wij die datum alweer terug zijn in Nederland
En 7 juli zit ik in Bergum voor Wâldrock: www.waldrock.nl
Maar krop niks op hoor
deze vind ik ook zo mooiquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:47 schreef Roycoooooo het volgende:
Goddomme Houniet, lig ik elke keer dubbel met die gare emo's van jou![]()
![]()
en zet je PM eens aanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:17 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Denk dat ik dat maar even ga doen inderdaadik wil mijn oude account terug met al mijn posts die ik toen gedaan heb !!!
500 meter. 5 dagen Aalborg en omstrekenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:14 schreef denB het volgende:
[..]
rofl!
Hoever moet je lopen tot plaats van bestemming ?
Maatje van mij moet werken @ pinkpopquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:18 schreef Goover het volgende:
Morgen naar Pinkpop, willen jullie allemaal ff mooi weer bestellen voor mij?
Sziget is het grootst volgens mij..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:18 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Is ook wel duur, maar ´t lijkt me wel gaaf, is toch wel 1 van de grootste (al dan niet dé grootste?) festivals van Europa. Maar Muse is atlijd wel érg gaaf, en RHCP zou ik ook wel eens live willen zien. Maar verder staat er niet echt iets denderends tussen idd. En waldrock is mij toch een beetje té metal, maar Terror is wel oké
![]()
Ik weet nog niet of ik naar festivals kan dit jaar, heb zo weinig geld![]()
Wat voor ruzie dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:18 schreef ETA het volgende:
ik kan met gerust hart naar huis, mijn stagemaatjes nemen het voor me op in de ruzie
quote:ff nog snel uitrekenen hoeveel geld ik moet sparen voor mijn volgende vakantie. Ik spaar elke week 1 briefje van 100 en 1 briefje van 1000 op. Vakantie kost 4400 dollar. Kan ik na 6 weken dit betalen?
Geef hieronder je antwoord met uitleg.
Ben benieuwd wat Linkin park ervan gaat bakkenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:18 schreef Goover het volgende:
Morgen naar Pinkpop, willen jullie allemaal ff mooi weer bestellen voor mij?
Same here. Wâldrock blijft het eerst wel even bijquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:18 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Is ook wel duur, maar ´t lijkt me wel gaaf, is toch wel 1 van de grootste (al dan niet dé grootste?) festivals van Europa. Maar Muse is atlijd wel érg gaaf, en RHCP zou ik ook wel eens live willen zien. Maar verder staat er niet echt iets denderends tussen idd. En waldrock is mij toch een beetje té metal, maar Terror is wel oké
![]()
Ik weet nog niet of ik naar festivals kan dit jaar, heb zo weinig geld![]()
Hybrid Theoryquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Linkin park ervan gaat bakken. Had vanmorgen even lekker Hybrid Theory opgezet, dat waren nog eens tijden!
Veel plezierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
LP is live meestal flink vals. In ieder geval Chester dan. Wel jammer, goeie bandquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Linkin park ervan gaat bakken. Had vanmorgen even lekker Hybrid Theory opgezet, dat waren nog eens tijden!
Veel plezierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Qua dagen wel, maar ook qua bezoekersaantallen? naja, het zal erom hangen, ik heb geen idee. Volgend jaar misschien naar Sziget, niks concreets, maar ik wil daar wel ´s heen!quote:
Klopt.. Chester zijn stem is erg appart..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
LP is live meestal flink vals. In ieder geval Chester dan. Wel jammer, goeie band![]()
Ja precies heb ik ook, LP is het eerste "alternatieve" (toen in mijn jonge meisjesogen haha) wat ik begon te waarderen en dat was in de tijd van HT volgens mij, daarom wil ik ze nog wel eens live zien. Goede herinneringen haha. Maar die laatste CD heb ik niet eens af geluisterd, als je dat na het oude werk legt, een wereld van verschil! Maar ja, mijn smaak is ook wel veranderd natuurlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:21 schreef Goover het volgende:
[..]
Hybrid Theory
Toen was ik nog echt fan, nu is mijn muzieksmaak wat veranderd. Maar ik zil ze wel graag nog eens live zien
Je vergeet Mystery Land!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:25 schreef Deansensitized het volgende:
Zijn genoeg vette festivals in Europa inderdaad. Sziget, Rock In Rio, Pinkpop, Lowlands, Wacken Open Air, Roskilde, Graspop Metal Meeting, Rock Werchter, Wâldrock, ....
whehequote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:20 schreef Houniet het volgende:
hoe vinden jullie trouwens mijn ernstige paint creatie in [PAINT] Bokito De Wereldster
WTF Stiennquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
WTF Stienn
Wij zitten 1 bedrijf naar rechts![]()
Whehequote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
WTF Stienn
Is dat naast Voskamp, Cuckoo?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:52 schreef Cuckoo het volgende:
Mijn locatie, zit dicht bij het Heracles stadion![]()
[afbeelding]
WTF, hoe heet dat bedrijf?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
WTF Stienn
ernstig hequote:
BTC gebouw, Croon zit daar ook in!quote:
Voskamp tuinmachines bedoel je? (klein technisch spul: grasmaaiers enzo) Dan is het antwoord ja. Dat zit op de hoek tegenover Kees Smit tuinmeubelenquote:
jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:55 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Voskamp tuinmachines bedoel je? (klein technisch spul: grasmaaiers enzo) Dan is het antwoord ja. Dat zit op de hoek tegenover Kees Smit tuinmeubelen![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:55 schreef Damzkieee het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/15611/b32ae88f/index.html
Oké dan!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ja! Dan weet ik wel wat je bedoelt
![]()
Wij kijken de weg op.. Richting de UT!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:56 schreef Stienn het volgende:
[..]
Aan welke kant zit je? Ik kijk de hele dag naar die spiegelende ramen..
El Ninnnnnnnnho beffe beffe beffequote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:57 schreef Houniet het volgende:
stinkhoer stinkhoer vuile vieze stinkhoer oh wat ben ik geil, broek uit bbroek uit !!!!!!!!!!!11
quote:
Hij heeft je fok post aantal gezienquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
mijne komt in het volgende topic, ben even in gesprek met mn baas
Zie je mijn witte autootjequote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:01 schreef Stienn het volgende:
ah, daar kijk ik ook nog op..!
Bij mij ook nietquote:
Inderdaad...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:04 schreef Houniet het volgende:
dumpert is traag
en wat een toeval Stiennn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |