quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Post jij je armory maar in KPD, want adt lijkt me hier niet best
In wat?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Post jij je armory maar in KPD, want adt lijkt me hier niet best
Geer en Goorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Geer & Goor tijdens bingo
"jaaa ouwe graftak je hebt valsgespeeld he! ga maar terug naar je plaats!"
is het ookquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In Nederland wordt dat toch vaak gezien als opschepperij.
Zou het juist kort houden.
En iedereen gaat meteen daarheen, hoe voorspelbaarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:30 schreef Houniet het volgende:
Brechtje 16: En nu, moet ze dr tieten laten zien? (poll)
pr0nquote:
oud verrot tweedehands schaamhaarkammetje!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Geer en GoorGierende banden weg hier!!
K scheld ook vaak, boeit me niks![]()
Als dit niet geil wordt weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:29 schreef denB het volgende:
[..]Zal mijn armory eens posten. Gister mijn eerste epix gevangen, vanavond hoop ik kings defender te looten van chess
ja, word tijd dat die tietjes eens tevoorschijn komen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:33 schreef teardropnl het volgende:
[..]
En iedereen gaat meteen daarheen, hoe voorspelbaar
Maar, frustraties opkroppen is dan ookquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha, ja zo nu en dan ontglipt er mij ook wel eens een krachtterm hoor![]()
Dat is ook niet erg, maar zo maar wat doelloos met ziektes gaan smijten is niet aan mij besteed.
Ben ook wel benieuwd waar dat vandaan komt.... jeugd van tegenwoordig![]()
Ik weet niet wie het is, maar ik vind dat de tietjes ook tevoorschijn moeten komenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja, word tijd dat die tietjes eens tevoorschijn komen!![]()
vanmorgen gesprek gehad over baan, 1 september begin ikquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:33 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Gezellig heb je nog wat leuks te melden
dat kind is lelijk man gastquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja, word tijd dat die tietjes eens tevoorschijn komen!![]()
Als je zoveel hebt gedaan moet je dat er natuurlijk wel gewoon inzetten, maar weet niet of alle bedrijfsleiders wel kijken naar hoe vol de CV is?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:32 schreef ETA het volgende:
[..]
is het ookMaar ja, ik ga geen commissie oid uit mijn CV schrappen, ben er trots op dat ik het heb gedaan
Heb wel mijn oude bijbaantjes eruit gelaten en zomercursussen, nu alleen nog maar serieuze buitenlandse workshops met ECTS en significante nevenactiviteiten. En ja, ik ga natuurlijk geen studies weglaten in mijn CV (middelbare school heb ik geschrapt)
kan ik het helpen dat ik zoveel heb gedaan
Dan kun je betaald gaan fokkenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vanmorgen gesprek gehad over baan, 1 september begin ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |