was nog ff aan het aanpassenquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:46 schreef super-muffin het volgende:
Nog 50 dagen?
Ik heb bier voor op de camping ingeslagen!
Als je vrijdag gaat sowieso want dan is de helft minstens op voor je zaterdag met 12 blikjes door de poort looptquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:03 schreef kreuk050 het volgende:
Dus ik kan zo 24 cool blikjes van heineken in me tas mieteren en gaan?
ik dacht dat ik in het lowlands topic aan het reageren wasquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:57 schreef punkr1 het volgende:
[..]
munten,, zeg maar bonnenal mogen ze wel eens munten invoeren, stuk handiger
quote:
plastic fles, in je slaapzak rollen. normaal gesproken krijg je eigenlijk alles wel de camping op, zo streng wordt er nou ook weer niet gecontroleerd. alleen geen glas, geen gasflessen, geen wapens, geen bergen drank.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:40 schreef Metalfrost het volgende:
hoe vervoer ik mijn beerenburg? krijg ik die wel op de plaats van bestemming? (te weten het kampeerterrein)
Dat wordt voor mij wel het hoogtepunt jaquote:
Oeh, goeie!quote:
Een klasgenoot van mij kwam vorig jaar om half 12 aan op camping B en had een greppel met hellingspercentage 10% ofzo.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:26 schreef sakeh het volgende:
Hmm, hoe snel is de camping zeg maar vol? -Of hoelang duurt het voordat veld C helemaal is volgebouwd?-
ohh, en ik wou pas tegen 3 uur daar zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:30 schreef VASND het volgende:
[..]
Een klasgenoot van mij kwam vorig jaar om half 12 aan op camping B en had een greppel met hellingspercentage 10% ofzo.
Niet ideaal.
En van iemand anders hoorde ik weer dat er nog plaats genoeg was om 12 uur..
Dus ik hoop dat het wel mee valt, wij gaan met zn 5'en, één tent, dus ik denk dat een plaatsje vinden wel lukt.
A zo rond 7 uur elk jaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:32 schreef sakeh het volgende:
[..]
ohh, en ik wou pas tegen 3 uur daar zijnHoelaat gaat de camping uberhaupt open
?
Tent, die ik nog moet gaan kopen vandaag.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:20 schreef _Supreme het volgende:
Post jullie lijstje eens van dingen die je meeneemt. ik heb het gevoel dat ik iets vergee-heet!
deze lijst van Graz is vrij compleetquote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:20 schreef _Supreme het volgende:
Post jullie lijstje eens van dingen die je meeneemt. ik heb het gevoel dat ik iets vergee-heet!
Hooigevechten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:01 schreef ioko het volgende:
Echte Pinkpop-mensen kunnen die regen best aan (en die weten ook dat het vaak wel meevalt met de voorspellingen, laten we daar gewoon op hopen)
En mijn konijn dan? Wat moet ie dan eten?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Je mag geen hooi meenemen op het festival terrein!
Genoeg gras en kartonnen dienbladen daar hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:11 schreef ioko het volgende:
[..]
En mijn konijn dan? Wat moet ie dan eten?![]()
Kijk, dit zijn de lijstjesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:34 schreef Byte_Me het volgende:
berg wiet
slof peuken
3L vodka
tent
slaapzak
zo ik ben ingepakt
Nederland 3quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:18 schreef Frenkel het volgende:
Ik heb de nieuwe tv gids nog niet gezien, maar hoeveel gaat nl3 uitzenden??
Dat kan het ook zijn, gisteren vis eten met teveel bier. Hele nacht kotsen.quote:
En op Ned 2 dacht ik in de middag een samenvatting van zaterdag en zondag.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:25 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nederland 3
28 mei 19.00 - 0.00 uur: Live vanaf het Pinkpopterrein
quote:Nederland 2
28 mei 16.05 - 16.55
Nederland 3
28 mei 19.00 - 0.00 uur: Live vanaf het Pinkpopterrein
3FM
26 mei 18.00 - 20.00: Live vanaf Pinkpop 2007
27 mei 15.00 - 01.00: Live vanaf Pinkpop 2007
28 mei 09.00 - 23.00: Live vanaf Pinkpop 2007
28 mei 23.00 - 01.00: Het beste van Pinkpop 2007
L1 Radio
26 mei 16.00 - 19.00 uur
27 mei 14.00 - 18.00 uur
28 mei 10.00 - 12.00 uur
L1 Televisie
26 mei vanaf 17.38 uur ieder uur
27 mei vanaf 17.38 uur ieder uur
28 mei vanaf 17.38 uur ieder uur
Gewoon daar programma boekje zoeken..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:20 schreef Siegfried het volgende:
Zo, mijn blokkenschema is geplastificeerd
Ja kan ookquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:45 schreef Goover het volgende:
[..]
Gewoon daar programma boekje zoeken..of niet?
Die naar een paar dagen ook lekker uit elkaar valtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:45 schreef Goover het volgende:
[..]
Gewoon daar programma boekje zoeken..of niet?
Ik heb wel zoon gepersonaliseerd schema gemaakt en uitgeprint. Op de pp website. Die kan ik hier op mijn stage wel ff door het laminieerapparaat halenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:46 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ja kan ook
Maar mijn geplastificeerde schema's houden het meestal langer uit
(Uiteraard gewoon geplastificeerd met doorzichtige tape)
Chelsea Chelsea I believe that when your dancingquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:02 schreef Siegfried het volgende:Tadada Tadada Tadadadadadada, Tadada Tadada Tadadadadaaaaa
Euh, ja, daar zat ik ook net aan te denken, daarom zei ik maar luchtbedquote:
Oordoppen neem ik zowieso mee.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:11 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik zou een Hotelkamertje huren(of oordopjes mee nemen
)
Oh dus je zit te twijfelen of je op de grond zal slapen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:23 schreef sakeh het volgende:
zit te twijfelen of ik wel matjes zal meenemen.. moet al zoveel in de trein mee...![]()
Moet lukken toch? Jointje erbijquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:25 schreef Dupje het volgende:
[..]
Oh dus je zit te twijfelen of je op de grond zal slapen?Ik zou zeggen, nee.
In je nek?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:23 schreef sakeh het volgende:
zit te twijfelen of ik wel matjes zal meenemen.. moet al zoveel in de trein mee...![]()
Het is iig graties met shirt en zweetbandquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Koffiewekker is voor wankers!
altijd zonder regenkleding naar festivalsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:32 schreef peaceman het volgende:
tvptje.... iedereen poncho al ingepakt?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:32 schreef peaceman het volgende:
Er is tot nog toe geen animo voor een meet, we kunnen wel een last-minute meet organiseren...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:56 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Misschien wordt het toch nog een beetje mooi weer?
Ik ga nu pas mijn tas pakkenDan vanavond naar mijn vriend en morgen pas echt weg
Komt er nog een meet?
hoe herken je me, ik ga géén XL shirt aan doenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:19 schreef Pink_Floyd het volgende:
trouwens TE...nog ff ergens een biertje doen na al het concertgeweld op een avondje Pinkpop?
Oh, even checken inderdaadquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:44 schreef Juicyhil het volgende:
Enne ik heb gister nog koffie voor op pinkpop gewonnen(ook heben? check www.koffiewekker.nl)
yep, en voor het echte bagger weer een knal geel chemicalienpak..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:32 schreef peaceman het volgende:
Hey Pink, nog wat gehad aan ons Hotel verhaal?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:19 schreef Pink_Floyd het volgende:
trouwens TE...nog ff ergens een biertje doen na al het concertgeweld op een avondje Pinkpop?
Dan ben ik dus niet de enige die dinsdag morgen moet werkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:30 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik moet dinsdagmiddag een presentatie geven, ga daarom dinsdagmorgen direct door naar mijn werk![]()
Dat is het voordeel van lekker dichtbij wonen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:10 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga pitten, ik sta om 5:15 uur op, neem de trein van 6:11 een moet daar 3:39 uur lang in zitten.
Zo'n 3 kwartier geleden viel RTL uit, het eerste wat in me opkwam was onweer.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:38 schreef Timo20 het volgende:
Het is me nou trouwens toch een partij aan het regenen en onweren[afbeelding] [afbeelding]
ook zoquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:54 schreef renz0r het volgende:
Ik ben slapen, morgenvroeg naar pinkpop, hoop er later in de ochtend er te zijn!
Veel plezier allemaal!
Hier (een kleine 20 minuten van Landgraaf) is het net gestopt met regenen. Het ontweert nog een klein beetjequote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:04 schreef peaceman het volgende:
Hoest weer in Landgraaf?
Hard geregend?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hier (een kleine 20 minuten van Landgraaf) is het net gestopt met regenen. Het ontweert nog een klein beetje
20 minuten? Oh da's wel lekker dichtbij, maar voor andere evenementen en concerten elders in het land is het weer kut.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hier (een kleine 20 minuten van Landgraaf) is het net gestopt met regenen. Het ontweert nog een klein beetje
Ik hoop voor hun dat ze goed zijn voorbereid.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hard geregend?
Hoe zou het zijn met die gekken die al voor de poort zaten
Heel hardquote:
kloptquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
20 minuten? Oh da's wel lekker dichtbij, maar voor andere evenementen en concerten elders in het land is het weer kut.![]()
ja, maar als je er dan 2 koopt (heen en terug) is het alsnog maar 35..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:52 schreef soul114 het volgende:
lentetour is maar een dag geldig..
Hier in Kerkrade was het net behoorlijk hard aan het onweren.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hier ook maar nu is het rustig: gestopt met zowel regenen als onwerenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:20 schreef Schimpie het volgende:
Hier in Kerkrade was het net behoorlijk hard aan het onweren.
pssst pm nog gelezen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Gaaaap... veel succes mensen
Ow ja.. dacht die zal m toch wel niet meer lezen.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:27 schreef user_friendly het volgende:
Ik baal heel erg.l ik zou het hele weekend maar heb sinds donderdag heel erg de griep met koorts, keelontsteking etc. Heb mijn kaartje dus op het laatste moment nog verkocht. Enige voordeel is dat ik de regen nu mis... Ga nu vanuit bed maar wat pinkpop via 3voor12 tv volgen..
Ik zou dus puur voor sfeer gaan, muziek niet op 1/2 bandjes na. Nu is het mistig, en gister barste de hel los, qua onweer. Jezus, wat een kutweer.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
als je je daar door laat ontmoedigen... al heb ik wel medelijden met de campinglui.
Als ik geen examen had, zou ik geboden hebben. Maandag heeft een sterke line-up.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:34 schreef achterop23 het volgende:
Voor degenen die nog een kaartje voor maandag willen kopen.
Ik heb een maandagkaart over!
Nadat ik eerst een maandagkaart had gekocht, bleek dat ik toch ook wel de zondag wil, dus heb ik een weekendkaart erbij gekocht.
Ik woon in Groningen, maar reis na het verzenden van deze post al af naar Landgraaf (kenissen). Mail me als je interesse hebt, staat wel een adres in mijn profiel denk ik.
Vanaf 5 uur kan ik mijn mail wel checken.
Trouwens, ik had gehoord dat Pumpkins wel uitgezonden mocht worden
Gewoon naar de Pinkpop-sectie van 3voor12 gaan en dan rechtsboven in die zwarte balk op WebTV klikken toch?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:46 schreef -skippybal- het volgende:
3voor12 TV is nergens te streamen he?
Ik ook, Maxļmo Parkquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:54 schreef icebliss het volgende:
Als ik geen examens had zou ik morgen waarschijnlijk zijn gegaan.. Dan maar 3voor12TV.
Ze sloten 't bevrijdingsfestival in Groningen af, met lichtshow en al d'r bij in 't donker. Ik vond ze heel overtuigend toen. Op CD vind ik 't ietsje minder, komt niet helemaal lekker over dan. Wel een leuke CD.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:54 schreef Sautor het volgende:
Ik vind het op CD veel beter, en openingsact is altijd moelijk
Ja, Goose moet niet overdag inderdaad. Gaat ten koste van de sfeer.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:02 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ze sloten 't bevrijdingsfestival in Groningen af, met lichtshow en al d'r bij in 't donker. Ik vond ze heel overtuigend toen. Op CD vind ik 't ietsje minder, komt niet helemaal lekker over dan. Wel een leuke CD.
Pinkpop 2007 - Deel 9...bijna zoverquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:27 schreef crossover het volgende:
Waar kan ik 3voor12tv kijken?
Thanksquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Pinkpop 2007 - Deel 9...bijna zover
Mocht dat niet uitgezonden worden dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:46 schreef Sautor het volgende:
[..]
Hoop ik voor je dat ze het gaan redden met het geluid..
Dat is idd de rede waarom Goose nu niet live te zien is!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Mocht dat niet uitgezonden worden dan?
Da's Julliet & The Licks!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:33 schreef RHCPeter het volgende:
Wie de fuck is dit?? Die vrouw enzo
Ken het niet
Ok, ik ken ze niet. Vind het ook niet zo heel mooi moet ik zeggenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Da's Julliet & The Licks!
Dat is die actrice die ook in "Natural Born Killers" en "From Dusk till Dawn" heeft gespeeld.
Ja, central of onstage ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:39 schreef RHCPeter het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/speler/tv/11998947
Julliete de fel anti-blower?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Da's Julliet & The Licks!
Dat is die actrice die ook in "Natural Born Killers" en "From Dusk till Dawn" heeft gespeeld.
Central is Julliette and the licks. Zuidpodium.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, central of onstage ?![]()
Het is blijkbaar zo moeilijk voor die gasten om even een fatsoenlijk schemaatje in elkaar te draaien, zodat je alleen maar de tv hoeft aan te zetten om een idee te krijgen van pinkpop.
Ja dat bewaren ze voor een maandag hequote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:36 schreef Aoristus het volgende:
het godverdomme weer prachtig geregeld zo, de hele publieke omroep werd door het eurovisie songfestival gegijzeld, maar je moet graven op internet om iets van pinkpop te kunnen zien
Ze is een Scientologist.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:43 schreef Aoristus het volgende:
Julliete de fel anti-blower?
Ze is vroeger heftig verslaafd geweest en zo'n beetje alles drugs onder de zon geprobeerd.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:47 schreef Tism het volgende:
[..]
Oh huh!? Dat weet ik niet, of ze fel anti-blower is.![]()
Oh oke! Ik wist ook niet dat ze Scientologist is, en verklaard idd genoeg.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze is vroeger heftig verslaafd geweest en zo'n beetje alles drugs onder de zon geprobeerd.
En daarom is ze er nu tegen...
Alstublieftquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
Is er hier niet iemand die iemand kent op PP met een camera in zijn/haar telefoon die even het Lowlands-postertje kan fotograferen?
redelijk kut idd, alleen m aandag wordt er pinkpop uitgezonden op Ned3 volgens mij?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:36 schreef Aoristus het volgende:
het godverdomme weer prachtig geregeld zo, de hele publieke omroep werd door het eurovisie songfestival gegijzeld, maar je moet graven op internet om iets van pinkpop te kunnen zien
Dank u voor uw kikker!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:18 schreef user_friendly het volgende:
[..]
Alstublieft
[[url=http://img510.imageshack.us/img510/8190/dsc00064qg1.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:16 schreef Tism het volgende:
Zijn er Fok!kers actief op Twitter?
disable referrers en nergens last vanquote:
Dat is een site waarop je steeds korte berichtjes kunt sturen wat je aan het doen bent. Zo kun je bijhouden waar je vrienden allemaal mee bezig zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:20 schreef RHCPeter het volgende:
Wat is Twitter?
Ok, vielen dankquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is een site waarop je steeds korte berichtjes kunt sturen wat je aan het doen bent. Zo kun je bijhouden waar je vrienden allemaal mee bezig zijnHet is een soort "wie wat waar" van hyves. Is leuk
Je bedoeld Wir Sind Helden?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:24 schreef RHCPeter het volgende:
Goede band nu op 3fmIch will da sein
Alleen heeft 3fm hun geluid niet helemaal in orde. Zijn ze nog mee aan het klooien en ligt dus niet aan de radio
Whahah Eric had niet in de gaten dat wij hem wel hoorden
Dat nummer heet Wenn es passiertquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:30 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Ja maar het nummer Ich will da sein speelden ze net
Ik hebt niets met duitse bands in het algemeen maar wenn es passiert klinkt erg leukquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:38 schreef Aoristus het volgende:
Wat is er eigenlijk zo tof aan duitse bandsIk vind het vaak tenenkrommend irritant klinken
Vorig jaar had je Dresden Dolls, ik heb een half uur daarna niet kunnen kijken..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:39 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik hebt niets met duitse bands in het algemeen maar wenn es passiert klinkt erg leuk
Ja, prima!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:38 schreef user_friendly het volgende:
[..]
Als het goed is doet ie het nu wel.
Kan op internet even snel niets vinden, je bedoeld toch eht nummer wenn es passiert?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:58 schreef Tism het volgende:
Van wie is 't originele nummer dat Wir Sind Helden net speelde?
Kom er ff niet op!![]()
Het enerlaatste nummer dat ze speelde.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:04 schreef Niek. het volgende:
[..]
Kan op internet even snel niets vinden, je bedoeld toch eht nummer wenn es passiert?
bedoel je dat stukje met die saxofoon?quote:
Aurelie was dat en op 3 voor12 stond er ook een /'andere naam' bij. Een Engelse titel maar welke weet ik niet meer.quote:
Doe je even bij instellingen veranderen naar Windows Media Playerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:23 schreef Svyatagor het volgende:
Ik krijg die 3voor12 tv niet aan de praat. Hele tijd zo'n quicktime symboo en een vraagtekentje.
Lang leve digitale tv (kanaal 161 @ @home).quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:23 schreef Svyatagor het volgende:
Ik krijg die 3voor12 tv niet aan de praat. Hele tijd zo'n quicktime symboo en een vraagtekentje.
Staat ie al.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Doe je even bij instellingen veranderen naar Windows Media Player
Owja das waar ookquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lang leve digitale tv (kanaal 161 @ @home).
Idd. Na een paar nummers heb je 't wel weer gehoord (en gezien).quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:28 schreef Aoristus het volgende:
nu is within temptation, volgens mij staan ze daar elk jaar over wolkjes en prinsessen te schetteren
het is the final countdown all over againquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Na een paar nummers heb je 't wel weer gehoord (en gezien).
De tentjes!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:47 schreef Oom_Agent het volgende:
20 km van Pinkpop af (Aken) is deze waarschuwing zojuist uitgegeven:
Amtliche WARNUNG vor GEWITTER mit SCHWEREN STURMBOEN, STARKREGEN
und HAGEL
für den Kreis und die Stadt Aachen
gültig von: Samstag, 26.05.07 19:35 Uhr
bis: Samstag, 26.05.07 23:00 Uhr
UNWETTER durch HEFTIGEN STARKREGEN / SCHWERE STURMBOEN:
In der Nacht bis Sonntagvormittag besteht in allen Landesteilen..
Nächste Aktualisierung: spatestens Samstag, 26.05.07, 22:00 Uhr
DWD / RZ Essen
Nou evacueren dan maar![]()
Kan kloppen idd. Zie http://www.buienradar.nl/quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:58 schreef dadra het volgende:
d'r is een nu een behoorlijke stortbui boven het terrein incl bliksem
Heb ik de radar niet voor nodig, hoef alleen maar naar buiten te kijkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan kloppen idd. Zie http://www.buienradar.nl/
Weet je woonplaats niet, vandaarquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:09 schreef dadra het volgende:
[..]
Heb ik de radar niet voor nodig, hoef alleen maar naar buiten te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |