Oh oke! Ik wist ook niet dat ze Scientologist is, en verklaard idd genoeg.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze is vroeger heftig verslaafd geweest en zo'n beetje alles drugs onder de zon geprobeerd.
En daarom is ze er nu tegen...
Alstublieftquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
Is er hier niet iemand die iemand kent op PP met een camera in zijn/haar telefoon die even het Lowlands-postertje kan fotograferen?
redelijk kut idd, alleen m aandag wordt er pinkpop uitgezonden op Ned3 volgens mij?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:36 schreef Aoristus het volgende:
het godverdomme weer prachtig geregeld zo, de hele publieke omroep werd door het eurovisie songfestival gegijzeld, maar je moet graven op internet om iets van pinkpop te kunnen zien
Dank u voor uw kikker!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:18 schreef user_friendly het volgende:
[..]
Alstublieft
[[url=http://img510.imageshack.us/img510/8190/dsc00064qg1.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:16 schreef Tism het volgende:
Zijn er Fok!kers actief op Twitter?
disable referrers en nergens last vanquote:
Dat is een site waarop je steeds korte berichtjes kunt sturen wat je aan het doen bent. Zo kun je bijhouden waar je vrienden allemaal mee bezig zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:20 schreef RHCPeter het volgende:
Wat is Twitter?
Ok, vielen dankquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is een site waarop je steeds korte berichtjes kunt sturen wat je aan het doen bent. Zo kun je bijhouden waar je vrienden allemaal mee bezig zijnHet is een soort "wie wat waar" van hyves. Is leuk
Je bedoeld Wir Sind Helden?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:24 schreef RHCPeter het volgende:
Goede band nu op 3fmIch will da sein
Alleen heeft 3fm hun geluid niet helemaal in orde. Zijn ze nog mee aan het klooien en ligt dus niet aan de radio
Whahah Eric had niet in de gaten dat wij hem wel hoorden
Dat nummer heet Wenn es passiertquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:30 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Ja maar het nummer Ich will da sein speelden ze net
Ik hebt niets met duitse bands in het algemeen maar wenn es passiert klinkt erg leukquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:38 schreef Aoristus het volgende:
Wat is er eigenlijk zo tof aan duitse bandsIk vind het vaak tenenkrommend irritant klinken
Vorig jaar had je Dresden Dolls, ik heb een half uur daarna niet kunnen kijken..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:39 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik hebt niets met duitse bands in het algemeen maar wenn es passiert klinkt erg leuk
Ja, prima!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:38 schreef user_friendly het volgende:
[..]
Als het goed is doet ie het nu wel.
Kan op internet even snel niets vinden, je bedoeld toch eht nummer wenn es passiert?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:58 schreef Tism het volgende:
Van wie is 't originele nummer dat Wir Sind Helden net speelde?
Kom er ff niet op!![]()
Het enerlaatste nummer dat ze speelde.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:04 schreef Niek. het volgende:
[..]
Kan op internet even snel niets vinden, je bedoeld toch eht nummer wenn es passiert?
bedoel je dat stukje met die saxofoon?quote:
Aurelie was dat en op 3 voor12 stond er ook een /'andere naam' bij. Een Engelse titel maar welke weet ik niet meer.quote:
Doe je even bij instellingen veranderen naar Windows Media Playerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:23 schreef Svyatagor het volgende:
Ik krijg die 3voor12 tv niet aan de praat. Hele tijd zo'n quicktime symboo en een vraagtekentje.
Lang leve digitale tv (kanaal 161 @ @home).quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:23 schreef Svyatagor het volgende:
Ik krijg die 3voor12 tv niet aan de praat. Hele tijd zo'n quicktime symboo en een vraagtekentje.
Staat ie al.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Doe je even bij instellingen veranderen naar Windows Media Player
Owja das waar ookquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lang leve digitale tv (kanaal 161 @ @home).
Idd. Na een paar nummers heb je 't wel weer gehoord (en gezien).quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:28 schreef Aoristus het volgende:
nu is within temptation, volgens mij staan ze daar elk jaar over wolkjes en prinsessen te schetteren
het is the final countdown all over againquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Na een paar nummers heb je 't wel weer gehoord (en gezien).
De tentjes!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:47 schreef Oom_Agent het volgende:
20 km van Pinkpop af (Aken) is deze waarschuwing zojuist uitgegeven:
Amtliche WARNUNG vor GEWITTER mit SCHWEREN STURMBOEN, STARKREGEN
und HAGEL
für den Kreis und die Stadt Aachen
gültig von: Samstag, 26.05.07 19:35 Uhr
bis: Samstag, 26.05.07 23:00 Uhr
UNWETTER durch HEFTIGEN STARKREGEN / SCHWERE STURMBOEN:
In der Nacht bis Sonntagvormittag besteht in allen Landesteilen..
Nächste Aktualisierung: spatestens Samstag, 26.05.07, 22:00 Uhr
DWD / RZ Essen
Nou evacueren dan maar![]()
Kan kloppen idd. Zie http://www.buienradar.nl/quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:58 schreef dadra het volgende:
d'r is een nu een behoorlijke stortbui boven het terrein incl bliksem
Heb ik de radar niet voor nodig, hoef alleen maar naar buiten te kijkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan kloppen idd. Zie http://www.buienradar.nl/
Weet je woonplaats niet, vandaarquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:09 schreef dadra het volgende:
[..]
Heb ik de radar niet voor nodig, hoef alleen maar naar buiten te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |