Ze sloten 't bevrijdingsfestival in Groningen af, met lichtshow en al d'r bij in 't donker. Ik vond ze heel overtuigend toen. Op CD vind ik 't ietsje minder, komt niet helemaal lekker over dan. Wel een leuke CD.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:54 schreef Sautor het volgende:
Ik vind het op CD veel beter, en openingsact is altijd moelijk
Ja, Goose moet niet overdag inderdaad. Gaat ten koste van de sfeer.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:02 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ze sloten 't bevrijdingsfestival in Groningen af, met lichtshow en al d'r bij in 't donker. Ik vond ze heel overtuigend toen. Op CD vind ik 't ietsje minder, komt niet helemaal lekker over dan. Wel een leuke CD.
Pinkpop 2007 - Deel 9...bijna zoverquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:27 schreef crossover het volgende:
Waar kan ik 3voor12tv kijken?
Thanksquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Pinkpop 2007 - Deel 9...bijna zover
Mocht dat niet uitgezonden worden dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:46 schreef Sautor het volgende:
[..]
Hoop ik voor je dat ze het gaan redden met het geluid..
Dat is idd de rede waarom Goose nu niet live te zien is!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Mocht dat niet uitgezonden worden dan?
Da's Julliet & The Licks!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:33 schreef RHCPeter het volgende:
Wie de fuck is dit?? Die vrouw enzo
Ken het niet
Ok, ik ken ze niet. Vind het ook niet zo heel mooi moet ik zeggenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Da's Julliet & The Licks!
Dat is die actrice die ook in "Natural Born Killers" en "From Dusk till Dawn" heeft gespeeld.
Ja, central of onstage ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:39 schreef RHCPeter het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/speler/tv/11998947
Julliete de fel anti-blower?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Da's Julliet & The Licks!
Dat is die actrice die ook in "Natural Born Killers" en "From Dusk till Dawn" heeft gespeeld.
Central is Julliette and the licks. Zuidpodium.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, central of onstage ?![]()
Het is blijkbaar zo moeilijk voor die gasten om even een fatsoenlijk schemaatje in elkaar te draaien, zodat je alleen maar de tv hoeft aan te zetten om een idee te krijgen van pinkpop.
Ja dat bewaren ze voor een maandag hequote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:36 schreef Aoristus het volgende:
het godverdomme weer prachtig geregeld zo, de hele publieke omroep werd door het eurovisie songfestival gegijzeld, maar je moet graven op internet om iets van pinkpop te kunnen zien
Ze is een Scientologist.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:43 schreef Aoristus het volgende:
Julliete de fel anti-blower?
Ze is vroeger heftig verslaafd geweest en zo'n beetje alles drugs onder de zon geprobeerd.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:47 schreef Tism het volgende:
[..]
Oh huh!? Dat weet ik niet, of ze fel anti-blower is.![]()
Oh oke! Ik wist ook niet dat ze Scientologist is, en verklaard idd genoeg.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze is vroeger heftig verslaafd geweest en zo'n beetje alles drugs onder de zon geprobeerd.
En daarom is ze er nu tegen...
Alstublieftquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
Is er hier niet iemand die iemand kent op PP met een camera in zijn/haar telefoon die even het Lowlands-postertje kan fotograferen?
redelijk kut idd, alleen m aandag wordt er pinkpop uitgezonden op Ned3 volgens mij?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:36 schreef Aoristus het volgende:
het godverdomme weer prachtig geregeld zo, de hele publieke omroep werd door het eurovisie songfestival gegijzeld, maar je moet graven op internet om iets van pinkpop te kunnen zien
Dank u voor uw kikker!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:18 schreef user_friendly het volgende:
[..]
Alstublieft
[[url=http://img510.imageshack.us/img510/8190/dsc00064qg1.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:16 schreef Tism het volgende:
Zijn er Fok!kers actief op Twitter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |