disable referrers en nergens last vanquote:

Dat is een site waarop je steeds korte berichtjes kunt sturen wat je aan het doen bent. Zo kun je bijhouden waar je vrienden allemaal mee bezig zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:20 schreef RHCPeter het volgende:
Wat is Twitter?

Ok, vielen dankquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is een site waarop je steeds korte berichtjes kunt sturen wat je aan het doen bent. Zo kun je bijhouden waar je vrienden allemaal mee bezig zijnHet is een soort "wie wat waar" van hyves. Is leuk

Je bedoeld Wir Sind Helden?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:24 schreef RHCPeter het volgende:
Goede band nu op 3fmIch will da sein
Alleen heeft 3fm hun geluid niet helemaal in orde. Zijn ze nog mee aan het klooien en ligt dus niet aan de radio
Whahah Eric had niet in de gaten dat wij hem wel hoorden

Dat nummer heet Wenn es passiertquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:30 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Ja maar het nummer Ich will da sein speelden ze net

Ik hebt niets met duitse bands in het algemeen maar wenn es passiert klinkt erg leukquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:38 schreef Aoristus het volgende:
Wat is er eigenlijk zo tof aan duitse bandsIk vind het vaak tenenkrommend irritant klinken

Vorig jaar had je Dresden Dolls, ik heb een half uur daarna niet kunnen kijken..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:39 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik hebt niets met duitse bands in het algemeen maar wenn es passiert klinkt erg leuk

Ja, prima!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:38 schreef user_friendly het volgende:
[..]
Als het goed is doet ie het nu wel.

Kan op internet even snel niets vinden, je bedoeld toch eht nummer wenn es passiert?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:58 schreef Tism het volgende:
Van wie is 't originele nummer dat Wir Sind Helden net speelde?
Kom er ff niet op!![]()

Het enerlaatste nummer dat ze speelde.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:04 schreef Niek. het volgende:
[..]
Kan op internet even snel niets vinden, je bedoeld toch eht nummer wenn es passiert?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |