Het is iig graties met shirt en zweetbandquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Koffiewekker is voor wankers!

altijd zonder regenkleding naar festivalsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:32 schreef peaceman het volgende:
tvptje.... iedereen poncho al ingepakt?

quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:32 schreef peaceman het volgende:

Er is tot nog toe geen animo voor een meet, we kunnen wel een last-minute meet organiseren...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:56 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Misschien wordt het toch nog een beetje mooi weer?
Ik ga nu pas mijn tas pakkenDan vanavond naar mijn vriend en morgen pas echt weg
Komt er nog een meet?

hoe herken je me, ik ga géén XL shirt aan doenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:19 schreef Pink_Floyd het volgende:
trouwens TE...nog ff ergens een biertje doen na al het concertgeweld op een avondje Pinkpop?

Oh, even checken inderdaadquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:44 schreef Juicyhil het volgende:
Enne ik heb gister nog koffie voor op pinkpop gewonnen(ook heben? check www.koffiewekker.nl)

yep, en voor het echte bagger weer een knal geel chemicalienpak..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:32 schreef peaceman het volgende:

Hey Pink, nog wat gehad aan ons Hotel verhaal?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:19 schreef Pink_Floyd het volgende:
trouwens TE...nog ff ergens een biertje doen na al het concertgeweld op een avondje Pinkpop?

Dan ben ik dus niet de enige die dinsdag morgen moet werkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:30 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik moet dinsdagmiddag een presentatie geven, ga daarom dinsdagmorgen direct door naar mijn werk![]()
Dat is het voordeel van lekker dichtbij wonen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:10 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga pitten, ik sta om 5:15 uur op, neem de trein van 6:11 een moet daar 3:39 uur lang in zitten.

Zo'n 3 kwartier geleden viel RTL uit, het eerste wat in me opkwam was onweer.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:38 schreef Timo20 het volgende:
Het is me nou trouwens toch een partij aan het regenen en onweren[afbeelding] [afbeelding]

ook zoquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:54 schreef renz0r het volgende:
Ik ben slapen, morgenvroeg naar pinkpop, hoop er later in de ochtend er te zijn!
Veel plezier allemaal!

Hier (een kleine 20 minuten van Landgraaf) is het net gestopt met regenen. Het ontweert nog een klein beetjequote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:04 schreef peaceman het volgende:
Hoest weer in Landgraaf?

Hard geregend?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hier (een kleine 20 minuten van Landgraaf) is het net gestopt met regenen. Het ontweert nog een klein beetje

20 minuten? Oh da's wel lekker dichtbij, maar voor andere evenementen en concerten elders in het land is het weer kut.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hier (een kleine 20 minuten van Landgraaf) is het net gestopt met regenen. Het ontweert nog een klein beetje

Ik hoop voor hun dat ze goed zijn voorbereid.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hard geregend?
Hoe zou het zijn met die gekken die al voor de poort zaten

Heel hardquote:
kloptquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
20 minuten? Oh da's wel lekker dichtbij, maar voor andere evenementen en concerten elders in het land is het weer kut.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |