ja, maar als je er dan 2 koopt (heen en terug) is het alsnog maar 35..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:52 schreef soul114 het volgende:
lentetour is maar een dag geldig..

Hier in Kerkrade was het net behoorlijk hard aan het onweren.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hier (een kleine 20 minuten van Landgraaf) is het net gestopt met regenen. Het ontweert nog een klein beetje

hier ook maar nu is het rustig: gestopt met zowel regenen als onwerenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:20 schreef Schimpie het volgende:
Hier in Kerkrade was het net behoorlijk hard aan het onweren.

pssst pm nog gelezen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Gaaaap... veel succes mensen

Ow ja.. dacht die zal m toch wel niet meer lezen.quote:

quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:27 schreef user_friendly het volgende:
Ik baal heel erg.l ik zou het hele weekend maar heb sinds donderdag heel erg de griep met koorts, keelontsteking etc. Heb mijn kaartje dus op het laatste moment nog verkocht. Enige voordeel is dat ik de regen nu mis... Ga nu vanuit bed maar wat pinkpop via 3voor12 tv volgen..

Ik zou dus puur voor sfeer gaan, muziek niet op 1/2 bandjes na. Nu is het mistig, en gister barste de hel los, qua onweer. Jezus, wat een kutweer.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
als je je daar door laat ontmoedigen... al heb ik wel medelijden met de campinglui.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |