was nog ff aan het aanpassenquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:46 schreef super-muffin het volgende:
Nog 50 dagen?
Ik heb bier voor op de camping ingeslagen!
Als je vrijdag gaat sowieso want dan is de helft minstens op voor je zaterdag met 12 blikjes door de poort looptquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:03 schreef kreuk050 het volgende:
Dus ik kan zo 24 cool blikjes van heineken in me tas mieteren en gaan?
ik dacht dat ik in het lowlands topic aan het reageren wasquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:57 schreef punkr1 het volgende:
[..]
munten,, zeg maar bonnenal mogen ze wel eens munten invoeren, stuk handiger
quote:
plastic fles, in je slaapzak rollen. normaal gesproken krijg je eigenlijk alles wel de camping op, zo streng wordt er nou ook weer niet gecontroleerd. alleen geen glas, geen gasflessen, geen wapens, geen bergen drank.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:40 schreef Metalfrost het volgende:
hoe vervoer ik mijn beerenburg? krijg ik die wel op de plaats van bestemming? (te weten het kampeerterrein)
Dat wordt voor mij wel het hoogtepunt jaquote:
Oeh, goeie!quote:
Een klasgenoot van mij kwam vorig jaar om half 12 aan op camping B en had een greppel met hellingspercentage 10% ofzo.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:26 schreef sakeh het volgende:
Hmm, hoe snel is de camping zeg maar vol? -Of hoelang duurt het voordat veld C helemaal is volgebouwd?-
ohh, en ik wou pas tegen 3 uur daar zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:30 schreef VASND het volgende:
[..]
Een klasgenoot van mij kwam vorig jaar om half 12 aan op camping B en had een greppel met hellingspercentage 10% ofzo.
Niet ideaal.
En van iemand anders hoorde ik weer dat er nog plaats genoeg was om 12 uur..
Dus ik hoop dat het wel mee valt, wij gaan met zn 5'en, één tent, dus ik denk dat een plaatsje vinden wel lukt.
A zo rond 7 uur elk jaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:32 schreef sakeh het volgende:
[..]
ohh, en ik wou pas tegen 3 uur daar zijnHoelaat gaat de camping uberhaupt open
?
Tent, die ik nog moet gaan kopen vandaag.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:20 schreef _Supreme het volgende:
Post jullie lijstje eens van dingen die je meeneemt. ik heb het gevoel dat ik iets vergee-heet!
deze lijst van Graz is vrij compleetquote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:20 schreef _Supreme het volgende:
Post jullie lijstje eens van dingen die je meeneemt. ik heb het gevoel dat ik iets vergee-heet!
Hooigevechten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:01 schreef ioko het volgende:
Echte Pinkpop-mensen kunnen die regen best aan (en die weten ook dat het vaak wel meevalt met de voorspellingen, laten we daar gewoon op hopen)
En mijn konijn dan? Wat moet ie dan eten?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende: