Enige reden waarom ik een mic hebquote:
man je meent toch niet echt dat je ene bierhouder op dat kreng hebt zitten?quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Enige reden waarom ik een mic heben om entertainende hatelijke uitspraken t doen richting hippies of slayerfans of wat er ook binnen m'n gezichtsveld valt
Nu onze roadie bandlid is geworden heb ik niemand meer die bier aan kan gevenquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:05 schreef punkjunk het volgende:
[..]
man je meent toch niet echt dat je ene bierhouder op dat kreng hebt zitten?![]()
![]()
Ja altijd de minderheid afzeiken dan vind de meerderheid het tof en dat valt goedquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:05 schreef Deansensitized het volgende:
Whahahahaha. Je publiek afzeiken, altijd goed
nee johquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:05 schreef Aresdreams het volgende:
Hmmm, dribbel tegen hippies en slayer fans?
slayer fans zijn eng
Trivia: sommige Stagg gitaren hebben een headstock waar je bierflesjes mee open kan maken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:05 schreef punkjunk het volgende:
[..]
man je meent toch niet echt dat je ene bierhouder op dat kreng hebt zitten?![]()
![]()
![]()
vertel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Trivia: sommige Stagg gitaren hebben een headstock waar je bierflesjes mee open kan maken.
Volgnes mij breekt een stagg spontaan doormidden als je dat probeertquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Trivia: sommige Stagg gitaren hebben een headstock waar je bierflesjes mee open kan maken.
Arme jij.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:09 schreef imported_sphinx het volgende:
Ik moest wachten. dus ik ging wat anders doen.
nu heb ik geen FiPo.
Ban voor Punkjunk.
Ik dacht meer dat sommige Stagg gitaren stevig genoeg zijn om zo lang op een bierflesje mee te slaan dat ie open gaat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Volgnes mij breekt een stagg spontaan doormidden als je dat probeert
sorry kerel, en nou vond ik nog dat je uit je nek lulde en ik had ongelijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:09 schreef imported_sphinx het volgende:
Ik moest wachten. dus ik ging wat anders doen.
nu heb ik geen FiPo.
Ban voor Punkjunk.
Je weet wat je te doen staat hequote:Op woensdag 23 mei 2007 17:20 schreef VaderJacob het volgende:
Zo, ben ik toch even mooi gepromoveert van koffersjouwer/bieraangeven tot bassist
Bassisten hebben toch maar één hand nodig, aldus Derek Smalls.quote:
Die had gewoon nóóit tijd en wou deze zomerperiode 3 maanden lang niks doen omdat hij ook met examens zat, en iedere tentamen periode hebben we weer meer dan een maand niks aan hem en en hoop gezeik dus en het werkt niet. En als we nu 3 maanden niks doen kunnen we practich weer opnieuw beginnen, dus kunnen we beter met iemand verder gaan die goed gemotiveerd is en wel écht geod bereid is veel tijd en energie erin te stekenquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:31 schreef Aresdreams het volgende:
Jij blij
Maar wat is er met de oude basist gebeurt?
Sommige gitaren kan je ook beter daarvoor gebruiken dan erop te spelen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Combineren vind ik beter, soms een weekje laten schieten omdat je moet leren, verder werk wijkt voor muziek ja!quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die had gewoon nóóit tijd en wou deze zomerperiode 3 maanden lang niks doen omdat hij ook met examens zat, en iedere tentamen periode hebben we weer meer dan een maand niks aan hem en en hoop gezeik dus en het werkt niet. En als we nu 3 maanden niks doen kunnen we practich weer opnieuw beginnen, dus kunnen we beter met iemand verder gaan die goed gemotiveerd is en wel écht geod bereid is veel tijd en energie erin te steken
muziek voor werk of studie he je moet je prioriteiten goed op een rijtje hebben
Alles wijkt voor muziekquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:58 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Combineren vind ik beter, soms een weekje laten schieten omdat je moet leren, verder werk wijkt voor muziek ja!
gave collectie. nu heb je eigenlijk alle classics in huisquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:02 schreef ikheetmartijn het volgende:
M'n laatste aanwinst (rechts)
[afbeelding]
Tele Mex
edit: mijn excuses voor de gare foto/fotograaf
Haha, ja daar ga je nog wel achter komenquote:
Ik heb een baan in een fabriek van 8 tot 4, waar ga ik achter komen danquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Haha, ja daar ga je nog wel achter komen
nah, een examentje maken en halen voor je toekomst is natuurlijk ook niet al te slecht om te doenquote:
Dat die baan mogelijk niet je eindstation hoeft te zijn, en je toch meer wilt dan alleen daar werken en ooit hopen dat vette contract voor je band binnen te halen zodat je niet meer hoeft te werken?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:33 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik heb een baan in een fabriek van 8 tot 4, waar ga ik achter komen dan?
Dat laatste klinkt erg goedquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:39 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Dat die baan mogelijk niet je eindstation hoeft te zijn, en je toch meer wilt dan alleen daar werken en ooit hopen dat vette contract voor je band binnen te halen zodat je niet meer hoeft te werken?
Dat laatste klinkt altijd goedquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:39 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt erg goed![]()
Weinig kans, maargoed![]()
We zullen zien kom maar hier heenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:17 schreef Deansensitized het volgende:
Klinkt als iets wat jullie aars gaat schoppen in een band finale achtig iets dit na- of volgend jaar!
Hey ff dimme ja koos bandlo....quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:24 schreef VaderJacob het volgende:
Jaja, alsof die jury je door laat gaan
ja in deel 50 ofzo als ik het me goed herinnerquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:35 schreef -Menn0- het volgende:
http://youtube.com/watch?v=mJqgxjUy7lc&mode=related&search=
Clapton
![]()
zou iemand deze niet voor mij in tabs zetten ?!
Ja zoiets jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja in deel 50 ofzo als ik het me goed herinner![]()
Exact. Er wonen een paar uiterst smaakvolle vrouwen in Frieslandquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:32 schreef Deansensitized het volgende:
Nooit in het goede gedeelte van Friesland geweest dus
friesland en een goei gedeelte? hmmmm, ruikt naar propagandaquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:32 schreef Deansensitized het volgende:
Nooit in het goede gedeelte van Friesland geweest dus
nog steeds jah.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:27 schreef Jorikjet het volgende:
hoort friesland nog officieel bij nederland?
Zelfs de Friesche vlag was het helemaal zat en die in toen maar yoghurt gaan makenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:29 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nog steeds jah.
niemand anders wil het overnemen.
Brian Setzerquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:28 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ouoSHgbz38Y
Heel vet
Live gezien in Paradiso met een luipaardprint kamerjas die zo van Hugh Hefner had kunnen zijn. Er zijn weinig mensen die dat er Rock n' Roll uit kunnen laten zien, maar Brian kan hetquote:
Hear hear.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:52 schreef Deansensitized het volgende:
Brian = Rock 'N Roll. Punt.
Ik zie nog niks bevestigt op de officiele site, zou wel tof zijn natuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:17 schreef Dribbel_ het volgende:
WAAAAAT nog practisch geen hoofdacts bekend gemaakt voor lowlands en nu al Heideroosjes Turbonegro Tool NIN bevestigdWHOWHWOEIEIE
hihi
zwakkelingquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:17 schreef Deansensitized het volgende:
En ik wil een Dean in dat OP plaatje. Gaarne uitleg daarover.
En ik ben verliefd!!!
Bambi Lynn!
![]()
[afbeelding]
quote:
precies, en zij is al net zo lelijk als die dean.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:33 schreef Aresdreams het volgende:
Ook alleen maar omdat ze een dean vast heeft
Anders vond ie het niks!
Out of all the people in the world, you're the voice of many?!?!?!?!quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:34 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
precies, en zij is al net zo lelijk als die dean.
danku, dankuwel.
ik spreek alvast namens de rest.
Is een Micheal Angelo Batio signature, dus denk het nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:39 schreef Aresdreams het volgende:
Oke, dat is wel een gave paint job... maar!
hebben ze hem ook in 7 snaar en met alleen de 2 hummers?
PRS +quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Beetje jammer van dat singel element
pak maar in met je dean![]()
the voice of some, at leastquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:38 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Out of all the people in the world, you're the voice of many?!?!?!?!![]()
Ja, daar zou ik ook geen nee tegen zeggen denk ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
Het gaat over wijven denk je dat dát iemand ook maar éne fuck interesseerdquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:42 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[afbeelding]
Net even voor onbepaalde tijd van internet geleend. Ik was al een tijdje bezig met volume 54 (Maiden Voyage), daar zitten changes in. Dit is leuker om je instrument te leren kennen! Kies een toonsoort en spelen maar, mineur en majeur
Nou ja, die stacked elements zijn overduidelijk fake...quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
PRS op markplaats?!quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:49 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Als je de PRS neemt en hem op marktplaats knalt heb je genoeg geld om 3 Russische bruiden te kopen.
Ja toen ik postte stond alleen die lelijkerd er nog. Dus ik dacht, dan maar saaie jazztheorie, alles liever dan die schermvervuiling!quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het gaat over wijven denk je dat dát iemand ook maar éne fuck interesseerd![]()
true true, we moeten die ff laten verwijderen door een mod ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:54 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Ja toen ik postte stond alleen die lelijkerd er nog. Dus ik dacht, dan maar saaie jazztheorie, alles liever dan die schermvervuiling!
Stom ding danquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is een Micheal Angelo Batio signature, dus denk het niet
quote:Dribbel_ zegt:
Hey modje, iemand (ik zal nog niet verklappen wie) heeft een plaatje van een of ander fukking lelijk wijf gepost!![]()
Doe eens verwijderen?!
Ik heb alvast een fukking LEKKER wijf gepost, dat zal em leren
quote:Modje zegt:
WTF![]()
* Deanz0r bant!![]()
ESP heeft wel toffe, hoewel ook niet altijd geweldig.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Zijn ze er eindelijk achter dat ze de meest lelijke headstocks maakten die je amar kon verzinnen![]()
Nee, die van Fender zijn mooiquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Zijn ze er eindelijk achter dat ze de meest lelijke headstocks maakten die je amar kon verzinnen![]()
nopequote:Op woensdag 23 mei 2007 23:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, die van Fender zijn mooi
Schecter heeft sowieso wel prima gitaren. Vriend van me heeft een Blackjack, erg mooi hoor.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Schecter heeft sowieso wel prima gitaren. Vriend van me heeft een Blackjack, erg mooi hoor.
Ze zien er erg tof uit ja, je ziet ze alleen niet zo veel helaas zou ze graag eens testenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Schecter heeft sowieso wel prima gitaren. Vriend van me heeft een Blackjack, erg mooi hoor.
Tja, ik hou toch niet zo van EMG's...quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ze zien er erg tof uit ja, je ziet ze alleen niet zo veel helaas zou ze graag eens testen
http://media.schecterguitars.com/imgs/hr_c1_hell_bch.jpg
dit word m'n nieuwe gitaar als ik ooit weer geld heb
Ja dat was ook m'n enige minpunt die emg hoeft nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Tja, ik hou toch niet zo van EMG's...
Paar JB's erin ofzo zou ik liever hebben. Dat heeft die Blackjack dan bijvoorbeeld.
Wow cool, met Anathema. Als ze bij Tivoli kaartjes verkopen ga ik morgen even langs om jullie rekening voller te maken (mits het niet uitverkocht is).quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:00 schreef Cynic het volgende:
Woehoe, net weer geoefend.![]()
Opdat we straks in Tivoli en W2 er niet compleet langs baggeren
JB's van SD dusquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat was ook m'n enige minpunt die emg hoeft nietSD erin dan
Dat gaat voor onze rekening weinig verschil maken, maar zou leuk zijn als je kwam kijken natuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:31 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Wow cool, met Anathema. Als ze bij Tivoli kaartjes verkopen ga ik morgen even langs om jullie rekening voller te maken (mits het niet uitverkocht is).
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
JB's van SD dus
en een 59 in de halspositie
Ook wel toch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:32 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee, mij.
want die hoef je niet te solderen![]()
Dat was die gozer met die rooie gitaar in z'n plaatje. Marrek ofzo? Het is erg onrespectvol, maar ik ben z'n naam vergeten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:04 schreef imported_sphinx het volgende:
Er was hier iemand die een opleiding deed aan de HKU met muziek, toch?
wie was da, en welke opleiding?
jammer van die tieten, maar verder wel prima!quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
http://www.emgpickups.com(...)umbuckers_active.pdfquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:39 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
neuh, ze hebben allemaal een Quick Connect ding.
tis iig heel simpel.
Hm, kan ik me nauwelijks voorstellen. Anathema speelt nog wel wat vlottere en ruigere nummers maar de setlist leent zich daar verder niet zo heel goed voor denk ik. En bij ons gaat dat ook al lastig wordenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:40 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
@Cynic; zo'n idee had ik al. Wordt er gepit en gerost bij dit gebeuren? Ik kan wel weer ene pit gebruiken, sta al maanden droog
idd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:41 schreef Cynic het volgende:
[..]
http://www.emgpickups.com(...)umbuckers_active.pdf
Ik lees hier toch echt een paar keer "soldering" en tenzij ik me sterk vergis betekent dat dat je weer met een soldeerapparaat in de weer mag
ja, das dus met die quick-connect.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:44 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Nou, het is zo dat als je al EMGs geinstallerd hebt, je allen maar wat moet vast te klikken als je er een niewe inzet.
sterf es ff ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:44 schreef Deansensitized het volgende:
Tuurlijk moet je dat solderen, n00b
Ok. Nou ja, headbangen is ook goed. En anders begin ik zelf wel een pitquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hm, kan ik me nauwelijks voorstellen. Anathema speelt nog wel wat vlottere en ruigere nummers maar de setlist leent zich daar verder niet zo heel goed voor denk ik. En bij ons gaat dat ook al lastig worden
quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:33 schreef Under_Score het volgende:
zondag weer oeffenen met de band, ik denk dat ik deze week mijn dean maar thuislaat
Hmmm, wanneer spelen jullei in willem 2?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:00 schreef Cynic het volgende:
Woehoe, net weer geoefend.![]()
Opdat we straks in Tivoli en W2 er niet compleet langs baggeren
ik mis 1 snaar, en een floyd rosequote:Op woensdag 23 mei 2007 23:11 schreef Deansensitized het volgende:
Ares, die Dave Mustaine series niks voor jou?
Dean Dave Mustaine VMNT1
[afbeelding]
En de Dean Dave Mustaine VMNT Limited
[afbeelding]
op de wounded een pit LOL!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:40 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Dat was die gozer met die rooie gitaar in z'n plaatje. Marrek ofzo? Het is erg onrespectvol, maar ik ben z'n naam vergeten.
@Cynic; zo'n idee had ik al. Wordt er gepit en gerost bij dit gebeuren? Ik kan wel weer ene pit gebruiken, sta al maanden droog
Ten tijde van de eerste cd heb ik wel eens in een TW pit gestaan hoor!quote:
ja, helaas wel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:57 schreef ikheetmartijn het volgende:
Hey mensen, wel eens bij stil gestaan? Dat als je al die tijd die je nu hebt verneukt op fok in het bedenken van muziek had gestoken, wat voor geniale nummers je dan nu misschien had klaarliggen?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:59 schreef Aresdreams het volgende:
Euhm... op me werk kan ik die tijd toch niet in muziek steken, dus verneuk ik weinig tijd hier
verticaal ziet ie er beter uit dan horizontaal.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:08 schreef Under_Score het volgende:
vind de normale explorer toch mooier
mischien, maar hoevaak bespeel je hem eigenlijk verticaal dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
verticaal ziet ie er beter uit dan horizontaal.
en gibson explorers zijn idd ook tof.
![]()
dat is niet van belang. hoevaak hou je em helemaal horizontaal?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:28 schreef Under_Score het volgende:
[..]
mischien, maar hoevaak bespeel je hem eigenlijk verticaal dan?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:16 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
V = tof. want:
Flying V
Stek V
V for Vendetta
Vl bier.
![]()
Tony Hawk Pro Skater 2quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:36 schreef ikheetmartijn het volgende:
Gaat er vanavond nog iemand naar Fu Manchu in het Burgerweeshuis te Deventer dan?
Edit: deze band dus
maar voor wie is ie nou?quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:11 schreef Deansensitized het volgende:
LTD komt hoogstwaarschijnlijk morgen al binnen
Is nog ff 270 euro hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:31 schreef -Menn0- het volgende:
Laat maar, ik zie al dat de ESP LTD EX50 is![]()
voor zo'n toffe gitaar is het niet duur dan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:11 schreef Aresdreams het volgende:
Niet echt duur, voor een gitaar
gitaar die ik wil is 900 euro(de betaalbare die ik wil dan)
De EX400 weet ik niet, maar deze EX50 wel een beetje.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:17 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
voor zo'n toffe gitaar is het niet duur dan.
echt jammer dat ie nogal topzwaar is. als ie in perfecte balans was zou ik nooit een andere gitaar willen![]()
weet iemand of de duurdere LTD's dit ook hebben? of lekker niet, door ander hout?
want dan koop ik gewoon een ex-400 zodra ik de kans krijg![]()
een zwarte én een witte.![]()
Ja, zijn superdingen hoor! Die Vipers en LP's ook. Echt superdegelijke, heerlijk spelende, bruut klinkende, mooi afgewerkte gitaren.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:20 schreef imported_sphinx het volgende:
LTD's zijn echt kwaliteit.
veel gitaristen die op ESP standards en customs spelen, hebben net zo lief een (uiteraard een duurdere) LTD.![]()
Ligt vaak niet echt aan het hout, meer aan de vorm + de plek waar de strap pegs zitten. Met andere woorden: ja, ook de 400 is kopzwaar.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:17 schreef imported_sphinx het volgende:
weet iemand of de duurdere LTD's dit ook hebben? of lekker niet, door ander hout?
want dan koop ik gewoon een ex-400 zodra ik de kans krijg![]()
ik weet de oplossing.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:11 schreef NASDAQbastardo het volgende:
En de oplossing die ik al 20 keer gepost heb:
[afbeelding]
En/of goeie leren strap.
Wat is deze nonsens?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:06 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Ligt vaak niet echt aan het hout, meer aan de vorm + de plek waar de strap pegs zitten. Met andere woorden: ja, ook de 400 is kopzwaar.
Dean: tof cadeau man!
Edit: en trouwens, als al een EX hebt wordt de volgende gitaar toch een echte explorer? Of een echte V. Of een shredplank met 2 humbuckers en een floyd rose. Een Jackson USA bijvoorbeeld. Met echte elementen ipv EMGs
je kunt toch een strap ding aan die plaat laten lassen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:14 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik ook niet. Ik zou niet weten hoe ik het moet boren. Ja, een stukje afdektape erop om lakschade te voorkomen, maar ik zie mezelf al zitten met een boormachine. Voor ik het weet pleeg ik perongeluk brute zelfmoord.
inderdaad jah. niet eens aan gedachtquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:22 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Euh ja dat klopt, je kan het volgens mij ook in een van de 4 schroefgaten doen. Nog makkelijker dus. Moet je wel een passend schroefding zien te bemachtigen, maar het bestaat ongetwijfeld want ik heb het vaker gezien.
De échte versie heeft natuurlijk een set neck, dus niks geen ijzeren plaat
ik vind em lomp.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:40 schreef ibaneX het volgende:
best les paul achtig btw
Ik heb plotseling door waar die monkeygrip op de Jem vandaan komt, dank jequote:Op donderdag 24 mei 2007 20:45 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ja, dan wel hopen dat je dan het gat op de goede plaats boort
Als hij dan weer uit balans is zit je met een gat
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:45 schreef Deansensitized het volgende:
Heeft mijn Dean V ook, de strapholder aan de neckplate, lekker in balans. Mij SG heeft dat ook volgens mij...
Lekker supergladde strap
Maar ja, dan wel hopen dat je dan het gat op de goede plaats boort
Als hij dan weer uit balans is zit je met een gat
Eens!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:49 schreef -Menn0- het volgende:
Vind een PRS single cut nog steeds een van de geilste gitaren ooit
Jahaaaaa, dat vraagt om een fotoquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:00 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Eens!
* kijkt nog eens over z'n schouder in de hoek van de kamer*
Ja, dat onthouden wij toch niet allemaalquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:46 schreef lifeblind het volgende:
heb m 30 topics geleden al gepost, maar vooruit![]()
[afbeelding]
Oew nicequote:Op donderdag 24 mei 2007 22:46 schreef lifeblind het volgende:
heb m 30 topics geleden al gepost, maar vooruit![]()
[afbeelding]
Die LTD's zijn trouwens best wel lichte gitaren. Beetje te licht zelfs vind ik....quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:12 schreef imported_sphinx het volgende:
echte LP's en ESP Eclipsens vind ik toch mooier. die PRS is te dun aan de bovenkant ofzo..
Die zijn vet man!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die LTD's zijn trouwens best wel lichte gitaren. Beetje te licht zelfs vind ik....
Vriend van me heeft zo'n eclipse EC1000 en die is er ook niet echt happy mee.
licht? hmm.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die LTD's zijn trouwens best wel lichte gitaren. Beetje te licht zelfs vind ik....
Vriend van me heeft zo'n eclipse EC1000 en die is er ook niet echt happy mee.
quote:
zou wel kunnen, mensen met EMG's kan het volgens mij niet veel schelen wat voor hout je hebtquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar hij is echt licht hoor. Misschien maakt dat met EMG's ook minder uit
Goddamn! Precies de goedequote:Op donderdag 24 mei 2007 23:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die had ik dus laatst bijna gekochtquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ben er niet kapot van. Welke nog wel gaat is de Monterey. Rest is het allemaal net niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:33 schreef Cynic het volgende:
Die vriend van me heeft een Ferdandez met een JB en een sustainer erin die hij veel lekker vind spelen en klinken. Jammer dat je hier eigenlijk niet zoveel Fernandez ziet, zijn best mooie gitaren
Beter dan Frans en Biologie examenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:26 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Goeiesmorgens op deze bikkeldag, minstens 10 uur gitaarmagie voor de boeg!
Discipline
Zelfborende schroef plus een electrische schroeven draaier, zit het zo vastquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:14 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik ook niet. Ik zou niet weten hoe ik het moet boren. Ja, een stukje afdektape erop om lakschade te voorkomen, maar ik zie mezelf al zitten met een boormachine. Voor ik het weet pleeg ik perongeluk brute zelfmoord.
Maar doe het alsjeblieft voorzichtigquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:29 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Zelfborende schroeftapper plus een electrische schroeven draaier, zit het zo vast
boren lijkt me overbodig
Die van Queen?quote:
Zonde dat ze je d'r uitgegooid hebben man.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:35 schreef Aresdreams het volgende:
Die ja!
ooit lang geleden is dat de band geweest waar ik mee begonnen ben
Zo oud ben ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:25 schreef ikheetmartijn het volgende:
Morguh
[..]
Zonde dat ze je d'r uitgegooid hebben man.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:25 schreef ikheetmartijn het volgende:
Fu Manchu was zeer vet gisteravond, heerlijk om die bekende nummers te horen met een muur van geluid dat je om de oren wordt geslingerd.
AC30!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:59 schreef Cynic het volgende:
De tone van Brian May is wel heerlijk trouwens.
Mja, ik heb mijn '79 strat ook nog hèquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:11 schreef ikheetmartijn het volgende:
Neej joh, gewoon die strat houden en die Squier + Epi d'r bijkopen
[afbeelding]
Die gitaar staat mij ook niet, maar wel een goddelijk geluidquote:
Brigitte Bardot?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Die gitaar staat mij ook niet, maar wel een goddelijk geluid![]()
Ik voel me net BB als ik d'r op speel
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:18 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Brigitte Bardot?
Ik vind hem wel vet, wat voor kleur?
Lekker muurtje van versterkertjesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:11 schreef ikheetmartijn het volgende:
Neej joh, gewoon die strat houden en die Squier + Epi d'r bijkopen
[afbeelding]
http://www.jimdunlop.com/index.php?page=products/pip&id=261&pmh=products/p_and_e_detailquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:39 schreef Deansensitized het volgende:
Kan iemand samples vinden van die MXR ZW44? Wel eens wat gevonden, maar zijn nu spoorloos![]()
Bij de gitaarwinkel hier liggen d'r een hele zooi mxr pedaaltjes! de M-115 DISTORTION III is toffer!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:39 schreef Deansensitized het volgende:
Kan iemand samples vinden van die MXR ZW44? Wel eens wat gevonden, maar zijn nu spoorloos![]()
Hij ziet d'r niet uitquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:50 schreef Aresdreams het volgende:
Description:
24 Inch scale, set-in Mahogany neck with dual action truss rod
24 Fret Ebony fingerboard
Graphite nut
Bound Mahogany body with acoustic chambers
Grover locking machineheads
Unique 'Knife-Edge' tremolo system with custom tremolo arm
3 x Burns 'Tri-Sonic' pickups wired in series
3 x Pickup on/off switches
3 x Pickup phase switches
Colours:
Antique Cherry flavour is available as our standard production finish as it sports the colour of Brian's original guitar.
[afbeelding]
Klinkt opzich wel goed die specs... maar of tie nou goed speelt is de vraag
Da's dan ook een distortion en geen overdrive.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Bij de gitaarwinkel hier liggen d'r een hele zooi mxr pedaaltjes! de M-115 DISTORTION III is toffer!!
http://www.jimdunlop.com/index.php?page=products/pip&id=322&pmh=products/p_and_e_detail
Ik heb er wel eens op gespeeld, maar t was niet echt mijn ding.....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:50 schreef Aresdreams het volgende:
Description:
24 Inch scale, set-in Mahogany neck with dual action truss rod
24 Fret Ebony fingerboard
Graphite nut
Bound Mahogany body with acoustic chambers
Grover locking machineheads
Unique 'Knife-Edge' tremolo system with custom tremolo arm
3 x Burns 'Tri-Sonic' pickups wired in series
3 x Pickup on/off switches
3 x Pickup phase switches
Colours:
Antique Cherry flavour is available as our standard production finish as it sports the colour of Brian's original guitar.
[afbeelding]
Klinkt opzich wel goed die specs... maar of tie nou goed speelt is de vraag
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's dan ook een distortion en geen overdrive.
Dankjewel! Was even vergeten dat het van Dunlop wasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
http://www.jimdunlop.com/index.php?page=products/pip&id=261&pmh=products/p_and_e_detail
en dan "rock this sound"
Ja zeg zo wil niemand hem natuurlijk kopen!quote:
Zeg net drie keer dat ik em vet vind en graag een prijs wil wetenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja zeg zo wil niemand hem natuurlijk kopen!
En dat zijn dan alleen nog maar de gitarenquote:
ibanezquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:40 schreef nzw het volgende:
hey,
Ik wil ook beginne met gitaar spelen (beetje laat maar nooit te laat), nou heb ik bij de feedback een leuk pakketje gezien voor 200 euro http://www.feedback.nl/?id=55&b=GRX70JSUBK dan heb je een ibanez maar, een vriend van mij die doet zijn stagg (volges mij) kwijt en die zou ik dan kunnen overkopen. Welke zou jij kopen en waarom?
Wellicht wat kort door de bocht, maar wel waarquote:
quote:
allemaal een kwestie van perspectief natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:00 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
En toch was die stagg bass die ik had niet heel erg slecht
Onze bassiste heeft ook een, maar is ook niet slecht, zeker niet voor dat geld. Alleen de gitaren ben ik gene fan vanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:00 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
En toch was die stagg bass die ik had niet heel erg slecht
oeps, sorryquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zeg net drie keer dat ik em vet vind en graag een prijs wil weten![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:05 schreef Aresdreams het volgende:
Zoals ik al zei he
die van mij was bespeelbaar, alleen doorverkocht voor een 5-snarige warlock
ware het niet dat ik niet drinkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:55 schreef imported_sphinx het volgende:
(Bied een krat bier! Werkt altijd! )![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:55 schreef imported_sphinx het volgende:
In je biografie wordt dat vast de hoofdstuktitel over stekvee?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:55 schreef imported_sphinx het volgende:
Stekvee biedt je geen krat bierquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
In je biografie wordt dat vast de hoofdstuktitel over stekvee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |