Ligt vaak niet echt aan het hout, meer aan de vorm + de plek waar de strap pegs zitten. Met andere woorden: ja, ook de 400 is kopzwaar.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:17 schreef imported_sphinx het volgende:
weet iemand of de duurdere LTD's dit ook hebben? of lekker niet, door ander hout?
want dan koop ik gewoon een ex-400 zodra ik de kans krijg![]()
ik weet de oplossing.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:11 schreef NASDAQbastardo het volgende:
En de oplossing die ik al 20 keer gepost heb:
[afbeelding]
En/of goeie leren strap.
Wat is deze nonsens?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:06 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Ligt vaak niet echt aan het hout, meer aan de vorm + de plek waar de strap pegs zitten. Met andere woorden: ja, ook de 400 is kopzwaar.
Dean: tof cadeau man!
Edit: en trouwens, als al een EX hebt wordt de volgende gitaar toch een echte explorer? Of een echte V. Of een shredplank met 2 humbuckers en een floyd rose. Een Jackson USA bijvoorbeeld. Met echte elementen ipv EMGs
je kunt toch een strap ding aan die plaat laten lassen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:14 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik ook niet. Ik zou niet weten hoe ik het moet boren. Ja, een stukje afdektape erop om lakschade te voorkomen, maar ik zie mezelf al zitten met een boormachine. Voor ik het weet pleeg ik perongeluk brute zelfmoord.
inderdaad jah. niet eens aan gedachtquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:22 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Euh ja dat klopt, je kan het volgens mij ook in een van de 4 schroefgaten doen. Nog makkelijker dus. Moet je wel een passend schroefding zien te bemachtigen, maar het bestaat ongetwijfeld want ik heb het vaker gezien.
De échte versie heeft natuurlijk een set neck, dus niks geen ijzeren plaat
ik vind em lomp.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:40 schreef ibaneX het volgende:
best les paul achtig btw
Ik heb plotseling door waar die monkeygrip op de Jem vandaan komt, dank jequote:Op donderdag 24 mei 2007 20:45 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ja, dan wel hopen dat je dan het gat op de goede plaats boort
Als hij dan weer uit balans is zit je met een gat
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:45 schreef Deansensitized het volgende:
Heeft mijn Dean V ook, de strapholder aan de neckplate, lekker in balans. Mij SG heeft dat ook volgens mij...
Lekker supergladde strap
Maar ja, dan wel hopen dat je dan het gat op de goede plaats boort
Als hij dan weer uit balans is zit je met een gat
Eens!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:49 schreef -Menn0- het volgende:
Vind een PRS single cut nog steeds een van de geilste gitaren ooit
Jahaaaaa, dat vraagt om een fotoquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:00 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Eens!
* kijkt nog eens over z'n schouder in de hoek van de kamer*
Ja, dat onthouden wij toch niet allemaalquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:46 schreef lifeblind het volgende:
heb m 30 topics geleden al gepost, maar vooruit![]()
[afbeelding]
Oew nicequote:Op donderdag 24 mei 2007 22:46 schreef lifeblind het volgende:
heb m 30 topics geleden al gepost, maar vooruit![]()
[afbeelding]
Die LTD's zijn trouwens best wel lichte gitaren. Beetje te licht zelfs vind ik....quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:12 schreef imported_sphinx het volgende:
echte LP's en ESP Eclipsens vind ik toch mooier. die PRS is te dun aan de bovenkant ofzo..
Die zijn vet man!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die LTD's zijn trouwens best wel lichte gitaren. Beetje te licht zelfs vind ik....
Vriend van me heeft zo'n eclipse EC1000 en die is er ook niet echt happy mee.
licht? hmm.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die LTD's zijn trouwens best wel lichte gitaren. Beetje te licht zelfs vind ik....
Vriend van me heeft zo'n eclipse EC1000 en die is er ook niet echt happy mee.
quote:
zou wel kunnen, mensen met EMG's kan het volgens mij niet veel schelen wat voor hout je hebtquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar hij is echt licht hoor. Misschien maakt dat met EMG's ook minder uit
Goddamn! Precies de goedequote:Op donderdag 24 mei 2007 23:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die had ik dus laatst bijna gekochtquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ben er niet kapot van. Welke nog wel gaat is de Monterey. Rest is het allemaal net niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:33 schreef Cynic het volgende:
Die vriend van me heeft een Ferdandez met een JB en een sustainer erin die hij veel lekker vind spelen en klinken. Jammer dat je hier eigenlijk niet zoveel Fernandez ziet, zijn best mooie gitaren
Beter dan Frans en Biologie examenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:26 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Goeiesmorgens op deze bikkeldag, minstens 10 uur gitaarmagie voor de boeg!
Discipline
Zelfborende schroef plus een electrische schroeven draaier, zit het zo vastquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:14 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik ook niet. Ik zou niet weten hoe ik het moet boren. Ja, een stukje afdektape erop om lakschade te voorkomen, maar ik zie mezelf al zitten met een boormachine. Voor ik het weet pleeg ik perongeluk brute zelfmoord.
Maar doe het alsjeblieft voorzichtigquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:29 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Zelfborende schroeftapper plus een electrische schroeven draaier, zit het zo vast
boren lijkt me overbodig
Die van Queen?quote:
Zonde dat ze je d'r uitgegooid hebben man.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:35 schreef Aresdreams het volgende:
Die ja!
ooit lang geleden is dat de band geweest waar ik mee begonnen ben
Zo oud ben ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:25 schreef ikheetmartijn het volgende:
Morguh
[..]
Zonde dat ze je d'r uitgegooid hebben man.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:25 schreef ikheetmartijn het volgende:
Fu Manchu was zeer vet gisteravond, heerlijk om die bekende nummers te horen met een muur van geluid dat je om de oren wordt geslingerd.
AC30!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:59 schreef Cynic het volgende:
De tone van Brian May is wel heerlijk trouwens.
Mja, ik heb mijn '79 strat ook nog hčquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:11 schreef ikheetmartijn het volgende:
Neej joh, gewoon die strat houden en die Squier + Epi d'r bijkopen
[afbeelding]
Die gitaar staat mij ook niet, maar wel een goddelijk geluidquote:
Brigitte Bardot?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Die gitaar staat mij ook niet, maar wel een goddelijk geluid![]()
Ik voel me net BB als ik d'r op speel
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:18 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Brigitte Bardot?
Ik vind hem wel vet, wat voor kleur?
Lekker muurtje van versterkertjesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:11 schreef ikheetmartijn het volgende:
Neej joh, gewoon die strat houden en die Squier + Epi d'r bijkopen
[afbeelding]
http://www.jimdunlop.com/index.php?page=products/pip&id=261&pmh=products/p_and_e_detailquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:39 schreef Deansensitized het volgende:
Kan iemand samples vinden van die MXR ZW44? Wel eens wat gevonden, maar zijn nu spoorloos![]()
Bij de gitaarwinkel hier liggen d'r een hele zooi mxr pedaaltjes! de M-115 DISTORTION III is toffer!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:39 schreef Deansensitized het volgende:
Kan iemand samples vinden van die MXR ZW44? Wel eens wat gevonden, maar zijn nu spoorloos![]()
Hij ziet d'r niet uitquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:50 schreef Aresdreams het volgende:
Description:
24 Inch scale, set-in Mahogany neck with dual action truss rod
24 Fret Ebony fingerboard
Graphite nut
Bound Mahogany body with acoustic chambers
Grover locking machineheads
Unique 'Knife-Edge' tremolo system with custom tremolo arm
3 x Burns 'Tri-Sonic' pickups wired in series
3 x Pickup on/off switches
3 x Pickup phase switches
Colours:
Antique Cherry flavour is available as our standard production finish as it sports the colour of Brian's original guitar.
[afbeelding]
Klinkt opzich wel goed die specs... maar of tie nou goed speelt is de vraag
Da's dan ook een distortion en geen overdrive.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Bij de gitaarwinkel hier liggen d'r een hele zooi mxr pedaaltjes! de M-115 DISTORTION III is toffer!!
http://www.jimdunlop.com/index.php?page=products/pip&id=322&pmh=products/p_and_e_detail
Ik heb er wel eens op gespeeld, maar t was niet echt mijn ding.....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:50 schreef Aresdreams het volgende:
Description:
24 Inch scale, set-in Mahogany neck with dual action truss rod
24 Fret Ebony fingerboard
Graphite nut
Bound Mahogany body with acoustic chambers
Grover locking machineheads
Unique 'Knife-Edge' tremolo system with custom tremolo arm
3 x Burns 'Tri-Sonic' pickups wired in series
3 x Pickup on/off switches
3 x Pickup phase switches
Colours:
Antique Cherry flavour is available as our standard production finish as it sports the colour of Brian's original guitar.
[afbeelding]
Klinkt opzich wel goed die specs... maar of tie nou goed speelt is de vraag
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's dan ook een distortion en geen overdrive.
Dankjewel! Was even vergeten dat het van Dunlop wasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
http://www.jimdunlop.com/index.php?page=products/pip&id=261&pmh=products/p_and_e_detail
en dan "rock this sound"
Ja zeg zo wil niemand hem natuurlijk kopen!quote:
Zeg net drie keer dat ik em vet vind en graag een prijs wil wetenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja zeg zo wil niemand hem natuurlijk kopen!
En dat zijn dan alleen nog maar de gitarenquote:
ibanezquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:40 schreef nzw het volgende:
hey,
Ik wil ook beginne met gitaar spelen (beetje laat maar nooit te laat), nou heb ik bij de feedback een leuk pakketje gezien voor 200 euro http://www.feedback.nl/?id=55&b=GRX70JSUBK dan heb je een ibanez maar, een vriend van mij die doet zijn stagg (volges mij) kwijt en die zou ik dan kunnen overkopen. Welke zou jij kopen en waarom?
Wellicht wat kort door de bocht, maar wel waarquote:
quote:
allemaal een kwestie van perspectief natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:00 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
En toch was die stagg bass die ik had niet heel erg slecht
Onze bassiste heeft ook een, maar is ook niet slecht, zeker niet voor dat geld. Alleen de gitaren ben ik gene fan vanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:00 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
En toch was die stagg bass die ik had niet heel erg slecht
oeps, sorryquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zeg net drie keer dat ik em vet vind en graag een prijs wil weten![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:05 schreef Aresdreams het volgende:
Zoals ik al zei he
die van mij was bespeelbaar, alleen doorverkocht voor een 5-snarige warlock
ware het niet dat ik niet drinkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:55 schreef imported_sphinx het volgende:
(Bied een krat bier! Werkt altijd! )![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:55 schreef imported_sphinx het volgende:
In je biografie wordt dat vast de hoofdstuktitel over stekvee?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:55 schreef imported_sphinx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |