Ben er niet kapot van. Welke nog wel gaat is de Monterey. Rest is het allemaal net niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:33 schreef Cynic het volgende:
Die vriend van me heeft een Ferdandez met een JB en een sustainer erin die hij veel lekker vind spelen en klinken. Jammer dat je hier eigenlijk niet zoveel Fernandez ziet, zijn best mooie gitaren
Beter dan Frans en Biologie examenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:26 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Goeiesmorgens op deze bikkeldag, minstens 10 uur gitaarmagie voor de boeg!
Discipline
Zelfborende schroef plus een electrische schroeven draaier, zit het zo vastquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:14 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik ook niet. Ik zou niet weten hoe ik het moet boren. Ja, een stukje afdektape erop om lakschade te voorkomen, maar ik zie mezelf al zitten met een boormachine. Voor ik het weet pleeg ik perongeluk brute zelfmoord.
Maar doe het alsjeblieft voorzichtigquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:29 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Zelfborende schroeftapper plus een electrische schroeven draaier, zit het zo vast
boren lijkt me overbodig
Die van Queen?quote:
Zonde dat ze je d'r uitgegooid hebben man.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:35 schreef Aresdreams het volgende:
Die ja!
ooit lang geleden is dat de band geweest waar ik mee begonnen ben
Zo oud ben ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:25 schreef ikheetmartijn het volgende:
Morguh
[..]
Zonde dat ze je d'r uitgegooid hebben man.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:25 schreef ikheetmartijn het volgende:
Fu Manchu was zeer vet gisteravond, heerlijk om die bekende nummers te horen met een muur van geluid dat je om de oren wordt geslingerd.
AC30!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:59 schreef Cynic het volgende:
De tone van Brian May is wel heerlijk trouwens.
Mja, ik heb mijn '79 strat ook nog hèquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:11 schreef ikheetmartijn het volgende:
Neej joh, gewoon die strat houden en die Squier + Epi d'r bijkopen
[afbeelding]
Die gitaar staat mij ook niet, maar wel een goddelijk geluidquote:
Brigitte Bardot?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Die gitaar staat mij ook niet, maar wel een goddelijk geluid![]()
Ik voel me net BB als ik d'r op speel
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:18 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Brigitte Bardot?
Ik vind hem wel vet, wat voor kleur?
Lekker muurtje van versterkertjesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:11 schreef ikheetmartijn het volgende:
Neej joh, gewoon die strat houden en die Squier + Epi d'r bijkopen
[afbeelding]
http://www.jimdunlop.com/index.php?page=products/pip&id=261&pmh=products/p_and_e_detailquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:39 schreef Deansensitized het volgende:
Kan iemand samples vinden van die MXR ZW44? Wel eens wat gevonden, maar zijn nu spoorloos![]()
Bij de gitaarwinkel hier liggen d'r een hele zooi mxr pedaaltjes! de M-115 DISTORTION III is toffer!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:39 schreef Deansensitized het volgende:
Kan iemand samples vinden van die MXR ZW44? Wel eens wat gevonden, maar zijn nu spoorloos![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |