ik vind em lomp.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:40 schreef ibaneX het volgende:
best les paul achtig btw
Ik heb plotseling door waar die monkeygrip op de Jem vandaan komt, dank jequote:Op donderdag 24 mei 2007 20:45 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ja, dan wel hopen dat je dan het gat op de goede plaats boort
Als hij dan weer uit balans is zit je met een gat
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:45 schreef Deansensitized het volgende:
Heeft mijn Dean V ook, de strapholder aan de neckplate, lekker in balans. Mij SG heeft dat ook volgens mij...
Lekker supergladde strap
Maar ja, dan wel hopen dat je dan het gat op de goede plaats boort
Als hij dan weer uit balans is zit je met een gat
Eens!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:49 schreef -Menn0- het volgende:
Vind een PRS single cut nog steeds een van de geilste gitaren ooit
Jahaaaaa, dat vraagt om een fotoquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:00 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Eens!
* kijkt nog eens over z'n schouder in de hoek van de kamer*
Ja, dat onthouden wij toch niet allemaalquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:46 schreef lifeblind het volgende:
heb m 30 topics geleden al gepost, maar vooruit![]()
[afbeelding]
Oew nicequote:Op donderdag 24 mei 2007 22:46 schreef lifeblind het volgende:
heb m 30 topics geleden al gepost, maar vooruit![]()
[afbeelding]
Die LTD's zijn trouwens best wel lichte gitaren. Beetje te licht zelfs vind ik....quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:12 schreef imported_sphinx het volgende:
echte LP's en ESP Eclipsens vind ik toch mooier. die PRS is te dun aan de bovenkant ofzo..
Die zijn vet man!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die LTD's zijn trouwens best wel lichte gitaren. Beetje te licht zelfs vind ik....
Vriend van me heeft zo'n eclipse EC1000 en die is er ook niet echt happy mee.
licht? hmm.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die LTD's zijn trouwens best wel lichte gitaren. Beetje te licht zelfs vind ik....
Vriend van me heeft zo'n eclipse EC1000 en die is er ook niet echt happy mee.
quote:
zou wel kunnen, mensen met EMG's kan het volgens mij niet veel schelen wat voor hout je hebtquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar hij is echt licht hoor. Misschien maakt dat met EMG's ook minder uit
Goddamn! Precies de goedequote:Op donderdag 24 mei 2007 23:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die had ik dus laatst bijna gekochtquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |