Hij ziet d'r niet uitquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:50 schreef Aresdreams het volgende:
Description:
24 Inch scale, set-in Mahogany neck with dual action truss rod
24 Fret Ebony fingerboard
Graphite nut
Bound Mahogany body with acoustic chambers
Grover locking machineheads
Unique 'Knife-Edge' tremolo system with custom tremolo arm
3 x Burns 'Tri-Sonic' pickups wired in series
3 x Pickup on/off switches
3 x Pickup phase switches
Colours:
Antique Cherry flavour is available as our standard production finish as it sports the colour of Brian's original guitar.
[afbeelding]
Klinkt opzich wel goed die specs... maar of tie nou goed speelt is de vraag
Da's dan ook een distortion en geen overdrive.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Bij de gitaarwinkel hier liggen d'r een hele zooi mxr pedaaltjes! de M-115 DISTORTION III is toffer!!
http://www.jimdunlop.com/index.php?page=products/pip&id=322&pmh=products/p_and_e_detail
Ik heb er wel eens op gespeeld, maar t was niet echt mijn ding.....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:50 schreef Aresdreams het volgende:
Description:
24 Inch scale, set-in Mahogany neck with dual action truss rod
24 Fret Ebony fingerboard
Graphite nut
Bound Mahogany body with acoustic chambers
Grover locking machineheads
Unique 'Knife-Edge' tremolo system with custom tremolo arm
3 x Burns 'Tri-Sonic' pickups wired in series
3 x Pickup on/off switches
3 x Pickup phase switches
Colours:
Antique Cherry flavour is available as our standard production finish as it sports the colour of Brian's original guitar.
[afbeelding]
Klinkt opzich wel goed die specs... maar of tie nou goed speelt is de vraag
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's dan ook een distortion en geen overdrive.
Dankjewel! Was even vergeten dat het van Dunlop wasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
http://www.jimdunlop.com/index.php?page=products/pip&id=261&pmh=products/p_and_e_detail
en dan "rock this sound"
Ja zeg zo wil niemand hem natuurlijk kopen!quote:
Zeg net drie keer dat ik em vet vind en graag een prijs wil wetenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja zeg zo wil niemand hem natuurlijk kopen!
En dat zijn dan alleen nog maar de gitarenquote:
ibanezquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:40 schreef nzw het volgende:
hey,
Ik wil ook beginne met gitaar spelen (beetje laat maar nooit te laat), nou heb ik bij de feedback een leuk pakketje gezien voor 200 euro http://www.feedback.nl/?id=55&b=GRX70JSUBK dan heb je een ibanez maar, een vriend van mij die doet zijn stagg (volges mij) kwijt en die zou ik dan kunnen overkopen. Welke zou jij kopen en waarom?
Wellicht wat kort door de bocht, maar wel waarquote:
quote:
allemaal een kwestie van perspectief natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:00 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
En toch was die stagg bass die ik had niet heel erg slecht
Onze bassiste heeft ook een, maar is ook niet slecht, zeker niet voor dat geld. Alleen de gitaren ben ik gene fan vanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:00 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
En toch was die stagg bass die ik had niet heel erg slecht
oeps, sorryquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zeg net drie keer dat ik em vet vind en graag een prijs wil weten![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:05 schreef Aresdreams het volgende:
Zoals ik al zei he
die van mij was bespeelbaar, alleen doorverkocht voor een 5-snarige warlock
ware het niet dat ik niet drinkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:55 schreef imported_sphinx het volgende:
(Bied een krat bier! Werkt altijd! )![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:55 schreef imported_sphinx het volgende:
In je biografie wordt dat vast de hoofdstuktitel over stekvee?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:55 schreef imported_sphinx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |