ja, helaas wel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:57 schreef ikheetmartijn het volgende:
Hey mensen, wel eens bij stil gestaan? Dat als je al die tijd die je nu hebt verneukt op fok in het bedenken van muziek had gestoken, wat voor geniale nummers je dan nu misschien had klaarliggen?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:59 schreef Aresdreams het volgende:
Euhm... op me werk kan ik die tijd toch niet in muziek steken, dus verneuk ik weinig tijd hier
verticaal ziet ie er beter uit dan horizontaal.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:08 schreef Under_Score het volgende:
vind de normale explorer toch mooier
mischien, maar hoevaak bespeel je hem eigenlijk verticaal dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
verticaal ziet ie er beter uit dan horizontaal.
en gibson explorers zijn idd ook tof.
![]()
dat is niet van belang. hoevaak hou je em helemaal horizontaal?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:28 schreef Under_Score het volgende:
[..]
mischien, maar hoevaak bespeel je hem eigenlijk verticaal dan?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:16 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
V = tof. want:
Flying V
Stek V
V for Vendetta
Vl bier.
![]()
Tony Hawk Pro Skater 2quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:36 schreef ikheetmartijn het volgende:
Gaat er vanavond nog iemand naar Fu Manchu in het Burgerweeshuis te Deventer dan?
Edit: deze band dus
maar voor wie is ie nou?quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:11 schreef Deansensitized het volgende:
LTD komt hoogstwaarschijnlijk morgen al binnen
Is nog ff 270 euro hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:31 schreef -Menn0- het volgende:
Laat maar, ik zie al dat de ESP LTD EX50 is![]()
voor zo'n toffe gitaar is het niet duur dan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:11 schreef Aresdreams het volgende:
Niet echt duur, voor een gitaar
gitaar die ik wil is 900 euro(de betaalbare die ik wil dan)
De EX400 weet ik niet, maar deze EX50 wel een beetje.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:17 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
voor zo'n toffe gitaar is het niet duur dan.
echt jammer dat ie nogal topzwaar is. als ie in perfecte balans was zou ik nooit een andere gitaar willen![]()
weet iemand of de duurdere LTD's dit ook hebben? of lekker niet, door ander hout?
want dan koop ik gewoon een ex-400 zodra ik de kans krijg![]()
een zwarte én een witte.![]()
Ja, zijn superdingen hoor! Die Vipers en LP's ook. Echt superdegelijke, heerlijk spelende, bruut klinkende, mooi afgewerkte gitaren.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:20 schreef imported_sphinx het volgende:
LTD's zijn echt kwaliteit.
veel gitaristen die op ESP standards en customs spelen, hebben net zo lief een (uiteraard een duurdere) LTD.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |