We zullen zien kom maar hier heenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:17 schreef Deansensitized het volgende:
Klinkt als iets wat jullie aars gaat schoppen in een band finale achtig iets dit na- of volgend jaar!
Hey ff dimme ja koos bandlo....quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:24 schreef VaderJacob het volgende:
Jaja, alsof die jury je door laat gaan
ja in deel 50 ofzo als ik het me goed herinnerquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:35 schreef -Menn0- het volgende:
http://youtube.com/watch?v=mJqgxjUy7lc&mode=related&search=
Clapton
![]()
zou iemand deze niet voor mij in tabs zetten ?!
Ja zoiets jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja in deel 50 ofzo als ik het me goed herinner![]()
Exact. Er wonen een paar uiterst smaakvolle vrouwen in Frieslandquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:32 schreef Deansensitized het volgende:
Nooit in het goede gedeelte van Friesland geweest dus
friesland en een goei gedeelte? hmmmm, ruikt naar propagandaquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:32 schreef Deansensitized het volgende:
Nooit in het goede gedeelte van Friesland geweest dus
nog steeds jah.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:27 schreef Jorikjet het volgende:
hoort friesland nog officieel bij nederland?
Zelfs de Friesche vlag was het helemaal zat en die in toen maar yoghurt gaan makenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:29 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nog steeds jah.
niemand anders wil het overnemen.
Brian Setzerquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:28 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ouoSHgbz38Y
Heel vet
Live gezien in Paradiso met een luipaardprint kamerjas die zo van Hugh Hefner had kunnen zijn. Er zijn weinig mensen die dat er Rock n' Roll uit kunnen laten zien, maar Brian kan hetquote:
Hear hear.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:52 schreef Deansensitized het volgende:
Brian = Rock 'N Roll. Punt.
Ik zie nog niks bevestigt op de officiele site, zou wel tof zijn natuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:17 schreef Dribbel_ het volgende:
WAAAAAT nog practisch geen hoofdacts bekend gemaakt voor lowlands en nu al Heideroosjes Turbonegro Tool NIN bevestigdWHOWHWOEIEIE
hihi
zwakkelingquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:17 schreef Deansensitized het volgende:
En ik wil een Dean in dat OP plaatje. Gaarne uitleg daarover.
En ik ben verliefd!!!
Bambi Lynn!
![]()
[afbeelding]
quote:
precies, en zij is al net zo lelijk als die dean.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:33 schreef Aresdreams het volgende:
Ook alleen maar omdat ze een dean vast heeft
Anders vond ie het niks!
Out of all the people in the world, you're the voice of many?!?!?!?!quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:34 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
precies, en zij is al net zo lelijk als die dean.
danku, dankuwel.
ik spreek alvast namens de rest.
Is een Micheal Angelo Batio signature, dus denk het nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:39 schreef Aresdreams het volgende:
Oke, dat is wel een gave paint job... maar!
hebben ze hem ook in 7 snaar en met alleen de 2 hummers?
PRS +quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Beetje jammer van dat singel element
pak maar in met je dean![]()
the voice of some, at leastquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:38 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Out of all the people in the world, you're the voice of many?!?!?!?!![]()
Ja, daar zou ik ook geen nee tegen zeggen denk ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
Het gaat over wijven denk je dat dát iemand ook maar éne fuck interesseerdquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:42 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[afbeelding]
Net even voor onbepaalde tijd van internet geleend. Ik was al een tijdje bezig met volume 54 (Maiden Voyage), daar zitten changes in. Dit is leuker om je instrument te leren kennen! Kies een toonsoort en spelen maar, mineur en majeur
Nou ja, die stacked elements zijn overduidelijk fake...quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
PRS op markplaats?!quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:49 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Als je de PRS neemt en hem op marktplaats knalt heb je genoeg geld om 3 Russische bruiden te kopen.
Ja toen ik postte stond alleen die lelijkerd er nog. Dus ik dacht, dan maar saaie jazztheorie, alles liever dan die schermvervuiling!quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het gaat over wijven denk je dat dát iemand ook maar éne fuck interesseerd![]()
true true, we moeten die ff laten verwijderen door een mod ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:54 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Ja toen ik postte stond alleen die lelijkerd er nog. Dus ik dacht, dan maar saaie jazztheorie, alles liever dan die schermvervuiling!
Stom ding danquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is een Micheal Angelo Batio signature, dus denk het niet
quote:Dribbel_ zegt:
Hey modje, iemand (ik zal nog niet verklappen wie) heeft een plaatje van een of ander fukking lelijk wijf gepost!![]()
Doe eens verwijderen?!
Ik heb alvast een fukking LEKKER wijf gepost, dat zal em leren
quote:Modje zegt:
WTF![]()
* Deanz0r bant!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |