Het gaat over wijven denk je dat dát iemand ook maar éne fuck interesseerdquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:42 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[afbeelding]
Net even voor onbepaalde tijd van internet geleend. Ik was al een tijdje bezig met volume 54 (Maiden Voyage), daar zitten changes in. Dit is leuker om je instrument te leren kennen! Kies een toonsoort en spelen maar, mineur en majeur
Nou ja, die stacked elements zijn overduidelijk fake...quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Beetje jammer van dat singel element
pak maar in met je dean![]()
[afbeelding]
PRS op markplaats?!quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:49 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Als je de PRS neemt en hem op marktplaats knalt heb je genoeg geld om 3 Russische bruiden te kopen.
Ja toen ik postte stond alleen die lelijkerd er nog. Dus ik dacht, dan maar saaie jazztheorie, alles liever dan die schermvervuiling!quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het gaat over wijven denk je dat dát iemand ook maar éne fuck interesseerd![]()
true true, we moeten die ff laten verwijderen door een mod ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:54 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Ja toen ik postte stond alleen die lelijkerd er nog. Dus ik dacht, dan maar saaie jazztheorie, alles liever dan die schermvervuiling!
Stom ding danquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is een Micheal Angelo Batio signature, dus denk het niet
quote:Dribbel_ zegt:
Hey modje, iemand (ik zal nog niet verklappen wie) heeft een plaatje van een of ander fukking lelijk wijf gepost!![]()
Doe eens verwijderen?!
Ik heb alvast een fukking LEKKER wijf gepost, dat zal em leren
quote:Modje zegt:
WTF![]()
* Deanz0r bant!![]()
ESP heeft wel toffe, hoewel ook niet altijd geweldig.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Zijn ze er eindelijk achter dat ze de meest lelijke headstocks maakten die je amar kon verzinnen![]()
Nee, die van Fender zijn mooiquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Zijn ze er eindelijk achter dat ze de meest lelijke headstocks maakten die je amar kon verzinnen![]()
nopequote:Op woensdag 23 mei 2007 23:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, die van Fender zijn mooi
Schecter heeft sowieso wel prima gitaren. Vriend van me heeft een Blackjack, erg mooi hoor.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Schecter heeft sowieso wel prima gitaren. Vriend van me heeft een Blackjack, erg mooi hoor.
Ze zien er erg tof uit ja, je ziet ze alleen niet zo veel helaas zou ze graag eens testenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Schecter heeft sowieso wel prima gitaren. Vriend van me heeft een Blackjack, erg mooi hoor.
Tja, ik hou toch niet zo van EMG's...quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ze zien er erg tof uit ja, je ziet ze alleen niet zo veel helaas zou ze graag eens testen
http://media.schecterguitars.com/imgs/hr_c1_hell_bch.jpg
dit word m'n nieuwe gitaar als ik ooit weer geld heb
Ja dat was ook m'n enige minpunt die emg hoeft nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Tja, ik hou toch niet zo van EMG's...
Paar JB's erin ofzo zou ik liever hebben. Dat heeft die Blackjack dan bijvoorbeeld.
Wow cool, met Anathema. Als ze bij Tivoli kaartjes verkopen ga ik morgen even langs om jullie rekening voller te maken (mits het niet uitverkocht is).quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:00 schreef Cynic het volgende:
Woehoe, net weer geoefend.![]()
Opdat we straks in Tivoli en W2 er niet compleet langs baggeren
JB's van SD dusquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat was ook m'n enige minpunt die emg hoeft nietSD erin dan
Dat gaat voor onze rekening weinig verschil maken, maar zou leuk zijn als je kwam kijken natuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:31 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Wow cool, met Anathema. Als ze bij Tivoli kaartjes verkopen ga ik morgen even langs om jullie rekening voller te maken (mits het niet uitverkocht is).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |