Weer wat geleerdquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
JB's van SD dus
en een 59 in de halspositie
Ook wel toch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:32 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee, mij.
want die hoef je niet te solderen![]()
Dat was die gozer met die rooie gitaar in z'n plaatje. Marrek ofzo? Het is erg onrespectvol, maar ik ben z'n naam vergeten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:04 schreef imported_sphinx het volgende:
Er was hier iemand die een opleiding deed aan de HKU met muziek, toch?
wie was da, en welke opleiding?
jammer van die tieten, maar verder wel prima!quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Beetje jammer van dat singel element
pak maar in met je dean![]()
[afbeelding]
http://www.emgpickups.com(...)umbuckers_active.pdfquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:39 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
neuh, ze hebben allemaal een Quick Connect ding.
tis iig heel simpel.
Hm, kan ik me nauwelijks voorstellen. Anathema speelt nog wel wat vlottere en ruigere nummers maar de setlist leent zich daar verder niet zo heel goed voor denk ik. En bij ons gaat dat ook al lastig wordenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:40 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
@Cynic; zo'n idee had ik al. Wordt er gepit en gerost bij dit gebeuren? Ik kan wel weer ene pit gebruiken, sta al maanden droog
idd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:41 schreef Cynic het volgende:
[..]
http://www.emgpickups.com(...)umbuckers_active.pdf
Ik lees hier toch echt een paar keer "soldering" en tenzij ik me sterk vergis betekent dat dat je weer met een soldeerapparaat in de weer mag
ja, das dus met die quick-connect.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:44 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Nou, het is zo dat als je al EMGs geinstallerd hebt, je allen maar wat moet vast te klikken als je er een niewe inzet.
sterf es ff ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:44 schreef Deansensitized het volgende:
Tuurlijk moet je dat solderen, n00b
Ok. Nou ja, headbangen is ook goed. En anders begin ik zelf wel een pitquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hm, kan ik me nauwelijks voorstellen. Anathema speelt nog wel wat vlottere en ruigere nummers maar de setlist leent zich daar verder niet zo heel goed voor denk ik. En bij ons gaat dat ook al lastig worden
quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:33 schreef Under_Score het volgende:
zondag weer oeffenen met de band, ik denk dat ik deze week mijn dean maar thuislaat
Hmmm, wanneer spelen jullei in willem 2?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:00 schreef Cynic het volgende:
Woehoe, net weer geoefend.![]()
Opdat we straks in Tivoli en W2 er niet compleet langs baggeren
ik mis 1 snaar, en een floyd rosequote:Op woensdag 23 mei 2007 23:11 schreef Deansensitized het volgende:
Ares, die Dave Mustaine series niks voor jou?
Dean Dave Mustaine VMNT1
[afbeelding]
En de Dean Dave Mustaine VMNT Limited
[afbeelding]
op de wounded een pit LOL!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:40 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Dat was die gozer met die rooie gitaar in z'n plaatje. Marrek ofzo? Het is erg onrespectvol, maar ik ben z'n naam vergeten.
@Cynic; zo'n idee had ik al. Wordt er gepit en gerost bij dit gebeuren? Ik kan wel weer ene pit gebruiken, sta al maanden droog
Ten tijde van de eerste cd heb ik wel eens in een TW pit gestaan hoor!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |