verkapt "ik ga met domme mensen om" post?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:12 schreef Klippan het volgende:
Iedereen zegt weleens iets doms, maar sommige dingen blijven je gewoon bij.
Wat is de domste opmerking die jullie ooit hebben gehoord?
Ik trap af:
Ik en een vriendin lopen door de stad, komt er zo'n meid naar ons toe, wil foto maken, kon je later bij de Primafoon ophalen. Wij op de foto..
Komen we die foto ophalen, vroegen ze het adres van die vriendin, en we krijgen de foto met daarop een klein luchtfotootje van haar straat, best grappig.
Zij bekijkt die foto, zegt: Is die foto net gemaakt?
Ik: Nee joh.
Zij: Oooow... Ik dacht al, mijn auto is gejat, die staat er niet op..
Alsof ze daar met helicopters over de stad cirkelen en "live" een foto maken...![]()
Of eigenlijk hebben ze dat zelf ooit gezegd, "een vriend van me"quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:29 schreef Apfel. het volgende:
Volgens mij is 80% van de opmerkingen(die er zijn gepost, of nog moeten komen) verzonnen / leuker gemaakt
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:31 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Of eigenlijk hebben ze dat zelf ooit gezegd, "een vriend van me".
Als ik het zelf had gezegt dan was het niet meer domquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:31 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Of eigenlijk hebben ze dat zelf ooit gezegd, "een vriend van me".
Ik doelde niet specifiek op jou hoor, gewoon in het algemeenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:32 schreef maok het volgende:
[..]
Als ik het zelf had gezegt dan was het niet meer dom![]()
Nou, zal ik dan de eerste zijn die een domme opmerking van zichzelf plaatst?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:29 schreef Apfel. het volgende:
Volgens mij is 80% van de opmerkingen(die er zijn gepost, of nog moeten komen) verzonnen / leuker gemaakt
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:02 schreef Queen_Minny het volgende:
Een paar jaar geleden volgde ik een cursus.
Een blok van de cursus was sexualiteit.
In de groep zat een meisje van 20, hele lieve meid maar eeh sexualiteit was niet haar ding.
We kwamen bij het onderwerp anticonceptie. Dus een doos met condooms, vrouwencondooms, pessariums enz kwam op tafel. In die doos zat ook een tube zaad dodende pasta.
De begeleidster zei: Dit is zaad dodende pasta, kent iemand dit?
Meisje: Ja dat heb ik wel eens gebruikt, dat moet je op je tanden smeren en dan gaan de zaadjes in je buik dood.
Begeleidster:![]()
![]()
Groep:![]()
![]()
![]()
Daarna kwamen we op het onderwerp SOA's.
Meisje vraagt: Als je naar de dokter gaat dan he, kijkt hij dan in je hmmhmm? (durfde het beestje niet bij zn naam te noemen)
Begeleidster antwoord: Soms wel dat ligt er een beetje aan.
Meisje: Oooh![]()
In de pauze vraagt het meisje aan ons:
Hoe ziet die dokter nou als je een SOA hebt? Het is daar toch donker?
Wij: Jij moet gewoon even met je benen wijd zitten, dan pakt de dokter een grote zaklamp en schijnt daarmee naar binnen, zo kan hij zien of je ziek bent of niet.
Meisje: Ahaaaa! Dat is logisch natuurlijk.
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:14 schreef Thgraaf het volgende:
Een klant bij mij in de zaak die de dag ervoor een laptop had gekocht:
"Meneer, wat kost een batterij voor die laptop"
Collega:
*zoeken*, "Nou mevrouw, dat is 160 euro"
Klant:
"oh, dus elke keer als mijn batterij op is moet ik 160 euro betalen?"
hehequote:Op woensdag 23 mei 2007 15:55 schreef Sirmixalot het volgende:
ik was 's avonds bij mijn vriendin thuis. Zitten we daar op de bank met haar ouders erbij een film te kijken. Maar mijn vriendin was kei moe dus die viel tegen mij inslaap. Nou heeft zij de gewoonte om hele verhale te vertellen in haar slaap
het was ong. zoiets:
"nee beertje pas op er komt een auto aan. Ga nu weg je kunt die auto niet tegen houden."
ff stil:
"BOEM!!...ja ik zei toch dat het fout ging"
ik en die ouders van haar hebben ons echt kapot gelachen. Ze zei later dat ze dezelfde droom had die ze als kind altijd had.
é dat streepje op de e heet zo in het fransquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:36 schreef RickoKun het volgende:
wat is een accent aigu?!!?1/!?/11!!11
zo heb je ook nog het streepje de andere kant op das de accent grave en het dakje ( ^ ) accent circonflexequote:Op woensdag 23 mei 2007 19:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
é dat streepje op de e heet zo in het frans
Een willekeurige klinker.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
é dat streepje op de e heet zo in het frans
ik bedoelde dus dat het streepje zo heette, ongeacht de letterquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:45 schreef Nies het volgende:
[..]
Een willekeurige klinker.
En zo heet ie ook in het nederlands![]()
Maar een bovenkomma?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedoelde dus dat het streepje zo heette, ongeacht de letter
ik had gehoopt dat dat wel gesnapt zou worden
bovendien zijn de woorden frans![]()
WAT IS EEN CIRCONFLEXWE!!!/1?1/2WSADquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo heb je ook nog het streepje de andere kant op das de accent grave en het dakje ( ^ ) accent circonflexe
Je kreeg de link er gewoon bij kado hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WAT IS EEN CIRCONFLEXWE!!!/1?1/2WSAD
maar we deden ook niet echt mee heurquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Bij mij in de tweede hadden we het over WO II. Vraagt de docent zo aan een leerling.
Docent: Waarom gaf Nederland zich al zo snel over in WO II?
Leerling: Maar Nederland deed toch helemaal niet mee?
Docent:![]()
(vrij grove leraar)
Klas:![]()
![]()
![]()
![]()
Leerling: Oooooohoh sorry, ik was door de war met WO I
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:03 schreef Meneer.Bakker het volgende:
Een vriend van me, Bart, kwam een keer de klas binnen gezet, ging naast me zitten en zei vol overtuiging:
"Hallo, ik ben Bart."
Ik:![]()
Bart:![]()
Bart:![]()
Hij vond die opmerking echt geweldig van zichzelf![]()
nee, ons koningshuis voer gauw lafjes naar de overkant van de noordzee en riepen "houdt moed landgenoten" op de radio.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:46 schreef Schunckelstar het volgende:
we reden een paar jaar terug naar de gp van belgie,en op een gegeven moment kom je dan langs een of andere vrij brede rivier,een meisje achter bij ons in de auto ineens: "hee,daar aan de overkant,is dat engeland"
wij:![]()
![]()
zij:![]()
![]()
tot op de dag van vandaag moet ze dat nog aanhoren als we langs een rivier rijden![]()
wie heeft jou zo voorgelogen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:47 schreef Maikuuul het volgende:
Ik maak nooit domme opmerkingen omdat ik zo knap en slim ben
volgens mij ben jij net als viswijfje ene kloonquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:35 schreef kopje_koffie het volgende:
Oh god .. ik dacht ik post maar wat .. staat ze net boven me. Oh well. meer koffie, daar ga ik van opletten
hey the band is just fantastic, that's really what i think, by the way which one is pink!quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:06 schreef padlarf het volgende:
Collega van me (16, ik werk in een supermarkt)
Hij: Noem eens een band die je goed vind.
Ik: Led Zeppelin bijvoorbeeld
Hij: O, dat vind ik nou echt slecht.
5 minuten later:
Hij: Led Zeppelin, is dat nou een persoon of een band?
Hij: Ik dacht dat het zoiets was als Bruce Sprinsteen, of Phil Collins...
ik:![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:11 schreef lovegrrl het volgende:
Zat een paar dagen geleden met een vriendin op een bankje hier in het dorp
Vriendin is 9 maanden zwanger en staat dus op springen
Gozer (17) komt aanrijden op zn scootertje
Gozer: Hey wat is dat? *wijst naar haar buik*
Zij: euh ja wat denk je zelf?
Gozer: Krijg je een kind?
Ik:
Zij: Nee ik heb teveel snoep gegeten nou goed?
Mannen
herkenbaar..quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:17 schreef BabblingBrook het volgende:
Kost zeker veel stroom, zo'n windmolen laten draaien?
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:36 schreef withxhonor het volgende:
3 derde is niet gelijk aan 1, want 1/3 schrijf je als 0,33 -> 3x0,33 = 0,99 en geen 1..
needless to say dit was een heel erg moeizame discussie
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:16 schreef Afwazig het volgende:
Op mijn hoesje van mn OV kaart staat 1+1=1.
Zo'n snol pakt mn portemonnee en ziet dat. Leest ze het voor
1+1 = 1.... JA DUHHH
Dus ik kijk dr zo aan:
Kijk ze zo terug: [afbeelding]
... 5 seconden later...
OH NEE DAT IS 2!!
pics?quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:12 schreef LtL_Gvd het volgende:
Ik samen met m'n vriendin in McDonalds..
Vriendin:"Mag ik een frikadel speciaal?"
MC-medewerker:"Nee, die hebben we hier niet."
Vriendin:"Oh, doe dan maar een normale frikadel."
EN BLOEDserieus he, ze wist het gewoon niet..
En nog een:
Ik had het over de Lama's, toen ze nog niet erg bekend waren..
Vraagt zij:"Oh, dat is dat programma met die carburateurs?" (Caberatiers)
rest mij 1 vraag, wrom lig je der nu niet te palen danquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:19 schreef LtL_Gvd het volgende:
C) Beiden..
quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
rest mij 1 vraag, wrom lig je der nu niet te palen dan![]()
omfg, zo'n vriendin lijkt me echt lachen als ze slaapt en zelfs kan je maar niet in slaap vallen... cker dat ie wel stuk ligtquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:55 schreef Sirmixalot het volgende:
ik was 's avonds bij mijn vriendin thuis. Zitten we daar op de bank met haar ouders erbij een film te kijken. Maar mijn vriendin was kei moe dus die viel tegen mij inslaap. Nou heeft zij de gewoonte om hele verhale te vertellen in haar slaap
het was ong. zoiets:
"nee beertje pas op er komt een auto aan. Ga nu weg je kunt die auto niet tegen houden."
ff stil:
"BOEM!!...ja ik zei toch dat het fout ging"
ik en die ouders van haar hebben ons echt kapot gelachen. Ze zei later dat ze dezelfde droom had die ze als kind altijd had.
Met wat voor domme snollen ga je om eschquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:16 schreef Afwazig het volgende:
Op mijn hoesje van mn OV kaart staat 1+1=1.
Zo'n snol pakt mn portemonnee en ziet dat. Leest ze het voor
1+1 = 1.... JA DUHHH
Dus ik kijk dr zo aan:
Kijk ze zo terug: [afbeelding]
... 5 seconden later...
OH NEE DAT IS 2!!
nu welquote:Op donderdag 24 mei 2007 04:14 schreef mrdjdevil het volgende:
Whaha heb jij ff lef, ik ben ook bezorgsloeber maar dat hebk nog nooit gezegd![]()
quote:Me pa in gesprek met me zusje:
Pa: Kan je even iets op internet voor me opzoeken?
Zus: Is goed
Pa: Je moet even naar www.anwb.nl gaan
Zus: Euh, hoe spel je dat?![]()
Pa:![]()
Jezusquote:Op donderdag 24 mei 2007 04:14 schreef mrdjdevil het volgende:
Whaha heb jij ff lef, ik ben ook bezorgsloeber maar dat hebk nog nooit gezegd![]()
Me pa in gesprek met me zusje:
Pa: Kan je even iets op internet voor me opzoeken?
Zus: Is goed
Pa: Je moet even naar www.anwb.nl gaan
Zus: Euh, hoe spel je dat?![]()
Pa:![]()
ahahahaha retardquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:39 schreef Ziewoarut het volgende:
Beiden van mijn oma:
Ongeveer 5 jaar geleden had ik een sporthorloge en zat ik zomaar op wat knopjes te duwen... Vraagt mijn oma: 'en jong zit je te internetten?
Mijn tante was jarig en ze kreeg voor haar verjaardag oorbellen. Die oorbellen zaten in een doosje dat mooi ingepakt was. Mijn tante haalt het papier eraf in een ruk zodat je het doosje ziet. Roept mijn oma: 'OoooooH!' Zij dacht dat dat het cadeautje was terwijl de oorbellen ERIN zaten!
![]()
Wat is er dom aan die vraag?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:38 schreef zwartedoos het volgende:
Collega: Zeg zwartedoos, dat met dat geloof enzo, met god en jezus enzo he, is dat nu echt gebeurt?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
rest mij 1 vraag, wrom lig je der nu niet te palen dan![]()
Retardsquote:Op donderdag 24 mei 2007 03:14 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Met wat voor domme snollen ga je om esch² ?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:10 schreef Sirmixalot het volgende:
mijn vader had gister een stekkerdoos nodig. Maar hij was het woord kwijt.
dus hij zo:
Sirmixalot, kun je me zo'n ding aangeven, euhm hoe heet dat ook alweer zo'n doos met stekkers
Noemt je vader jou Sirmixalot?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:10 schreef Sirmixalot het volgende:
mijn vader had gister een stekkerdoos nodig. Maar hij was het woord kwijt.
dus hij zo:
Sirmixalot, kun je me zo'n ding aangeven, euhm hoe heet dat ook alweer zo'n doos met stekkers
Zuid-Limburg ligt daar toch ook vlakbijquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:12 schreef Wutangtony het volgende:
ok, een vriend van me waar ik toch met enige regelmaat diepgaande gesprekken had en die na 2 jaar erachter kwam dat ik HBO had gedaan kwam met de volgende; hij was er zeer van overtuigd dat Zuid-Korea in Zuid-Amerika ligt.
Persoon is 26 jaar......... jammer hoor
Napoleon heeft zichzelf in 1804 tot keizer gekroond.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:28 schreef MevrouwLili het volgende:
Bij college kunstgeschiedenis, over Franse kunst:
studiegenootje: Huh, maar wie had zichzelf dan tot keizer gekroond? :|
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:47 schreef Sense het volgende:
En mijn vader die in Turkije in zijn steenkolen-Engels aan de taxichauffeur wilde uitleggen dat we naar de haven wilden:
"To heaven please!"![]()
Ik weet niet hoe het met jouw algemene kennis gesteld is, maar voor iemand die de universiteit bereikt heeft, vind ik het nogal een domme vraag...quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:33 schreef Frollo het volgende:
[..]
Napoleon heeft zichzelf in 1804 tot keizer gekroond.
Ik geloof niet dat ik helemaal snap wat er dom aan die opmerking is.
De eerste of de tweede golfoorlog?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:53 schreef buachaille het volgende:
Ten tijde van de golfoorlog vroeg een klasgenote:
"wat is een Schwarzkopf meester"?
zijn antwoord:
"dat is een merk shampoo"
Wist hij dan echt niet dat ze een buitengewoon beroemde operazangeres was?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:44 schreef Sense het volgende:
Mijn vriendin die in Spanje een kroketje bestelde:
"Can I have one crocket?"
![]()
Die waarin Tiger Woods meevochtquote:
Big Ben is de klok niet het gebouwquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:15 schreef Baba-O-Riley het volgende:
In Londen, voor de Big Ben:
"Zeg, waarom lijkt dat gebouw zo erg op de Big Ben?"
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:28 schreef MevrouwLili het volgende:
In Engeland, na de vraag of de pizza lekker had gesmaakt
ik: Yes hoor... Even later bedacht ik me hoe dat voor haar geklonken moet hebben...
Is niet eens zo heel gekke vraagquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:21 schreef roze-meisje het volgende:
"is zand een vloeistof?"
Nee sukkel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:44 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Is niet eens zo heel gekke vraag. Glas is een vloeistof en dat is gemaakt uit zand...
niet eens zo dom als je niet naar dat vloeibare gedeelte kijktquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:47 schreef NZYM het volgende:
[..]
Nee sukkel.
Domste opmerking die ik vandaag gehoord heb:
"Glas is een vloeistof en dat is gemaakt uit zand..."!
is een extreem stroperige vloeistof dus (net zoiets als bevroren rinse appelstroop, mmmmm mischien toch niet zo'n goed voorbeeld...).quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:51 schreef MASD het volgende:
[..]
niet eens zo dom als je niet naar dat vloeibare gedeelte kijkt
Mensen die niet weten dat glas een vloeistof isquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:47 schreef NZYM het volgende:
[..]
Nee sukkel.
Domste opmerking die ik vandaag gehoord heb:
"Glas is een vloeistof en dat is gemaakt uit zand..."!
Maak ik zelf wel uitquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:01 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat glas een vloeistof is![]()
Niet dus. Hoe denk je dat het komt dat in oude huizen de ramen soms 'uitgezakt' zijn in een soort golfpatroon? Doordat er iemand met een glasblazersoven voorbij is gelopen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:26 schreef PauperClown het volgende:
glas is onder normale omstandigheden vast, dus is het per defenitie een vaste stof
Is niet zo heel gek, vroeger ging dat namelijk wel zo. Maar daar merkte je op de grond bar weinig van doordat die zooi helemaala kapot gaat onderweg.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:03 schreef Catch22- het volgende:
maatje van me dit weekend
Er vliegt een vliegtuig over
Hij 'Als er nu iemand precies boven je hoofd de WC doorspoelt, komt het dan op je neer?'
Duss
jah je hebt gelijkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:38 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Niet dus. Hoe denk je dat het komt dat in oude huizen de ramen soms 'uitgezakt' zijn in een soort golfpatroon? Doordat er iemand met een glasblazersoven voorbij is gelopen?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:38 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Niet dus. Hoe denk je dat het komt dat in oude huizen de ramen soms 'uitgezakt' zijn in een soort golfpatroon? Doordat er iemand met een glasblazersoven voorbij is gelopen?
quote:Glas
Glas is hard, broos en meestal doorzichtig. En een vloeistof, volgens sommigen.
Wie eens goed naar de ruitjes van middeleeuwse kerken tuurt, kan het zien: het glas golft en wordt naar onderen toe steeds dikker. Het lijkt erop dat het vensterglas in de loop der eeuwen naar beneden is gestroomd, als het laatste restje schenkstroop langs de wand van de fles. Het bewijs bij uitstek dat glas eigenlijk een vloeistof is, menen sommigen.
Op het eerste gezicht lijken de theorieboeken hun gelijk te geven. Stoffen die zijn opgebouwd uit onregelmatige bouwstenen, kunnen bij stolling soms geen geordend kristalrooster vormen. Er treedt dan glasvorming op waarbij een onregelmatig, ofwel amorf, netwerk van atomen ontstaat. Men spreekt dan van een 'supergekoelde vloeistof' met een zeer hoge viscositeit. Dit geldt ook voor het ongeordende mengsel van siliciumoxiden dat wij vensterglas noemen.
Tot zover de theorie. Of de zwaartekracht aan een paar eeuwen genoeg heeft om glas onderuit te halen, valt echter te betwijfelen. De vorm van oude kerkraampjes is namelijk goed te verklaren uit het productieproces van de middeleeuwse glasmakers. Een klont gesmolten glas werd tot een sliert uitgerekt, vervolgens geplet en tot een vlakke plaat gesponnen. Behalve een golvend oppervlak leverde dit ook een dikke rand op. De ruitjes die uit de grote plaat werden gesneden, hadden die dus ook. En blijkbaar plaatsen de glaszetters de zware zijde bij voorkeur onder.
Blijft de vraag of glas bij kamertemperatuur een vloeistof is. Dr.ir. H.J. Glass, die onderzoek doet naar hergebruik van glas bij de faculteit Technische Aardwetenschappen, weet het antwoord: ,,Ab-so-luut niet. Alleen bij hoge temperaturen, maar dan wordt vrijwel alles een vloeistof.''
De term supergekoelde vloeistof lijkt hier dus wat ongelukkig. Dat oude ramen door uitvloeien vervormen, is in elk geval nog nooit aangetoond. Met het tekstboek in de hand is te verdedigen dat glas een zeer stroperige vloeistof is, maar het kan dan ook als een amorfe vaste stof beschouwd worden. Kwestie van definitie, en dus grotendeels een woordspelletje. .aut Ralph Oei
Die tekst gebruikt het productieproces van middeleeuwse ramen als bewijs. Echter, ik heb het uitgezakte effect ook meerdere malen mogen waarnemen in huizen die toch zeker niet ouder dan 19de-eeuws zijn. Ik ken zelfs een flat waarbij er van deze uitzakking sprake is, en in de middeleeuwen hadden ze toch echt geen flats.quote:
quote:Met het tekstboek in de hand is te verdedigen dat glas een zeer stroperige vloeistof is
Heet jij toevallig Denise?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:25 schreef Demellie het volgende:
als ik, als blondje, alles moet onthouden van domme dingen die uit mijn mond komen, dat werkt gewoon niet hoor!!!
Moest lachen om die 1+1=1... echt iets wat ik zou doen en daarna: owhhhhh nee joh, das twee! En dan niet meer bij komen. Ach lacht er toch niet iemand met me mee![]()
...
en als wikipedia t zegt, moet het wel waar zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:41 schreef Quyxz_ het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)as_is_geen_vloeistof
ik kook wasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:39 schreef Endtroducing het volgende:
Ik was was
een stof kan niet per definitie vast zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:26 schreef PauperClown het volgende:
glas is onder normale omstandigheden vast, dus is het per defenitie een vaste stof
En jij zo van; 'laat mij maar even'.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:09 schreef Ambo het volgende:
2 klas bio, over het menselijk lichaam enzo..
hoor ik opeens zo een meisje achter me fluisteren: 'wat is dat een clitoris?'
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:16 schreef Dragoljub het volgende:
[..]
En jij zo van; 'laat mij maar even'.![]()
Dat is geen domme opmerking, dat is gewoon een anekdote.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:34 schreef Ziewoarut het volgende:
Nou ik was op een communiefeest...
Miin kleine brutale achterneefje was ook daar en stond zich daar vol te proppen met worstjes en hij stopte er nog een paar in zijn zakken en hield er nog wat in zijn handen. Ik stond het schouwspel met een oudere mannetje te bekijken en niemand wist of hij er iets van moest zeggen ofniet. Komt opeens een bejaarde redelijk beschonken man binnenlopen die hem 2 seconden observeert en dan heel droog en luid vraagt:'En jong geis se op vakantie'?! Als ik het hier nu zo typ is het vast niet grappig maar toen de manier waarop, had echt moeten janken van het lachen![]()
Noemt je pa je bij je nick?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
![]()
Doet me aan mijn pa denken.
Batterij van zijn mobiel was leeg.
Paps: 'Kaneelstokje, mijn telefoon doet het niet.'
KS: "Ik denk dat de batterij leeg is."
Paps:"Ow, ok......"
"Hebben we nog ergens nieuwe liggen dan?"
Nu helaas al een paar jaar overleden...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:31 schreef Laniboekje het volgende:
Zus van een vriendin van me in Dolfinarium Harderwijk:
*We staan in 'de kelder' bij de dolfijnen.
Zij: Hey kijk! Een zeehond!
Ik: Ehm, dat is een dolfijn.
Zij: Ohja! Weet je, af en toe maak ik wel vaker van die rare vergelijkingen. Ik denk dat ik een tumor in mijn hoofd heb zitten.
![]()
WTF?!
*valt bijna om van het lachen
*andere mensen in die 'kelder' bescheuren het ook.
Zij: *stampt met voet en gaat staan brullen. Echt waar hoor!![]()
![]()
Het lieve kind was toen ong. 23 jaar.
Bij iemand andersquote:Wij "Waar ligt Zuid Korea?" Zij "Wat is dat?"
En de laatste die we het vroegenquote:Wij "Waar ligt Zuid Korea?" Zij "Afrika?"
Dit bewijst weer is wat... NIet een al te hoog IQ bij de kassa'squote:Wij "Waar ligt Zuid Korea?" Zij "Rechts op de kaart"
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:34 schreef Doofiej het volgende:
Op me werk, vroegen we een keer aan zo'n meisje bij de kassa (om de intilligentie bij de kassa's te testen)
[..]
Bij iemand anders
[..]
En de laatste die we het vroegen
[..]
Dit bewijst weer is wat... NIet een al te hoog IQ bij de kassa's![]()
![]()
Dat is dus onzin, om ramen zo te laten uitzakken is meer dan 14 miljard jaar nodig, langer dus dan het universum bestaat. Dat die ramen er zo uitzien is vanaf het begin al zo.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:38 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat we ook reageren op domme opmerkingen?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:54 schreef faberic het volgende:
Dat is dus onzin, om ramen zo te laten uitzakken is meer dan 14 miljard jaar nodig, langer dus dan het universum bestaat. Dat die ramen er zo uitzien is vanaf het begin al zo.
Feit is dat glas noch vast, noch vloeibaar is, in een soort tussenvorm. Het kristalrooster ontbreekt (kenmerk van vaste stof), een van de redenen dat het doorzichtig is. Vloeibaar is het natuurlijk ook niet.
Bron: Scientific American
Op mijn werk bij een inspraakprocedure over windmolens eens een bezwaar van iemand gekregen. Eén van de argumenten waarom hij tegen windmolens was, was omdat de motoren die de wieken aandrijven zoveel lawaai maken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:17 schreef BabblingBrook het volgende:
Kost zeker veel stroom, zo'n windmolen laten draaien?
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:50 schreef McFarmer het volgende:
Het vriendinnetje van een maatje van me is niet al te snugger. Ze is aangenomen bij de AH, vraagt iemand aan haar: "Wordt je cassière?" waarop zij antwoord: "Nee ik ga achter de kassa"
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:07 schreef Jessy.G het volgende:
Ik en een vriendin waren aan het rennen op zo'n loopband. Er stond zo'n veiligheidswaarschuwing op: 'Use your common sense, stop if you feel sick (oid)' Ik laat dat zo zien aan mijn vriendin, vraagt ze: 'op welk knopje moet je dan drukken'?![]()
ik ken ook iemand van wie ik dacht dat ze zwanger was, maar ze was gewoon heel raar dik.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:11 schreef lovegrrl het volgende:
Zat een paar dagen geleden met een vriendin op een bankje hier in het dorp
Vriendin is 9 maanden zwanger en staat dus op springen
Gozer (17) komt aanrijden op zn scootertje
Gozer: Hey wat is dat? *wijst naar haar buik*
Zij: euh ja wat denk je zelf?
Gozer: Krijg je een kind?
Ik:
Zij: Nee ik heb teveel snoep gegeten nou goed?
Mannen
Ik ken iemand die denkt dat vallende sterren echte sterren zijnquote:Op zondag 27 mei 2007 19:33 schreef Ruzie het volgende:
Ik ken iemand die beweert dat sterren geen licht uitzenden maar weerkaatsen
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:35 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik ken iemand die denkt dat vallende sterren echte sterren zijn![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:02 schreef faberic het volgende:
Laatst ook nog zo'n domme doos:
"Faberic, als ik mijn webcam probeer te installeren met UDEV is de output van udevinfo -a -p niet compatible met de hardware en kan ik dus geen symlink in /dev/ aanmaken om mijn programma te laten zien waar die staat"
Faberic: "Misschien moet je even udev restarten?"
doos: "ow"![]()
![]()
![]()
!
![]()
![]()
Doos met linux?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:02 schreef faberic het volgende:
"Faberic, als ik mijn webcam probeer te installeren met UDEV is de output van udevinfo -a -p niet compatible met de hardware en kan ik dus geen symlink in /dev/ aanmaken om mijn programma te laten zien waar die staat"
![]()
![]()
!
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:02 schreef faberic het volgende:
![]()
![]()
!
![]()
![]()
iets soortgelijks hebben wij in hongarije...quote:Op zondag 27 mei 2007 21:53 schreef RealZeus het volgende:
Een jaar of wat geleden, met een vriend van mij een dagje naar Duitsland.
Staan we in een Imbiss (snackbar).
En wat bestelt hij?
"Ein patat Sahne bitte?"
Die vrouw achter de balie:" Wass????"
Ik :![]()
![]()
"Je bestelt een patat slagroom, lul."
"Wat moet ik dan zeggen?"
"Gewoon:ein Pommes mit Mayo."
Ik dacht dat ik dood ging van het lachen, die blik van die Duitse vrouw ook.
SUper droog, een losse champignon.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:58 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
iets soortgelijks hebben wij in hongarije...
daar spreken ze ook goed duits,kameraad bestelt zijn eten en wil er bier bij drinken,zegt ie:
"und ein pilz bitte" ober hem raar aankijken en vragen of ie serieus was,hij natuurlijk ja zeggen,
komt de ober terug uit de keuken met zijn eten en een champignon![]()
blijkbaar betekend pilz paddestoel
Puike actie!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:53 schreef RealZeus het volgende:
Ik :![]()
![]()
"Je bestelt een patat slagroom, lul."
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:34 schreef Doofiej het volgende:
Op me werk, vroegen we een keer aan zo'n meisje bij de kassa (om de intilligentie bij de kassa's te testen)
[..]
Bij iemand anders
[..]
En de laatste die we het vroegen
[..]
Dit bewijst weer is wat... NIet een al te hoog IQ bij de kassa's![]()
![]()
Ik snap er niks vanquote:Op maandag 28 mei 2007 17:18 schreef Wombcat het volgende:
Diezelfde collega aan de telefoon, terwijl een andere ook aan de telefoon was (wel een ander gesprek):
Hij: "is dat een kamer voor twee personen?"
Zij: "ja" en toen doordrong wat hij zei in dat andere gesprek
Ik had al zo'n idee dat het alleen leuk was als je erbij was.quote:
Beter tegen een vriend dan in je geschiedenisproefwerk...quote:Op maandag 28 mei 2007 19:02 schreef Knoekie het volgende:
Ik en en vriend hadden het een keer over Pinocchio, doe zei ik: Hoe heet die vader van Pinocchio nou ook alweer. Ohja Gestapo....![]()
![]()
![]()
Ik moet het nog vaak aanhoren![]()
oh my god, hoe heette die knakker dan toch?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:02 schreef Knoekie het volgende:
Ik en en vriend hadden het een keer over Pinocchio, doe zei ik: Hoe heet die vader van Pinocchio nou ook alweer. Ohja Gestapo....![]()
![]()
![]()
Ik moet het nog vaak aanhoren![]()
Ik snap em nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:48 schreef AryaMehr het volgende:
Een vriend van me probeerde eens iemand te bellen, maar niemand nam op, waarop hij reageerde: zet er maar neer dat ik bel! hahaha.
Nedertland deed ook niet echt meequote:Op woensdag 23 mei 2007 20:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Bij mij in de tweede hadden we het over WO II. Vraagt de docent zo aan een leerling.
Docent: Waarom gaf Nederland zich al zo snel over in WO II?
Leerling: Maar Nederland deed toch helemaal niet mee?
Docent:![]()
(vrij grove leraar)
Klas:![]()
![]()
![]()
![]()
Leerling: Oooooohoh sorry, ik was door de war met WO I
Mannen denken na voordat ze iets zeggenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:26 schreef Demellie het volgende:
Zijn er een hoop vrouwen, of durven wij als enige ervoor uit te komen, dat we soms gewoon domme dingen zeggen?!!
Och, je zou ze de kost moeten geven die denken dat sterren kunnen dansenquote:Op zondag 27 mei 2007 19:33 schreef Ruzie het volgende:
Ik ken iemand die beweert dat sterren geen licht uitzenden maar weerkaatsen
Was er alleen een stop uit, of echt alles?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:00 schreef marjo84 het volgende:
Nog 1:
Toen de electriciteit uitviel tijdens het tv kijken: 'Nou ja, dan maar achter mijn computer...'
....echt alles.....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:03 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Was er alleen een stop uit, of echt alles?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:03 schreef marjo84 het volgende:
[..]
....echt alles.....In de hele buurt nota bene
Goede vraag, want het antwoord is namelijk nee. Kan ook stopverfkleur hebben of rood zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:12 schreef BuisGruis het volgende:
" Is poep altijd bruin? " Dom mens in de klas
juist, daar geloof ik dus helemaal niets van he...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:28 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Mannen denken na voordat ze iets zeggen
Je bent echt blond hequote:Op woensdag 30 mei 2007 11:29 schreef Demellie het volgende:
[..]
juist, daar geloof ik dus helemaal niets van he...![]()
Wat niet is kan nog komenquote:
*Gaat het zeggen!*quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:58 schreef marjo84 het volgende:
' HTML? Dat staat toch voor hotmail?'
Ik heb geeeeeen idee van wie die komt....
hoopt niet dat Shifto of Semperfy of martonvb verklapt dat het van mij komt....![]()
Of teveel drop heeft gegetenquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:20 schreef MevrouwLili het volgende:
of pikzwart, als iemand een bloeding heeft...
Jawel, ze tanken meestal op eind- of beginpunten. Zo tankt de trein van Harlingen naar Leeuwarden meestal in Harlingen omdat het meestal zo uitkomt.quote:
zo snugger was ik zelf ook nogquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:52 schreef BonJovi het volgende:
Me moeder haar telefoon was geblokkeerd, en ze wou de helpdesk bellen ofzo van T-MObile. Zag ze staan noodoproep, ze dacht owh dat bel ik wel omdat ze snel hulp nodig had. Belde ze het op, namen ze op met 112 alarm centrale. Ik lag helemaal dubbel.
In Turkije is dat niet eens zo'n rare bestemming, gezien de rijstijl aldaar.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:47 schreef Sense het volgende:
En mijn vader die in Turkije in zijn steenkolen-Engels aan de taxichauffeur wilde uitleggen dat we naar de haven wilden:
"To heaven please!"![]()
Ik zeg zo regelmatig dingen die dom klinken (maar heel slim bedoeld zijn), dat ik het zelf allemaal niet bijhoud.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:26 schreef Demellie het volgende:
Zijn er een hoop vrouwen, of durven wij als enige ervoor uit te komen, dat we soms gewoon domme dingen zeggen?!!
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ikhad het met wat vrienden over de homodemonstratie in Rusland, en dat een nederlandse politica bedreigd was met een stiletto, zegt een vriendin: "Waarom zou je iemand bedreigen met een schoen...". Vrouwen.
Niet zo dom als jij denkt, met dieseltreinen moet er gewoon gestopt worden en inderdaad ook getanktquote:
Egels eten zon beetje alles, slangen, kikkers, eieren, bessen, noten, insecten, wormen, slakken. Er zijn wel degelijk gevallen bekend dat een egel een kip doodt en hem (ten dele) aanvreet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:08 schreef toetsel het volgende:
laatst in de trein een meisje dat absoluut zeker wist dat egels kippen aten.
ze begon een heel gesprek met de jongen tegen over haar
-jaaaa et lijken zulke lieve dieren maar et zijn et niet
-doe niet zo gek mens.
-nee t is echt zo! heb ik op internet gezien!
de hele coupe lag dubbel
Geboortedatum: 09-04-1986quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:10 schreef evertak het volgende:
Toen ik nog jong was werkte ik bij de Hornbach
daar heb je de domste opmerking alquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geboortedatum: 09-04-1986
ROTFLMAO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |