Mannen denken na voordat ze iets zeggenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:26 schreef Demellie het volgende:
Zijn er een hoop vrouwen, of durven wij als enige ervoor uit te komen, dat we soms gewoon domme dingen zeggen?!!
Och, je zou ze de kost moeten geven die denken dat sterren kunnen dansenquote:Op zondag 27 mei 2007 19:33 schreef Ruzie het volgende:
Ik ken iemand die beweert dat sterren geen licht uitzenden maar weerkaatsen
Was er alleen een stop uit, of echt alles?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:00 schreef marjo84 het volgende:
Nog 1:
Toen de electriciteit uitviel tijdens het tv kijken: 'Nou ja, dan maar achter mijn computer...'
....echt alles.....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:03 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Was er alleen een stop uit, of echt alles?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:03 schreef marjo84 het volgende:
[..]
....echt alles.....In de hele buurt nota bene
Goede vraag, want het antwoord is namelijk nee. Kan ook stopverfkleur hebben of rood zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:12 schreef BuisGruis het volgende:
" Is poep altijd bruin? " Dom mens in de klas
juist, daar geloof ik dus helemaal niets van he...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:28 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Mannen denken na voordat ze iets zeggen
Je bent echt blond hequote:Op woensdag 30 mei 2007 11:29 schreef Demellie het volgende:
[..]
juist, daar geloof ik dus helemaal niets van he...![]()
Wat niet is kan nog komenquote:
*Gaat het zeggen!*quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:58 schreef marjo84 het volgende:
' HTML? Dat staat toch voor hotmail?'
Ik heb geeeeeen idee van wie die komt....
hoopt niet dat Shifto of Semperfy of martonvb verklapt dat het van mij komt....![]()
Of teveel drop heeft gegetenquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:20 schreef MevrouwLili het volgende:
of pikzwart, als iemand een bloeding heeft...
Jawel, ze tanken meestal op eind- of beginpunten. Zo tankt de trein van Harlingen naar Leeuwarden meestal in Harlingen omdat het meestal zo uitkomt.quote:
zo snugger was ik zelf ook nogquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:52 schreef BonJovi het volgende:
Me moeder haar telefoon was geblokkeerd, en ze wou de helpdesk bellen ofzo van T-MObile. Zag ze staan noodoproep, ze dacht owh dat bel ik wel omdat ze snel hulp nodig had. Belde ze het op, namen ze op met 112 alarm centrale. Ik lag helemaal dubbel.
In Turkije is dat niet eens zo'n rare bestemming, gezien de rijstijl aldaar.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:47 schreef Sense het volgende:
En mijn vader die in Turkije in zijn steenkolen-Engels aan de taxichauffeur wilde uitleggen dat we naar de haven wilden:
"To heaven please!"![]()
Ik zeg zo regelmatig dingen die dom klinken (maar heel slim bedoeld zijn), dat ik het zelf allemaal niet bijhoud.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:26 schreef Demellie het volgende:
Zijn er een hoop vrouwen, of durven wij als enige ervoor uit te komen, dat we soms gewoon domme dingen zeggen?!!
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ikhad het met wat vrienden over de homodemonstratie in Rusland, en dat een nederlandse politica bedreigd was met een stiletto, zegt een vriendin: "Waarom zou je iemand bedreigen met een schoen...". Vrouwen.
Niet zo dom als jij denkt, met dieseltreinen moet er gewoon gestopt worden en inderdaad ook getanktquote:
Egels eten zon beetje alles, slangen, kikkers, eieren, bessen, noten, insecten, wormen, slakken. Er zijn wel degelijk gevallen bekend dat een egel een kip doodt en hem (ten dele) aanvreet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:08 schreef toetsel het volgende:
laatst in de trein een meisje dat absoluut zeker wist dat egels kippen aten.
ze begon een heel gesprek met de jongen tegen over haar
-jaaaa et lijken zulke lieve dieren maar et zijn et niet
-doe niet zo gek mens.
-nee t is echt zo! heb ik op internet gezien!
de hele coupe lag dubbel
Geboortedatum: 09-04-1986quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:10 schreef evertak het volgende:
Toen ik nog jong was werkte ik bij de Hornbach
daar heb je de domste opmerking alquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geboortedatum: 09-04-1986
ROTFLMAO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |