quote:Op zondag 27 mei 2007 19:07 schreef Jessy.G het volgende:
Ik en een vriendin waren aan het rennen op zo'n loopband. Er stond zo'n veiligheidswaarschuwing op: 'Use your common sense, stop if you feel sick (oid)' Ik laat dat zo zien aan mijn vriendin, vraagt ze: 'op welk knopje moet je dan drukken'?![]()
ik ken ook iemand van wie ik dacht dat ze zwanger was, maar ze was gewoon heel raar dik.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:11 schreef lovegrrl het volgende:
Zat een paar dagen geleden met een vriendin op een bankje hier in het dorp
Vriendin is 9 maanden zwanger en staat dus op springen
Gozer (17) komt aanrijden op zn scootertje
Gozer: Hey wat is dat? *wijst naar haar buik*
Zij: euh ja wat denk je zelf?
Gozer: Krijg je een kind?
Ik:
Zij: Nee ik heb teveel snoep gegeten nou goed?
Mannen
Ik ken iemand die denkt dat vallende sterren echte sterren zijnquote:Op zondag 27 mei 2007 19:33 schreef Ruzie het volgende:
Ik ken iemand die beweert dat sterren geen licht uitzenden maar weerkaatsen
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:35 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik ken iemand die denkt dat vallende sterren echte sterren zijn![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:02 schreef faberic het volgende:
Laatst ook nog zo'n domme doos:
"Faberic, als ik mijn webcam probeer te installeren met UDEV is de output van udevinfo -a -p niet compatible met de hardware en kan ik dus geen symlink in /dev/ aanmaken om mijn programma te laten zien waar die staat"
Faberic: "Misschien moet je even udev restarten?"
doos: "ow"![]()
![]()
![]()
!
![]()
![]()
Doos met linux?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:02 schreef faberic het volgende:
"Faberic, als ik mijn webcam probeer te installeren met UDEV is de output van udevinfo -a -p niet compatible met de hardware en kan ik dus geen symlink in /dev/ aanmaken om mijn programma te laten zien waar die staat"
![]()
![]()
!
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:02 schreef faberic het volgende:
![]()
![]()
!
![]()
![]()
iets soortgelijks hebben wij in hongarije...quote:Op zondag 27 mei 2007 21:53 schreef RealZeus het volgende:
Een jaar of wat geleden, met een vriend van mij een dagje naar Duitsland.
Staan we in een Imbiss (snackbar).
En wat bestelt hij?
"Ein patat Sahne bitte?"
Die vrouw achter de balie:" Wass????"
Ik :![]()
![]()
"Je bestelt een patat slagroom, lul."
"Wat moet ik dan zeggen?"
"Gewoon:ein Pommes mit Mayo."
Ik dacht dat ik dood ging van het lachen, die blik van die Duitse vrouw ook.
SUper droog, een losse champignon.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:58 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
iets soortgelijks hebben wij in hongarije...
daar spreken ze ook goed duits,kameraad bestelt zijn eten en wil er bier bij drinken,zegt ie:
"und ein pilz bitte" ober hem raar aankijken en vragen of ie serieus was,hij natuurlijk ja zeggen,
komt de ober terug uit de keuken met zijn eten en een champignon![]()
blijkbaar betekend pilz paddestoel
Puike actie!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:53 schreef RealZeus het volgende:
Ik :![]()
![]()
"Je bestelt een patat slagroom, lul."
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:34 schreef Doofiej het volgende:
Op me werk, vroegen we een keer aan zo'n meisje bij de kassa (om de intilligentie bij de kassa's te testen)
[..]
Bij iemand anders
[..]
En de laatste die we het vroegen
[..]
Dit bewijst weer is wat... NIet een al te hoog IQ bij de kassa's![]()
![]()
Ik snap er niks vanquote:Op maandag 28 mei 2007 17:18 schreef Wombcat het volgende:
Diezelfde collega aan de telefoon, terwijl een andere ook aan de telefoon was (wel een ander gesprek):
Hij: "is dat een kamer voor twee personen?"
Zij: "ja" en toen doordrong wat hij zei in dat andere gesprek
Ik had al zo'n idee dat het alleen leuk was als je erbij was.quote:
Beter tegen een vriend dan in je geschiedenisproefwerk...quote:Op maandag 28 mei 2007 19:02 schreef Knoekie het volgende:
Ik en en vriend hadden het een keer over Pinocchio, doe zei ik: Hoe heet die vader van Pinocchio nou ook alweer. Ohja Gestapo....![]()
![]()
![]()
Ik moet het nog vaak aanhoren![]()
oh my god, hoe heette die knakker dan toch?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:02 schreef Knoekie het volgende:
Ik en en vriend hadden het een keer over Pinocchio, doe zei ik: Hoe heet die vader van Pinocchio nou ook alweer. Ohja Gestapo....![]()
![]()
![]()
Ik moet het nog vaak aanhoren![]()
Ik snap em nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:48 schreef AryaMehr het volgende:
Een vriend van me probeerde eens iemand te bellen, maar niemand nam op, waarop hij reageerde: zet er maar neer dat ik bel! hahaha.
Nedertland deed ook niet echt meequote:Op woensdag 23 mei 2007 20:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Bij mij in de tweede hadden we het over WO II. Vraagt de docent zo aan een leerling.
Docent: Waarom gaf Nederland zich al zo snel over in WO II?
Leerling: Maar Nederland deed toch helemaal niet mee?
Docent:![]()
(vrij grove leraar)
Klas:![]()
![]()
![]()
![]()
Leerling: Oooooohoh sorry, ik was door de war met WO I
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |