Die tekst gebruikt het productieproces van middeleeuwse ramen als bewijs. Echter, ik heb het uitgezakte effect ook meerdere malen mogen waarnemen in huizen die toch zeker niet ouder dan 19de-eeuws zijn. Ik ken zelfs een flat waarbij er van deze uitzakking sprake is, en in de middeleeuwen hadden ze toch echt geen flats.quote:
quote:Met het tekstboek in de hand is te verdedigen dat glas een zeer stroperige vloeistof is
Heet jij toevallig Denise?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:25 schreef Demellie het volgende:
als ik, als blondje, alles moet onthouden van domme dingen die uit mijn mond komen, dat werkt gewoon niet hoor!!!
Moest lachen om die 1+1=1... echt iets wat ik zou doen en daarna: owhhhhh nee joh, das twee! En dan niet meer bij komen. Ach lacht er toch niet iemand met me mee![]()
...
en als wikipedia t zegt, moet het wel waar zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:41 schreef Quyxz_ het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)as_is_geen_vloeistof
ik kook wasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:39 schreef Endtroducing het volgende:
Ik was was
een stof kan niet per definitie vast zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:26 schreef PauperClown het volgende:
glas is onder normale omstandigheden vast, dus is het per defenitie een vaste stof
En jij zo van; 'laat mij maar even'.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:09 schreef Ambo het volgende:
2 klas bio, over het menselijk lichaam enzo..
hoor ik opeens zo een meisje achter me fluisteren: 'wat is dat een clitoris?'
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:16 schreef Dragoljub het volgende:
[..]
En jij zo van; 'laat mij maar even'.![]()
Dat is geen domme opmerking, dat is gewoon een anekdote.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:34 schreef Ziewoarut het volgende:
Nou ik was op een communiefeest...
Miin kleine brutale achterneefje was ook daar en stond zich daar vol te proppen met worstjes en hij stopte er nog een paar in zijn zakken en hield er nog wat in zijn handen. Ik stond het schouwspel met een oudere mannetje te bekijken en niemand wist of hij er iets van moest zeggen ofniet. Komt opeens een bejaarde redelijk beschonken man binnenlopen die hem 2 seconden observeert en dan heel droog en luid vraagt:'En jong geis se op vakantie'?! Als ik het hier nu zo typ is het vast niet grappig maar toen de manier waarop, had echt moeten janken van het lachen![]()
Noemt je pa je bij je nick?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
![]()
Doet me aan mijn pa denken.
Batterij van zijn mobiel was leeg.
Paps: 'Kaneelstokje, mijn telefoon doet het niet.'
KS: "Ik denk dat de batterij leeg is."
Paps:"Ow, ok......"
"Hebben we nog ergens nieuwe liggen dan?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |