verkapt "ik ga met domme mensen om" post?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:12 schreef Klippan het volgende:
Iedereen zegt weleens iets doms, maar sommige dingen blijven je gewoon bij.
Wat is de domste opmerking die jullie ooit hebben gehoord?
Ik trap af:
Ik en een vriendin lopen door de stad, komt er zo'n meid naar ons toe, wil foto maken, kon je later bij de Primafoon ophalen. Wij op de foto..
Komen we die foto ophalen, vroegen ze het adres van die vriendin, en we krijgen de foto met daarop een klein luchtfotootje van haar straat, best grappig.
Zij bekijkt die foto, zegt: Is die foto net gemaakt?
Ik: Nee joh.
Zij: Oooow... Ik dacht al, mijn auto is gejat, die staat er niet op..
Alsof ze daar met helicopters over de stad cirkelen en "live" een foto maken...![]()
Of eigenlijk hebben ze dat zelf ooit gezegd, "een vriend van me"quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:29 schreef Apfel. het volgende:
Volgens mij is 80% van de opmerkingen(die er zijn gepost, of nog moeten komen) verzonnen / leuker gemaakt
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:31 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Of eigenlijk hebben ze dat zelf ooit gezegd, "een vriend van me".
Als ik het zelf had gezegt dan was het niet meer domquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:31 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Of eigenlijk hebben ze dat zelf ooit gezegd, "een vriend van me".
Ik doelde niet specifiek op jou hoor, gewoon in het algemeenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:32 schreef maok het volgende:
[..]
Als ik het zelf had gezegt dan was het niet meer dom![]()
Nou, zal ik dan de eerste zijn die een domme opmerking van zichzelf plaatst?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:29 schreef Apfel. het volgende:
Volgens mij is 80% van de opmerkingen(die er zijn gepost, of nog moeten komen) verzonnen / leuker gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |