quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:02 schreef Queen_Minny het volgende:
Een paar jaar geleden volgde ik een cursus.
Een blok van de cursus was sexualiteit.
In de groep zat een meisje van 20, hele lieve meid maar eeh sexualiteit was niet haar ding.
We kwamen bij het onderwerp anticonceptie. Dus een doos met condooms, vrouwencondooms, pessariums enz kwam op tafel. In die doos zat ook een tube zaad dodende pasta.
De begeleidster zei: Dit is zaad dodende pasta, kent iemand dit?
Meisje: Ja dat heb ik wel eens gebruikt, dat moet je op je tanden smeren en dan gaan de zaadjes in je buik dood.
Begeleidster:![]()
![]()
Groep:![]()
![]()
![]()
Daarna kwamen we op het onderwerp SOA's.
Meisje vraagt: Als je naar de dokter gaat dan he, kijkt hij dan in je hmmhmm? (durfde het beestje niet bij zn naam te noemen)
Begeleidster antwoord: Soms wel dat ligt er een beetje aan.
Meisje: Oooh![]()
In de pauze vraagt het meisje aan ons:
Hoe ziet die dokter nou als je een SOA hebt? Het is daar toch donker?
Wij: Jij moet gewoon even met je benen wijd zitten, dan pakt de dokter een grote zaklamp en schijnt daarmee naar binnen, zo kan hij zien of je ziek bent of niet.
Meisje: Ahaaaa! Dat is logisch natuurlijk.
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:14 schreef Thgraaf het volgende:
Een klant bij mij in de zaak die de dag ervoor een laptop had gekocht:
"Meneer, wat kost een batterij voor die laptop"
Collega:
*zoeken*, "Nou mevrouw, dat is 160 euro"
Klant:
"oh, dus elke keer als mijn batterij op is moet ik 160 euro betalen?"
hehequote:Op woensdag 23 mei 2007 15:55 schreef Sirmixalot het volgende:
ik was 's avonds bij mijn vriendin thuis. Zitten we daar op de bank met haar ouders erbij een film te kijken. Maar mijn vriendin was kei moe dus die viel tegen mij inslaap. Nou heeft zij de gewoonte om hele verhale te vertellen in haar slaap
het was ong. zoiets:
"nee beertje pas op er komt een auto aan. Ga nu weg je kunt die auto niet tegen houden."
ff stil:
"BOEM!!...ja ik zei toch dat het fout ging"
ik en die ouders van haar hebben ons echt kapot gelachen. Ze zei later dat ze dezelfde droom had die ze als kind altijd had.
é dat streepje op de e heet zo in het fransquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:36 schreef RickoKun het volgende:
wat is een accent aigu?!!?1/!?/11!!11
zo heb je ook nog het streepje de andere kant op das de accent grave en het dakje ( ^ ) accent circonflexequote:Op woensdag 23 mei 2007 19:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
é dat streepje op de e heet zo in het frans
Een willekeurige klinker.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
é dat streepje op de e heet zo in het frans
ik bedoelde dus dat het streepje zo heette, ongeacht de letterquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:45 schreef Nies het volgende:
[..]
Een willekeurige klinker.
En zo heet ie ook in het nederlands![]()
Maar een bovenkomma?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedoelde dus dat het streepje zo heette, ongeacht de letter
ik had gehoopt dat dat wel gesnapt zou worden
bovendien zijn de woorden frans![]()
WAT IS EEN CIRCONFLEXWE!!!/1?1/2WSADquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo heb je ook nog het streepje de andere kant op das de accent grave en het dakje ( ^ ) accent circonflexe
Je kreeg de link er gewoon bij kado hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WAT IS EEN CIRCONFLEXWE!!!/1?1/2WSAD
maar we deden ook niet echt mee heurquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Bij mij in de tweede hadden we het over WO II. Vraagt de docent zo aan een leerling.
Docent: Waarom gaf Nederland zich al zo snel over in WO II?
Leerling: Maar Nederland deed toch helemaal niet mee?
Docent:![]()
(vrij grove leraar)
Klas:![]()
![]()
![]()
![]()
Leerling: Oooooohoh sorry, ik was door de war met WO I
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |