Whehehehehequote:Op woensdag 23 mei 2007 09:49 schreef Yoni het volgende:
... was er wel echt eten voor drie weeshuizen.
Heb ik al tig keer geprobeerd, maar replique verwerkt het niet goed.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:20 schreef HMaster-II het volgende:
*Nieuw CS op tafel legt en oude in kast propt...en Freud, haal die spelfaut er nog effe uit..
Mja, is niet te doen. Iedereen neemt bederfelijke waar mee, en dan is een dagje in de auto terwijl je in blijdorp loopt, geen goed idee...quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:30 schreef Ynske het volgende:
Misschien een stom idee, maar misschien een optie om die bbq te combineren met bv artis?
idd had ik niet over nagedachtquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:33 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, is niet te doen. Iedereen neemt bederfelijke waar mee, en dan is een dagje in de auto terwijl je in blijdorp loopt, geen goed idee...
Wil je graag replique geven, werkt replique tegenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:32 schreef freud het volgende:
[..]
Heb ik al tig keer geprobeerd, maar replique verwerkt het niet goed.
Effe inplannen..quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:01 schreef Yoni het volgende:
[FOT BBQ MEAT] 17 juni - Wilhelminapark, Rijswijk
Logeeradres nodigquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Effe inplannen..
Dag ervoor al een feestje..
mogelijkerwijs welquote:
Er is ruimtequote:
LOLquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:01 schreef freud het volgende:
High key fotografie met een kaars!
Het is wel 'eigen' terrein volgens mij, dus ik zou de beheerder wel even op de hoogte stellen. Ook om af te stemmen wanneer je het wil doen, ivm bezoekende mensen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:33 schreef PankPinther het volgende:
weet iemand hier of je op begraafplaatsen mag fotograferen?
ik wil met een model een shoot gaan doen namelijk
Ik weet dat het in België op veel begraafplaatsen verboden is, uit respect voor de mensen die er liggenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:33 schreef PankPinther het volgende:
weet iemand hier of je op begraafplaatsen mag fotograferen?
ik wil met een model een shoot gaan doen namelijk
Kijk anders of je oude niet meer in gebruik zijnde begraafplaatsen kan vinden. Daar is wat minder kans op volk.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:17 schreef PankPinther het volgende:
daarom ben ik ook bang dat ik er geen toestemming voor ga krijgen, het zal waarschijnlijk een shoot met een sexy geklede dame worden en het is maar de vraag hoe ruimdenkend zo'n beheerder is
misschien maar gewoon doen, en dan op een rustig tijdstip ofzo?
lijkt me dat je in het ergste geval weggestuurd kan worden?
Mja, bel ze eensquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:17 schreef NordicBlue het volgende:
Iemand kan me vast wel vertellen hoelang het duurt tussen het moment dat sony zegt: reparatie gereed en dat de fotowinkel hem weer heeft
2 dagen ofzo?
Mooiquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:11 schreef Yoni het volgende:
Mijn examen is een week uitgesteldHad het zelf morgen gepland, maar een weekje later komt me eigenlijk wel goed uit
![]()
zou op zich een idee zijn, alleen hoe vind je zoiets in de buurt van rotterdam?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:55 schreef freud het volgende:
[..]
Kijk anders of je oude niet meer in gebruik zijnde begraafplaatsen kan vinden. Daar is wat minder kans op volk.
dat kan best leuke foto's opleverenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:57 schreef Chanty het volgende:
Buiten is het 23 graden. Mooi weer om je muts, sjaal, handschoenen en winterjas in te pakken en erop uit te trekkenvond Chanty
Ik ben zeker niet ontevreden neequote:Op woensdag 23 mei 2007 16:02 schreef PankPinther het volgende:
[..]
zou op zich een idee zijn, alleen hoe vind je zoiets in de buurt van rotterdam?
[..]
dat kan best leuke foto's opleveren![]()
Ik weet in Delft een oude joodse begraafplaats, met muur eromheen, dus enige privacy. Toch blijft het wel riskant... Hoe gewaagd wordt het?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:02 schreef PankPinther het volgende:
[..]
zou op zich een idee zijn, alleen hoe vind je zoiets in de buurt van rotterdam?
[..]
dat kan best leuke foto's opleveren![]()
de bedoeling is gewoon sexy, zwarte petticoat met kousen ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:19 schreef freud het volgende:
[..]
Ik weet in Delft een oude joodse begraafplaats, met muur eromheen, dus enige privacy. Toch blijft het wel riskant... Hoe gewaagd wordt het?
Regenjas eroverheen en effe snel uittrekken als er niemand in de buurt isquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:59 schreef PankPinther het volgende:
[..]
de bedoeling is gewoon sexy, zwarte petticoat met kousen ofzo
maar je weet natuurlijk nooit![]()
heb je daar toevallig een adres van?
Probeer de showtuin van een zerken leverancier anders.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:17 schreef PankPinther het volgende:
daarom ben ik ook bang dat ik er geen toestemming voor ga krijgen, het zal waarschijnlijk een shoot met een sexy geklede dame worden en het is maar de vraag hoe ruimdenkend zo'n beheerder is
misschien maar gewoon doen, en dan op een rustig tijdstip ofzo?
lijkt me dat je in het ergste geval weggestuurd kan worden?
zoiets zal het wel gaan worden jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:30 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Regenjas eroverheen en effe snel uittrekken als er niemand in de buurt is![]()
ik ben bang dat je dan allemaal van die perfecte nieuwe zerken krijgt en ik zoek juist van die mooie oude verweerde uit 1900 ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:38 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Probeer de showtuin van een zerken leverancier anders.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:25 schreef Chanty het volgende:
STATISTIEK GEHAALD!!!!!!
een 6
dat betekent dus dat ik over ben naar het 2e jaar
Jaaaa, gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:25 schreef Chanty het volgende:
STATISTIEK GEHAALD!!!!!!
een 6
Jachoe! Moet je dan weer statistieken geneuzel halen of is het iets eenmaligs?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:25 schreef Chanty het volgende:
STATISTIEK GEHAALD!!!!!!
een 6
Volgend jaar weer, maar dat is dan en ik leef nu.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:52 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Jachoe! Moet je dan weer statistieken geneuzel halen of is het iets eenmaligs?
Ik weet niet meer welk topic je me liet zien, maar speciaal voor jou deze kat met vleugeltjesquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Jaaaa, gefeliciteerdGoed gedaan joh
![]()
Ohw en hoi![]()
Aaaahhwww....ziet er niet uitquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:10 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welk topic je me liet zien, maar speciaal voor jou deze kat met vleugeltjes.
[afbeelding]
linkje
Oe vrijdag alquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Aaaahhwww....ziet er niet uit![]()
Vrijdag ga ik Raki en Bailey halen...dan foto's![]()
Dat is zout in een open wond...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:14 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Oe vrijdag alis het toch nog best wel snel gegaan! Geniet nog maar even van je interieur
.
dan kiep ik helemaal vooroverquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand een nieuw zoomlensje
[afbeelding]
Die witte is een 400mm 5.6 LDie zwarte de 300-800mm van Sigma
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:25 schreef Chanty het volgende:
STATISTIEK GEHAALD!!!!!!
een 6
Ik twijfel nog of het de zes eetkamerstoelen met leren bekleding zijn waar diverse nagelafdrukken instaan, of mijn vierpersoonszitbank en de loveseat waar de bekleding aan de zijkanten aan flarden is getrokken...quote:
An heeft meubels er op uitgezocht: Harde stoffen antraciet lounche hoekbank, makkelijk stofzuigen en nagels verdwijnen in de stof maar laten geen haken achter. Idem voor de eetstoelenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of het de zes eetkamerstoelen met leren bekleding zijn waar diverse nagelafdrukken instaan, of mijn vierpersoonszitbank en de loveseat waar de bekleding aan de zijkanten aan flarden is getrokken...
Toen alleen mijn eigen kat hier rondliep, mocht 'ie gewoon niet meer in de eetkamer en de woonkamer als ik niet thuis was. Met een slaapkamer, werkkamer, grote hal en keuken beschikbaar, had hij dan nog voldoende bewegingsruimte.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:11 schreef An24 het volgende:
[..]
An heeft meubels er op uitgezocht: Harde stoffen antraciet lounche hoekbank, makkelijk stofzuigen en nagels verdwijnen in de stof maar laten geen haken achter. Idem voor de eetstoelen![]()
Is bij mij beetje lastig, zie hier mijn huisquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen alleen mijn eigen kat hier rondliep, mocht 'ie gewoon niet meer in de eetkamer en de woonkamer als ik niet thuis was. Met een slaapkamer, werkkamer, grote hal en keuken beschikbaar, had hij dan nog voldoende bewegingsruimte.
Mei verleden jaar kwamen de twee poezen van mijn vriendin erbij. Dan gaat dat niet werken, en ja, dan kan het snel gedaan zijn.
Die bessten weten ook prima dat het niet mag. Het gebeurt namelijk nooit als we thuis zijn....![]()
Ideaal voor nachtelijke rondrensessies van de katten. Ziet er tof uit, niet de inrichting bedoel ik dan, maar de indeling. Is dat nog een beetje rustig wonen in het centrum?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Is bij mij beetje lastig, zie hier mijn huis![]()
Kattensokjesquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:11 schreef An24 het volgende:
[..]
An heeft meubels er op uitgezocht: Harde stoffen antraciet lounche hoekbank, makkelijk stofzuigen en nagels verdwijnen in de stof maar laten geen haken achter. Idem voor de eetstoelen![]()
Leuk gecamoufleerd statief heeft die achterste.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
![]()
Naadloos te integreren in het zebramotiefinterieur van Frans Bauer...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:44 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Leuk gecamoufleerd statief heeft die achterste.
Niet nodig, Bokito komt naar je toe deze zomer!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:02 schreef freud het volgende:
[..]
Niet nodig, Bokito komt naar je toe deze zomer!
Had nog wel een ander Sigma lensje in gedachten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
![]()
Je woont mooi zegquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Is bij mij beetje lastig, zie hier mijn huis![]()
http://album.zoom.nl/user/An24/huisjes/
niet mijn inricting by te way![]()
Dat ding is meer geschikt voor een A1 MBT body...quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:20 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Had nog wel een ander Sigma lensje in gedachten.
de 200-500 F2.8
[afbeelding]
Niet onaardig, maar ken je deze 1700mm f4.0 Zeiss? Handgemaakt voor een rijke Arabier die nu van drie kilometer afstand de snorharen van een stokstaartje kan vastleggen:quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:20 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Had nog wel een ander Sigma lensje in gedachten.
de 200-500 F2.8
Die is alleen op bestelling gemaakt, het übermonster van Sigma zou wel eens in productie kunnen gaan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:01 schreef dvr het volgende:
[..]
Niet onaardig, maar ken je deze 1700mm f4.0 Zeiss? Handgemaakt voor een rijke Arabier die nu van drie kilometer afstand de snorharen van een stokstaartje kan vastleggen:
[afbeelding]
(dat zwarte blokje achterop is een Hasselblad 6x6)
Hij weegt 256 kilo, die kun je inderdaad niet kwijt op een tafelstatiefje.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:11 schreef RubberDuckey het volgende:
Die is alleen op bestelling gemaakt, het übermonster van Sigma zou wel eens in productie kunnen gaan.
Wat was ook alweer het gewicht van die Zeis? Volgens mij had je een auto nodig als statief
Hmmm, ik wist waar ik aan begon toen ik besloot in de "stap zone" van dordt ging wonen. Maar tis relatief rustig, in het weekend moet ik me soms inhouden om lawaaierige dronken gastjes aan te spreken, maar verder valt het mee. Maar tis dynamisch en daar houd ik vanquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ideaal voor nachtelijke rondrensessies van de katten. Ziet er tof uit, niet de inrichting bedoel ik dan, maar de indeling. Is dat nog een beetje rustig wonen in het centrum?
Als je dat doet zorg in ieder geval dat je een tuigje hebt waar ze in vast zitten. Ik ken verhalen van vrienden dat ze de kat met een halsbandje in de tuin hadden lopen en die verhing zichzelf mooi toen 'ie van de schutting sprong in een onbewaakt ogenblik. Gelukkig waren ze er wel op tijd bij.quote:Op donderdag 24 mei 2007 07:57 schreef An24 het volgende:
@ Zapper: Ik kan ze niet los naar buiten laten, maar als ik met de buren op de binnenplaats aan het BBQen ben, kunnen ze prima buiten aan een lintje vertoeven![]()
Klopt, het is zeker geen wondermiddel. Je verkleint het risico dat ze zich verhangen. Dat neemt uiteraard niet weg dat een tuigje ook schade kan veroorzaken...quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:20 schreef Ynske het volgende:
zelfs met tuigjes kan t misgaan
bij een vriendin van mijn mams had de kat op t balkon een tuigje om, madame flikkert van de balkonrailing af, en hing daar... niet lang maar t beestje had er aardig wat aan overgehouden
Geen touw is gewoon het beste. Mijn kat is al eens uit een boom gevallen en van een schuurtje van een meter of vijf hoog. Allebei de keren geen schade aan over gehouden. Nou ja, toen 'ie uit de boom viel toen hinkte hij een beetje met z'n achterpootje. Tot hij hoorde dat ik eten voor 'm ging pakken, toen kon 'ie weer rennen in enen...quote:
Da's cool voor in de filequote:Op woensdag 23 mei 2007 23:17 schreef freud het volgende:
[..]
Dat ding is meer geschikt voor een A1 MBT body...
Hint:
[afbeelding]
Neem je A1 MBT body mee...quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:48 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaalLekker uitgeslapen
Nu maar eens kijken wat voor schade we op kantoor kunnen aanrichten
En dan op de A20 stil gaan staan, richten en vurenquote:
Yupquote:
druk druk drukquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupIk bedacht om half 4 weg te gaan vandaag, maar dat gaat hem toch niet worden
Moet nog wat dingen doen voor vanmiddag.
Als m'n katten erg schrikken springen ze van mn balkon zo naar de grond, hebben ze nog nooit iets aan overgehouden. Als ze erg hun best doen kunnen ze ook tegen mijn balkon oprennen en zo naar boven komen (ze springen dan heel raar ergens tegen driekwart van de muur en vandaaruit nog een keer omhoog). Het zijn ware acrobaten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen touw is gewoon het beste. Mijn kat is al eens uit een boom gevallen en van een schuurtje van een meter of vijf hoog. Allebei de keren geen schade aan over gehouden. Nou ja, toen 'ie uit de boom viel toen hinkte hij een beetje met z'n achterpootje. Tot hij hoorde dat ik eten voor 'm ging pakken, toen kon 'ie weer rennen in enen...
Absoluut... Het is fantastisch om te zien hoe ze een twee meter hoge schutting op kunnen springen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:26 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Als m'n katten erg schrikken springen ze van mn balkon zo naar de grond, hebben ze nog nooit iets aan overgehouden. Als ze erg hun best doen kunnen ze ook tegen mijn balkon oprennen en zo naar boven komen (ze springen dan heel raar ergens tegen driekwart van de muur en vandaaruit nog een keer omhoog). Het zijn ware acrobaten.
dat moet je op t werk doen... bespaart je telefoonkosten...quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:18 schreef ..zapper het volgende:
Pfff ik zit al een kwartier in de wachtrij voor informatie over hypotheek verhoging. Na die fusie wordt dat drama vast alleen nog maar groter bij de ABN. Eerder werd er gewoon een notitie gemaakt en werd ik terug gebeld. Nu moet ik dus een 0900 algemeen nummer bellen waar ik mijn geduld heel snel verlies.
Eigen baas hequote:Op donderdag 24 mei 2007 11:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat moet je op t werk doen... bespaart je telefoonkosten...
ow, dat wist ik nietquote:
Waarom niet gewoon langs gaan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:18 schreef ..zapper het volgende:
Pfff ik zit al een kwartier in de wachtrij voor informatie over hypotheek verhoging. Na die fusie wordt dat drama vast alleen nog maar groter bij de ABN. Eerder werd er gewoon een notitie gemaakt en werd ik terug gebeld. Nu moet ik dus een 0900 algemeen nummer bellen waar ik mijn geduld heel snel verlies.
catproof bestaat nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:58 schreef Yoni het volgende:
...dus mijn balkons straks worden catproof!
Ik zie dat echt wel gebeurenquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:09 schreef PankPinther het volgende:
[..]
ga je een betonnen bunker om ze heen bouwen dan?![]()
Zoietsquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:09 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Ik creeer vrije tijd, voor mezelf. Maar de laatste tijd gaat me dat iets minder goed af. Ontwikkel tooling voor bouwen en beheren van de wat grotere internetsites, lever hosting op meervoudige gekoppelde locaties (redelijk storingsproof door de redundante opzet) en tooling voor flexibele arbeidsvoorwaarden / personeelsportals op intranetquote:
Waarom een hele bunker? Gewoon mooie betonnen slofjes is veeel economischer en ook zeker net zo effectief.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:09 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Levensgevaarlijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:39 schreef freud het volgende:
[..]
Waarom een hele bunker? Gewoon mooie betonnen slofjes is veeel economischer en ook zeker net zo effectief.
Dan heb je te weinig beton gebruikt. Net kunnen schuifelenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:40 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk. Ik zie zo'n kat al met z'n pootje flapperzwaaien om dat beton eraf te krijgen, je hele huis wordt dan met kattesloophamertjes aan gort geslagen
.
Moet ik ook nog iets op verzinnen voor mijn ramen...Lekker knutselen in de vakantiequote:Op donderdag 24 mei 2007 13:19 schreef Yoni het volgende:
[..]
Zoiets
Nee, het hele balkon gaat dicht met van dat stevige gaas. Wordt een soort van ren dus. Ook voor mij![]()
Stevige horren voor plaatsen. Heb je meteen geen muggen meer ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Moet ik ook nog iets op verzinnen voor mijn ramen...Lekker knutselen in de vakantie![]()
Ohw en hoi...ik ben twee weekjes vrij![]()
En meteen een prima plek voor de katten om de nagels aan te scherpen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:56 schreef Yoni het volgende:
[..]
Stevige horren voor plaatsen. Heb je meteen geen muggen meer ook![]()
Ben jij een eeuwige pessimist of watquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En meteen een prima plek voor de katten om de nagels aan te scherpen!![]()
Hebben die van mij echt nog nooit gedaan..quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En meteen een prima plek voor de katten om de nagels aan te scherpen!![]()
Een pessimist is een realist!quote:
iets met beesten en baasjes die elkaar opzoekenquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een pessimist is een realist!
Maar nee, ik heb altijd de verkeerde katten gehad!
Hebben ze ook lege muren?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:25 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers: ik zie net dat de mediamarkt canvasprintjes heeft voor 15 EUR per stuk (formaat: 40x40).
Hmmm, interessant!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:25 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers: ik zie net dat de mediamarkt canvasprintjes heeft voor 15 EUR per stuk (formaat: 40x40).
Heyquote:
Ik woon in Delft, kunnen best binnenkort iets afspreken wat mij betreft. Hebben jullie toevallig een blijdorp abbo?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:17 schreef Saffier het volgende:
Ik wil heel graag een aantal leuke gezinsfoto's hebben van ons drieen (één leuk boefje van anderhalf, één papa en één mama) en dan niet zo'n statische met zo'n 'mooie' blauwe achtergrond uit een studio. Gewoon wat mooie en leuke ongedwongen foto's. Wie heeft hier zin in (omg Rotterdam)? Of is er binnenkort een foto-meet waar we wat mee kunnen?
Tussenwandje metselenquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hebben ze ook lege muren?dan kan ik ze ophangen
Hehehehehehe. Arme jijquote:
hebbie geen plafond?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hebben ze ook lege muren?dan kan ik ze ophangen
Jawel maar dat bestaat uit vage uit elkaar brokkelende gipsplaten of zoquote:
Nou...goeie reden om het plafond vol te hangen met mooie foto'squote:Op donderdag 24 mei 2007 22:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jawel maar dat bestaat uit vage uit elkaar brokkelende gipsplaten of zo
psies... als al je foto's bij de mediamarkt hangen heb je er ook niks aanquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...goeie reden om het plafond vol te hangen met mooie foto's
dat houdt t plafond alleen nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...goeie reden om het plafond vol te hangen met mooie foto's
quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:42 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Moet je foto's maken van een onbewolkte lucht, die zijn lekker licht.
ik zou het dan in de slaapkamer aan het plafond gooien, het bed ligt lekkerder dan de grondquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:45 schreef Chanty het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel tof, zo'n hemelplafond met wolkjes en dan lekker op je rug op de grond gaan liggen en figuurtjes zoeken
In de slaapkamer heb ik geen tijd om naar het plafond te starenquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:46 schreef prupke het volgende:
[..]
ik zou het dan in de slaapkamer aan het plafond gooien, het bed ligt lekkerder dan de grond
De kat die ik heb, is ooit aangeschaft door mijn ex-vriendin. Ik kan dan ook niks anders dan je volledig gelijk geven...quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:08 schreef An24 het volgende:
[..]
iets met beesten en baasjes die elkaar opzoeken![]()
Vooral kleurweergave is belangrijk, sommige doen dat automatisch uitzichzelf al goed. Anders is eigenlijk elke monitor wel te kallibreren.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hellow![]()
Ik ga vandaag naar leeuwarden om een nieuwe pc te halen. Ik zit gelijk ook te denken om een monitor erbij te doen, nu aan jullie de vraag: Waar moet ik rekening houden qua beeld van de foto's?
Okequote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Vooral kleurweergave is belangrijk, sommige doen dat automatisch uitzichzelf al goed. Anders is eigenlijk elke monitor wel te kallibreren.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Okeheb je misschien nog een voorkeur qua merk?
want het is idd belangrijk dat alles mooi weergeven wordt
ik betaal liever wat meer dan weinig
Goeie morgen allemaal![]()
Ik vind IIYAMA helemaal niet zo goed als al die enthousiastelingen roepen altijd, wellicht dat ik of hele slechte modellen voor mijn neus heb gehad of ze beter zijn geworden ofzo, maar vooralsnog blijf ik even Philips fan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]Ik zou je een IIYAMA tft aanraden. Maar dan wel op de IIYAMA site kijken welk type je precies nodig hebt.
dan haal je wel de FPquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:35 schreef Yoni het volgende:
Ik heb echt de neiging om de mensen op onze ServiceDesk te gaan vermoorden!
Ik wilde wijselijk m'n waffel houden, maar jij bent mijn spreekbuis op dit moment.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:02 schreef Yoni het volgende:
Ik vind het echt ontzettend lelijk! Maar goed, als zij er blij mee zijn![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik wilde wijselijk m'n waffel houden, maar jij bent mijn spreekbuis op dit moment.![]()
En dat voor iemand die in de regel niet verder komt tot het maken van aanstalten...quote:
Dat geldt voor héle andere zaken. Spreken doe ik altijd voor ik denkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat voor iemand die in de regel niet verder komt tot het maken van aanstalten...
Hmm ja, tja ik zou denk ik niet door de klant laten kiezen, wel in overleg met anderen, maar de klant dan een enkel eindresultaat voorleggen zonder dat ze weten dat er keuzemogelijkheden waren.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:07 schreef freud het volgende:
Mja, het was ook niet mijn favo, maar ik had een serie gemaakt, en deze werd uitgekozen. Het is overigens geen grijs, maar een soort mat lila. Ik vond de gezichten tegen elkaar een beetje freaky worden, maar goed, niet mijn kado.
Dat heeft ook zo z'n charmes.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:09 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dat geldt voor héle andere zaken. Spreken doe ik altijd voor ik denk![]()
Over het algemeen wordt mijn eerlijkheid ook erg gewaardeerd. Hoewel het soms ook wel eens wat bot is als ik er wat uitflap waar ik beter even over na had kunnen denkenquote:
Het spijt me, ik vind hem ook echt niet mooi. Maar zoals yoni zegt: als zij het maar mooi vindenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:15 schreef freud het volgende:
Hey, als ik een mening vraag, wil ik de waarheid horen. Wil ik hem niet horen, dan vraag ik niet s:+.
Aw....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:27 schreef An24 het volgende:
Raki en Bailey hebben de eetkamerstoelen gevonden en blijven daar voorlopig zitten![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:27 schreef An24 het volgende:
Raki en Bailey hebben de eetkamerstoelen gevonden en blijven daar voorlopig zitten![]()
Af en aan...ze waren ook flink aan het hijgen door de warmte...Maar miauwen kunnen ze wel..ben benieuwd wanneer ze de buurt gaan verkennenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aw....
Hebben ze onderweg zo heerlijk, klagend gemiauwd alsof ze intens verdrietig zijn?
Heerlijk, die aarzelende stapjes langs de plinten van alle kamers. En dat je dan op de bank zit en dat ze in één keer heel dicht bij je komen liggen...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Af en aan...ze waren ook flink aan het hijgen door de warmte...Maar miauwen kunnen ze wel..ben benieuwd wanneer ze de buurt gaan verkennen![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Okay, eentje dan, ik wil ze nog niet overvallen![]()
[afbeelding]
De linkse lijkt zich al heel wat te voelen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:49 schreef An24 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jah, das het mannetje. Zus heeft de hele rit met haar hoofd op zijn schoot gelegen, zo liefquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De linkse lijkt zich al heel wat te voelen!
Ik ga nu stoppen met kijken naar die foto want anders koop ik er straks ook nog twee bij...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Jah, das het mannetje. Zus heeft de hele rit met haar hoofd op zijn schoot gelegen, zo lief![]()
de 860 euro totaal schrikt je misschien al af (inclusief chippen en entingen enzo)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga nu stoppen met kijken naar die foto want anders koop ik er straks ook nog twee bij...
Volgens mij zijn de 410 en 420 even grootquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:50 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie net zo lief is als mijn C400 die uit elkaar aan het vallen is. Wilde eigenlijk liever de D410 omdat die voor mijn gevoel nog iets kleiner is, maar ik weet niet of dat zo is, die was niet meer leverbaar.
Daar had mijn vriendin één Britse korthaar voor, dus dat valt dan nog wel mee denk ik dan...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:57 schreef An24 het volgende:
[..]
de 860 euro totaal schrikt je misschien al af (inclusief chippen en entingen enzo)![]()
[..]
[afbeelding]
ooohhwwwquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar had mijn vriendin één Britse korthaar voor, dus dat valt dan nog wel mee denk ik dan...
[..]
[afbeelding]
Verschrikkelijk. Ook maar berichtje achtergelatenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:00 schreef Ynske het volgende:
nu snap ik waarom er ineens weer zoveel kaarsjes rondhangen op fok
niet tof voor buzzer en fam
Sweetquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:58 schreef Yoni het volgende:
Vanuit fotografische aankopen topic:
[..]
Volgens mij zijn de 410 en 420 even grootC400 heb ik ook eentje van zelf
En laatst een donatiemodelletje meegenomen vanaf hier. Ligt er nu nog eentje in de kast hier
![]()
Ja, echt vreselijk zoiets...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:00 schreef Ynske het volgende:
dat vind ik overigens niet zo'n slimme actie, omdat er steeds overal vragen kwamen opdrijven, die niet beantwoord werdenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:15 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja, echt vreselijk zoiets...
Achter de schermen was het al wat eerder bekend, vandaar zoveel crew met kaarsjes.
dit is heel sh*t .. ook een berichtje achtergelaten .. en het wordt even heeeell stil hierquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:00 schreef Ynske het volgende:
Lievvvvquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:49 schreef An24 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Checkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:27 schreef An24 het volgende:
Ik ben weer thuis. Bedankt PdeHoog voor het een en weer rjiden.
Dat hebben ze snel gedaanquote:Raki en Bailey hebben de eetkamerstoelen gevonden en blijven daar voorlopig zitten![]()
nog netjes en sociaal dat ze t meldenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:57 schreef prupke het volgende:
Veel plezier met wat je gaat doen Pgoedeavond iedereen ..
wij hebben een bouwvakker die aan het klussen is in opdracht van de buurman.
moet een deur maken in een muur enz..
Kom ik thuus na het werk en wat zie ik op de muur staan waar de deur komt te zitten :
deze muur gaat er morgen vroeg om 8 uur uit !!
grrr niet uitslapen dus morgen
Ik had er bijna onder gezet : wacht dan ff een uurtje en dan krijg je koffiequote:
Noorse Bosbeesten!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:49 schreef An24 het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:
Gewoon doen en spelen en veel foto's maken...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]
Kadootjes voor jezelf zijn leuk!
Nu nog leren fotograferen.
Nee je ziet het verkeerd, nu leren de knip op je beurs te houdenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]
Kadootjes voor jezelf zijn leuk!
Nu nog leren fotograferen.
Mjah, herkenbaar van een vorige keer, maar nu heb ik een tweepersoonsbed, dat scheelt. Bailey lag nu tegen mijn been en tegen zijn been lag raki met haar hoofdje. Heel aandoenlijkquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:12 schreef ..zapper het volgende:
De laatste keer dat ik nieuwe kittens kreeg heb ik er de hele dag gehypnotiseerd naar zitten kijken. Daarna in bed geen oog dicht gedaan omdat ik bang was dat ik op ze zou gaan liggen ofzo. Komt je dat bekend voor?
Je bedoelt het vast anders dan dat het op mij overkomtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil hem al heel lang, maar heb altijd gezegd 'pas als er een baby is'. Nou ja, die is er nog niet, maar een beetje oefenen voor die tijd leek me wel handig.![]()
idd veel oefenen, en veel prachtige platen gaan schieten van beebje!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil hem al heel lang, maar heb altijd gezegd 'pas als er een baby is'. Nou ja, die is er nog niet, maar een beetje oefenen voor die tijd leek me wel handig.![]()
Mijn vader fotografeerde vroeger heel veel, had ook een doka op zolder enzo, stiekem hoop ik dat ik wat van het gevoel van hem geerfd heb.
Aaah lief! Ik wil ook weer kittens. Iemand die twee volwassen katten wil toevallig?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah, herkenbaar van een vorige keer, maar nu heb ik een tweepersoonsbed, dat scheelt. Bailey lag nu tegen mijn been en tegen zijn been lag raki met haar hoofdje. Heel aandoenlijk![]()
Maar dat je je ogen niet van ze af kunt houden klopt wel ja![]()
sorry ik heb niets meer met katten, wens ze t liefste vallend van t balkon af.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:25 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Aaah lief! Ik wil ook weer kittens. Iemand die twee volwassen katten wil toevallig?
Zoveel katten, maar zo weinig recepten.......quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:25 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Aaah lief! Ik wil ook weer kittens. Iemand die twee volwassen katten wil toevallig?
Kijk maar uit, daar komt veel meer plas uit.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry ik heb niets meer met katten, wens ze t liefste vallend van t balkon af.
na altijd ruzie met een stomme kater die t bed volzeek
doe mij maar zo'n enormmechelse herder
Haha..ik ben ook wel benieuwd of het nog kan als ze volwassen zijn en bijna 10 kilo per stukquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:31 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Kijk maar uit, daar komt veel meer plas uit.
Als je nou gewoon had gezegd, oe lief, kom maar hier, en ze dan zonder iets te zeggen van het balkon had getieft was ik nu een gelukkig man geweest.
Die van mij mogen niet meer op mijn slaapkamer, maar dat is met name vanwege mijn nachtrust, aangezien ze elkaar geen plekje op mijn twee persoons bed gunnen.
daar heb ik geen last van gehad, herders die in huisplassen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:31 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Kijk maar uit, daar komt veel meer plas uit.
Als je nou gewoon had gezegd, oe lief, kom maar hier, en ze dan zonder iets te zeggen van het balkon had getieft was ik nu een gelukkig man geweest.
Die van mij mogen niet meer op mijn slaapkamer, maar dat is met name vanwege mijn nachtrust, aangezien ze elkaar geen plekje op mijn twee persoons bed gunnen.
10 kiloquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha..ik ben ook wel benieuwd of het nog kan als ze volwassen zijn en bijna 10 kilo per stuk![]()
[..]
[afbeelding]
Mij wel, haha, en ik heb ook wel eens gehad dat ik 's ochtend wakker werd, kitten zag liggen, heel stil, even aaien, geen reactie, lichte paniek, kitten optillen en schudden, kitten klagelijk mauwen en opluchting aan mijn kant.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:12 schreef ..zapper het volgende:
De laatste keer dat ik nieuwe kittens kreeg heb ik er de hele dag gehypnotiseerd naar zitten kijken. Daarna in bed geen oog dicht gedaan omdat ik bang was dat ik op ze zou gaan liggen ofzo. Komt je dat bekend voor?
4 stuks? groot huis of ook buitenkatten?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:12 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
![]()
Altijd als ik van die kleine hummeltjes zie moet ik me eigen er aan herinner dat 4 katten echt genoeg is.![]()
HEBBENquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:49 schreef An24 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Binnekatten en een redelijk grote bovenwoning.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:20 schreef An24 het volgende:
[..]
4 stuks? groot huis of ook buitenkatten?
ThankYouquote:Op zondag 27 mei 2007 01:51 schreef prupke het volgende:
shit te laat : HmasterII van harte gefeliciteerd met mams
Zeurquote:Op zondag 27 mei 2007 12:52 schreef HMaster-II het volgende:
Tnxhet vervelende is alleen, dat zij nu 63 is en ik straks tegen de 33 aanwandel
Gewoon omheen lopenquote:Op zondag 27 mei 2007 12:52 schreef HMaster-II het volgende:
Tnxhet vervelende is alleen, dat zij nu 63 is en ik straks tegen de 33 aanwandel
Ze zijn cutequote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:12 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Binnekatten en een redelijk grote bovenwoning.
Maar ze gaan niet naar buiten hoor, zelfs niet in ons oude huis en toen woonde we in een rijtjeshuis.
We hebben een raskat (heilige birmaan) 1 heeft chronisch darmontsteking en voedselallergie, 1 is extreem angstig wegens mishandeling voor ze hier kwam en de laatste is gewoonweg te dom, die zou vlot alle auto's willen knuffelen of vangen.
foto's staan in mijn fotoboek
Je verveelt je dusquote:Op zondag 27 mei 2007 14:21 schreef Chanty het volgende:
Het is vandaag de 50ste paasdag
Ik heb nog eitjes
valt t op?quote:
Echt niet, ik hou me ogen maar moeilijk van ze af..Maar ik heb de 2.60 meter lange krabpaal naast de slaapkamerkast gezet, zodat ze er lekker op kunnen klimmen. Ze doen nu hun tukjes daar, want ze waren onwijs druk vanochtend. Wel leuk, ze slapen zelfs al bij mequote:Op zondag 27 mei 2007 14:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
valt t op?
Ik heb wel iets te doen, zelfs iets leuks, loggen over Polen en de politie-excursie en puzzeltjes maken. Maar ik voel me toch gewoon verveeld t/m![]()
![]()
Ik wil slapen
jij verveelt je zeker niet met je nieuwe huisgenoten
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Echt niet, ik hou me ogen maar moeilijk van ze af..Maar ik heb de 2.60 meter lange krabpaal naast de slaapkamerkast gezet, zodat ze er lekker op kunnen klimmen. Ze doen nu hun tukjes daar, want ze waren onwijs druk vanochtend. Wel leuk, ze slapen zelfs al bij me![]()
poesjes verwennenquote:Op zondag 27 mei 2007 14:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Kom weer foto's maken, mag je ze verwennen![]()
![]()
![]()
Pff gelukkig maar, voelde me er toch niet helemaal happy bij. Volgende keer goede lijmquote:Op zondag 27 mei 2007 14:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
poesjes verwennen![]()
De plekken zijn nu overigens zo goed als wegIngeruild voor een fikse zonnebrand
Was aan het werk en had niets bij, had niet verwacht dat het zo goed weer zou wordenquote:Op zondag 27 mei 2007 15:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Pff gelukkig maar, voelde me er toch niet helemaal happy bij. Volgende keer goede lijmJe moet je ook insmeren he meis!
Is ook lekker. en Scheelt dat de zon vandaag niet onwijs hard schijnt, beter uit te houden binnen!quote:Op zondag 27 mei 2007 15:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
Was aan het werk en had niets bij, had niet verwacht dat het zo goed weer zou wordenAch ja, flink aan het aftersunnen
![]()
pfoeh hou op ja, t was hier 29 graden binnenquote:Op zondag 27 mei 2007 15:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Is ook lekker. en Scheelt dat de zon vandaag niet onwijs hard schijnt, beter uit te houden binnen!
Ik kom nu tenminste aan photoshoppen toequote:Op zondag 27 mei 2007 15:18 schreef Chanty het volgende:
[..]
pfoeh hou op ja, t was hier 29 graden binnenEn toch heb ik dat liever dan dit depri weer
Met die twee schattige dondersteentjes om je heen? Geloof er niets vanquote:Op zondag 27 mei 2007 15:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik kom nu tenminste aan photoshoppen toeMaar heb lekker twee weken vrij dus ga een eind komen. Alle achterstand opelijk weg en mijn site helemaal ombouwen
![]()
Ga ik deze week ff proberen, ik zal ze eerst ff vetmesten met verse vis of zo, wedden dat ze daarna rustig zijnquote:Op zondag 27 mei 2007 16:55 schreef freud het volgende:
An, je moet ze _echt_ op wit laken in die schaal zien te krijgen...
of goede lijmquote:Op zondag 27 mei 2007 17:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Ga ik deze week ff proberen, ik zal ze eerst ff vetmesten met verse vis of zo, wedden dat ze daarna rustig zijn![]()
![]()
waar heb je je hoofd gelaten? of de inhoud daarvan?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:22 schreef freud het volgende:
Ben vergeten mijn gemaakte foto voor de wedstrijd ook daadwerkelijk te mailen. Gaat lekker met me...
BlonT, hihihihihihi.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:25 schreef prupke het volgende:
[..]
waar heb je je hoofd gelaten? of de inhoud daarvan?![]()
Die wilde niet zoveelquote:
Men neme een toestel waar foto's in kunnen. Dan neme men Maud (die van Idols). Richten met dat toestel en afdrukkenquote:Op zondag 27 mei 2007 23:51 schreef prupke het volgende:
iets meer info ?
euh okquote:Op zondag 27 mei 2007 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Men neme een toestel waar foto's in kunnen. Dan neme men Maud (die van Idols). Richten met dat toestel en afdrukken![]()
Wat hij zegtquote:Op zondag 27 mei 2007 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Men neme een toestel waar foto's in kunnen. Dan neme men Maud (die van Idols). Richten met dat toestel en afdrukken![]()
Wisten wij ook nietquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 23:53 schreef ..zapper het volgende:
- .. bennie heeft heel kinderachtig alle plaatjes vervangen voor 18+ plaatjes -
Deze?
quote:Op zondag 27 mei 2007 23:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wisten wij ook nietWe moesten even wat roddels bij elkaar verzamelen, maar we kwamen er ook pas vandaag achter
Zeurpietquote:
Houden zo dan, liep zat spannends rond verderquote:Op maandag 28 mei 2007 00:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ZeurpietIk ken die hele meid niet. Geloof ook niet dat ik dat zo nodig hoef
dat had ik je ook kunnen vertellenquote:Op zondag 27 mei 2007 23:44 schreef PdeHoog het volgende:
Ben er weer1500 foto's en verder inmiddels een diep respect voor sportfotografen. Wat is dat nog lastig zeg
Heb nu spierpijn in mijn armen van die camera en lens
![]()
Het was wel superleuk, zo'n hockeyfeestHoop fotogeile vrouwen
quote:
kan ik me voorstellenquote:
ik ga vandaag eens op analoog denk ikquote:Op maandag 28 mei 2007 10:30 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Goedemorgen,
Zo maar eens kijken of er nog wat leuks op de gevoelige chip valt vast te leggen.
Wel al een klein idee.
Als het net zo'n zooitje was als dit weekend, zou ik ze vooral niet laten zienquote:Op maandag 28 mei 2007 10:13 schreef Ynske het volgende:
met die verhuizing kwam ik nog fotos tegen van een hockeykamp een jaartje of wat geleden in Tiel
tjah euhm die foto's zeiden genoeg
Altijd leukquote:Op maandag 28 mei 2007 10:14 schreef An24 het volgende:
![]()
Morgen... lekker fotoshoppen vandaag en vanmiddag mijn collega's van de roparun binnenhalen![]()
Hoor ik vaker deze week, waar zitten jullie toch allemaalquote:Op maandag 28 mei 2007 10:45 schreef marcb1974 het volgende:
Smorgens allemaal
T is weer heerlijk fotomaakweer
Vergeet alleen niet te smeren, ik ben goed verbrand wel de afgelopen 2 dagen
Ik zat op hetzelfde hockeyding als PdeHoog. Niet eens super vol zon maar 2 dagen aan een buiten is genoeg om te verbrandenquote:Op maandag 28 mei 2007 10:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Hoor ik vaker deze week, waar zitten jullie toch allemaal![]()
yup en dan de zonnebrand vergeten omdat het zonnetje wel meevaltquote:Op maandag 28 mei 2007 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zat op hetzelfde hockeyding als PdeHoog. Niet eens super vol zon maar 2 dagen aan een buiten is genoeg om te verbranden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |