dat moet je op t werk doen... bespaart je telefoonkosten...quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:18 schreef ..zapper het volgende:
Pfff ik zit al een kwartier in de wachtrij voor informatie over hypotheek verhoging. Na die fusie wordt dat drama vast alleen nog maar groter bij de ABN. Eerder werd er gewoon een notitie gemaakt en werd ik terug gebeld. Nu moet ik dus een 0900 algemeen nummer bellen waar ik mijn geduld heel snel verlies.
Eigen baas hequote:Op donderdag 24 mei 2007 11:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat moet je op t werk doen... bespaart je telefoonkosten...
ow, dat wist ik nietquote:
Waarom niet gewoon langs gaan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:18 schreef ..zapper het volgende:
Pfff ik zit al een kwartier in de wachtrij voor informatie over hypotheek verhoging. Na die fusie wordt dat drama vast alleen nog maar groter bij de ABN. Eerder werd er gewoon een notitie gemaakt en werd ik terug gebeld. Nu moet ik dus een 0900 algemeen nummer bellen waar ik mijn geduld heel snel verlies.
catproof bestaat nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:58 schreef Yoni het volgende:
...dus mijn balkons straks worden catproof!
Ik zie dat echt wel gebeurenquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:09 schreef PankPinther het volgende:
[..]
ga je een betonnen bunker om ze heen bouwen dan?![]()
Zoietsquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:09 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Ik creeer vrije tijd, voor mezelf. Maar de laatste tijd gaat me dat iets minder goed af. Ontwikkel tooling voor bouwen en beheren van de wat grotere internetsites, lever hosting op meervoudige gekoppelde locaties (redelijk storingsproof door de redundante opzet) en tooling voor flexibele arbeidsvoorwaarden / personeelsportals op intranetquote:
Waarom een hele bunker? Gewoon mooie betonnen slofjes is veeel economischer en ook zeker net zo effectief.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:09 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Levensgevaarlijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:39 schreef freud het volgende:
[..]
Waarom een hele bunker? Gewoon mooie betonnen slofjes is veeel economischer en ook zeker net zo effectief.
Dan heb je te weinig beton gebruikt. Net kunnen schuifelenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:40 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk. Ik zie zo'n kat al met z'n pootje flapperzwaaien om dat beton eraf te krijgen, je hele huis wordt dan met kattesloophamertjes aan gort geslagen
.
Moet ik ook nog iets op verzinnen voor mijn ramen...Lekker knutselen in de vakantiequote:Op donderdag 24 mei 2007 13:19 schreef Yoni het volgende:
[..]
Zoiets
Nee, het hele balkon gaat dicht met van dat stevige gaas. Wordt een soort van ren dus. Ook voor mij![]()
Stevige horren voor plaatsen. Heb je meteen geen muggen meer ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Moet ik ook nog iets op verzinnen voor mijn ramen...Lekker knutselen in de vakantie![]()
Ohw en hoi...ik ben twee weekjes vrij![]()
En meteen een prima plek voor de katten om de nagels aan te scherpen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:56 schreef Yoni het volgende:
[..]
Stevige horren voor plaatsen. Heb je meteen geen muggen meer ook![]()
Ben jij een eeuwige pessimist of watquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En meteen een prima plek voor de katten om de nagels aan te scherpen!![]()
Hebben die van mij echt nog nooit gedaan..quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En meteen een prima plek voor de katten om de nagels aan te scherpen!![]()
Een pessimist is een realist!quote:
iets met beesten en baasjes die elkaar opzoekenquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een pessimist is een realist!
Maar nee, ik heb altijd de verkeerde katten gehad!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |