dat moet je op t werk doen... bespaart je telefoonkosten...quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:18 schreef ..zapper het volgende:
Pfff ik zit al een kwartier in de wachtrij voor informatie over hypotheek verhoging. Na die fusie wordt dat drama vast alleen nog maar groter bij de ABN. Eerder werd er gewoon een notitie gemaakt en werd ik terug gebeld. Nu moet ik dus een 0900 algemeen nummer bellen waar ik mijn geduld heel snel verlies.
Eigen baas hequote:Op donderdag 24 mei 2007 11:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat moet je op t werk doen... bespaart je telefoonkosten...
ow, dat wist ik nietquote:
Waarom niet gewoon langs gaan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:18 schreef ..zapper het volgende:
Pfff ik zit al een kwartier in de wachtrij voor informatie over hypotheek verhoging. Na die fusie wordt dat drama vast alleen nog maar groter bij de ABN. Eerder werd er gewoon een notitie gemaakt en werd ik terug gebeld. Nu moet ik dus een 0900 algemeen nummer bellen waar ik mijn geduld heel snel verlies.
catproof bestaat nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:58 schreef Yoni het volgende:
...dus mijn balkons straks worden catproof!
Ik zie dat echt wel gebeurenquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:09 schreef PankPinther het volgende:
[..]
ga je een betonnen bunker om ze heen bouwen dan?![]()
Zoietsquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:09 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Ik creeer vrije tijd, voor mezelf. Maar de laatste tijd gaat me dat iets minder goed af. Ontwikkel tooling voor bouwen en beheren van de wat grotere internetsites, lever hosting op meervoudige gekoppelde locaties (redelijk storingsproof door de redundante opzet) en tooling voor flexibele arbeidsvoorwaarden / personeelsportals op intranetquote:
Waarom een hele bunker? Gewoon mooie betonnen slofjes is veeel economischer en ook zeker net zo effectief.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:09 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Levensgevaarlijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:39 schreef freud het volgende:
[..]
Waarom een hele bunker? Gewoon mooie betonnen slofjes is veeel economischer en ook zeker net zo effectief.
Dan heb je te weinig beton gebruikt. Net kunnen schuifelenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:40 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk. Ik zie zo'n kat al met z'n pootje flapperzwaaien om dat beton eraf te krijgen, je hele huis wordt dan met kattesloophamertjes aan gort geslagen
.
Moet ik ook nog iets op verzinnen voor mijn ramen...Lekker knutselen in de vakantiequote:Op donderdag 24 mei 2007 13:19 schreef Yoni het volgende:
[..]
Zoiets
Nee, het hele balkon gaat dicht met van dat stevige gaas. Wordt een soort van ren dus. Ook voor mij![]()
Stevige horren voor plaatsen. Heb je meteen geen muggen meer ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Moet ik ook nog iets op verzinnen voor mijn ramen...Lekker knutselen in de vakantie![]()
Ohw en hoi...ik ben twee weekjes vrij![]()
En meteen een prima plek voor de katten om de nagels aan te scherpen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:56 schreef Yoni het volgende:
[..]
Stevige horren voor plaatsen. Heb je meteen geen muggen meer ook![]()
Ben jij een eeuwige pessimist of watquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En meteen een prima plek voor de katten om de nagels aan te scherpen!![]()
Hebben die van mij echt nog nooit gedaan..quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En meteen een prima plek voor de katten om de nagels aan te scherpen!![]()
Een pessimist is een realist!quote:
iets met beesten en baasjes die elkaar opzoekenquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een pessimist is een realist!
Maar nee, ik heb altijd de verkeerde katten gehad!
Hebben ze ook lege muren?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:25 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers: ik zie net dat de mediamarkt canvasprintjes heeft voor 15 EUR per stuk (formaat: 40x40).
Hmmm, interessant!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:25 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers: ik zie net dat de mediamarkt canvasprintjes heeft voor 15 EUR per stuk (formaat: 40x40).
Heyquote:
Ik woon in Delft, kunnen best binnenkort iets afspreken wat mij betreft. Hebben jullie toevallig een blijdorp abbo?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:17 schreef Saffier het volgende:
Ik wil heel graag een aantal leuke gezinsfoto's hebben van ons drieen (één leuk boefje van anderhalf, één papa en één mama) en dan niet zo'n statische met zo'n 'mooie' blauwe achtergrond uit een studio. Gewoon wat mooie en leuke ongedwongen foto's. Wie heeft hier zin in (omg Rotterdam)? Of is er binnenkort een foto-meet waar we wat mee kunnen?
Tussenwandje metselenquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hebben ze ook lege muren?dan kan ik ze ophangen
Hehehehehehe. Arme jijquote:
hebbie geen plafond?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hebben ze ook lege muren?dan kan ik ze ophangen
Jawel maar dat bestaat uit vage uit elkaar brokkelende gipsplaten of zoquote:
Nou...goeie reden om het plafond vol te hangen met mooie foto'squote:Op donderdag 24 mei 2007 22:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jawel maar dat bestaat uit vage uit elkaar brokkelende gipsplaten of zo
psies... als al je foto's bij de mediamarkt hangen heb je er ook niks aanquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...goeie reden om het plafond vol te hangen met mooie foto's
dat houdt t plafond alleen nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...goeie reden om het plafond vol te hangen met mooie foto's
quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:42 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Moet je foto's maken van een onbewolkte lucht, die zijn lekker licht.
ik zou het dan in de slaapkamer aan het plafond gooien, het bed ligt lekkerder dan de grondquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:45 schreef Chanty het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel tof, zo'n hemelplafond met wolkjes en dan lekker op je rug op de grond gaan liggen en figuurtjes zoeken
In de slaapkamer heb ik geen tijd om naar het plafond te starenquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:46 schreef prupke het volgende:
[..]
ik zou het dan in de slaapkamer aan het plafond gooien, het bed ligt lekkerder dan de grond
De kat die ik heb, is ooit aangeschaft door mijn ex-vriendin. Ik kan dan ook niks anders dan je volledig gelijk geven...quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:08 schreef An24 het volgende:
[..]
iets met beesten en baasjes die elkaar opzoeken![]()
Vooral kleurweergave is belangrijk, sommige doen dat automatisch uitzichzelf al goed. Anders is eigenlijk elke monitor wel te kallibreren.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hellow![]()
Ik ga vandaag naar leeuwarden om een nieuwe pc te halen. Ik zit gelijk ook te denken om een monitor erbij te doen, nu aan jullie de vraag: Waar moet ik rekening houden qua beeld van de foto's?
Okequote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Vooral kleurweergave is belangrijk, sommige doen dat automatisch uitzichzelf al goed. Anders is eigenlijk elke monitor wel te kallibreren.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Okeheb je misschien nog een voorkeur qua merk?
want het is idd belangrijk dat alles mooi weergeven wordt
ik betaal liever wat meer dan weinig
Goeie morgen allemaal![]()
Ik vind IIYAMA helemaal niet zo goed als al die enthousiastelingen roepen altijd, wellicht dat ik of hele slechte modellen voor mijn neus heb gehad of ze beter zijn geworden ofzo, maar vooralsnog blijf ik even Philips fan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]Ik zou je een IIYAMA tft aanraden. Maar dan wel op de IIYAMA site kijken welk type je precies nodig hebt.
dan haal je wel de FPquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:35 schreef Yoni het volgende:
Ik heb echt de neiging om de mensen op onze ServiceDesk te gaan vermoorden!
Ik wilde wijselijk m'n waffel houden, maar jij bent mijn spreekbuis op dit moment.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:02 schreef Yoni het volgende:
Ik vind het echt ontzettend lelijk! Maar goed, als zij er blij mee zijn![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik wilde wijselijk m'n waffel houden, maar jij bent mijn spreekbuis op dit moment.![]()
En dat voor iemand die in de regel niet verder komt tot het maken van aanstalten...quote:
Dat geldt voor héle andere zaken. Spreken doe ik altijd voor ik denkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat voor iemand die in de regel niet verder komt tot het maken van aanstalten...
Hmm ja, tja ik zou denk ik niet door de klant laten kiezen, wel in overleg met anderen, maar de klant dan een enkel eindresultaat voorleggen zonder dat ze weten dat er keuzemogelijkheden waren.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:07 schreef freud het volgende:
Mja, het was ook niet mijn favo, maar ik had een serie gemaakt, en deze werd uitgekozen. Het is overigens geen grijs, maar een soort mat lila. Ik vond de gezichten tegen elkaar een beetje freaky worden, maar goed, niet mijn kado.
Dat heeft ook zo z'n charmes.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:09 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dat geldt voor héle andere zaken. Spreken doe ik altijd voor ik denk![]()
Over het algemeen wordt mijn eerlijkheid ook erg gewaardeerd. Hoewel het soms ook wel eens wat bot is als ik er wat uitflap waar ik beter even over na had kunnen denkenquote:
Het spijt me, ik vind hem ook echt niet mooi. Maar zoals yoni zegt: als zij het maar mooi vindenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:15 schreef freud het volgende:
Hey, als ik een mening vraag, wil ik de waarheid horen. Wil ik hem niet horen, dan vraag ik niet s:+.
Aw....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:27 schreef An24 het volgende:
Raki en Bailey hebben de eetkamerstoelen gevonden en blijven daar voorlopig zitten![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:27 schreef An24 het volgende:
Raki en Bailey hebben de eetkamerstoelen gevonden en blijven daar voorlopig zitten![]()
Af en aan...ze waren ook flink aan het hijgen door de warmte...Maar miauwen kunnen ze wel..ben benieuwd wanneer ze de buurt gaan verkennenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aw....
Hebben ze onderweg zo heerlijk, klagend gemiauwd alsof ze intens verdrietig zijn?
Heerlijk, die aarzelende stapjes langs de plinten van alle kamers. En dat je dan op de bank zit en dat ze in één keer heel dicht bij je komen liggen...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Af en aan...ze waren ook flink aan het hijgen door de warmte...Maar miauwen kunnen ze wel..ben benieuwd wanneer ze de buurt gaan verkennen![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Okay, eentje dan, ik wil ze nog niet overvallen![]()
[afbeelding]
De linkse lijkt zich al heel wat te voelen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:49 schreef An24 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jah, das het mannetje. Zus heeft de hele rit met haar hoofd op zijn schoot gelegen, zo liefquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De linkse lijkt zich al heel wat te voelen!
Ik ga nu stoppen met kijken naar die foto want anders koop ik er straks ook nog twee bij...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Jah, das het mannetje. Zus heeft de hele rit met haar hoofd op zijn schoot gelegen, zo lief![]()
de 860 euro totaal schrikt je misschien al af (inclusief chippen en entingen enzo)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga nu stoppen met kijken naar die foto want anders koop ik er straks ook nog twee bij...
Volgens mij zijn de 410 en 420 even grootquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:50 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie net zo lief is als mijn C400 die uit elkaar aan het vallen is. Wilde eigenlijk liever de D410 omdat die voor mijn gevoel nog iets kleiner is, maar ik weet niet of dat zo is, die was niet meer leverbaar.
Daar had mijn vriendin één Britse korthaar voor, dus dat valt dan nog wel mee denk ik dan...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:57 schreef An24 het volgende:
[..]
de 860 euro totaal schrikt je misschien al af (inclusief chippen en entingen enzo)![]()
[..]
[afbeelding]
ooohhwwwquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar had mijn vriendin één Britse korthaar voor, dus dat valt dan nog wel mee denk ik dan...
[..]
[afbeelding]
Verschrikkelijk. Ook maar berichtje achtergelatenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:00 schreef Ynske het volgende:
nu snap ik waarom er ineens weer zoveel kaarsjes rondhangen op fok
niet tof voor buzzer en fam
Sweetquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:58 schreef Yoni het volgende:
Vanuit fotografische aankopen topic:
[..]
Volgens mij zijn de 410 en 420 even grootC400 heb ik ook eentje van zelf
En laatst een donatiemodelletje meegenomen vanaf hier. Ligt er nu nog eentje in de kast hier
![]()
Ja, echt vreselijk zoiets...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:00 schreef Ynske het volgende:
dat vind ik overigens niet zo'n slimme actie, omdat er steeds overal vragen kwamen opdrijven, die niet beantwoord werdenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:15 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja, echt vreselijk zoiets...
Achter de schermen was het al wat eerder bekend, vandaar zoveel crew met kaarsjes.
dit is heel sh*t .. ook een berichtje achtergelaten .. en het wordt even heeeell stil hierquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:00 schreef Ynske het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |