Vooral kleurweergave is belangrijk, sommige doen dat automatisch uitzichzelf al goed. Anders is eigenlijk elke monitor wel te kallibreren.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hellow![]()
Ik ga vandaag naar leeuwarden om een nieuwe pc te halen. Ik zit gelijk ook te denken om een monitor erbij te doen, nu aan jullie de vraag: Waar moet ik rekening houden qua beeld van de foto's?
Okequote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Vooral kleurweergave is belangrijk, sommige doen dat automatisch uitzichzelf al goed. Anders is eigenlijk elke monitor wel te kallibreren.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Okeheb je misschien nog een voorkeur qua merk?
want het is idd belangrijk dat alles mooi weergeven wordt
ik betaal liever wat meer dan weinig
Goeie morgen allemaal![]()
Ik vind IIYAMA helemaal niet zo goed als al die enthousiastelingen roepen altijd, wellicht dat ik of hele slechte modellen voor mijn neus heb gehad of ze beter zijn geworden ofzo, maar vooralsnog blijf ik even Philips fan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]Ik zou je een IIYAMA tft aanraden. Maar dan wel op de IIYAMA site kijken welk type je precies nodig hebt.
dan haal je wel de FPquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:35 schreef Yoni het volgende:
Ik heb echt de neiging om de mensen op onze ServiceDesk te gaan vermoorden!
Ik wilde wijselijk m'n waffel houden, maar jij bent mijn spreekbuis op dit moment.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:02 schreef Yoni het volgende:
Ik vind het echt ontzettend lelijk! Maar goed, als zij er blij mee zijn![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik wilde wijselijk m'n waffel houden, maar jij bent mijn spreekbuis op dit moment.![]()
En dat voor iemand die in de regel niet verder komt tot het maken van aanstalten...quote:
Dat geldt voor héle andere zaken. Spreken doe ik altijd voor ik denkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat voor iemand die in de regel niet verder komt tot het maken van aanstalten...
Hmm ja, tja ik zou denk ik niet door de klant laten kiezen, wel in overleg met anderen, maar de klant dan een enkel eindresultaat voorleggen zonder dat ze weten dat er keuzemogelijkheden waren.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:07 schreef freud het volgende:
Mja, het was ook niet mijn favo, maar ik had een serie gemaakt, en deze werd uitgekozen. Het is overigens geen grijs, maar een soort mat lila. Ik vond de gezichten tegen elkaar een beetje freaky worden, maar goed, niet mijn kado.
Dat heeft ook zo z'n charmes.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:09 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dat geldt voor héle andere zaken. Spreken doe ik altijd voor ik denk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |