Het spijt me, ik vind hem ook echt niet mooi. Maar zoals yoni zegt: als zij het maar mooi vindenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:15 schreef freud het volgende:
Hey, als ik een mening vraag, wil ik de waarheid horen. Wil ik hem niet horen, dan vraag ik niet s:+.
Aw....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:27 schreef An24 het volgende:
Raki en Bailey hebben de eetkamerstoelen gevonden en blijven daar voorlopig zitten![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:27 schreef An24 het volgende:
Raki en Bailey hebben de eetkamerstoelen gevonden en blijven daar voorlopig zitten![]()
Af en aan...ze waren ook flink aan het hijgen door de warmte...Maar miauwen kunnen ze wel..ben benieuwd wanneer ze de buurt gaan verkennenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aw....
Hebben ze onderweg zo heerlijk, klagend gemiauwd alsof ze intens verdrietig zijn?
Heerlijk, die aarzelende stapjes langs de plinten van alle kamers. En dat je dan op de bank zit en dat ze in één keer heel dicht bij je komen liggen...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Af en aan...ze waren ook flink aan het hijgen door de warmte...Maar miauwen kunnen ze wel..ben benieuwd wanneer ze de buurt gaan verkennen![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Okay, eentje dan, ik wil ze nog niet overvallen![]()
[afbeelding]
De linkse lijkt zich al heel wat te voelen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:49 schreef An24 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jah, das het mannetje. Zus heeft de hele rit met haar hoofd op zijn schoot gelegen, zo liefquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De linkse lijkt zich al heel wat te voelen!
Ik ga nu stoppen met kijken naar die foto want anders koop ik er straks ook nog twee bij...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Jah, das het mannetje. Zus heeft de hele rit met haar hoofd op zijn schoot gelegen, zo lief![]()
de 860 euro totaal schrikt je misschien al af (inclusief chippen en entingen enzo)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga nu stoppen met kijken naar die foto want anders koop ik er straks ook nog twee bij...
Volgens mij zijn de 410 en 420 even grootquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:50 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie net zo lief is als mijn C400 die uit elkaar aan het vallen is. Wilde eigenlijk liever de D410 omdat die voor mijn gevoel nog iets kleiner is, maar ik weet niet of dat zo is, die was niet meer leverbaar.
Daar had mijn vriendin één Britse korthaar voor, dus dat valt dan nog wel mee denk ik dan...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:57 schreef An24 het volgende:
[..]
de 860 euro totaal schrikt je misschien al af (inclusief chippen en entingen enzo)![]()
[..]
[afbeelding]
ooohhwwwquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar had mijn vriendin één Britse korthaar voor, dus dat valt dan nog wel mee denk ik dan...
[..]
[afbeelding]
Verschrikkelijk. Ook maar berichtje achtergelatenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:00 schreef Ynske het volgende:
nu snap ik waarom er ineens weer zoveel kaarsjes rondhangen op fok
niet tof voor buzzer en fam
Sweetquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:58 schreef Yoni het volgende:
Vanuit fotografische aankopen topic:
[..]
Volgens mij zijn de 410 en 420 even grootC400 heb ik ook eentje van zelf
En laatst een donatiemodelletje meegenomen vanaf hier. Ligt er nu nog eentje in de kast hier
![]()
Ja, echt vreselijk zoiets...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:00 schreef Ynske het volgende:
dat vind ik overigens niet zo'n slimme actie, omdat er steeds overal vragen kwamen opdrijven, die niet beantwoord werdenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:15 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja, echt vreselijk zoiets...
Achter de schermen was het al wat eerder bekend, vandaar zoveel crew met kaarsjes.
dit is heel sh*t .. ook een berichtje achtergelaten .. en het wordt even heeeell stil hierquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:00 schreef Ynske het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |